Індивідуальний навчальний план _____________,
здобувача освіти ___ класу
з інформатики
розроблений учителем ___________________
1. Загальна інформація про дитину |
|
1.1. Ім'я дитини |
|
1.2. Вік |
|
1.3. Адреса |
|
1.4. Телефон |
|
1.5. Імена батьків |
|
1.6. Порушення розвитку |
Інтелектуальні труднощі важкого ступеня прояву |
1.7. Дата зарахування до школи |
|
1.8. Термін дії ІНП |
|
2. Поточний рівень знань і вмінь дитини |
Середній/достатній рівень |
( рівень розвитку дитини, її вміння, сильні якості, що дитина вміє робити, у чому потрібна допомога) |
Дитина знає загальну будову і призначення комп’ютера та інших пристроїв для опрацювання інформації, розуміє поняття комп’ютерна програма та її призначення. Може виконувати найпростіші дії з пристроями комп’ютера, файлами і папками, розрізняє програми за призначеннями. Виконує практичні завдання за аналогією або з допомогою інших. Має труднощі в аналізі завдання та вибору пособу його вирішення. Моторика пальців розвинена недостатньо. |
3. Цілі і завдання ( відповідно до модифікованої програми на основі типової, з урахуванням особливостей предмету ) |
Основні завдання програми з інформатики: • вчити створювати інформаційні продукти для ефективного розв’язування задач/проблем з використанням цифрових пристроїв чи без них; • використовувати інформаційні та комунікаційні технології і цифрові інструменти для доступу до інформації, спілкування та співпраці, • вчити дотримуватися етичних, культурних і правових норм інформаційної взаємодії. |
( бажаний результат, знання, уміння, поведінка) |
Модифікована програма передбачає мінімальні знання з предмету інформатика, а саме: види програм для опрацювання інформації, їх можливості та принципи роботи. Учень повинен уміти обрати програму для виконання певного завдання, виконувати в середовищі програмних продуктів елементарні дії з інформацією (створення тексту, заповнення таблиці, опрацювання графічних зображень). |
4. Спеціальні та додаткові послуги |
Заняття з практичним психологом Заняття з вчителем-логопедом Заняття з вчителем-дефектологом |
5. Загальний обсяг навчального навантаження та кількість годин на тиждень |
1 год./тиж. |
6. Адаптація/модифікація |
Модифікація |
принципи модифікації в основі ІНП: |
|
- спрощення (зменшення складності цілей і / або змісту); |
Зміст завдань розроблено з урахуванням особливостей розвитку порушення інтелектуального розвитку дитини:
|
- виключення (скорочення кількості дисциплін, що вивчаються, або зменшення вимог до кінцевих цілей вивчення предмету та виключення певного змісту); |
|
- поєднання або ущільнення (інтеграція деяких предметів в один курс або інтеграція кінцевих цілей, змісту). |
|
- освітнє середовище; |
|
- використання навчальних методів; |
|
- адаптація навчальних матеріалів та завдань |
|
- створення різноманітних візуальних матеріалів |
Схематичний матеріал з теми, яка вивчається, презентації, робота з малюнками, ілюстрації з підручника. |
- використання додаткових засобів і матеріалів (карток, інструкцій, правил тощо) |
Використання інструктивних карток до деяких тем із схематичним послідовним зображенням роботи. |
- розроблення та формування способів перевірки засвоєння знань та навичок |
Для перевірки та засвоєння вивченого матеріалу використовую усне опитування, вікторини, тестові завдання на платформах Learningapps, Wordwall. |
- система заохочення та критерії оцінювання |
Заохочення: коментар під час уроку про роботу та похвала учня. Оцінювання робіт відбувається із врахуванням складності виконаного завдання, відповідно до критеріїв. |
7. Інформація про прогрес дитини |
|
- успіх дитини; |
|
- результати спостережень; |
|
- контрольні листки; |
|
- описи поведінки; |
|
- результати порівнянь з типовим рівнем розвитку; |
Порівняно з типовим рівнем розвитку спостерігаються проблеми у запам’ятовуванні прочитаного твору та вивченого уривку. |
- результати тестів; |
Тестові завдання з предмету завжди виконує вчасно, результати тестування – середній, достатній рівень |