Індивідуальний навчальний план з навчальних предметів 2 клас ІІ семестр

Про матеріал
Під час складання індивідуальної програми розвитку дітей з ООП ми стикаємося з тим, що потрібноскладати і індивідуальний навчальний план. Тому на допомогу надаю такий за ІІ семестр
Перегляд файлу

1

 

Індивідуальний  навчальний план ІІ семестр учениці 2 класу з ООП

Навчальний предмет: українська мова

Довгострокова мета:

  • вироблення мотивації навчання української мови;
  • формування комунікативних умінь;
  • гармонійний розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання- розуміння, говоріння, читання і письма);
  • опанування найважливішими функціональними складниками мовної системи;
  • соціокультурний розвиток особистості

 

Зміст

Метод оцінювання. 

 

Дата і прогрес.

Січень

Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. Складання речень, розповіді за малюнком. Знаходження іменників у реченні і тексті

Формування уявлення про слова – назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів – назв ознак у тексті, поширення ними речень Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням

Спостереження. Зразки робіт

Лютий

Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів – назв дій у тексті, доповнення ними речень. Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях.

Спостереження. Зразки робіт

Березень

Формування уявлення про слова – назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників

Формування уявлення про службові слова Написання службових слів окремо від інших. Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів

Спостереження. Зразки робіт

Квітень

Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками

Спостереження. Зразки робіт

Травень

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту.

Спостереження. Зразки робіт

 

 


Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети нема

 

Методи оцінювання

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


Навчальний предмет: літературне читання

Довгострокова мета:

  • вдосконалювати навички свідомого виразного читання  творів;
  • вчити аналізувати прочитане, переказувати невеликі тексти;
  • вчити відповідати на питання повними відповідями;
  • розвивати образне мислення, творчу уяву .

 

 

Зміст

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Січень

Читати  вголос цілими словами.

Співвідносити прочитане слово з малюнком. Вивчити п’ять нових слів на тему.

Спостереження. Зразки робіт

Лютий

Слухати текст.

Давати відповіді на запитання вчителя за змістом прочитаного тексту. Вивчити слова ввічливості та використовувати їх у повсякденному житті.

Спостереження. Зразки робіт

Березень

Читати вголос цілими словами (з поступовим переходом до фразового читання) доступні за змістом тексти.

Слухання тексту. Вчити визначати разом з учителем причино – наслідкові зв’язки між описуваними подіями і вчинками дійових осіб (відповіді на запитання: хто? що зробив? чому?та ін.).

Спостереження. Зразки робіт

Квітень

Читати вголос цілими словами (з поступовим переходом до фразового читання) доступні за змістом тексти. Слухання тексту. За допомогою та запитаннями вчителя висловлювати своє ставлення до описаних подій (вчинків дійових осіб).

Спостереження. Зразки робіт

Травень

Читати вголос цілими словами (з поступовим переходом до фразового читання) доступні за змістом тексти.

Слухання тексту. Вчити визначати разом з учителем причино – наслідкові зв’язки між описуваними подіями і вчинками дійових осіб (відповіді на запитання: хто? що зробив? чому?та ін.).

Спостереження. Зразки робіт

 

 

Навчальний предмет: математика

Довгострокова мета:

  • формувати вміння знаходити значення виразів;
  • формувати навички обчислень, використовуючи набуті знання;
  •  розвивати мислення;
  • розв’язувати текстові арифметичні задачі.

 

 

 

Зміст

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Січень

Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Визначення невідомих компонентів додавання. Побудова прямого кута. Прямокутник. Визначення ціни предметів. Квадрат. Порівняння виразу та числа Календар зимових місяців.

Спостереження. Зразки робіт

Лютий

Дія множення. Поняття «добуток». Розв’язування задач Взаємозв'язок додавання та множення. Ознайомлення з таблицею множення чисел 2 та 3 Робота над задачами.

Спостереження. Зразки робіт

 

Березень

Ознайомлення з поняттям «збільшити у кілька разів». Дія ділення. Знак ділення. Поняття «частка» Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів .Таблиці ділення на 4 і 5.

Спостереження. Зразки робіт

Квітень

Таблиці множення  та ділення числа  6 та 7. Робота за таблицею Піфагора. Робота над задачами. Визначення часу за годинником

Спостереження. Зразки робіт

 

Травень

 Таблиці множення  та ділення числа 8, 9. Множення та ділення на 0, 1, та10 Робота над задачами. Визначення часу за годинником

Спостереження. Зразки робіт

 

 

Навчальний предмет: Я досліджую світ

Довгострокова мета:

  • розширити уявлення  про природу;
  • навчити характеризувати різноманітність живої і неживої природи;
  •  формувати уявлення про повітря, його склад, про властивості води;
  •  формувати поняття гірські породи, їх значення.

 

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Січень

Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду Ожеледь, ожеледиця. Правила безпечної поведінки взимку. Чому важливо сортувати сміття?

Спостереження

 

Лютий

Як почуваються рослини взимку? Як зимують комахи  та риби Як зимують птахи та звірі

Спостереження

 

Березень

Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами Чи завжди треба бути добрим Друзі Як упізнати весну Правила поведінки під час грози Чому з’являються “сонячні зайчики”? Якою буває погода навесні. Відлига

Спостереження

Стандартні тести

Квітень

Корисні звички. Роль птахів у природі Хто потребує особистого простору Які зміни в житті звірів навесні

Спостереження

 

Травень

Із чого починається літо? Про що говорить веселка . Літні місяці. Які турботи у тварин влітку Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку

Спостереження. Зразки робіт

 


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 


Навчальний предмет: Образотворче мистецтво

Довгострокова мета:

-ознайомити з основними жанрами образотворчого мистецтва;

- ознайомити з видами пейзажу;

- формувати вміння правильно підбирати сполучення кольорів для роботи, поглибити знання про колір;

- удосконалювати вміння раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша.

 

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Січень

Під керівництвом вчителя характеризувати виражальні особливості художніх матеріалів (акварель, гуаш, глина тощо);

-називати 2-3 фарби одного кольору за світлотою й за теплохолодністю;

-під керівництвом учителя орієнтуватися в завданні, визначати етапи виконання художньо-образотворчих завдань на площині та в об’єму, контролювати власні практичні дії, оцінювати свої роботи та роботи інших учнів;

-співвідносити розміри зображення з розміром площини аркуша паперу;

-самостійно змішувати фарби на палітрі, досягаючи необхідних відтінків кольору шляхом розбілу чи затемнення;

-порівнювати продукти образотворчої діяльності з об’єктами та предметами зображення.

Спостереження. Зразки робіт

Лютий

- під керівництвом вчителя визначати структуру візерунків і орнаментів (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин;

-за допомогою вчителя пояснювати поняття ритм, симетрія;

-самостійно складати і виконує візерунок, орнамент, декоративну композицію;

Спостереження. Зразки робіт

Березень

-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності;

під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури.

Спостереження. Зразки робіт

Квітень

-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності;

-порівнювати зображення з натурою.

під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури.

Спостереження. Зразки робіт

Травень

- під керівництвом вчителя визначати структуру візерунків і орнаментів (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин;

-за допомогою вчителя пояснювати поняття ритм, симетрія;

-самостійно складати і виконує візерунок, орнамент, декоративну композицію;

Спостереження. Зразки робіт


 

 

Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

Навчальний предмет: трудове навчання

Довгострокова мета:

  • ознайомити з правилами організації робочого місця;
  • ознайомити з правилами безпеки життя;
  • закріпити навички роботи з папером, тканиною;
  •  розвивати творчі здібності, уяву та фантазію;
  • виховувати охайність під час роботи, почуття прекрасного.

 

 

 

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Січень

Мати загальні поняття про властивості паперу, виготовлення аплікацій

Спостереження. Зразки робіт

 

Лютий

Під керівництвом вчителя виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називати інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; Мати загальні поняття про використання природного матеріалу під час виконання робіт на різну тематику

Спостереження. Зразки робіт

Березень

Мати загальні уявлення про техніку роботи з пластиліном, називати інструменти і пристосування для роботи з пластиліном

Спостереження. Зразки робіт

Квітень

Мати загальні уявлення про техніку виготовлення витинанок; добирати інструменти та пристосування необхідні для виготовлення витинанок; під керівництвом вчителя виготовляти вироби технікою витинанки; дотримуватися безпечних прийомів праці під час виготовлення виробів технікою витинанки.

Спостереження. Зразки робіт.

Травень

Мати загальні поняття про властивості паперу, виготовлення аплікацій

Спостереження. Зразки робіт

 

 


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Тестові завдання

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
29 липня 2022
Переглядів
3889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку