Індивідуальний навчальний план для учня 8 класу, який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання Українська література (ІІ семестр)

Про матеріал

Індивідуальний план навчання з української літератури (ІІ семестр) для учня 8 класу, який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання.

Перегляд файлу

                                                                                                                                                            Затверджено

Директор__________

 

__________________

Індивідуальний навчальний план

для учня  8 класу _____________________,

який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

Українська література (учитель _____________________)

План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06. 2017 №804

 

Очікувані результати

Теми навчальних занять

Дата/час проведення консультацій,

видів контролю

Предметні компетентності

Учень / учениця:

знає про «театр корифеїв»;
розповідає про життя і творчість
І. Карпенка-Карого; самостійно
читає текст комедії, коментує твір та
вчинки дійових осіб; характеризує
образи у творі; визначає основні
засоби змалювання образу Герасима
Калитки.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

визначає проблеми, порушені у
творі, розуміє їх актуальність для
сучасного життя; висловлює
судження про бездуховність людини,
про сенс людського життя;
прогнозує можливі наслідки
нерозумної діяльності.

НЛ–2, 3, 4
Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення того, що
бездуховність – прояв зла в житті
людини.

НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА
Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ

Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» – класичний взірець українського «театру корифеїв». Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Засоби сатиричного змалювання.

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

аналізує пригодницький
романтичний сюжет, композиційні
особливості твору; пояснює
відмінність між сюжетом і
композицією; розповідає про
почуття героїв, про їхні вчинки,
спираючись на текст.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

характеризує образ Соломії (за
складеним планом); пояснює образи
часу й вічності в повісті, роль і сенс
кольорів, звуків; висловлює
судження про проблему волі людини
і можливості її досягнення в
сучасних умовах; дискутує про
вчинки героїв, їх доцільність.

НЛ–2,3

Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення необхідності
особистої свободи для гармонійного
розвитку, краси глибокого почуття
кохання, мужності, сили волі як рис
характеру, необхідних для боротьби
зі злом.

З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ
Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ.
«Дорогою ціною»

Коротко про письменника.
Пригодницький, романтичний сюжет
повісті. Вічний тип шукача правди.
Проблема волі людини та
можливостей її здобуття. Втеча
Остапа й Соломії з кріпацької неволі
– протест проти будь-якого
насильства над людиною. Кохання
Остапа й Соломії як центральний
мотив у творі. Його непереможна
сила, що рухає вчинками,
поведінкою, вибором героїв. Час і
вічність у повісті, символічні образи.
Романтичність, мужність і сила волі
української жінки Соломії.

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

знає найголовніші факти з біографії
митця; вдумливо читає твір,
переказує і коментує прочитане,
визначає ідею твору; характеризує
образи діда Платона і діда Савки.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

пояснює той важливий моральний
урок, який продемонстрували герої
власним самовідданим вчинком;
висловлює судження про поняття
патріотизму, героїзму у воєнний та
мирний часи.

НЛ–2,3
Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення важливості історичної
пам’яті для кожної людини.
Саможертовність, мужність і
звитяга – вияв внутрішньої свободи
сильної особистості.

Олександр ДОВЖЕНКО. «Ніч перед боєм»

Видатний український кінорежисер і
письменник. Його оповідання про
один із періодів Другої світової
війни. «Ніч перед боєм» – твір про
героїзм, самовідданість, патріотичні
почуття українців. Образи діда
Платона і діда Савки. Їхній
моральний урок для солдатів.

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

переказує сюжет твору, пояснює
особливості композиції;
характеризує образи героїв твору.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

висловлює судження про справжню
дружбу, чесність, взаємопідтримку і
відповідальність, про моральний
вибір у житті; дискутує про
труднощі дорослішання,
формування моральних людських
чеснот; критично, але толерантно
оцінює позицію співрозмовника;
використовує комунікативні
стратегії для формулювання власних
пропозицій, рішень і виявлення
лідерських якостей.

НЛ–2, 3
Емоційно-ціннісне ставлення

Осмислення важливості моральних
чеснот у житті людини, дружби та
підтримки батьків.

Ніна БІЧУЯ. «Шпага Славка
Беркути»

Повість про школу й проблеми
дорослішання, про роль батьків у
вихованні дітей. Образи Славка
Беркути, Юлька Ващука, Стефка
Вуса та Лілі Теслюк. «Максимальне
навантаження» як вияв моральності
та відповідальності в житті.
Проблема особистості в сучасному
світі. Особливості композиції твору.

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

вдумливо читає, переказує і
коментує сюжет твору;
пояснює алегоричність образу коня
Шептала; характеризує образ його.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

висловлює судження про життєвий
вибір сучасної людини, її
можливість зберегти свою
індивідуальність; знаходить
паралелі в сучасному житті.

НЛ–2, 3
Емоційно-ціннісне ставлення

Уміння зберегти власну
індивідуальність у сучасному світі,
залишатися людиною за будь-яких
обставин.

Предметні компетентності

Учень / учениця:
вдумливо читає, переказує сюжет
твору, коментує його; пояснює
підтекст твору, алегоричність
образів дракона Грицька,
Пустельника та князя.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

знаходить паралелі в сучасному
житті і мистецтві; пропонує свої
варіанти розв’язання конфлікту;
визначає причиново-наслідкові
зв’язки між явищами.

НЛ–2
Емоційно-ціннісне ставлення

Усвідомлення потреби в розвитку
естетичного смаку, уміння бачити
красу і силу художнього слова.

Володимир Дрозд. «Білий кінь
Шептало»

Проблема свободи і неволі,
особистості й натовпу, дійсності та
мрії, людини в суспільстві, її
знеосіблення.

Юрій Винничук. «Місце для
дракона»

Повість-казка про сучасний світ, у
якому й досі живуть «драконячі
закони». Парадокс: дракон Грицько –
поет і християнин. Проблематика
твору: роздуми про добро і зло,
вірність і зраду, доцільність
самопожертви.

 

 

Предметні компетентності

Учень / учениця:

виразно читає твір, переказує
найцікавіші епізоди, коментує їх;
аналізує ситуації та проблеми у
творі; коментує гумористичні
ситуації; характеризує образи Вітька
Горобця, Федька Котигорошка, Галі
Козачок.

Ключові компетентності

Учень / учениця:

усвідомлює роль культури
спілкування в сучасному світі;
розуміє, що дружба і гарне ставлення
до інших – запорука успіху в житті;
створює проект (презентацію) з
проблеми культури спілкування;
застосовує різні комунікативні
стратегії в залежності від мети і
ситуації спілкування; складає
гумористичні діалоги.

НЛ–3
Емоційно-ціннісне ставлення

Поетизація першого почуття,
виховання культури спілкування,
підготовка до реалій життя.

УКРАЇНСЬКИЙ ГУМОР
Валентин ЧЕМЕРИС. «Вітька +
Галя, або Повість про перше
кохання»

Гумористична повість про життя і
пригоди школярів із села Великі
Чаплі: дружбу і перше кохання,
вірність і перший поцілунок, дуель і
перше побачення. Дитячі проблеми в
дорослому житті, передані засобами
гумору.

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу

 

 

 

docx
Додано
4 січня
Переглядів
1445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку