Індивідуальний навчальний план з інформатики для 6 класу НУШ для дітей з порушенням розвитку

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з інформатики для 6 класу НУШ для дітей з порушенням розвитку на основі Модельної навчальної програми «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Перегляд файлу

 

Індивідуальний навчальний план  _____________,

здобувача освіти ___ класу

з інформатики

розроблений учителем ___________________

 

1. Загальна інформація про дитину

 

1.1. Ім'я дитини

 

1.2. Вік

 

1.3. Адреса

 

1.4. Телефон

 

1.5. Імена батьків

 

1.6. Порушення розвитку

Інтелектуальні труднощі важкого ступеня прояву

1.7. Дата зарахування до школи

 

1.8. Термін дії ІНП

 

2. Поточний рівень знань і вмінь дитини

Середній/достатній рівень

( рівень розвитку дитини, її вміння, сильні якості, що дитина вміє робити, у чому потрібна допомога)

Дитина знає загальну будову і призначення комп’ютера та інших пристроїв для опрацювання інформації, розуміє поняття комп’ютерна програма та її призначення. Може виконувати найпростіші дії з пристроями комп’ютера,  файлами і папками, розрізняє програми за призначеннями. Виконує практичні завдання за аналогією або з допомогою інших. Має труднощі в аналізі завдання та вибору пособу його вирішення. Моторика пальців розвинена недостатньо.

3. Цілі і завдання ( відповідно до модифікованої програми на основі типової, з урахуванням особливостей предмету )

Основні завдання програми з інформатики:

    вчити створювати інформаційні продукти для ефективного розв’язування задач/проблем з використанням цифрових пристроїв чи без них;

    використовувати інформаційні та комунікаційні технології і цифрові інструменти для доступу до інформації, спілкування та співпраці,

    вчити дотримуватися етичних, культурних і правових норм інформаційної взаємодії.

( бажаний результат, знання, уміння, поведінка)

Модифікована програма передбачає мінімальні знання з предмету інформатика, а саме: види програм для опрацювання інформації, їх можливості та принципи роботи. Учень повинен уміти обрати програму для виконання певного завдання, виконувати в середовищі програмних продуктів елементарні дії з інформацією (створення тексту, заповнення таблиці, опрацювання графічних зображень).

4. Спеціальні та додаткові послуги

Заняття з практичним психологом

Заняття з вчителем-логопедом

Заняття з вчителем-дефектологом

5. Загальний обсяг навчального навантаження та кількість годин на тиждень

1 год./тиж.

6. Адаптація/модифікація

Модифікація

принципи модифікації в основі ІНП:

 

- спрощення (зменшення складності цілей і / або змісту);

Зміст завдань розроблено з урахуванням особливостей розвитку порушення інтелектуального розвитку дитини:

  • скорочення обсягу матеріалу, що вивчається на уроці;
  • заміна завдання на інше за збереження напряму вивчення дисципліни;
  • зниження складності завдання;
  • повторення інструкцій та алгоритмів дії.

- виключення (скорочення кількості дисциплін, що вивчаються, або зменшення вимог до кінцевих цілей вивчення предмету та виключення певного змісту);

 

- поєднання або ущільнення (інтеграція деяких предметів в один курс або інтеграція кінцевих цілей, змісту).

 

- освітнє середовище;

 

- використання навчальних методів;

 

- адаптація навчальних матеріалів та завдань

 

- створення різноманітних візуальних матеріалів

Схематичний матеріал з теми, яка вивчається, презентації, робота з малюнками, ілюстрації з підручника.

- використання додаткових засобів і матеріалів (карток, інструкцій, правил тощо)

Використання інструктивних карток до деяких тем із схематичним послідовним зображенням роботи.

- розроблення та формування способів перевірки засвоєння знань та навичок

Для перевірки та засвоєння вивченого матеріалу використовую усне опитування,  вікторини, тестові завдання на платформах Learningapps, Wordwall.

- система заохочення та критерії оцінювання

Заохочення: коментар під час уроку про роботу та похвала учня.

Оцінювання робіт відбувається із врахуванням складності виконаного завдання, відповідно до критеріїв.

7. Інформація про прогрес дитини

  • читає та дає короткі відповіді на поставлені запитання;
  • долучається до виконання завдань під час уроку;
  • надсилає виконані завдання у міру свого рівня;

- успіх дитини;

  • активно працює на уроці,
  • дає відповіді на поставлені запитання за допомогою асистента вчителя,
  • сприймає використану наочність під час уроку

- результати спостережень;

 

- контрольні листки;

 

 

- описи поведінки;

  • систематично відвідує уроки інформатики;
  • виявляє інтерес та зацікавленість до предмету;
  • привітний, відкритий, з великим бажанням спілкуватися з однолітками.

- результати порівнянь з типовим рівнем розвитку;

Порівняно з типовим рівнем розвитку спостерігаються проблеми у запам’ятовуванні прочитаного твору та вивченого уривку.

- результати тестів;

Тестові завдання з предмету завжди виконує вчасно, результати тестування – середній, достатній рівень

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ЗОШ Жовтянська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 6 клас, Планування
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
1530
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку