Індивідуальний план навчання з української літератури (ІІ семестр) для учня 8 класу, який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання.
Затверджено
Директор__________
__________________
Індивідуальний навчальний план
для учня 8 класу _____________________,
який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
Українська література (учитель _____________________)
План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06. 2017 №804
Очікувані результати |
Теми навчальних занять |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
Предметні компетентності Учень / учениця:
знає про «театр корифеїв»; Ключові компетентності Учень / учениця:
визначає проблеми, порушені у
НЛ–2, 3, 4
Усвідомлення того, що |
НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» – класичний взірець українського «театру корифеїв». Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Засоби сатиричного змалювання. |
|
Предметні компетентності Учень / учениця:
аналізує пригодницький Ключові компетентності Учень / учениця:
характеризує образ Соломії (за НЛ–2,3 Емоційно-ціннісне ставлення
Усвідомлення необхідності |
З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ
Коротко про письменника. |
|
Предметні компетентності Учень / учениця:
знає найголовніші факти з біографії Ключові компетентності Учень / учениця:
пояснює той важливий моральний
НЛ–2,3
Усвідомлення важливості історичної |
Олександр ДОВЖЕНКО. «Ніч перед боєм»
Видатний український кінорежисер і |
|
Предметні компетентності Учень / учениця:
переказує сюжет твору, пояснює Ключові компетентності Учень / учениця:
висловлює судження про справжню
НЛ–2, 3
Осмислення важливості моральних |
Ніна БІЧУЯ. «Шпага Славка
Повість про школу й проблеми |
|
Предметні компетентності Учень / учениця:
вдумливо читає, переказує і Ключові компетентності Учень / учениця:
висловлює судження про життєвий
НЛ–2, 3
Уміння зберегти власну Предметні компетентності
Учень / учениця: Ключові компетентності Учень / учениця:
знаходить паралелі в сучасному
НЛ–2
Усвідомлення потреби в розвитку |
Володимир Дрозд. «Білий кінь
Проблема свободи і неволі,
Юрій Винничук. «Місце для
Повість-казка про сучасний світ, у
|
|
Предметні компетентності Учень / учениця:
виразно читає твір, переказує Ключові компетентності Учень / учениця:
усвідомлює роль культури
НЛ–3
Поетизація першого почуття, |
УКРАЇНСЬКИЙ ГУМОР
Гумористична повість про життя і |
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу |
|
|