№
з/п
|
Короткий опис організаційної, методичної, педагогічної роботи
|
Дата
|
Витрачено час
(год)
|
Звіт про виконання роботи
|
Підпис
|
1.
|
-
Розробка індивідуального плану-графіка роботи під час карантину на виконання навчального плану.
-
Бесіда – інструктаж про запобігання та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями. Консультація для батьків «Як буде організований зворотній зв'язок між учнями та вчителем під час дистанційного навчання» (в телефонному режимі).
-
Співпраця з вчителями – предметниками (постійно).
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
12.03.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
2.
|
-
Перевірка учнівських зошитів.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
13.03. 2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
3.
|
-
Робота зі шкільною документацією (класним журналом).
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
16.03. 2020 р.
|
8.30 – 12.50
-
год)
|
|
|
4.
|
-
Упорядкування тематичних предметних папок.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн- консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
17.03. 2020 р.
|
8.30 – 12.50
-
год)
|
|
|
5.
|
-
Упорядкування дидактичного матеріалу в класі.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
18.03. 2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
6.
|
-
Опрацювання фахової літератури.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
19.03. 2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
7.
|
-
Складання плану роботи на період весняних канікул.
-
Підбір текстів для читання учнями з батьками.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
20.03. 2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
8.
|
-
Вивчення методичних та наукових рекомендацій щодо дистанційного навчання на YouTube каналі.
-
Упорядкування папки класного керівника.
-
Добірка матеріалу до батьківських зборів.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
|
23.03.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
9.
|
-
Опрацювання корисних посилань для дистанційного навчання у 3 класі.
-
Перегляд відеоуроку «Як виготовити захисну маску».
-
Розміщення у мобільному додатку Viber відеоуроку для батьків «Як виготовити захисну маску».
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
|
24.03.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
10.
|
-
Перегляд інформаційно-методичної літератури «Розвиток творчих здібностей молодших школярів».
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». (https://vseosvita.ua/vebinar/praktucni-poradu-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html)
|
25.03.
2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
11.
|
-
Виготовлення дидактичного матеріалу.
-
Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Участь у вебінарі «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу». (https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html)
|
26.03.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
12.
|
-
Підготовка до Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру».
-
Виготовлення роздаткового матеріалу.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
|
27.03.
2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
13.
|
-
Опрацювання новинок методичної літератури для вчителів початкових класів.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
30.03.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
14.
|
-
Виготовлення дидактичного матеріалу.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
31.03.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
15.
|
-
Підбір текстів для читання учнями з батьками.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
01.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
16.
|
-
Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
02.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
17.
|
-
Опрацювання фахової літератури.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
03.04. 2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
18.
|
-
Виготовлення дидактичного матеріалу.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
06.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
19.
|
-
Виготовлення пам`ятки для учнів та батьків «Як знищити ризик інфікування коронавірусом».
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
07.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
20.
|
-
Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
08.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
21.
|
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
-
Участь у вебінарі «Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого почати?». (https://vseosvita.ua/webinar/proektna-dialnist-v-osvitnomu-procesi-z-cogo-rozpocati-161.html)
|
09.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
22.
|
-
Опрацювання новинок методичної літератури для вчителів початкових класів.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
10.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
23.
|
-
Упорядкування папки самоосвіти.
-
Підбір текстів для читання учнями з батьками.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
13.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
24.
|
-
Упорядкування папки виховних заходів класного керівника.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
14.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
25.
|
-
Виготовлення роздаткового матеріалу.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
15.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
26.
|
-
Опрацювання нормативно-правової бази початкової школи.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
16.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
27.
|
-
Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
17.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
28.
|
-
Виготовлення дидактичного матеріалу.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн- консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
21.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
29.
|
-
Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
22.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|
30.
|
-
Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
23.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.50
(5 год)
|
|
|
31.
|
-
Робота з документацією (корегування календарно-тематичного планування).
-
Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
-
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
-
Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
-
Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
24.04.
2020 р.
|
8.30 – 12.00
(4 год)
|
|
|