1
Індивідуальний навчальний план ІІ семестр учениці 2 класу з ООП
Навчальний предмет: українська мова
Довгострокова мета:
|
Зміст |
Метод оцінювання.
Дата і прогрес. |
Січень |
Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. Складання речень, розповіді за малюнком. Знаходження іменників у реченні і тексті Формування уявлення про слова – назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів – назв ознак у тексті, поширення ними речень Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням |
Спостереження. Зразки робіт |
Лютий |
Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів – назв дій у тексті, доповнення ними речень. Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. |
Спостереження. Зразки робіт |
Березень |
Формування уявлення про слова – назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників Формування уявлення про службові слова Написання службових слів окремо від інших. Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів |
Спостереження. Зразки робіт |
Квітень |
Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками |
Спостереження. Зразки робіт |
Травень |
Розпізнавання тексту за основними ознаками. Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. |
Спостереження. Зразки робіт
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети нема
Методи оцінювання
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: літературне читання
Довгострокова мета:
|
Зміст |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Січень |
Читати вголос цілими словами. Співвідносити прочитане слово з малюнком. Вивчити п’ять нових слів на тему. |
Спостереження. Зразки робіт |
Лютий |
Слухати текст. Давати відповіді на запитання вчителя за змістом прочитаного тексту. Вивчити слова ввічливості та використовувати їх у повсякденному житті. |
Спостереження. Зразки робіт |
Березень |
Читати вголос цілими словами (з поступовим переходом до фразового читання) доступні за змістом тексти. Слухання тексту. Вчити визначати разом з учителем причино – наслідкові зв’язки між описуваними подіями і вчинками дійових осіб (відповіді на запитання: хто? що зробив? чому?та ін.). |
Спостереження. Зразки робіт |
Квітень |
Читати вголос цілими словами (з поступовим переходом до фразового читання) доступні за змістом тексти. Слухання тексту. За допомогою та запитаннями вчителя висловлювати своє ставлення до описаних подій (вчинків дійових осіб). |
Спостереження. Зразки робіт |
Травень |
Читати вголос цілими словами (з поступовим переходом до фразового читання) доступні за змістом тексти. Слухання тексту. Вчити визначати разом з учителем причино – наслідкові зв’язки між описуваними подіями і вчинками дійових осіб (відповіді на запитання: хто? що зробив? чому?та ін.). |
Спостереження. Зразки робіт |
Навчальний предмет: математика
Довгострокова мета:
|
Зміст |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Січень |
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Визначення невідомих компонентів додавання. Побудова прямого кута. Прямокутник. Визначення ціни предметів. Квадрат. Порівняння виразу та числа Календар зимових місяців. |
Спостереження. Зразки робіт |
Лютий |
Дія множення. Поняття «добуток». Розв’язування задач Взаємозв'язок додавання та множення. Ознайомлення з таблицею множення чисел 2 та 3 Робота над задачами. |
Спостереження. Зразки робіт
|
Березень |
Ознайомлення з поняттям «збільшити у кілька разів». Дія ділення. Знак ділення. Поняття «частка» Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів .Таблиці ділення на 4 і 5. |
Спостереження. Зразки робіт |
Квітень |
Таблиці множення та ділення числа 6 та 7. Робота за таблицею Піфагора. Робота над задачами. Визначення часу за годинником |
Спостереження. Зразки робіт
|
Травень |
Таблиці множення та ділення числа 8, 9. Множення та ділення на 0, 1, та10 Робота над задачами. Визначення часу за годинником |
Спостереження. Зразки робіт
|
Навчальний предмет: Я досліджую світ
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Січень |
Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду Ожеледь, ожеледиця. Правила безпечної поведінки взимку. Чому важливо сортувати сміття? |
Спостереження
|
Лютий |
Як почуваються рослини взимку? Як зимують комахи та риби Як зимують птахи та звірі |
Спостереження
|
Березень |
Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами Чи завжди треба бути добрим Друзі Як упізнати весну Правила поведінки під час грози Чому з’являються “сонячні зайчики”? Якою буває погода навесні. Відлига |
Спостереження Стандартні тести |
Квітень |
Корисні звички. Роль птахів у природі Хто потребує особистого простору Які зміни в житті звірів навесні |
Спостереження
|
Травень |
Із чого починається літо? Про що говорить веселка . Літні місяці. Які турботи у тварин влітку Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку |
Спостереження. Зразки робіт |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: Образотворче мистецтво
Довгострокова мета:
-ознайомити з основними жанрами образотворчого мистецтва;
- ознайомити з видами пейзажу;
- формувати вміння правильно підбирати сполучення кольорів для роботи, поглибити знання про колір;
- удосконалювати вміння раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша.
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Січень |
Під керівництвом вчителя характеризувати виражальні особливості художніх матеріалів (акварель, гуаш, глина тощо); -називати 2-3 фарби одного кольору за світлотою й за теплохолодністю; -під керівництвом учителя орієнтуватися в завданні, визначати етапи виконання художньо-образотворчих завдань на площині та в об’єму, контролювати власні практичні дії, оцінювати свої роботи та роботи інших учнів; -співвідносити розміри зображення з розміром площини аркуша паперу; -самостійно змішувати фарби на палітрі, досягаючи необхідних відтінків кольору шляхом розбілу чи затемнення; -порівнювати продукти образотворчої діяльності з об’єктами та предметами зображення. |
Спостереження. Зразки робіт |
Лютий |
- під керівництвом вчителя визначати структуру візерунків і орнаментів (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин; -за допомогою вчителя пояснювати поняття ритм, симетрія; -самостійно складати і виконує візерунок, орнамент, декоративну композицію; |
Спостереження. Зразки робіт |
Березень |
-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності; під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури. |
Спостереження. Зразки робіт |
Квітень |
-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності; -порівнювати зображення з натурою. під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури. |
Спостереження. Зразки робіт |
Травень |
- під керівництвом вчителя визначати структуру візерунків і орнаментів (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин; -за допомогою вчителя пояснювати поняття ритм, симетрія; -самостійно складати і виконує візерунок, орнамент, декоративну композицію; |
Спостереження. Зразки робіт |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: трудове навчання
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Січень |
Мати загальні поняття про властивості паперу, виготовлення аплікацій |
Спостереження. Зразки робіт
|
Лютий |
Під керівництвом вчителя виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі; називати інструменти і пристосування для роботи в техніці орігамі; Мати загальні поняття про використання природного матеріалу під час виконання робіт на різну тематику |
Спостереження. Зразки робіт |
Березень |
Мати загальні уявлення про техніку роботи з пластиліном, називати інструменти і пристосування для роботи з пластиліном |
Спостереження. Зразки робіт |
Квітень |
Мати загальні уявлення про техніку виготовлення витинанок; добирати інструменти та пристосування необхідні для виготовлення витинанок; під керівництвом вчителя виготовляти вироби технікою витинанки; дотримуватися безпечних прийомів праці під час виготовлення виробів технікою витинанки. |
Спостереження. Зразки робіт. |
Травень |
Мати загальні поняття про властивості паперу, виготовлення аплікацій |
Спостереження. Зразки робіт
|
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Тестові завдання