Індивідуальний навчальний план з інформатики І семестр

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з Інформатики І семестр 2023-2024 н.р. учнів 3-Б класу, які здобувають освіту за сімейною формою навчання (за програмою Шияна Р.Б.)
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Бориславського ЗЗСО І-ІІІ ст. №8

__________ Віра Собко

 

 

Індивідуальний навчальний план

з Інформатики

І семестр

2023-2024 н.р.

учнів 3-Б класу

Левчака Максима,

Особи Остапа

які здобувають освіту за сімейною формою навчання

(за програмою Шияна Р.Б.)

(План складено згідно програми затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22)

Теми навчальних занять

Очікувані результати

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

Змістова лінія

«Я у світі інформації»

 

Інформаційні процеси.

Пошук відомостей та збереження результатів пошуку.

Перетворення (конвертування, кодування) даних та інформації для збереження на різних носіях. Види носіїв.

Види інформації за формою подання (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо).

Властивості інформації.

Істинні та хибні висловлювання. 

Групи об’єктів за декількома спільними ознаками. Структурування елементів за категоріями (зокрема створення / заповнення структури папок).

 

наводить приклади інформаційних процесів у близькому для себе середовищі та описує їх сутність;

визначає учасників інформаційних процесів та описує їхню інформаційну взаємодію;

пояснює переваги і обмеження цифрових пристроїв та інформаційних технологій для опрацювання інформації;

відстежує здійснення інформаційного процесу та виявляє порушення (наприклад, момент виникнення шуму);

робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо);

шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку;

знаходить інформацію, що підтверджує чи спростовує просте твердження; 

- обирає спосіб збереження інформації та відповідний носій даних;

наводить приклади того, що одні і ті ж дані можна представляти більш ніж одним способом чи кодуванням;

- виконує кодування / розкодування повідомлень за запропонованим правилом;

- упорядковує об’єкти за заданими та самостійно визначеними ознаками;

- пропонує різні способи впорядкування об’єктів (за різними властивостями);

- визначає об'єкти, їх властивості та значення;

- визначає групи об’єктів за їх властивостями, дає їм назви;

- групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками;

- розрізняє істинні та хибні висловлювання.

 

Консультація 16.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультація 13.11

 

 

 

 

 

 

Змістова лінія

«Моя цифрова творчість»

Події, послідовність подій. Інструкції щодо обробки подій для їх подання та виконання виконавцями.

Лінійні, розгалужені алгоритми.

Логічне слідування.

Створення програм у простих дитячих середовищах.

- визначає логічну послідовність подій;

- розпізнає алгоритмічну і неалгоритмічну послідовність дій і наслідки порушення логіки подій;

- формулює логічні висловлювання з конструкціями «якщо – то...», «що буде, якщо змінити порядок інструкцій?»;

- складає лінійні та розгалужені алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності;

- створює просту програму в навчальному середовищі на основі наданого алгоритму.

 

Консультація 18.12

 

 

Ознайомлений (ознайомлена), згодний (згодна)____________

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
26 травня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку