Індивідуальний план-графік роботи вчителя початкових класів на період карантину з 12 березня по 24 квітня 2020 року

Про матеріал

Індивідуальний план-графік роботи вчителя початкових класів Тоток Олени Петрівни на період карантину з 12 березня по 24 квітня 2020 року. До плану-графіка входить робота з учнями, батьками, колегами, робота зі шкільною документацією, самоосвіта вчителя.

Перегляд файлу

Климентівський НВК «ЗЗСО І ступеня – ЗДО» -

філія КОНЗ «Нестоїтського ЗЗСО І-ІІІ ступенів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН-ГРАФІК РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ  3 КЛАСУ

ТОТОК ОЛЕНИ ПЕТРІВНИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖНЕВЕ НАВЧАЛЬНЕ НАВАНТАЖЕННЯ -  23 ГОДИНИ

 

 

2020

з/п

Короткий опис організаційної, методичної, педагогічної роботи

Дата

Витрачено час

(год)

Звіт про виконання роботи

Підпис

1.

  1. Розробка індивідуального плану-графіка  роботи під час карантину на виконання навчального плану.

 

  1. Бесіда – інструктаж про запобігання та збереження здоров'я під час карантину  з батьками та учнями. Консультація для батьків «Як буде організований зворотній зв'язок між учнями та вчителем під час дистанційного навчання» (в телефонному режимі).

 

  1. Співпраця з вчителями – предметниками (постійно).

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів   відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка і розміщення у  мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

12.03.

2020 р.

  8.30 – 12.50

 (5 год)

 

 

2.

  1. Перевірка учнівських зошитів.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка і розміщення у мобільному додатку  Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

13.03. 2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

3.

  1. Робота зі шкільною документацією (класним журналом).

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

16.03. 2020 р.

8.30 – 12.50

  1. год)

 

 

4.

  1. Упорядкування тематичних предметних папок.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн- консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

17.03. 2020 р.

8.30 – 12.50

  1. год)

 

 

5.

  1. Упорядкування дидактичного матеріалу в класі.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

18.03. 2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

6.

  1. Опрацювання фахової літератури.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка   і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.
  2. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

19.03. 2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

7.

  1. Складання плану роботи на період весняних канікул.

 

  1. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

20.03. 2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

8.

  1. Вивчення методичних та наукових рекомендацій щодо дистанційного навчання на YouTube каналі.

 

  1. Упорядкування папки  класного керівника.

 

  1. Добірка матеріалу до батьківських зборів.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

23.03.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

9.

  1. Опрацювання корисних посилань  для дистанційного навчання у 3 класі.

 

  1. Перегляд відеоуроку «Як виготовити захисну маску».

 

  1. Розміщення у мобільному додатку  Viber  відеоуроку для батьків  «Як виготовити захисну маску».

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

24.03.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

10.

  1. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Розвиток творчих здібностей молодших школярів».

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». (https://vseosvita.ua/vebinar/praktucni-poradu-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html)

 

25.03.

2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

11.

  1. Виготовлення дидактичного матеріалу.

 

  1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Участь у вебінарі  «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу». (https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html)

 

26.03.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

12.

  1. Підготовка до Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру».

 

  1. Виготовлення роздаткового  матеріалу.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

27.03.

2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

13.

  1. Опрацювання новинок методичної літератури для вчителів початкових класів.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

30.03.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

14.

  1. Виготовлення  дидактичного  матеріалу.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

31.03.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

15.

  1. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

01.04.

2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

16.

  1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка   і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

02.04.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

17.

  1. Опрацювання фахової літератури.

 

  1.  Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка   і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
  2. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

03.04. 2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

18.

  1. Виготовлення дидактичного матеріалу.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка   і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

06.04.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

19.

  1. Виготовлення пам`ятки для учнів та батьків «Як знищити ризик інфікування коронавірусом».

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
  2. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

07.04.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

20.

  1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

08.04.

2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

21.

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

  1. Участь у вебінарі «Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого почати?». (https://vseosvita.ua/webinar/proektna-dialnist-v-osvitnomu-procesi-z-cogo-rozpocati-161.html)

 

09.04.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

22.

  1. Опрацювання новинок методичної літератури для вчителів початкових класів.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

 

10.04.

2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

23.

  1. Упорядкування папки самоосвіти.

 

  1. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

13.04.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

24.

  1. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

14.04.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

25.

  1. Виготовлення роздаткового матеріалу.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

15.04.

2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

26.

  1. Опрацювання нормативно-правової бази початкової школи.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка   і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

16.04.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

27.

  1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

17.04.

2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

28.

  1. Виготовлення дидактичного матеріалу.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн- консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

21.04.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

29.

  1. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

22.04.

2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

30.

  1. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

23.04.

2020 р.

8.30 – 12.50

(5 год)

 

 

31.

  1. Робота з документацією (корегування календарно-тематичного планування).

 

  1. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

  1. Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 3 класу.

 

  1. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

  1. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).

 

  1. Зворотній зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).

24.04.

2020 р.

8.30 – 12.00

(4 год)

 

 

 

1

 

docx
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
647
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку