Індивідуальний навчальний план І семестр учениці 2 класу з ООП
Навчальний предмет: українська мова
Довгострокова мета:
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
Активізація засвоєння семантичної (смислової) сторони слова. |
Письмо під диктовку складів та невеликих слів. Визначати речення в усному і писемному мовленні, знаходити межі речень у тексті. Списувати друкований текст по складах і цілими словами. |
Інтерактивні технології |
Спостереження. Зразки робіт |
Оволодіння вміннями звуко-буквеного аналізу слова |
Формувати практичні мовленнєві навички письма на основі доступних відомостей про речення як таке, що виражає закінчену думку. Удосконалення вимови звуків, які становлять певні труднощі. Автоматизація правильної вимови звуків. |
Диференційований підхід до навчання |
Спостереження. Зразки робіт |
Формування свідомого ставлення до навчання |
Спільно з учителем перевіряти правильність написання слів шляхом орфографічного промовляння. Складання текстів(усно) за серіями малюнків. |
Особистісно-орієнтовані технології |
Спостереження. Зразки робіт
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети нема
Методи оцінювання
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: літературне читання
Довгострокова мета:
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
Удосконалювати навички читання вголос. |
Читати вголос цілими словами. Співвідносити прочитане слово з малюнком. Вивчити п’ять нових слів на тему. |
Ігрові технології |
Спостереження. Зразки робіт |
Збагачувати словниковий запас |
Слухати текст. Давати відповіді на запитання вчителя за змістом прочитаного тексту.Вивчити слова ввічливості та використовувати їх у повсякденному житті. |
Технології розвивального навчання |
Спостереження. Зразки робіт |
Розрізняти усне й писемне мовлення. |
Читати вголос цілими словами (з поступовим переходом до фразового читання) доступні за змістом тексти. Слухання тексту. Вчити визначати разом з учителем причино – наслідкові зв’язки між описуваними подіями і вчинками дійових осіб (відповіді на запитання: хто? що зробив? чому?та ін.). |
Технологія традиційного навчання. |
Спостереження. Зразки робіт |
Розвивати зв’язне мовлення.
|
Читати вголос цілими словами (з поступовим переходом до фразового читання) доступні за змістом тексти. Слухання тексту. За допомогою та запитаннями вчителя висловлювати своє ставлення до описаних подій (вчинків дійових осіб). |
Технології розвивального навчання |
Спостереження. Зразки робіт |
Навчальний предмет: математика
Довгострокова мета:
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
Рахунок в межах 20 |
Пряма і зворотна лічба в межах 20. Назви компонентів дій
|
Технологія критичного мислення |
Спостереження. Зразки робіт
|
Оволодіння додаванням та відніманням в межах 20 |
Додавання та віднімання в межах 20.
|
Диференційовані технології |
Спостереження. Зразки робіт |
Ознайомлення з елементами геометрії |
Одиниці вимірювання. Додавання і віднімання в межах 20. Креслення відрізків.
|
Прикладні технології |
Спостереження. Зразки робіт |
Ознайомлення з одиницями вимірювання. |
Розрізнення одиниць вимірювання довжини, часу, монети.
|
Ігрові технології |
Спостереження. Зразки робіт |
Навчальний предмет: Я досліджую світ
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Розрізняти що таке шкільна спільнота, як знайти друзів, знати свої права та обов’язки, як розпізнати неправдиву інформацію. Чи всі люди рівні. Що таке справедливість |
Спостереження Тесові завдання |
Жовтень |
Формувати поняття що об’єднує людей в спільні групи, чи здатні люди змінювати суспільство; чому сім’я – найголовніше в нашому житті; традиції моєї сім’ї .Що таке сімейний добробут. Як досягти мети. |
Спостереження
|
Листопад |
Розвивати аналізуюче спостереження за явищами природи , якими вони бувають. Які тіла нас оточують і з чого вони складаються. Де ховається вода. Які властивості має вода Яка роль повітря у природі Що таке гірські породи. Як добувають корисні копалини, їхнє значення в житті людини Чому ґрунт – важливе тіло природи |
Спостереження Стандартні тести |
Грудень |
Розвивати аналізуюче спостереження за об’єктами тваринного і рослинного світу; порівнювати тварин ; тварин мешканців-водойми і мешканців суші; птахи, комахи; групувати тварини ( дикі-свійські тварини; осілі-перелітні птахи тощо); класифікувати тварин; формувати уміння розкривати причинно-наслідкові зв’язки (пристосування тварин до середовища існування; до сезонних змін у природі); формувати бажання охороняти тваринний світ; висловлювати позитивні емоції у ставленні до природи. |
Спостереження Контрольні аркуші |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: Образотворче мистецтво
Довгострокова мета:
-ознайомити з основними жанрами образотворчого мистецтва;
- ознайомити з видами пейзажу;
- формувати вміння правильно підбирати сполучення кольорів для роботи, поглибити знання про колір;
- удосконалювати вміння раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша.
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Під керівництвом вчителя характеризувати виражальні особливості художніх матеріалів (акварель, гуаш, глина тощо); -називати 2-3 фарби одного кольору за світлотою й за теплохолодністю; -класифікувати форми пласких та об’ємних предметів; -на елементарному рівні пояснювати поняття “ритм”, “симетрія” з опорою на наочність; -під керівництвом учителя орієнтуватися в завданні, визначати етапи виконання художньо-образотворчих завдань на площині та в об’єму, контролювати власні практичні дії, оцінювати свої роботи та роботи інших учнів; -співвідносити розміри зображення з розміром площини аркуша паперу; -під час зображення предметів симетричної форми використовувати осьову лінію; -у роботі з фарбами наносити фарбу на малюнок без натиску щільним мазком всією ворсою пензля, дрібні деталі розфарбовувати кінчиком пензля; -самостійно змішувати фарби на палітрі, досягаючи необхідних відтінків кольору шляхом розбілу чи затемнення; -порівнювати продукти образотворчої діяльності з об’єктами та предметами зображення. |
Спостереження. Зразки робіт |
Жовтень |
- під керівництвом вчителя визначати структуру візерунків і орнаментів (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин; -за допомогою вчителя пояснювати поняття ритм, симетрія; -самостійно складати і виконує візерунок, орнамент, декоративну композицію; |
Спостереження. Зразки робіт |
Листопад |
-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності; під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури. |
Спостереження. Зразки робіт |
Грудень |
-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності; -порівнювати зображення з натурою. під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури. |
Спостереження. Зразки робіт |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: трудове навчання
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Мати загальні поняття про властивості паперу, виготовлення аплікацій |
Спостереження. Зразки робіт
|
Жовтень |
Під керівництвом вчителя виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називати інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; Мати загальні поняття про використання природного матеріалу під час виконання робіт на різну тематику |
Спостереження. Зразки робіт |
Листопад |
Мати загальні уявлення про техніку роботи з пластиліном, називати інструменти і пристосування для роботи з пластиліном |
Спостереження. Зразки робіт |
Грудень |
Мати загальні уявлення про техніку виготовлення витинанок; добирати інструменти та пристосування необхідні для виготовлення витинанок; під керівництвом вчителя виготовляти вироби технікою витинанки; дотримуватися безпечних прийомів праці під час виготовлення виробів технікою витинанки. |
Спостереження. Зразки робіт. |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Тестові завдання