Індивідуальний план навчання для учнів на сімейні формі освіти 5 клас. НУШ

Про матеріал
План створено на основні календарно-тематичного планування створеного за модельною програмою Тетяни Коршевнюк. Пізнаємо природу.
Перегляд файлу

 

Індивідуальний план навчання з предмету «Пізнаємо природу» у 5 класах

( 40 годин, 2 години на тиждень)

Тема

Кількість годин

Очікувані результати

Дізнаємося про Землю і Всесвіт

1

Чому важливо знати про рухи Землі, глобус і карти

1

Учень вільно володіє географічними термінами, що стосуються вивчення особливостей руху Землі. Називає принципові відмінності між глобусом та картою.

2

Навіщо Землі атмосфера

1

Визначає термін атмосфера та може охарактеризувати шари атмосфери та її особливості.  Визначає роль атмосфери у природі та житті людини.

3

Спостерігаємо за погодою

2

Учень дає визначення терміну «погода». Називає прилади спостереження за погодою. Характеризує погоду за планом.

4

Що таке гідросфера Землі

2

Учень дає визначення терміну «гідросфера». Називає основні характерні ознаки гідросфери, визначає її роль у природі та житті людини.

5

Чим особлива літосфера Землі

1

Учень дає визначення терміну «літосфера». Називає основні характерні ознаки літосфери, визначає її роль у природі та житті людини.

6

Що відомо про Сонце і Місяць

1

Учень знає термін «космічні тіла». Усвідомлює до якої групи космічних тіл відносять Сонце та Місяць. Надає описову характеристику для обох об’єктів.

7

Земля – планета, що змінюється. Значення науки, техніки і технологій для пізнання природи Землі й проведення досліджень у Всесвіті

2

Учень узагальнює вивчений матеріал. Вільно розмірковує на задану тему, наводить приклади з власного життєвого досвіду, додаткових джерел інформації. Висуває припущення щодо можливих досліджень Всесвіту.

Вивчаємо живу природу Землі

8

Які властивості організмів та як їх вивчають

1

Учень володіє терміном «організм». Називає методи досліджень організмів. Описує основні характеристики живих організмів

9

Для чого та як живляться та дихають тварини

1

Учень вільно володіє терміном «енергія». Описує суть живлення та дихання тварин через призму енергетичного балансу.

10

Як живляться та дихають рослини

1

Учень визначає термін «фотосинтез», «окиснення», «кореневе живлення», «мінеральне живлення». Формує логічний взаємозв’язок цих термінів.

11

Досліджуємо опору і рух тварин і рослин

2

Учень вільно характеризує рух тварин та рослин. Визначає принципову різницю у їх рухах.

12

У чому полягають особливості грибів

1

Учень описує та називає біологічні особливості грибів. Називає та розрізняє основні види грибів, характерні для нашої місцевості.

13

Як організми взаємодіють із середовищем життя

1

Учень володіє термінами «екологія» та «екосистема». Характеризує основні способи взаємодії живих організмів між собою.  Усвідомлює складність взамозв’язків у природі.

14

Які пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі

1

Учень називає приклади організмів, що існують у наземно-повітряному середовищі та на їх прикладі описує основні пристосування.

15

Як організми пристосувалися до життя у водному та ґрунтовому середовищах

1

Учень називає приклади організмів, що існують у водному і ґрунтовому середовищах та на їх прикладі описує основні пристосування.

16

Організм – цілісна система, яка взаємодіє з середовищем існування. Умови існування на Землі і пристосування до них організмів як причина різноманіття живих істот

2

Учень узагальнює вивчений матеріал. Вільно розмірковує на задану тему, наводить приклади з власного життєвого досвіду, додаткових джерел інформації. Наводить приклади еволюційних змін в залежності від зміни умов оточуючого середовища.

Пізнаємо організм людини в середовищі його існування

17

Із чого складається організм людини

1

Учень розрізняє всі рівні організації живого. Називає основні системи органів у тілі людини.

18

Які продукти необхідні для здорового харчування

2

Учень називає основні нутрієнти. Вміє аналізувати склад продукту, що зображений на упаковці. Визначає основні принципи здорового харчування.

19

Для чого та як ми дихаємо

1

Учень визначає термін «дихання». Описує механізм дихання та його роль у функціонування організму людини.

20

Які органи опору та руху має людина

1

Учень розрізняє терміни «м’язи», «скелет». Називає два типи руху. Усвідомлює взаємозв’язок руху та дихання.

21

Яка роль серця та кровообігу в організмі

2

Учень пов’язує дві попередні теми із кровообігом. Та формує цілісне уявлення про роботу дихальної системи та системи кровообігу задля функціонування організму.

22

Як людина пристосовується до середовища життя

2

Учень наводить приклади пристосування людей, що мешкають у різних місцевостях.

23

Що робити, аби здоровим жити

1

Учень має сформовано думку щодо усіх складових здоров’я та ведення здорового способу життя.

24

Організм людини - цілісна система, на яку впливає навколишнє середовище. Людина змінює середовище свого існування

2

Учень узагальнює вивчений матеріал. Вільно розмірковує на задану тему, наводить приклади з власного життєвого досвіду, додаткових джерел інформації. Наводить приклади впливу людини на навколишнє середовище.

Вчимося у природи і дбаємо про її збереження

25

Як людина взаємодіє з природою

1

Дитина наводить приклади взаємодії людини з природою. Описує негативний та позитивний вплив людини на природу.

26

Поводимося екологічно грамотно

2

Учень описує термін «екологічна грамотність». Формує правила бережливого ставлення до природи.

27

Як долають екологічні проблеми сучасності

1

Учень класифікує екологічні проблеми та розмірковує на тему наукових досягнень націлених на збереження оточуючого середовища.

28

Відновлювальні джерела енергії

1

Учень визначає термін «вичерпні джерела енергії». Наводить приклади роботи відновлювальних джерел енергії.

29

Природні об’єкти як моделі для техніки і технологій. Взаємодія з природою задля її збереження

2

Учень узагальнює вивчений матеріал. Вільно розмірковує на задану тему, наводить приклади з власного життєвого досвіду, додаткових джерел інформації. Наводить приклади взаємодії людини із природою. Описує наслідки цієї взаємодії, визначаючи негативний та позитивний вплив.

 

docx
Додано
2 січня 2023
Переглядів
1116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку