Індивідуальна навчальна програма
1семестр
Навчальний предмет: Я досліджую світ (3 години на тиждень)- модифікація
Тема: Вступ. « Я- другокласник»
Довгострокова мета: формування в здобувача освіти дослідницьких умінь; опанування доступних способів пізнання себе, шкільного середовища; розвиток толерантності у соціальній комунікації.
Короткострокові цілі |
Методи оцінювання. Дата та прогрес |
||
01.09-13.09 |
Здобувач освіти: - уважно слухає розповідь вчителя; - має уявлення про історію школи; - знає правила поведінки у колективі; - знає правила спілкування із однокласниками, вчителем, асистентом вчителя; - має уявлення про планети, Землю, як нашу планету; - розпізнає і називає державні символи України. |
13.09 Бесіда з дитиною. Зразки робіт у робочому зошиті, контрольний аркуш. |
|
Тема : Природа восени.
Довгострокові цілі: опанування способів пізнання природних явищ природи та суспільного життя; розвиток ціннісного ставлення до природи; ухвалює рішення щодо простих побутових питань з користю для здоров’,00я та безпеки.
Короткострокові цілі |
Методи оцінювання. Дата і прогрес |
||
15.09-22.12 |
Здобувач освіти : - має уявлення про форму Землі; - називає пори року, осінні місяці; - за питаннями вчителя розповідає про сезонні ознаки осені; - розрізняє за малюнками їстівні та отруйні гриби; - за питаннями вчителя розповідає, як тварини готуються до зими; - з допомогою вчителя проводить дослідження; - за малюнками називає властивості повітря, води; - має уявлення про світло і тінь; - має уявлення про осінні свята, історичні пам’ятки та пам’ятки природи вУкраїні; - розрізняє корисні та шкідливі для здоров’я звички; - підбирає одяг відповідно до погоди.
|
22.12 Бесіда з дитиною. Зразки робіт у робочому зошиті. Контрольний аркуш. |
|
Тема: Природа взимку.
Довгострокова мета: формування в учня дослідницьких умінь, опанування доступних способів пізнання себе, предметів і явищ природи і суспільного життя; розвиток толерантності у соціальній комунікації, ціннісного
ставлення до природи.
Короткострокові цілі |
Методи оцінювання. Дата та прогрес |
|
15.01-18.02 |
Учень:
інформації;
|
18.02 Бесіда з дитиною, зразки робіт у робочому зошиті, контрольний аркуш |
Тема: Природа навесні.
Довгострокова мета: учень ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі; визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки; бере участь у груповій роботі; під наглядом (чи з допомогою) вчителя проводить експеримент.
Короткострокові цілі |
Методи оцінювання. Дата та прогрес |
|
19.02-27.04 |
Учень:
|
27.04 Бесіда з дитиною. Спостереження Зразки робіт у робочому зошиті |
Тема: Природа влітку.
Довгострокова мета: учень ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки; розрізняє форми земної поверхні; може назвати 2-3 гірські породи свого краю; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях; бере участь у груповій роботі; самостійно проводить експеримент.
Короткострокові цілі |
Методи оцінювання. Дата та прогрес |
|
28.04-28.05 |
Учениця:
|
20.05 Спостереження, бесіда з дитиною, зразки робіт у зошиті, контрольний аркуш |
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
Методи оцінювання:
Бесіда з дитиною
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести