Затверджую
---------------------------------
Індивідуальний навчальний план
з історії України
Учня 7 класу (Рудя Олега),
який здобуває освіту за сімейною формою навчання
(план складено згідно з навчальною програмою «Історія України. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Щупак І. Я., Бурлака О. В., Желіба О.В., Павловська-Кравчук В.А., Худобець О.А., Черкас Б.В.), рекомендованою МОН України (наказ МОН України від 16.08.2023 №1001)
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
Розділ 1. Виникнення та становлення Русі-України Велике розселення слов’ян. Господарство та суспільство слов’ян. Утворення держави Русі-України. Становлення Русі-України за Олега та Ігоря. Русь-Україна за Ольги та Святослава. Узагальнення до розділу “Виникнення та становлення Русі-України”
|
Базові знання: • знає хронологічні межі Середньовіччя, час Великого розселення слов’ян, утворення Русі-України, діяльності перших князів/княгинь Русі-України; • знає факти діяльності князів Олега, Ігоря, Святослава, княгині Ольги; • розуміє зміст термінів, понять і назв «Велике розселення слов’ян», «Русь» («Русь-Україна»), «князь», «дружина», «полюддя», «данина», «хозари», «печеніги», «Імперія ромеїв (Візантія)». Уміння: • співвідносить історичні періоди європейського Середньовіччя і княжої доби в Україні, а саме: а) період становлення племінних князівств i союзів на українських теренах (V–IX ст.) — з добою раннього європейського Середньовіччя (середина V ст. – кінець IХ ст.); б) період існування Русі (IX–XIII ст.) — з добою зрілого Середньовіччя (Х–ХІІІ ст.); в) період руських князівств XIII–XVI ст.) — з добою пізнього Середньовіччя (XІV–XV ст.);
|
28.10.2024
|
Розділ 2. Русь-Україна наприкінці Х – у першій половині ХІ ст. Князь Володимир Великий. Впровадження християнства. Русь-Україна за Ярослава Мудрого. «Руська правда». Політичний устрій, суспільне, господарське та повсякденне життя Русі-України. Розвиток освіти в Русі-Україні наприкінці Х – у першій половині ХІ ст. Культура Русі-України наприкінці Х – у першій половині ХІ ст. Узагальнення до розділу “Русь-Україна наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.”
|
Базові знання: ● знає час хрещення Русі-України; ● знає факти діяльності Володимира Великого, Ярослава Мудрого; ● розуміє зміст термінів, понять і назв «князь», «вотчина», «графіті», «ікона», «мозаїка», «фреска», «книжкова мініатюра», «язичництво», «християнство», «реформа», «шлюбна дипломатія», «Руська правда», «митрополія», «централізована монархія–імперія». Уміння: ● упорядковує у визначений спосіб інформацію про історичні події й процеси у межах розділу/курсу; ● порівнює діяльність та висловлює обґрунтовані судження щодо ролі князів Володимира Святославича та Ярослава Володимировича та перших князів/княгинь Русі-України, інших історичних діячів доби Середньовіччя (за вибором); ● визначає передумови, причини, розрізняє результати і наслідки історичних подій, явищ, процесів у межах розділу; ● пов’язує історичні події, явища, процеси (в межах розділу) з географічним простором, позначає їх на карті та використовує карту для їх опису і пояснення, визначає належність культурно- історичних пам’яток, господарських об’єктів часів Русі-України до географічних, етнографічних та історичних регіонів; Ставлення: ● оцінює місце періоду розквіту Русі-України як важливого етапу в історії українського народу; ● пропонує заходи щодо збереження культурно-історичної спадщини Русі-України; |
27.12.2024
|
Підсумкова робота |
|
31.12.2024 |
Ознайомлена, згідна ___________________
Дата_________________
Затверджую
---------------------------------
Індивідуальний навчальний план
з всесвітньої історії
Учня 7 класу (Рудя Олега),
який здобуває освіту за сімейною формою навчання
(план складено згідно з навчальною програмою «Всесвітня історія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Щупак І. Я., Посунько А.С., Бакка Т.В., Бурлака О. В., Власова Н.С., Желіба О.В., Махонін О.О.,Мелещенко Т.В., Павловська-Кравчук В.А., Піскарьова І.О., Худобець О.А.) рекомендованою МОН України (наказ МОН України від 16.08.2023 №1001)
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
РОЗДІЛ-1. НАРОДЖЕННЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЄВРОПИ Поняття «Середні віки» та періодизація Середньовіччя. Велике переселення народів. Занепад античного світу. Варварські держави в Європі. Франкське королівство. Франкська імперія. Імперія ромеїв (Візантійська імперія) — наступниця Риму Доба вікінгів. Християнська церква в V-ХІ ст. Священна Римська імперія. Угорське королівство. Виникнення та розвиток слов’янських держав. Держави центральноєвропейського типу (Німеччина, Чехія, Польща, Велике князівство Литовське)
|
Базові знання: • знає хронологічні межі Середньовіччя, час Великого розселення слов’ян, утворення Русі-України, діяльності перших князів/княгинь Русі-України; • знає факти діяльності князів Олега, Ігоря, Святослава, княгині Ольги; • розуміє зміст термінів, понять і назв «Велике розселення слов’ян», «Русь» («Русь-Україна»), «князь», «дружина», «полюддя», «данина», «хозари», «печеніги», «Імперія ромеїв (Візантія)». Уміння: • співвідносить історичні періоди європейського Середньовіччя і княжої доби в Україні, а саме: а) період становлення племінних князівств i союзів на українських теренах (V–IX ст.) — з добою раннього європейського Середньовіччя (середина V ст. – кінець IХ ст.); б) період існування Русі (IX–XIII ст.) — з добою зрілого Середньовіччя (Х–ХІІІ ст.); в) період руських князівств XIII–XVI ст.) — з добою пізнього Середньовіччя (XІV–XV ст.);
|
28.10.2024
|
РОЗДІЛ-2. СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ЗА МЕЖАМИ ЄВРОПИ Араби та народження ісламського світу. Етнічна мозаїка ісламського світу. Китай та Японія в Середньовіччі. Середньовічна Індія. Держави доколумбової Америки.
|
Базові знання: ● знає час хрещення Русі-України; ● знає факти діяльності Володимира Великого, Ярослава Мудрого; ● розуміє зміст термінів, понять і назв «князь», «вотчина», «графіті», «ікона», «мозаїка», «фреска», «книжкова мініатюра», «язичництво», «християнство», «реформа», «шлюбна дипломатія», «Руська правда», «митрополія», «централізована монархія–імперія». Уміння: ● упорядковує у визначений спосіб інформацію про історичні події й процеси у межах розділу/курсу; ● порівнює діяльність та висловлює обґрунтовані судження щодо ролі князів Володимира Святославича та Ярослава Володимировича та перших князів/княгинь Русі-України, інших історичних діячів доби Середньовіччя (за вибором); ● визначає передумови, причини, розрізняє результати і наслідки історичних подій, явищ, процесів у межах розділу; ● пов’язує історичні події, явища, процеси (в межах розділу) з географічним простором, позначає їх на карті та використовує карту для їх опису і пояснення, визначає належність культурно- історичних пам’яток, господарських об’єктів часів Русі-України до географічних, етнографічних та історичних регіонів; Ставлення: ● оцінює місце періоду розквіту Русі-України як важливого етапу в історії українського народу; ● пропонує заходи щодо збереження культурно-історичної спадщини Русі-України; |
27.12.2024
|
Підсумкова робота |
|
31.12.2024 |
Ознайомлена, згідна ___________________
Дата_________________
Затверджую
---------------------------------
Індивідуальний навчальний план
з Всесвітньої історії. Історії України
Учениці 6 класу (Рудь Христини),
яка здобуває освіту за сімейною формою навчання
(план складено згідно з навчальною програмою «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Піскарьова І.О., Бурлака О.В., Майорський В.В., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я). Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
Вступ. Розділ 1. Життя людей у первісні часи Історія стародавнього світу: хронологічні межі. Історичні джерела з історії Стародавнього світу. Лічба часу в історії Стародавнього світу. Розв’язання хронологічних задач Поява і розселення людини на планеті Земля. Життя та заняття найдавніших людей. Життя людини на теренах України в первісну добу. Виникнення землеробства та скотарства. Перші землероби та скотарі України. Форми організації первісних спільнот. Первісна культура та релігійні вірування людей. Урок узагальнення.
|
Базові знання: періодизація історії людства, історичні джерела археологія, ера (епоха), цивілізація. Уміння: • пояснює різницю між одиницями вимірювання історичного часу і співвідносить їх (рік – століття – тисячоліття); • розрізняє системи літочислення, пояснює їх на прикладах; • розуміє періодизацію як спосіб упорядкування історії, критерії, які використовують для періодизації історії; • розуміє, який вид історичних джерел взято за основу для створення археологічної періодизації; • розташовує події в хронологічні послідовності, укладає хронологічну таблицю; • установлює послідовність історичних подій за допомогою лінії часу; • розв’язує хронологічні задачі з історії Стародавнього світу; палеоліт, мезоліт, неоліт, енеоліт, «homo sapiens (людина розумна)», первісне стадо, рід (родова община), плем’я, вождь, рада старійшин, матріархат, патріархат, «неолітична революція», привласнювальне господарство, відтворювальне господарство, ремесло, продуктивність праці, стоянки та пам’ятки первісних людей на території України, Трипільська археологічна культура, Середньостогівська археологічна культура, Вікентій Хвойка, язичництво, тотемізм, анімізм, магія. формулює запитання щодо можливого впливу тих чи інших подій з історії первісних людей на життя суспільства, окремих груп людей; • виявляє (з допомогою вчителя) і пояснює виклики, які стояли перед первісною людиною, суспільством у різних природних середовищах;
|
29.10.2024
|
Розділ 2. Цивілізації Стародавнього Сходу Цивілізаційні центри Давнього Сходу в часі і просторі. Землеробські цивілізації Стародавнього Сходу. Влада і суспільство в державах стародавнього Сходу. Родина, освіта і виховання дітей у Стародавньому світі. Становище жінок. Міфологія та релігійні уявлення у державах Давнього Сходу. Культурні надбання Стародавнього Сходу. Урок узагальнення.
|
Базові знання: іригаційне землеробство, держава, влада фараона, піраміди, папірус, міста-держави Шумеру, закони Хаммурапі, колонізація, фінікійський алфавіт, ієрогліф, клинопис, цар Соломон, Біблія, Дарій І, варни, касти, буддизм, індуїзм, імперія, Піднебесна, Конфуцій. Уміння: • знає хронологічні й територіальні межі стародавніх цивілізацій Сходу; • розташовує події з історії стародавніх цивілізацій у хронологічній послідовності, укладає хронологічну таблицю; • установлює послідовність історичних подій виникнення та розвитку стародавніх цивілізацій Сходу, за допомогою лінії часу; • встановлює значення географічного фактору в розвитку цивілізацій Стародавнього Сходу; • встановлює одночасність подій в історичному просторі, тривалість подій, явищ, процесів та їх віддаленість одне від одного (у межах тем розділу «Цивілізації Стародавнього Сходу», з допомогою вчителя); • виявляє і розрізняє з допомогою вчителя причини і приводи, результати і наслідки історичних подій, явищ, процесів (на прикладі держави в Давньому Єгипті, Дворіччі, Ізраїльсько-Юдейському царстві, Персії);
|
26.12.2025
|
Підсумкова робота |
|
03.01.2025 |
Ознайомлена, згідна ___________________
Дата_________________
Затверджую
---------------------------------
Індивідуальний навчальний план
з предмету «Досліджую історію і суспільство»
Учениці 5 класу (Мороз Юлії ),
яка здобуває освіту за сімейною формою навчання
(план складено згідно з навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Васильків І.Д., Димій І.С., Шеремета Р.В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
Досліджую історію і суспільство. Розділ 1. УКРАЇНА – СУЧАСНА ЄВРОПЕЙСЬКА ДЕРЖАВА Україна – молода держава з великим минулим Територія нашої держави Людина в Україні Управління державою Господарство нашої країни Здобутки та труднощі сучасної України |
Базові знання:
ідентифікує себе як частину спільноти |
30.10.2024
|
Розділ 2. ВІД РОДИНИ – ДО УКРАЇНИ Мала Батьківщина Родовід Громада. Моя шкільна громада Дотримання прав людини Світ інформації Я - особистість
|
Базові знання:
виокремлює основне і другорядне в тексті |
25.12.2024
|
Підсумкова робота |
|
04.0.2025 |
Ознайомлена, згідна ___________________
Дата_________________
Затверджую
---------------------------------
Індивідуальний навчальний план
з зарубіжної літератури
Учня 7 класу (Рудя Олега),
який здобуває освіту за сімейною формою навчання
(план складено згідно з навчальною програмою «Зарубіжна література. 5–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (у редакції 2023 року) (автори Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В., Мацевко-Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М. І., Джангобекова Т. А.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 10 жовтня 2023 року № 1226)
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
Тема 1. ГЕРОЇ ТА ГЕРОЇНІ БАЛАД Балада як жанр усної народної творчості. Характерні ознаки балади. «Король Лір і його дочки». Моральна проблематика твору. Сюжет випробування. Король Лір як вічний образ. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер «Рукавичка». Тема 2. ЛИЦАРСТВО В ЛІТЕРАТУРІ В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». Вальтер Скотт «Айвенго» Головні образи твору. Динаміка сюжету і гумор ТЕМА 3. ПАМ’ЯТАЄМО ПРО МИНУЛЕ Друга світова війна у європейській поезії: К. І. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», «Лист із полону» А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд». Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі».
|
Базові знання: І. Взаємодія з іншими особами усно, сприймання і використання інформації у різних комунікативних ситуаціях свідомо застосовує прийоми активного слухання (уточнення, переказ почутого, формулювання висновків на підставі почутого та ін.); самостійно передає за допомогою різних засобів візуалізації власне розуміння почутого та/або прочитаного повідомлення, структуруючи інформацію. ІІ. Аналіз, інтерпретація, критичне оцінюванняінформації в текстах різних видів використовує різні складники друкованого чи цифрового текстового джерела інформації длястворення власного повідомлення (усного або письмового) про доробок 1-2 українських перекладачів. ІІІ. Висловлювання думок, почуттів, ставлень, письмова взаємодія з іншими особами, зокрема в цифровому середовищі виконує різні ролі у груповій комунікації (очно або онлайн), обирає потрібні стратегії співпраці в процесі обговорення значення художнього перекладу для розвитку культури, представлення улюблених книжок зарубіжної літератури в українських перекладах, постатей українських перекладачів. IV. Дослідження літературних і мовних явищ, читацької діяльності та індивідуального мовлення аналізує окремі мовні явища в текстах художніх перекладів, робить висновки щодо функціонування та доцільності використання певних мовних одиниць.
|
30.10.2024
|
ТЕМА 4. СИЛА ДРУЖБИ І КОХАННЯ О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів» О. Генрі . «Останній листок» – гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання: П’єр Ронсар «До того, як любов у світ прийшла…» Р. Бернс «Моя любов…» Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину. ТЕМА 5. РОЗСЛІДУЄМО ДЕТЕКТИВНІ ІСТОРІЇ Детективна література. Її характерні особливості. Різновиди детективів. Едгар Аллан По. «Золотий жук». Захопливий сюжет твору Артур Конан Дойл. Оповідання про Шерлока Холмса.
Підсумкова робота (31.12.2024)
|
Базові знання: І. Взаємодія з іншими особами усно, сприймання і використання інформації у різних комунікативних ситуаціях характеризує роль, виражальні можливості та вплив на слухача/читача важливих деталей, зокрема художніх, почутого та/або прочитаного художнього тексту/медіатексту; логічно і послідовно презентує в доцільній жанровій формі власні погляди, ідеї, переконання, підкріплюючи їх аргументами та наводячи доречні приклади із суспільноісторичного досвіду; добирає і використовує необхідні вербальні та невербальні засоби для ефективної комунікації з урахуванням ситуації спілкування та комунікативних намірів, соціального і культурного контексту.
ІІ. Аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в текстах різних видів застосовує різні види критичного читання ліричних та епічних художніх текстів різних стилів; розмежовує в художньому тексті/медіатексті фактичну інформацію, суб’єктивні судження та прихований підтекст, наводить аргументи для спростування або підтвердження суджень, коментує підтекст, наводить приклади із суспільного досвіду; характеризує взаємозв’язки між темою, мікротемою, основною думкою, образами художнього тексту/медіатексту. ІІІ. Висловлювання думок, почуттів, ставлень, письмова взаємодія з іншими особами, зокрема в цифровому середовищі створює у цифровому середовищі повідомлення (пост або ін.) або медіатексти (допис, коментар, стаття, замітки або ін.) із застосуванням гіпертекстових посилань для обговорення соціально важливих питань про Другу світову війну на підставі прочитаних художніх текстів/медіатекстів; аналізує і вдосконалює зміст написаного відповідно до теми та мети висловлювання; усуває недоліки в структурі тексту, враховуючи стилістичні та жанрові особливості тексту. IV. Дослідження літературних і мовних явищ, читацької діяльності та індивідуального мовлення творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих варіантів нестандартні рішення, виявляючи художньо-образне асоціативне мислення |
30.12.2024
|
Ознайомлена, згідна ___________________
Дата_________________
Затверджую
---------------------------------
Індивідуальний навчальний план
з зарубіжної літератури
Учениці 6 класу (Рудь Христини),
який здобуває освіту за сімейною формою навчання
(план складено згідно з навчальною програмою «Зарубіжна література. 5–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (у редакції 2023 року) (автори Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В., Мацевко-Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М. І., Джангобекова Т. А.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 10 жовтня 2023 року № 1226)
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
Вступ Художня література і мистецтво Специфіка художньої літератури як виду мистецтва, її подібність і відмінність від інших видів мистецтва. Художній образ, особливості його сприйняття. Роль перекладачів у залученні українських читачів до скарбниці світової літератури. МІФИ НА ВСІ ЧАСИ Поняття про міф, його відмінності від казки та легенди. Міфологія народів світу як джерело літературних сюжетів. Основні тематичні групи грецьких міфів. Грецькі міфи. Міф про Прометея. Міф про Геракла. Дедал та Ікар. РМ (п) Написання есе «Мій улюблений міфологічний герой» ПЧ №1. Нарцис. Орфей і Еврідіка.
|
Базові знання:
порівняння різних текстів в аспекті образності. |
31.10.2024
|
ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Тема духовного випробування людини. Образ Діка Сенда, мужність і людяність героя. Дік Сенд і його друзі. Дік Сенд і Негоро. РМ(у). Дік Сенд і його друзі. Складання плану на основі вчинків героя. Коротка розповідь за планом ПЧ №2 Олдрідж Дж. «Останній дюйм»
Підсумкова робота (03.01.2025) |
Базові знання:
«ланцюжком», в особах, вибіркове, коментоване або ін.),
|
31.12.2024
|
Ознайомлена, згідна ___________________
Дата_________________
Затверджую
---------------------------------
Індивідуальний навчальний план
з зарубіжної літератури
Учениці 5 класу (Мороз Юлії),
який здобуває освіту за сімейною формою навчання
(план складено згідно з навчальною програмою «Зарубіжна література. 5–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (у редакції 2023 року) (автори Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В., Мацевко-Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М. І., Джангобекова Т. А.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 10 жовтня 2023 року № 1226)
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
Роль книжки в третьому тисячолітті. Роль книжки та читання художньої літератури для формування гармонійної особистості. Види читання в цифрову епоху. Паперові та електронні книжки. Скарбниця народних казок Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність. Японські народні казки. «Момотаро, або Хлопчик- Персик». РМ (п) №1 Створення власного письмового висловлення про вчинок персонажа («Хлопчик – Персик») ПЧ 1. Індійська народна казка «Фарбований шакал» Брати Якоб і Вільгельм Ґрімм. Німецька народна казка «Пані Метелиця». Розвиток мовлення (усно). Переказ уривку з німецької народної казки «Пані Метелиця» (брати Я. і В. Ґрімм) ПЧ 2. Распе Р.Е. «Пригоди барона Мюнхгаузена» («За волосся», «Перша подорож на Місяць») |
Базові знання: Розуміє значення термінів фольклор, народна казка; виокремлює різновиди народної казки, знає характерні ознаки; розуміє національну Читає виразно й усвідомлено текст твору, орієнтується в прочитаному, переказує зміст художнього тексту/медіатексту у різний спосіб відповідно до завдання, перефразовує репліки в діалозі персонажів, висловлює в усній та письмовій формі своє ставлення до зображених у тексті казкових персонажів, подій, ситуацій, Знає цікаві факти з життя і творчості братів Якоба і Вільгельма Ґрімм; розуміє значення терміну народна казка, знає її різновиди та їхні ознаки; Переказує уривок прочитаного тексту (за вибором учителя), відтворює усно зазначені події, ситуації, явища, використовує художні засоби для втілення власних творчих намірів
|
01.11.2024
|
Літературні казки світу Літературна казка та її ознаки. Подібності й відмінності від народної казки. Ганс-Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Оскар Вайлд. «Хлопчик- Зірка». Цікаві факти з життя і творчості письменника. Знайомство зі змістом казки. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Сторінки життя і творчості письменника. Казкові пригоди персонажів на шоколадній фабриці Віллі Вонки. РМ (у) №2 Відгук на самостійно прочитаний художній твір. ПЧ 3. Кіплінг Р. Дж. «Рікі-Тікі-Таві»
|
Базові знання: Знає значення терміну літературна казка, розуміє подібності й відмінності літературної казки і народної, національні особливості літературних казок зарубіжних письменників; читає й сприймає на слух незнайомий текст, визначає головну і другорядну інформацію; стисло переказує (усно) зміст почутого та/або прочитаного тексту, акцентує увагу на важливих деталях, учиться визначати ключові слова та фрази; відповідає на запитання за змістом почутого та/або прочитаного повідомлення; відтворює усно (частково), коментує, інтерпретує почутий та/або прочитаний текст; конспектує (частково) визначення, записує ключові слова і фрази у прочитаному тексті; візуалізує зміст почутого та/або прочитаного художнього тексту (порівняльна таблиця ознак народної і літературної казок). Розуміє значення терміну сюжет; читає виразно й усвідомлено текст казки «Снігова Королева», Розуміє значення терміну літературна казка, визначає її особливості; читає виразно й усвідомлено текст казки «Хлопчик-Зірка», орієнтується в прочитаному, переказує зміст художнього тексту/медіатексту у різний спосіб відповідно до завдання. Визначає особливості сюжету казки; читає виразно й усвідомлено текст казки «Чарлі і шоколадна фабрика», орієнтується в прочитаному, переказує зміст художнього тексту/медіатексту у різний спосіб відповідно до завдання, розповідає про героїв твору, головні події, сюжет прочитаних частин казки, перефразовує репліки в діалозі персонажів; |
02.01.2025
|
Підсумкова робота |
|
04.01.2025
|
Ознайомлена, згідна ___________________
Дата_________________
Затверджую
---------------------------------
Індивідуальний навчальний план
з музичного мистецтва
Учня 1 класу (Мороза Владислава),
який здобуває освіту за сімейною формою навчання
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
Здрастуй, школо! Ми – учні чарівниці Гармонії Мої друзі – іграшки Милуємося довкіллям Щедра осінь Наша Батьківщина – рідна Україна Мистецькі професії Мої захоплення Завітаємо до театру Ми — актори, ми — костюмери Дива на театральній сцені Зима-чарівниця Зустрічаємо Новий рік Зимові свята
|
- співає вокальні вправи, дитячі пісні у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці; - дотримується правил співу; - імпровізує голосом; - створює варіанти ритмічного супроводу до пісні; - відтворює прості ритмічні послідовності; - сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, співзвучні з власними емоціями; - розрізняє види мистецтва; - характеризує мелодію; - обирає тембр інструменту; - узгоджує свої рухи з музичним супроводом; - створює варіанти ритмічного супроводу до пісні; - вирізняє твори мистецтва; - описує свої емоції від сприймання мистецьких творів; - виконує елементарні танцювальні рухи під музику;
-організовує робоче місце; - дотримується правил техніки безпеки; - використовує усю площину аркуша для створення композиції; - користується художніми засобами та матеріалами; - розрізняє види мистецтва; - виконує прості площинні графічні зображення; - створює хроматичну і ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки, плями; - описує, що вдалося втілити; - обирає вид художньої творчості за своїми вподобаннями; - визначає гаму творів мистецтва та учнівських робіт; - вербально описує свій творчий задум; - утворює з основних кольоріd — похідні; - створює графічну композицію використовуючи лінії; - складає та розташовує на площині окремі елементи зображень ( форм ) у просту , зокрема, орнаментальну , композицію ( об’ємну ); розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота; -дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва; - організовує робоче місце; - придумує образи ( фантазує ) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразністю; - створює прості об’ємні композиції; - презентує результати власної творчості
|
30.10.2024
25.12.2024 |
Ознайомлена, згідна ___________________
Дата________________
Затверджую
---------------------------------
Індивідуальний навчальний план
з музичного мистецтва
Учня 1 класу (Рудя Тимура),
який здобуває освіту за сімейною формою навчання
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
Здрастуй, школо! Ми – учні чарівниці Гармонії Мої друзі – іграшки Милуємося довкіллям Щедра осінь Наша Батьківщина – рідна Україна Мистецькі професії Мої захоплення Завітаємо до театру Ми — актори, ми — костюмери Дива на театральній сцені Зима-чарівниця Зустрічаємо Новий рік Зимові свята
|
- співає вокальні вправи, дитячі пісні у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці; - дотримується правил співу; - імпровізує голосом; - створює варіанти ритмічного супроводу до пісні; - відтворює прості ритмічні послідовності; - сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, співзвучні з власними емоціями; - розрізняє види мистецтва; - характеризує мелодію; - обирає тембр інструменту; - узгоджує свої рухи з музичним супроводом; - створює варіанти ритмічного супроводу до пісні; - вирізняє твори мистецтва; - описує свої емоції від сприймання мистецьких творів; - виконує елементарні танцювальні рухи під музику;
-організовує робоче місце; - дотримується правил техніки безпеки; - використовує усю площину аркуша для створення композиції; - користується художніми засобами та матеріалами; - розрізняє види мистецтва; - виконує прості площинні графічні зображення; - створює хроматичну і ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки, плями; - описує, що вдалося втілити; - обирає вид художньої творчості за своїми вподобаннями; - визначає гаму творів мистецтва та учнівських робіт; - вербально описує свій творчий задум; - утворює з основних кольоріd — похідні; - створює графічну композицію використовуючи лінії; - складає та розташовує на площині окремі елементи зображень ( форм ) у просту , зокрема, орнаментальну , композицію ( об’ємну ); розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота; -дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва; - організовує робоче місце; - придумує образи ( фантазує ) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразністю; - створює прості об’ємні композиції; - презентує результати власної творчості
|
28.10.2024
27.12.2024 |
Ознайомлена, згідна ___________________
Дата________________
Затверджую
---------------------------------
Індивідуальний навчальний план
з музичного мистецтва
Учня 2 класу (Жука Романа),
який здобуває освіту за сімейною формою навчання
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
Розділ 1. Краса довкілля у мистецтві Здрастуй. Школо! Музика вокальна та інструментальна. Світ і мова мистецтва. Мова музики. Ноти. Нотний стан. Характер мелодії. Квітковий барвограй. Балет. Вальс. Тривалість звуків (ціла, четвертна, половинна, восьма). Арфа. Налетіли хмарки. Характер і настрій в мистецтві. Цікавий світ тварин. Тембр. Скрипка, віолончель, контрабас. Контрасти в мистецтві та в житті. Контраст в музиці (гучно-тихо, високий-низький, довгий-короткий). Скрипковий ключ. Ноти МІ, СОЛЬ. Краса контрастів. Контраст в музиці. Розділ 2. Казкові історії Твої улюбленні книжки. Регістр в музиці. Характер в музиці. Запис ноти ДО. Казка у картинках. Музика в кіно: звукове оформлення мультфільму. Мистецькі замальовки. Розмаїтий світ тварин умистецтві. Світ тварин в музичному мистецтві.. Казка веселих крапочок. Незвичайні тембри: знайомство із скляною гармонікою. Незвичайні картинки. Роль тембру у створення музичного образу (продовження). Зимова казка. Музичний театр: опера, балет, музична казка. Порівняння Різдвяна казка. Колядки, щедрівки. |
співає вокальні вправи, дитячі пісні у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці; - дотримується правил співу; - імпровізує голосом; - створює варіанти ритмічного супроводу до пісні; - відтворює прості ритмічні послідовності; - сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, співзвучні з власними емоціями; - розрізняє види мистецтва; - характеризує мелодію; - обирає тембр інструменту; - узгоджує свої рухи з музичним супроводом; - створює варіанти ритмічного супроводу до пісні; - вирізняє твори мистецтва; - описує свої емоції від сприймання мистецьких творів; - виконує елементарні танцювальні рухи під музику;
-організовує робоче місце; - дотримується правил техніки безпеки; - використовує усю площину аркуша для створення композиції; - користується художніми засобами та матеріалами; - розрізняє види мистецтва; - виконує прості площинні графічні зображення; - створює хроматичну і ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки, плями; - описує, що вдалося втілити; - обирає вид художньої творчості за своїми вподобаннями; - визначає гаму творів мистецтва та учнівських робіт; - вербально описує свій творчий задум; - утворює з основних кольоріd — похідні; - створює графічну композицію використовуючи лінії; - складає та розташовує на площині окремі елементи зображень ( форм ) у просту , зокрема, орнаментальну , композицію ( об’ємну ); розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота; -дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва; - організовує робоче місце; - придумує образи ( фантазує ) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразністю; - створює прості об’ємні композиції; - презентує результати власної творчості |
29.10.2024
26.12.2024 |
Ознайомлена, згідна ___________________
Дата_________________
Затверджую
---------------------------------
Індивідуальний навчальний план
з англійської мови
Учня 7 класу (Рудя Олега),
який здобуває освіту за сімейною формою навчання
(план складено згідно з навчальною програмою англійської мови у 7 класі (3,5 години на тиждень), за підручником: Мітчелл Г.К., Марілені Малкоґіанні Англійська мова: підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Г.К. Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2024 – 168 с. : іл.
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
Module 1 “About Me”
1a. School Life. Шкільне життя. 1b. Household chores. Домашні обов’язки. 1c. At the youth club. Гуртки для молоді. 1d. Fun after school. Позаурочна діяльність школярів. 1e. My new hobby. Хобі. Module 2 “Communication and Technology” 2a. When technology goes wrong. Неполадки з технікою. 2b. Tech break. Цифровий детокс. 2c. Look out! Правила безпеки під час користування технікою. 2d. Become a blogger. Стати 2e. Guess what! Написання електронного
|
Базові знання: Ставить та відповідає на запитання про себе Розповідає про шкільне життя, щоденні справи Використовує прислівники частоти в усному мовленні та на письмі Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації. Вміє описувати речі, використовуючи правильні прикметники Пише пост про себе – свій вільний час, свої хобі використовуючи лексику уроку. Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо сучасних технологій Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи Розповідає про минулі події та події зараз - розвиток технологій Розповідає про події, що відбулись у коміксі, вживає лексику уроку Використовує вже відому лексику та граматику для виконання завдань Дає поради, вживаючи модальне дієслово should/shouldn’t в стверджувальних та заперечних реченнях Вміє визначати та розповідати про хороші/погані новини.
|
30.10.2024
30.12.2024 |
3d. Travelling around Ukraine. Мандруємо Україною. 3e. Let’s go camping! Відпочинок на природі. Підсумкова робота
|
Базові знання: Ставить та відповідає на питання про пригоди Утворення складених прикметників, їх використання у реченні Розповідає про події в майбутньому, плани на майбутнє Розповідає про сільську місцевість, перебування там, вживає лексику уроку Розповідає про враження від подорожі, вживає лексику уроку Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору. Пише відгук про відвідування, користування кемпінгом (іншими туристичними послугами) використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку. |
31.12.2024
|
Ознайомлена, згідна ___________________
Дата_________________