Цілі навчання |
Зміст |
Технології спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань , які засвоїв учень за рік / півріччя |
Довготривалі: 1.Розрізняти та показувати на карті материки та океани; 2.відрізняти материк від частини світу; 3.Знати на якому материку та в якій частині світу знаходиться Україна. Короткотривалі: • застосування географічних знань для оцінювання географічних процесів і явищ; |
1.Закономірності формування природи материків та океанів. 2.Материки тропічних широт. 3.Полярний материк планети. 4.Материки Північної півкулі. 5.Океани. 6.Вплив людини на природу материків та океанів.
|
Вибір методики , яка забезпечує подолання прогалин у знаннях і в досвіді учня 1)використання діяльнісного підходу при навчанні. 2)Практичні роботи, навчальні ігри; 3)проекти; 4)мультимедійні технології.
|
за 12-бальною системою; рівні навчальних досягнень - високий, достатній, середній, початковий. Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу
Оцінювання за обсягом і характером опанованого учнем матеріалу. |
План навчання з географії учня 7-в_________________________________
Вчитель: Коржинська Л.С.