"Індивідуальний навчальний план", інклюзивне навчання, ЯДС , 2 клас (модифікована)

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з предмету "Я досліджую світ" за програмою О.Савченко для дитини, яка навчається у 2 класі за інклюзивною формою навчання ( модифікована).
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

1семестр

Навчальний предмет: Я досліджую світ (3 години на тиждень)- модифікація

 

Тема: Вступ. « Я- другокласник»

 

Довгострокова мета: формування в здобувача освіти дослідницьких умінь; опанування доступних способів пізнання себе, шкільного середовища; розвиток толерантності у соціальній комунікації.

 

Короткострокові цілі

Методи оцінювання. Дата та прогрес

01.09-13.09

Здобувач освіти:

-         уважно слухає розповідь вчителя;

-         має уявлення про історію школи;

-         знає правила поведінки у колективі;

-         знає правила спілкування із однокласниками, вчителем, асистентом вчителя;

-         має уявлення про планети, Землю, як нашу планету;

-         розпізнає і називає державні символи України.

13.09

Бесіда з дитиною.

Зразки робіт у робочому зошиті, контрольний аркуш.

 

Тема : Природа восени.

Довгострокові цілі: опанування способів пізнання природних явищ природи та суспільного життя; розвиток ціннісного ставлення до природи; ухвалює рішення щодо простих побутових питань з користю для здоров’,00я та безпеки.

 

 

Короткострокові цілі

Методи оцінювання.

Дата і прогрес

15.09-22.12

Здобувач освіти :

-         має уявлення про форму Землі;

-         називає пори року, осінні місяці;

-         за питаннями вчителя розповідає про сезонні ознаки осені;

-         розрізняє за малюнками їстівні та отруйні гриби;

-         за питаннями вчителя розповідає, як тварини готуються до зими;

-         з допомогою вчителя проводить дослідження;

-         за малюнками називає властивості повітря, води;

-         має уявлення про світло і тінь;

     -     має уявлення про осінні свята, історичні     пам’ятки та пам’ятки природи вУкраїні;

-         розрізняє корисні та шкідливі для здоров’я звички;

-         підбирає одяг відповідно до погоди.

 

22.12

Бесіда з дитиною.

Зразки робіт у робочому зошиті.

Контрольний аркуш.

 

 

Тема: Природа взимку.

Довгострокова мета: формування в учня дослідницьких умінь, опанування доступних способів пізнання себе, предметів і явищ природи і суспільного життя; розвиток толерантності у соціальній комунікації, ціннісного
ставлення до природи.

 

Короткострокові цілі

Методи оцінювання.

Дата та прогрес

15.01-18.02

Учень:

  • уважно слухає розповідь вчителя;
  •  з допомогою вимірює температуру повітря, води;
  • визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень ;
  • класифікує за певними ознаками тіла неживої природи, рукотворних об'єктів;
  • самостійно наводить приклади зв’язку людини і природи;
  • переглядає запропоновані вчителем медіа       продукти;
  • називає пори року та відповідні їм місяці;
  • за запитанням вчителя розповідає про сезонні ознаки зими;
  • з допомогою фіксує результати досліджень  і робить висновки;
  • з допомогою дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації;

  • дотримується правил безпечної поведінки на вулиці;
  • дотримується  правил поведінки у природі;
  • за запитаннями вчителя  називає: імена своїх товаришів; імена працівників школи;
  • на запитання вчителя відповідає для чого продуктам харчування потрібна упаковка;
  • з допомогою може знайти термін придатності продукта на упковці;
  • підбирає власний одяг у відповідності до погоди.

18.02

Бесіда з дитиною,

зразки робіт у робочому зошиті,

контрольний аркуш

 

 

Тема: Природа навесні.

Довгострокова мета: учень ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі; визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки; бере участь у груповій роботі; під наглядом (чи з допомогою) вчителя проводить експеримент.

 

Короткострокові цілі

Методи оцінювання.

Дата та прогрес

19.02-27.04

Учень:

  • уважно слухає розповідь вчителя;
  • переглядає та з допомогою вчителя обговорює запропоновані медіа продукти;
  • за запитаннями вчителя і малюнками називає пори року, час доби та відповідні явища у живій та неживій природі у різні пори року;
  • має уявлення про добові та сезонні зміни в природі;
  • під наглядом вчителя бере участь у груповій роботі;
  • під наглядом вчителя намагається проводити експеримент;
  • за допомогою вчителя пояснює правила гігієни; дотримується їх;
  • дотримується правил поведінки у сім’ї;
  • з допомогою вчителя бере участь у груповій роботі;
  • дотримується правил поведінки в природі;
  • бере посильну участь в природоохоронній діяльності;
  • з допомогою використовує здобуті знання у повсякденному житті;
  • за малюнками впізнає свята з народного календаря;
  • з допомогою батьків готується до свята;
  • може назвати 2-3 традиції святкування Великодня;
  • на запитання вчителя називає корисні та шкідливі звички.

27.04

Бесіда з дитиною.

Спостереження

Зразки робіт у робочому зошиті

Тема: Природа влітку.

Довгострокова мета: учень ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки; розрізняє форми земної поверхні; може назвати 2-3 гірські породи свого краю; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях; бере участь у груповій роботі; самостійно проводить експеримент.

 

Короткострокові цілі

Методи оцінювання.

Дата та прогрес

28.04-28.05

Учениця:

  • за запитанням вчителя розповідає про сезонні ознаки літа;
  • за допомогою вчителя може назвати 2-3 культурні пам’ятки рідного краю, зображені на фото чи картках; під час екскурсії чи перегляду відео;
  • за допомогою вчителя може назвати 2-3 гірські породи свого краю;
  • з допомогою може пояснити поняття «ґрунт»;
  • з допомогою вчителя може висадити у ґрунт насіння, розсаду;
  • з допомогою доглядає кімнатні рослини;
  • дотримується правил безпечної поведінки на вулиці;
  • з допомогою вчителя бере участь у груповій роботі;
  • дотримується правил поведінки в природі;
  • бере посильну участь в природоохоронній діяльності;
  • дотримується правил поведінки у сім’ї;
  • розповідає про дозвілля в сім’ї;
  • з допомогою використовує здобуті знання у житті.

20.05

Спостереження, бесіда з дитиною, зразки робіт у зошиті, контрольний аркуш

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг високої мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.

 

Методи оцінювання:

Бесіда з дитиною

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
3 січня
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку