Критерії визначення результатів навчання з предмета «Інформатика»

Про матеріал
Критерії визначення результатів навчання з предмета «Інформатика», відповідно до додатка 14 Державного стандарту базової середньої освіти на основі Модельної навчальноїпрограми «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Перегляд файлу

Критерії визначення результатів навчання з предмета «Інформатика»,

відповідно до додатка 14 Державного стандарту базової середньої освіти.

Загальні результати

(додаток14)

Рівні досягнень

Високий

10-12 б.

Достатній

7-9 б.

Середній

4-6 б.

Початковий

1-3 б.

1. Здійснює різні види діяльності з даними, оцінює інформацію для розв’язання життєвих проблем.

Досліджує і оцінює вплив інформаційних технологій на своє життя, навколишній світ і розвиток

[ІФО 1.1]

розрізняє й пояснює самостійно інформаційні процеси в навколишньому середовищі в контексті розв’язання конкретних задач

 [6 ІФО 1.1.1-1]

обирає свідомо, пояснює вибір, описує призначення та застосування цифрових пристроїв та інформаційних технологій для розв’язання конкретної задачі

[6 ІФО 1.1.2-1 -1.1.2-2]

 наводить  приклади  поширення  цифрових інновацій  у  громаді,  суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості

[6 ІФО 1.1.3-1]

описує та оцінює позитивний і негативний вплив інформаційних технологій на власне життя і суспільство

[6 ІФО 1.1.3-2]

розрізняє й пояснює інформаційні процеси в навколишньому середовищі в контексті розв’язання конкретних задач, припускаючись незначних помилок

 [6 ІФО 1.1.1-1]

обирає, не завжди конкретно пояснює вибір, описує призначення та застосування цифрових пристроїв та інформаційних технологій для розв’язання конкретної задачі

[6 ІФО 1.1.2-1 -1.1.2-2]

 здебільшого наводить  приклади  поширення  цифрових інновацій  у  громаді,  суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості

[6 ІФО 1.1.3-1]

описує самостійно, оцінює з допомогою вчителя чи сторонніх осіб позитивний і негативний вплив інформаційних технологій на власне життя і суспільство

[6 ІФО 1.1.3-2]

розрізняє інформаційні процеси в навколишньому середовищі в контексті розв’язання конкретних задач з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

 [6 ІФО 1.1.1-1]

використовує  цифрові  пристрої  й технології  для  розв’язання  конкретних

задач з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.1.2-1 -1.1.2-2]

має труднощі у  наведенні  прикладів  поширення цифрових інновацій у громаді, суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості

 [6 ІФО 1.1.3-1]

описує та оцінює позитивний і негативний вплив інформаційних технологій на власне життя і суспільство з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.1.3-2]

відчуває  труднощі  у  визначені інформаційних процесів у навколишньому

середовищі

 [6 ІФО 1.1.1-1]

відчуває труднощі у виборі  й використані

цифрових  пристроїв  для  розв’язання

конкретних задач

 [6 ІФО 1.1.2-1 -1.1.2-2]

 

не  може  навести  приклади  поширення

цифрових інновацій у громаді, суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості  [6 ІФО 1.1.3-1]

 

не може описати та оцінити позитивний і негативний вплив інформаційних технологій на власне життя і суспільство

[6 ІФО 1.1.3-2]

Знаходить, збирає, зберігає, представляє, перетворює, структурує, аналізує і узагальнює дані різних типів

[ІФО 1.2]

визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язання задачі, підтвердження чи спростування тверджень

[6 ІФО 1.2.1-1]

 

свідомо обирає та застосовує самостійно цифрові інструменти для збирання чи отримання даних

[6 ІФО 1.2.1-2]

розпізнає дані різних типів, наводить їх приклади та свідомо обирає  властивості  об’єктів,  що  є істотними  для  розв’язання  задачі  і визначає їхні допустимі значення  [6 ІФО 1.2.1-3]

 

зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях або мережних/хмарних ресурсах

[6 ІФО 1.2.1-4]

обирає ключові слова і методи пошуку, формулює різні типи запитань та/або запитів для пошуку потрібної інформації

[6 ІФО 1.2.2-1]

 

визначає самостійно прості закономірності на підставі аналізу набору даних[6 ІФО 1.2.2-2]

 

створює / обирає і подає набори даних для перевірки чи доведення тверджень

[6 ІФО 1.2.2-3]

представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень та пояснює їх [6 ІФО 1.2.3-1 - 1.2.3-2]

визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язання задачі, підтвердження чи спростування тверджень, припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 1.2.1-1]

обирає та застосовує почасти цифрові інструменти для збирання чи отримання даних

[6 ІФО 1.2.1-2]

частково розпізнає дані різних типів, наводить їх приклади та обирає  властивості  об’єктів,  що  є істотними  для  розв’язання  задачі  і визначає їхні допустимі значення

 [6 ІФО 1.2.1-3]

здебільшого зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях або мережних/хмарних ресурсах

[6 ІФО 1.2.1-4]

здебільшого правильно обирає ключові слова і методи пошуку, формулює різні типи запитань та/або запитів для пошуку потрібної інформації

[6 ІФО 1.2.2-1]

визначає прості закономірності на підставі аналізу набору даних

[6 ІФО 1.2.2-2]

створює / обирає і подає набори даних для перевірки чи доведення тверджень, значення іноді, звертаючись за допомогою до вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.2.2-3]

представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень та частково пояснює їх

[6 ІФО 1.2.3-1 - 1.2.3-2]

визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язання задачі, підтвердження чи спростування тверджень виключно з допомогою до вчителя чи сторонніх осіб   [6 ІФО 1.2.1-1]

обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних виключно з допомогою до вчителя чи сторонніх осіб

  [6 ІФО 1.2.1-2]

розпізнає дані різних типів з допомогою до вчителя чи сторонніх осіб, відчуває труднощі у наведенні прикладів;

обирає частково властивості  об’єктів,  що  є істотними  для  розв’язання  задачі, не може визначити їхні допустимі значення   [6 ІФО 1.2.1-3]

потребує допомоги, щоб зберегти результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях або мережних/хмарних ресурсах

[6 ІФО 1.2.1-4]

обирає ключові слова і методи пошуку з допомогою до вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.2.2-1]

 

відчуває труднощі у визначенні простих закономірностей на підставі аналізу набору даних

[6 ІФО 1.2.2-2]

створює / обирає і подає набори даних з допомогою до вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.2.2-3]

 

потребує допомоги в створенні таблиці, схеми, діаграми

[6 ІФО 1.2.3-1 - 1.2.3-2]

не  визначає  формат  і  обсяг  даних, потрібних  для  розв’язання  задачі, підтвердження чи спростування тверджень

[6 ІФО 1.2.1-1]

 

відчуває значні труднощі в доборі цифрових інструментів для збирання чи отримання даних[6 ІФО 1.2.1-2]

 

частково розпізнає дані різних типів з допомогою до вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.2.1-3]

демонструє  невміння  обирати властивості  об’єктів,  що  є  істотними  для розв’язання задачі [6 ІФО 1.2.1-3]

 

не може зберегти результати пошуку або власної  роботи  на  зовнішніх  носіях  або мережних/хмарних ресурсах

[6 ІФО 1.2.1-4]

потребує  допомоги  в  підборі  ключових слів й методів пошуку[6 ІФО 1.2.2-1]

 

не може визначити самостійно прості закономірності на підставі аналізу набору даних

[6 ІФО 1.2.2-2]

 

має значні труднощі у створенні / обранні і поданні наборів даних для перевірки чи доведення тверджень

[6 ІФО 1.2.2-3]

 

не  може  створити    таблицю,  схему,

діаграму тощо

 [6 ІФО 1.2.3-1 - 1.2.3-2]

Будує інформаційні моделі об’єктів, явищ і процесів [ІФО 1.3]

свідомо оцінює істотність/ важливість/ необхідність/ адекватність інформації в контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми

[6 ІФО 1.3.1-1].

самостійно обирає властивості об’єктів, що є істотними для розв’язання задачі, і визначає їхні допустимі значення

[6 ІФО 1.3.1-2].

пояснює самостійно прості причиново-наслідкові зв’язки в готовій моделі, використовуючи шаблон «якщо, то», «що треба зробити, щоб»

[6 ІФО 1.3.1-3].

планує й свідомо реалізує експеримент з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези

[6 ІФО 1.3.2-1].

свідомо робить висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі

[6 ІФО 1.3.2-2]

оцінює істотність/ важливість/ необхідність/ адекватність інформації в контексті розв’язання життєвої/ навчальної проблеми, припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 1.3.1-1].

обирає властивості об’єктів, що є істотними для розв’язання задачі, і визначає їхні допустимі значення

[6 ІФО 1.3.1-2].

пояснює прості причинно-наслідкові зв’язки в готовій моделі, використовуючи шаблон «якщо, то», «що треба зробити, щоб»

[6 ІФО 1.3.1-3].

планує й реалізує експеримент з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези

[6 ІФО 1.3.2-1].

робить висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу

[6 ІФО 1.3.2-2]

оцінює істотність/ важливість/ необхідність/ адекватність інформації в контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми з допомогою до вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.3.1-1].

частково обирає властивості об’єктів, що є істотними для розв’язання задачі, і визначає їхні допустимі значення

[6 ІФО 1.3.1-2].

частково пояснює прості причинно-наслідкові зв’язки в готовій моделі, використовуючи шаблон «якщо, то», «що треба зробити, щоб»

[6 ІФО 1.3.1-3].

планує й реалізує експеримент з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези з допомогою до вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.3.2-1].

робить висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу з допомогою до вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.3.2-2]

не може оцінити істотність/ важливість/ необхідність/ адекватність інформації в контексті розв’язання життєвої/ навчальної проблеми

[6 ІФО 1.3.1-1].

обирає властивості об’єктів, що є істотними для розв’язання задачі, і визначає їхні допустимі значення з допомогою до вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.3.1-2].

має труднощі в поясненні простих причинно-наслідкових зв’язків в готовій моделі, використовуючи шаблон «якщо, то», «що треба зробити, щоб»

[6 ІФО 1.3.1-3]

не може реалізувати експеримент з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези з допомогою до вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.3.2-1].

не здатний робити висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу

[6 ІФО 1.3.2-2]

Критично оцінює інформацію, отриману з різних джерел

[ІФО 1.4]

свідомо розпізнає факти й судження в інформаційних джерелах

[6 ІФО 1.4.1-1].

самостійно порівнює інформацію з різних джерел за наданими критеріями

[6 ІФО 1.4.1-2].

наводить  ґрунтовні аргументи щодо надійності джерел і достовірності інформації в медіатекстах

[6 ІФО 1.4.2-1].

використовує самостійно запропоновані ресурси для перевірки сумнівної інформації й надійності джерел

 [6 ІФО 1.4.2-2]

розпізнає факти й судження в інформаційних джерелах

[6 ІФО 1.4.1-1].

порівнює інформацію з різних джерел за наданими критеріями

[6 ІФО 1.4.1-2].

частково наводить аргументи щодо надійності джерел і достовірності інформації в медіатекстах припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 1.4.2-1].

використовує частково запропоновані ресурси для перевірки сумнівної інформації й надійності джерел, припускаючись незначних помилок

 [6 ІФО 1.4.2-2]

не завжди розпізнає факти й судження в інформаційних джерелах

[6 ІФО 1.4.1-1].

частково порівнює інформацію з різних джерел за наданими критеріями

[6 ІФО 1.4.1-2].

наводить аргументи щодо надійності джерел і достовірності інформації в медіатекстах з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 1.4.2-1].

використовує запропоновані ресурси для перевірки сумнівної інформації й надійності джерел з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

 [6 ІФО 1.4.2-2]

не може розпізнати факти й судження в інформаційних джерелах

[6 ІФО 1.4.1-1].

має труднощі в порівнянні інформації з різних джерел за наданими критеріями

[6 ІФО 1.4.1-2].

не може наводити аргументи щодо надійності джерел і достовірності інформації в медіатекстах

[6 ІФО 1.4.2-1].

не вміє використовувати запропоновані ресурси для перевірки сумнівної інформації й надійності джерел

 [6 ІФО 1.4.2-2]

2. Створює інформаційні продукти та програми за допомогою цифрових пристроїв і без них.

Розробляє і реалізовує алгоритми

[ІФО 2.1]

свідомо складає лінійні, розгалужені й циклічні алгоритми для розв’язання задач

[6 ІФО 2.1.1-1].

представляє алгоритм одним чи кількома способами

[6 ІФО 2.1.1-2].

поєднує базові структури для розв’язання задачі

[6 ІФО 2.1.1-3].

пропонує самостійно способи перевірки коректності алгоритму й використовує їх

[6 ІФО 2.1.1-4].

самостійно знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок

 [6 ІФО 2.1.2-1].

свідомо робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі

[6 ІФО 2.1.2-2]

складає лінійні, розгалужені й циклічні алгоритми для розв’язання задач

[6 ІФО 2.1.1-1].

частково представляє алгоритм одним чи кількома способами

[6 ІФО 2.1.1-2].

частково поєднує базові структури для розв’язання задачі

[6 ІФО 2.1.1-3].

пропонує способи перевірки коректності алгоритму й використовує їх

[6 ІФО 2.1.1-4].

знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок

 [6 ІФО 2.1.2-1].

робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 2.1.2-2]

складає лінійні, розгалужені й циклічні алгоритми для розв’язання задач припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 2.1.1-1].

має труднощі із представленням алгоритму одним чи кількома способами

[6 ІФО 2.1.1-2].

поєднує базові структури для розв’язання задачі з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.1.1-3].

частково пропонує способи перевірки коректності алгоритму, але не  використовує їх

[6 ІФО 2.1.1-4].

знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

 [6 ІФО 2.1.2-1].

має труднощі у формулюванні висновку щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі

[6 ІФО 2.1.2-2]

складає лінійні, розгалужені й циклічні алгоритми для розв’язання задач з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.1.1-1].

має значні труднощі в представленні алгоритму одним чи кількома способами

[6 ІФО 2.1.1-2].

не здатний поєднувати базові структури для розв’язання задачі

[6 ІФО 2.1.1-3].

не здатний запропонувати способи перевірки коректності алгоритму

[6 ІФО 2.1.1-4].

не може знайти й пояснити варіанти виправлення простих логічних помилок

 [6 ІФО 2.1.2-1].

не здатний сформулювати висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі

[6 ІФО 2.1.2-2]

 

Створює і налагоджує програмні проекти

[ІФО 2.2]

самостійно наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують

[6 ІФО 2.2.1-1].

створює й виконує програмний проєкт у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше, відповідне віку)

[6 ІФО 2.2.1-2].

свідомо виконує перевірку роботи програмного проєкту на заданих прикладах і робить висновки щодо коректності його роботи

[6 ІФО 2.2.1-3.]

пропонує власні способи перевірки правильності роботи проєкту

[6 ІФО 2.2.1-4].

розпізнає типові помилки, які виникають під час запуску програмного проєкту, і пропонує способи усунення їх

 [6 ІФО 2.2.2-1].

свідомо докладає зусиль і виявляє гнучкість, використовуючи доступні ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації програмних проєктів

6 ІФО 2.2.2-2].

прогнозує зміну результату роботи проєкту внаслідок внесення змін у нього

[6 ІФО 2.2.2-3]

наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують

[6 ІФО 2.2.1-1].

створює й виконує програмний проєкт у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше, відповідне віку) припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 2.2.1-2].

виконує перевірку роботи програмного проєкту на заданих прикладах і робить висновки щодо коректності його роботи

[6 ІФО 2.2.1-3.]

частково пропонує власні способи перевірки правильності роботи проєкту

[6 ІФО 2.2.1-4].

розпізнає типові помилки, які виникають під час запуску програмного проекту, але не пропонує способи усунення їх

 [6 ІФО 2.2.2-1].

докладає зусиль і виявляє гнучкість, використовуючи доступні ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації програмних проєктів

6 ІФО 2.2.2-2].

прогнозує зміну результату роботи проєкту внаслідок внесення змін у нього припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 2.2.2-3]

частково наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують

[6 ІФО 2.2.1-1].

створює й виконує програмний проєкт у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше, відповідне віку) з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.2.1-2].

виконує перевірку роботи програмного проєкту на заданих прикладах, але не може зробити висновки щодо коректності його роботи 

[6 ІФО 2.2.1-3.]

пропонує власні способи перевірки правильності роботи проєкту з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.2.1-4].

розпізнає типові помилки, які виникають під час запуску програмного проекту з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

 [6 ІФО 2.2.2-1].

не завжди докладає зусиль і виявляє гнучкість, використовуючи доступні ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації програмних проєктів

[6 ІФО 2.2.2-2].

має складнощі в прогнозуванні змін результату роботи проєкту внаслідок внесення змін у нього

[6 ІФО 2.2.2-3]

наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують припускаючись значних помилок

[6 ІФО 2.2.1-1].

має значні труднощі у створенні й виконанні програмних проєктів у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше, відповідне віку)

[6 ІФО 2.2.1-2].

Має значні труднощі у виконанні перевірки роботи програмного проєкту на заданих прикладах і не здатний робити висновки щодо коректності його роботи

[6 ІФО 2.2.1-3.]

не може запропонувати власні способи перевірки правильності роботи проєкту

[6 ІФО 2.2.1-4].

не може розпізнати типові помилки, які виникають під час запуску програмного проєкту

 [6 ІФО 2.2.2-1].

має проблеми з використанням доступних ресурсів і стратегій для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації програмних проєктів

[6 ІФО 2.2.2-2].

не може спрогнозувати зміну результату роботи проєкту внаслідок внесення змін у нього

[6 ІФО 2.2.2-3]

Розробляє модульні проекти

[ІФО 2.3]

складає самостійно список підзадач для розв’язання великої або складної задачі

 [6 ІФО 2.3.1-1].

визначає функціонал окремих частин проєкту

[6 ІФО 2.3.1-2].

самостійно складає проєкт з розв’язків окремих підзадач

[6 ІФО 2.3.1-3].

узгоджує взаємодію окремих підзадач у модульному проєкті

[6 ІФО 2.3.1-4]

складає список підзадач для розв’язання великої або складної задачі

 [6 ІФО 2.3.1-1].

частково визначає функціонал окремих частин проєкту

[6 ІФО 2.3.1-2].

складає проєкт з розв’язків окремих підзадач

[6 ІФО 2.3.1-3].

узгоджує взаємодію окремих підзадач у модульному проєкті припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 2.3.1-4]

складає список підзадач для розв’язання великої або складної задачі припускаючись помилок

 [6 ІФО 2.3.1-1].

визначає функціонал окремих частин проєкту з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.3.1-2].

має труднощі у складанні проєкту з розв’язків окремих підзадач

[6 ІФО 2.3.1-3].

узгоджує взаємодію окремих підзадач у модульному проєкті з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.3.1-4]

має великі труднощі в складанні списку підзадач для розв’язання великої або складної задачі

 [6 ІФО 2.3.1-1].

не може визначити функціонал окремих частин проєкту

[6 ІФО 2.3.1-2].

має значні труднощі у складанні проєкту з розв’язків окремих підзадач

[6 ІФО 2.3.1-3].

не може узгодити взаємодію окремих підзадач у модульному проєкті

[6 ІФО 2.3.1-4]

Створює та опрацьовує інформаційні продукти з використанням даних різних типів

[ІФО 2.4]

свідомо розпізнає й реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми,

[6 ІФО 2.4.1-1].

описує власну діяльність й набутий досвід під час створення інформаційного продукту

[6 ІФО 2.4.3-8].

наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями й пояснює вибір потрібних

[6 ІФО 2.4.2-1].

використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів

[6 ІФО 2.4.2-2].

створює, редагує й форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку

[6 ІФО 2.4.3-1].

обирає й застосовує засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів

[6 ІФО 2.4.3-2].

використовує програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів

[6 ІФО 2.4.3-3].

створює мультимедійні презентації

[6 ІФО 2.4.3-4].

дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів.

[6 ІФО 2.4.3-7].

розпізнає й реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми,

[6 ІФО 2.4.1-1].

описує власну діяльність й набутий досвід під час створення інформаційного продукту припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 2.4.3-8].

наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, частково порівнює їх за наданими критеріями й пояснює вибір потрібних припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 2.4.2-1].

частково використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 2.4.2-2].

створює, редагує й форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 2.4.3-1].

обирає й частково застосовує засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів

[6 ІФО 2.4.3-2].

частково використовує програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів

[6 ІФО 2.4.3-3].

створює мультимедійні презентації

[6 ІФО 2.4.3-4].

переважно дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів.

[6 ІФО 2.4.3-7].

частково розпізнає й реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми, припускаючись помилок

[6 ІФО 2.4.1-1].

описує власну діяльність й набутий досвід під час створення інформаційного продукту з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.4.3-8].

наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, але не може порівнювати їх за наданими критеріями

[6 ІФО 2.4.2-1].

використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.4.2-2].

створює, редагує й форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.4.3-1].

обирає засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів, але має труднощі із їх застосуванням

[6 ІФО 2.4.3-2].

має труднощі із використанням програмного забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів

[6 ІФО 2.4.3-3].

створює мультимедійні презентації припускаючись помилок

[6 ІФО 2.4.3-4].

частково дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів.

[6 ІФО 2.4.3-7].

складно розпізнає й не реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.4.1-1].

має значні труднощі в описі власної діяльності під час створення інформаційного продукту

[6 ІФО 2.4.3-8].

наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.4.2-1].

не здатен використовувати дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів

[6 ІФО 2.4.2-2].

не вміє створювати, редагувати й форматувати об’єкти текстового документа

[6 ІФО 2.4.3-1].

обирає засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів, але має значні труднощі із їх застосуванням

[6 ІФО 2.4.3-2].

не вміє використовувати програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів

[6 ІФО 2.4.3-3].

створює мультимедійні презентації припускаючись значних помилок

[6 ІФО 2.4.3-4].

не дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів.

[6 ІФО 2.4.3-7].

Співпрацює в команді для створення інформаційного продукту

[ІФО 2.5]

бере участь у спільному проєкті (онлайновому та офлайновому) зі створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів

[6 ІФО 2.5.1-1].

планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання

[6 ІФО 2.5.1-2].

пояснює, розподіляє й відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розробки проєкту

[6 ІФО 2.5.2-1].

пропонує й дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проєкту

[6 ІФО 2.5.2-2].

самостійно наводить переваги конструктивної співпраці

[6 ІФО 2.5.2-3].

пропонує допомогу іншим, коли бачить у ній потребу

[6 ІФО 2.5.3-1].

бере участь у представленні результатів групової роботи

[6 ІФО 2.5.3-2].

описує вплив власних думок, емоцій і настрою на власну діяльність і результат роботи (власний і групи)

[6 ІФО 2.5.3-3].

надає доброзичливі й конструктивні поради щодо вдосконалення процесу та/чи результату спільної роботи

[6 ІФО 2.5.4-2].

описує власну діяльність як члена групи й набутий досвід

[6 ІФО 2.5.4-3]

 переважно бере участь у спільному проєкті (онлайновому та офлайновому) зі створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів

[6 ІФО 2.5.1-1].

планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 2.5.1-2].

пояснює, частково розподіляє й відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розробки проєкту

[6 ІФО 2.5.2-1].

пропонує й частково дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проєкту

[6 ІФО 2.5.2-2].

наводить переваги конструктивної співпраці

[6 ІФО 2.5.2-3].

іноді пропонує допомогу іншим, коли бачить у ній потребу

[6 ІФО 2.5.3-1].

бере участь у представленні результатів групової роботи

[6 ІФО 2.5.3-2].

описує вплив власних думок, емоцій і настрою на власну діяльність і результат роботи (власний і групи) припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 2.5.3-3].

частково надає доброзичливі й конструктивні поради щодо вдосконалення процесу та/чи результату спільної роботи

[6 ІФО 2.5.4-2].

подекуди описує власну діяльність як члена групи й набутий досвід

[6 ІФО 2.5.4-3]

має проблеми з участю у спільному проєкті (онлайновому та офлайновому) зі створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів

[6 ІФО 2.5.1-1].

має труднощі у плануванні роботи перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання

[6 ІФО 2.5.1-2].

має труднощі у поясненні, розподіленні й  виконанні ролі групової взаємодії під час розробки проєкту

[6 ІФО 2.5.2-1].

пропонує, але не дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проєкту

[6 ІФО 2.5.2-2].

наводить переваги конструктивної співпраці припускаючись помилок

[6 ІФО 2.5.2-3].

бере участь у представленні результатів групової роботи

[6 ІФО 2.5.3-2].

описує вплив власних думок, емоцій і настрою на власну діяльність і результат роботи (власний і групи) з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.5.3-3].

надає поради щодо вдосконалення процесу та/чи результату спільної роботи з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 2.5.4-2].

описує власну діяльність як члена групи й набутий досвід припускаючись помилок

[6 ІФО 2.5.4-3]

не бере участі у спільному проєкті (онлайновому та офлайновому) зі створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів

[6 ІФО 2.5.1-1].

не вміє планувати роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання

[6 ІФО 2.5.1-2].

не може пояснювати, розподіляти й виконувати ролі групової взаємодії під час розробки проєкту

[6 ІФО 2.5.2-1].

не пропонує й не дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проєкту

[6 ІФО 2.5.2-2].

потребує допомоги в наведенні переваг конструктивної співпраці

[6 ІФО 2.5.2-3].

бере участь у представленні результатів групової роботи

[6 ІФО 2.5.3-2].

має значні труднощі в описі власних думок, емоцій і настрою на власну діяльність і результат роботи (власний і групи)

[6 ІФО 2.5.3-3].

не може надати поради щодо вдосконалення процесу та/чи результату спільної роботи

[6 ІФО 2.5.4-2].

має значні труднощі в описі власної діяльність як члена групи й набутий досвід

[6 ІФО 2.5.4-3]

3. Використовує інформаційні технології та мережі для інформації, спілкування й співпраці.

Використовує широкий спектр цифрових пристроїв

[ІФО 3.1]

свідомо виділяє групи цифрових пристроїв за їхніми функціями й призначенням

[6 ІФО 3.1.1-1].

називає складові комп’ютера і розповідає про їхнє призначення, описуючи їхні взаємодію, основні характеристики, можливості та обмеження

[6 ІФО 3.1.1-2].

демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних

[6 ІФО 3.1.1-3].

критично описує взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою

[6 ІФО 3.1.2-1].

пояснює призначення операційної системи і прикладного програмного забезпечення

[6 ІФО 3.1.2-2].

моделює роботу простої інформаційної системи

[6 ІФО 3.1.2-3]

виділяє групи цифрових пристроїв за їхніми функціями й призначенням

[6 ІФО 3.1.1-1].

називає складові комп’ютера і розповідає про їхнє призначення, описуючи їхні взаємодію, основні характеристики, можливості та обмеження припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 3.1.1-2].

переважно демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних

[6 ІФО 3.1.1-3].

описує взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою

[6 ІФО 3.1.2-1].

не завжди коректно пояснює призначення операційної системи і прикладного програмного забезпечення

[6 ІФО 3.1.2-2].

моделює роботу простої інформаційної системи

[6 ІФО 3.1.2-3]

виділяє групи цифрових пристроїв за їхніми функціями й призначенням з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 3.1.1-1].

називає складові комп’ютера і розповідає про їхнє призначення, описуючи їхні взаємодію, основні характеристики, можливості та обмеження з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 3.1.1-2].

подекуди демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних

[6 ІФО 3.1.1-3].

має труднощі в поясненні про взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою

[6 ІФО 3.1.2-1].

частково пояснює призначення операційної системи і прикладного програмного забезпечення

[6 ІФО 3.1.2-2].

 

не виділяє групи цифрових пристроїв за їхніми функціями й призначенням

[6 ІФО 3.1.1-1].

 

не може назвати складові комп’ютера і розповісти про їхнє призначення, взаємодію, основні характеристики, можливості та обмеження

[6 ІФО 3.1.1-2].

не може продемонструвати належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних

[6 ІФО 3.1.1-3].

не може описати взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою маючи труднощі

[6 ІФО 3.1.2-1].

пояснює призначення операційної системи і прикладного програмного забезпечення з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 3.1.2-2].

 

Організовує власне інформаційне середовище

[ІФО 3.2]

формулює власні потреби й вимоги до цифрових інструментів і можливих технологічних рішень

[6 ІФО 3.2.1-1].

обирає, налаштовує залежно від особистих потреб і використовує програмне забезпечення з доступного переліку

[6 ІФО 3.2.1-2].

свідомо розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища, оновлення цифрових пристроїв й адаптується до них

[6 ІФО 3.2.1-3].

наводить приклади наслідків/ризиків встановлення і використання програмного забезпечення

[6 ІФО 3.2.1-4].

розрізняє й формулює прості апаратні й програмні проблеми у власному інформаційному середовищі, пропонує способи їх розв’язання

[6 ІФО 3.2.2-1]

переважно правильно формулює власні потреби й вимоги до цифрових інструментів і можливих технологічних рішень

[6 ІФО 3.2.1-1].

здебільшого правильно обирає, налаштовує залежно від особистих потреб і використовує програмне забезпечення з доступного переліку

[6 ІФО 3.2.1-2].

розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища, оновлення цифрових пристроїв й адаптується до них

[6 ІФО 3.2.1-3].

наводить приклади наслідків/ризиків встановлення і використання програмного забезпечення припускаючись незначних помилок

[6 ІФО 3.2.1-4].

розрізняє й формулює прості апаратні й програмні проблеми у власному інформаційному середовищі, пропонує способи їх розв’язання, звертаючись за потреби по допомогу до інших осіб

[6 ІФО 3.2.2-1]

не завжди коректно формулює власні потреби й вимоги до цифрових інструментів і можливих технологічних рішень

[6 ІФО 3.2.1-1].

має труднощі з обранням,  налаштуванням і використанням програмного забезпечення з доступного переліку

[6 ІФО 3.2.1-2].

частково розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища, оновлення цифрових пристроїв й адаптується до них

[6 ІФО 3.2.1-3].

має значні труднощі в наведенні  прикладів наслідків/ризиків встановлення і використання програмного забезпечення

[6 ІФО 3.2.1-4].

розрізняє й формулює прості апаратні й програмні проблеми у власному інформаційному середовищі, але не  пропонує способи їх розв’язання

[6 ІФО 3.2.2-1]

потребує допомоги в формулюванні власних потреб й вимог до цифрових інструментів і можливих технологічних рішень

[6 ІФО 3.2.1-1].

обирає і використовує програмне забезпечення з доступного переліку з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 3.2.1-2].

не розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища, оновлення цифрових пристроїв й адаптується до них

[6 ІФО 3.2.1-3].

не може навести приклади наслідків/ризиків встановлення і використання програмного забезпечення

[6 ІФО 3.2.1-4].

не вміє розрізняти й формулювати прості апаратні й програмні проблеми у власному інформаційному середовищі

[6 ІФО 3.2.2-1]

Використовує комунікаційні технології та мережі для власного розвитку, спілкування і співпраці

[ІФО 3.3]

наводить приклади застосування й побудови локальних мереж та організації доступу до інтернету

[6 ІФО 3.3.1-1].

свідомо наводить приклади сервісів інтернету та їхніх можливостей

[6 ІФО 3.3.1-2].

обирає актуальні й безпечні засоби і способи комунікації для себе й пропонує їх іншим особам

[6 ІФО 3.3.1-3].

використовує мережні ресурси для доступу до інформації, спілкування, навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності

[6 ІФО 3.3.1-4].

свідомо пояснює переваги й недоліки цифрової комунікації

[6 ІФО 3.3.1-5]

здебільшого наводить приклади застосування й побудови локальних мереж та організації доступу до інтернету

[6 ІФО 3.3.1-1].

наводить приклади сервісів інтернету та їхніх можливостей

[6 ІФО 3.3.1-2].

здебільшого обирає актуальні й безпечні засоби і способи комунікації для себе й пропонує їх іншим особам

[6 ІФО 3.3.1-3].

частково використовує мережні ресурси для доступу до інформації, спілкування, навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності

[6 ІФО 3.3.1-4].

пояснює переваги й недоліки цифрової комунікації

[6 ІФО 3.3.1-5]

не завжди коректно наводить приклади застосування й побудови локальних мереж та організації доступу до інтернету

[6 ІФО 3.3.1-1].

здебільшого наводить приклади сервісів інтернету та їхніх можливостей

[6 ІФО 3.3.1-2].

частково обирає актуальні й безпечні засоби і способи комунікації для себе й пропонує їх іншим особам

[6 ІФО 3.3.1-3].

має труднощі у використанні мережних ресурсів для доступу до інформації, спілкування, навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності

[6 ІФО 3.3.1-4].

пояснює переваги й недоліки цифрової комунікації з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 3.3.1-5]

має значні труднощі в наведенні прикладів застосування й побудови локальних мереж та організації доступу до інтернету

[6 ІФО 3.3.1-1].

наводить приклади сервісів інтернету та їхніх можливостей з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 3.3.1-2].

обирає актуальні й безпечні засоби і способи комунікації для себе з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 3.3.1-3].

Не вміє використовувати мережні ресурси для доступу до інформації, спілкування, навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності

[6 ІФО 3.3.1-4].

не може пояснити переваги й недоліки цифрової комунікації

[6 ІФО 3.3.1-5]

4. Усвідомлює результати використання інформаційних технологій, дотримується етичних і правових норм інформаційної взаємодії.

Обґрунтовує вплив технологій на навколишнє середовище і власний добробут, захищає себе і свій інформаційний простір

[ІФО 4.1]

наводить приклади переваг і небезпек використання цифрових технологій для довкілля й добробуту у знайомих ситуаціях

[6 ІФО 4.1.1-1].

завжди розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом

 [6 ІФО 4.1.1-2].

розрізняє інформаційне сміття цифрового й нецифрового формату

[6 ІФО 4.1.1-3].

наводить приклади і застосовує заходи безпеки й захисту особистого інформаційного простору, пристроїв і даних

[6 ІФО 4.1.2-1].

створює й використовує надійні паролі

[6 ІФО 4.1.2-2].

ніколи не розголошує конфіденційні дані про себе та інших осіб

[6 ІФО 4.1.2-3].

пояснює, що таке цифровий слід та онлайнова репутація, відповідально формує їх у себе

[6 ІФО 4.1.3-1]

здебільшого правильно наводить приклади переваг і небезпек використання цифрових технологій для довкілля й добробуту у знайомих ситуаціях

[6 ІФО 4.1.1-1].

розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом

 [6 ІФО 4.1.1-2].

переважно розрізняє інформаційне сміття цифрового й нецифрового формату

[6 ІФО 4.1.1-3].

здебільшого правильно наводить приклади і застосовує заходи безпеки й захисту особистого інформаційного простору, пристроїв і даних

[6 ІФО 4.1.2-1].

створює й використовує надійні паролі

[6 ІФО 4.1.2-2].

не розголошує конфіденційні дані про себе та інших осіб

[6 ІФО 4.1.2-3].

частково пояснює, що таке цифровий слід та онлайнова репутація, відповідально формує їх у себе

[6 ІФО 4.1.3-1]

не завжди правильно наводить приклади переваг і небезпек використання цифрових технологій для довкілля й добробуту у знайомих ситуаціях

[6 ІФО 4.1.1-1].

не зовсім розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом

 [6 ІФО 4.1.1-2].

має труднощі в розрізнянні інформаційного сміття цифрового й нецифрового формату

[6 ІФО 4.1.1-3].

частково наводить приклади, але не  застосовує заходи безпеки й захисту особистого інформаційного простору, пристроїв і даних

[6 ІФО 4.1.2-1].

має труднощі в створенні й використанні надійних паролів

[6 ІФО 4.1.2-2].

має труднощі з не розголошенням конфіденційних даних про себе та інших осіб

[6 ІФО 4.1.2-3].

має труднощі у поясненні, що таке цифровий слід та онлайнова репутація, не формує їх у себе

[6 ІФО 4.1.3-1]

має значні труднощі в наведенні прикладів переваг і небезпек використання цифрових технологій для довкілля й добробуту у знайомих ситуаціях

[6 ІФО 4.1.1-1].

не розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом

 [6 ІФО 4.1.1-2].

не розрізняє інформаційне сміття цифрового й нецифрового формату

[6 ІФО 4.1.1-3].

не наводить приклади і має значні труднощі при застосовуванні заходів безпеки й захисту особистого інформаційного простору, пристроїв і даних

[6 ІФО 4.1.2-1].

створює й використовує надійні паролі з допомогою вчителя або сторонніх осіб

[6 ІФО 4.1.2-2].

має значні труднощі з не розголошенням конфіденційних даних про себе та інших осіб

 [6 ІФО 4.1.2-3].

не може пояснити, що таке цифровий слід та онлайнова репутація

[6 ІФО 4.1.3-1]

Усвідомлено дотримується

 норм соціальної, міжкультурної і міжособистісної взаємодії

[ІФО 4.2]

завжди пояснює правила мережного етикету і дотримується їх

[6 ІФО 4.2.1-1].

свідомо розпізнає небезпечні віртуальні спільноти і не бере участі в них

[6 ІФО 4.2.1-2].

розпізнає небезпечні/ конфліктні ситуації під час онлайнового спілкування (зокрема внаслідок негативних чи зневажливих дописів), знає, до кого звернутися по допомогу у разі їх виникнення

6 ІФО 4.2.1-3].

створює повідомлення на доступних ресурсах, додержуючи правил і враховуючи соціальні, культурні та інші особливості учасників онлайнової комунікації

[6 ІФО 4.2.2-1].

завжди наводить приклади підвищення доступності цифрових пристроїв для різних категорій користувачів і пропонує ці рішення за потреби

[6 ІФО 4.2.2-2].

завжди свідомо цікавиться новинками засобів і способів комунікації, розповідає про них

[6 ІФО 4.2.2-3]

пояснює правила мережного етикету і дотримується їх

[6 ІФО 4.2.1-1].

розпізнає небезпечні віртуальні спільноти і не бере участі в них

[6 ІФО 4.2.1-2].

частково розпізнає небезпечні/ конфліктні ситуації під час онлайнового спілкування (зокрема внаслідок негативних чи зневажливих дописів), знає, до кого звернутися по допомогу у разі їх виникнення

6 ІФО 4.2.1-3].

створює повідомлення на доступних ресурсах, переважно додержуючи правил і враховуючи соціальні, культурні та інші особливості учасників онлайнової комунікації

[6 ІФО 4.2.2-1].

здебільшого правильно наводить приклади підвищення доступності цифрових пристроїв для різних категорій користувачів і пропонує ці рішення за потреби

[6 ІФО 4.2.2-2].

цікавиться новинками засобів і способів комунікації, розповідає про них

 [6 ІФО 4.2.2-3]

частково пояснює правила мережного етикету і частково дотримується їх

[6 ІФО 4.2.1-1].

розпізнає небезпечні віртуальні спільноти з допомогою вчителя або сторонніх осіб

[6 ІФО 4.2.1-2].

має труднощі з розпізнаванням небезпечних/ конфліктних ситуацій під час онлайнового спілкування (зокрема внаслідок негативних чи зневажливих дописів)

6 ІФО 4.2.1-3].

створює повідомлення на доступних ресурсах, додержуючи правил і враховуючи соціальні, культурні та інші особливості учасників онлайнової комунікації з допомогою вчителя чи сторонніх осіб

[6 ІФО 4.2.2-1].

частково наводить приклади підвищення доступності цифрових пристроїв для різних категорій користувачів і пропонує ці рішення за потреби

[6 ІФО 4.2.2-2].

не завжди цікавиться новинками засобів і способів комунікації

 [6 ІФО 4.2.2-3]

не може пояснити правила мережного етикету

[6 ІФО 4.2.1-1].

не може розпізнати небезпечні віртуальні спільноти

[6 ІФО 4.2.1-2].

не розпізнає небезпечні/ конфліктні ситуації під час онлайнового спілкування (зокрема внаслідок негативних чи зневажливих дописів), знає, до кого звернутися по допомогу у разі їх виникнення

6 ІФО 4.2.1-3].

частково створює повідомлення на доступних ресурсах, не додержуючи правил і не враховуючи соціальні, культурні та інші особливості учасників онлайнової комунікації

[6 ІФО 4.2.2-1].

Має значні труднощі у  наведенні прикладів підвищення доступності цифрових пристроїв для різних категорій користувачів

[6 ІФО 4.2.2-2].

не цікавиться новинками засобів і способів комунікації

 [6 ІФО 4.2.2-3]

Усвідомлено дотримується

норм правової

 взаємодії

[ІФО 4.3]

свідомо пояснює важливість дотримання доброчесності й авторського права в інформаційній діяльності

[6 ІФО 4.3.1-1].

завжди розрізняє різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній чи груповій роботі

[6 ІФО 4.3.1-2].

вказує покликання на використані джерела у своїх роботах

[6 ІФО 4.3.1-3]

пояснює важливість дотримання доброчесності й авторського права в інформаційній діяльності

[6 ІФО 4.3.1-1].

розрізняє різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і частково дотримується їх у власній чи груповій роботі

[6 ІФО 4.3.1-2].

здебільшого вказує покликання на використані джерела у своїх роботах

[6 ІФО 4.3.1-3]

має труднощі в поясненні важливості дотримання доброчесності й авторського права в інформаційній діяльності

[6 ІФО 4.3.1-1].

з допомогою вчителя розрізняє різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів, але не дотримується їх у власній чи груповій роботі

[6 ІФО 4.3.1-2].

вказує покликання на використані джерела у своїх роботах припускаючись помилок

[6 ІФО 4.3.1-3]

не може пояснити важливість дотримання доброчесності й авторського права в інформаційній діяльності

[6 ІФО 4.3.1-1].

не розрізняє типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і не дотримується їх у власній чи груповій роботі

[6 ІФО 4.3.1-2].

не вказує покликання на використані джерела у своїх роботах

[6 ІФО 4.3.1-3]

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 6 клас, Планування
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку