Індивідуальний навчальний план з навчальних предметів 2 клас І семестр

Про матеріал
Під час складання індивідуальної програми розвитку дітей з ООП ми стикаємося з тим, що потрібноскладати і індивідуальний навчальний план. Тому на допомогу надаю такий за І семестр
Перегляд файлу

Індивідуальний  навчальний план І семестр учениці 2 класу з ООП

Навчальний предмет: українська мова

Довгострокова мета:

  • вироблення мотивації навчання української мови;
  • формування комунікативних умінь;
  • гармонійний розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання- розуміння, говоріння, читання і письма);
  • опанування найважливішими функціональними складниками мовної системи;
  • соціокультурний розвиток особистості

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Активізація засвоєння семантичної (смислової) сторони слова.

Письмо під диктовку складів та невеликих слів. Визначати речення в усному і писемному мовленні, знаходити межі речень у тексті. Списувати друкований текст по складах і цілими словами.

Інтерактивні технології

Спостереження. Зразки робіт

Оволодіння вміннями звуко-буквеного аналізу слова

Формувати практичні мовленнєві навички письма на основі доступних відомостей про речення як таке, що виражає закінчену думку. Удосконалення вимови звуків, які становлять певні труднощі. Автоматизація правильної вимови звуків.

Диференційований підхід до навчання

Спостереження. Зразки робіт

Формування свідомого ставлення до навчання

Спільно з учителем перевіряти правильність написання слів шляхом орфографічного промовляння.  Складання текстів(усно) за серіями малюнків.

Особистісно-орієнтовані технології

Спостереження. Зразки робіт

 


Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети нема

 

Методи оцінювання

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


Навчальний предмет: літературне читання

Довгострокова мета:

  • вдосконалювати навички свідомого виразного читання  творів;
  • вчити аналізувати прочитане, переказувати невеликі тексти;
  • вчити відповідати на питання повними відповідями;
  • розвивати образне мислення, творчу уяву .

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Удосконалювати навички читання вголос.

Читати  вголос цілими словами.

Співвідносити прочитане слово з малюнком. Вивчити п’ять нових слів на тему.

Ігрові технології

Спостереження. Зразки робіт

Збагачувати словниковий запас

Слухати текст.

Давати відповіді на запитання вчителя за змістом прочитаного тексту.Вивчити слова ввічливості та використовувати їх у повсякденному житті.

Технології розвивального навчання

Спостереження. Зразки робіт

Розрізняти усне й писемне мовлення.

Читати вголос цілими словами (з поступовим переходом до фразового читання) доступні за змістом тексти.

Слухання тексту. Вчити визначати разом з учителем причино – наслідкові зв’язки між описуваними подіями і вчинками дійових осіб (відповіді на запитання: хто? що зробив? чому?та ін.).

Технологія традиційного навчання.

Спостереження. Зразки робіт

Розвивати зв’язне

мовлення.

 

Читати вголос цілими словами (з поступовим переходом до фразового читання) доступні за змістом тексти. Слухання тексту. За допомогою та запитаннями вчителя висловлювати своє ставлення до описаних подій (вчинків дійових осіб).

Технології розвивального навчання

Спостереження. Зразки робіт

 

 

Навчальний предмет: математика

Довгострокова мета:

  • формувати вміння знаходити значення виразів;
  • формувати навички обчислень, використовуючи набуті знання;
  •  розвивати мислення;
  • розв’язувати текстові арифметичні задачі.

 

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Рахунок в межах 20

Пряма і зворотна лічба в межах 20. Назви компонентів дій

 

Технологія критичного мислення

Спостереження. Зразки робіт

 

Оволодіння додаванням та відніманням в межах 20

Додавання та віднімання в межах 20.

 

Диференційовані технології

Спостереження. Зразки робіт

Ознайомлення з елементами геометрії

Одиниці вимірювання. Додавання і віднімання в межах 20. Креслення відрізків.

 

Прикладні технології

Спостереження. Зразки робіт

Ознайомлення з одиницями вимірювання.

Розрізнення одиниць вимірювання довжини, часу, монети.

 

Ігрові технології

Спостереження. Зразки робіт

 

Навчальний предмет: Я досліджую світ

Довгострокова мета:

  • розширити уявлення  про природу;
  • навчити характеризувати різноманітність живої і неживої природи;
  •  формувати уявлення про повітря, його склад, про властивості води;
  •  формувати поняття гірські породи, їх значення.

 

 

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Вересень

Розрізняти що таке шкільна спільнота, як знайти друзів, знати свої права та обов’язки, як розпізнати неправдиву інформацію. Чи всі люди рівні. Що таке справедливість

Спостереження

Тесові завдання

Жовтень

Формувати поняття що об’єднує людей в спільні групи, чи здатні люди змінювати суспільство; чому сім’я – найголовніше в нашому житті; традиції моєї сім’ї .Що таке сімейний добробут. Як досягти мети.

Спостереження

 

Листопад

Розвивати аналізуюче спостереження за  явищами природи , якими вони бувають. Які тіла нас оточують і з чого вони складаються. Де ховається вода. Які властивості має вода Яка роль повітря у природі Що таке гірські породи. Як добувають корисні копалини, їхнє значення в житті людини Чому ґрунт – важливе тіло природи

Спостереження

Стандартні тести

Грудень

Розвивати аналізуюче спостереження за об’єктами тваринного і рослинного світу;  порівнювати тварин ; тварин мешканців-водойми і мешканців суші; птахи, комахи; групувати тварини ( дикі-свійські тварини; осілі-перелітні птахи тощо); класифікувати тварин; формувати уміння розкривати причинно-наслідкові зв’язки (пристосування тварин до середовища існування; до сезонних змін у природі); формувати бажання охороняти тваринний світ; висловлювати позитивні емоції у ставленні до природи.

Спостереження

Контрольні аркуші

 


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 


Навчальний предмет: Образотворче мистецтво

Довгострокова мета:

-ознайомити з основними жанрами образотворчого мистецтва;

- ознайомити з видами пейзажу;

- формувати вміння правильно підбирати сполучення кольорів для роботи, поглибити знання про колір;

- удосконалювати вміння раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша.

 

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Вересень

Під керівництвом вчителя характеризувати виражальні особливості художніх матеріалів (акварель, гуаш, глина тощо);

-називати 2-3 фарби одного кольору за світлотою й за теплохолодністю;

-класифікувати форми пласких та об’ємних предметів;

-на елементарному рівні пояснювати поняття “ритм”, “симетрія” з опорою на наочність;

-під керівництвом учителя орієнтуватися в завданні, визначати етапи виконання художньо-образотворчих завдань на площині та в об’єму, контролювати власні практичні дії, оцінювати свої роботи та роботи інших учнів;

-співвідносити розміри зображення з розміром площини аркуша паперу;

-під час зображення предметів симетричної форми використовувати осьову лінію;

-у роботі з фарбами наносити фарбу на малюнок без натиску щільним мазком всією ворсою пензля, дрібні деталі розфарбовувати  кінчиком пензля;

-самостійно змішувати фарби на палітрі, досягаючи необхідних відтінків кольору шляхом розбілу чи затемнення;

-порівнювати продукти образотворчої діяльності з об’єктами та предметами зображення.

Спостереження. Зразки робіт

Жовтень

- під керівництвом вчителя визначати структуру візерунків і орнаментів (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин;

-за допомогою вчителя пояснювати поняття ритм, симетрія;

-самостійно складати і виконує візерунок, орнамент, декоративну композицію;

Спостереження. Зразки робіт

Листопад

-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності;

під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури.

Спостереження. Зразки робіт

Грудень

-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності;

-порівнювати зображення з натурою.

під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури.

Спостереження. Зразки робіт


 

 

Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

Навчальний предмет: трудове навчання

Довгострокова мета:

  • ознайомити з правилами організації робочого місця;
  • ознайомити з правилами безпеки життя;
  • закріпити навички роботи з папером, тканиною;
  •  розвивати творчі здібності, уяву та фантазію;
  • виховувати охайність під час роботи, почуття прекрасного.

 

 

 

 

 

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Вересень

Мати загальні поняття про властивості паперу, виготовлення аплікацій

Спостереження. Зразки робіт

 

Жовтень

Під керівництвом вчителя виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називати інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; Мати загальні поняття про використання природного матеріалу під час виконання робіт на різну тематику

Спостереження. Зразки робіт

Листопад

Мати загальні уявлення про техніку роботи з пластиліном, називати інструменти і пристосування для роботи з пластиліном

Спостереження. Зразки робіт

Грудень

Мати загальні уявлення про техніку виготовлення витинанок; добирати інструменти та пристосування необхідні для виготовлення витинанок; під керівництвом вчителя виготовляти вироби технікою витинанки; дотримуватися безпечних прийомів праці під час виготовлення виробів технікою витинанки.

Спостереження. Зразки робіт.


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Тестові завдання

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Герасименко Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
29 липня 2022
Переглядів
7690
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку