Індивідуальний план педагогічного розвитку на час карантину З 27.04 по 29.05.2020 н.р. вчителя біології, географії, хімії, основ здоров'я

Про матеріал
Індивідуальний план педагогічного розвитку на час карантину з 27.04 по 29.05.2020 н.р. вчителя біології, географії, хімії, основ здоров'я розроблений для роботи вчителя під час дистанційного навчання, містить методичну роботу, посилання на інтернет сайти і освітні платформи, вебінари, теми завдань для учнів.
Перегляд файлу

Індивідуальний план педагогічного розвитку

на час карантину

з 27.04-29.05.2020

вчителя біології, географії, хімії Війницької ЗОШ І-ІІ ступенів

Громик Лариси Миколаївни

Дата

Заходи методичної, організаційно-педагогічної роботи та самоосвіти учителя

Ресурси для реалізації заходів

1.

27.04

1. Нарада при директорові « Нові можливості дистанційного навчання»

Вебінар «Можливості освітньої платформи «На Урок» для організації дистанційного навчання» https://youtube.1Q7QQvAWtac.

2.Складання індивідуального плану роботи на період з 27.04 по 29.05.2020н.р.

3.Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з біології, географії, хімії :

6кл-NewsOne.ZOOM

7кл.-ZIK

8кл.-УНІАН ТБ,Індіго.

9кл.-Рада,UA:Культура.

 

Скайп зв’язок

Телефонічний зв’язок

Viber

Телебачення

Освітні платформи

Фахова література

You Tube

 

2.

28.04

1.Перегляд вебінару на платформі «НаУрок» « «Друге дихання» в дистанційному навчання:узагальнення та нові ідеї».

2.Бесіда-інструктаж про запобігання та збереження здоровя під час карантину з батьками та учнями.

3.Моніторинг нормативно-правових документів стосовно продовження карантину.

Освітня платформа «На Урок»

Телефонічний зв’язок

Viber

Фахова література

3.

29.04

1.Підготовка завдань для учнів 6-9класів з біології, географії, хімії, основ здоров’я(теми підручника,друк. тести, завдання, відео уроки і відеоролики, онлайн тести):

6кл.-біологія-тема «Загальна характеристика грибів.Екологічні групи грибів»;

географія-теми «Біосфера», «Грунти».

7кл.-біологія-підсумкова самостійна робота по темі «Поведінка тварин»;тема «Поняття про екосистему,популяцію та чинники середовища»;

-географія-«Найбільші держави Європи та Азії.»,»Країни Європи»;

-хімія-виконати самост. роботу по темі «Вода».

8кл.-біологія-тема»Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини. Біоритми людини», самост. робота  по темі »Вища нервова діяльність»;

-географія-тема»Класифікація міст.Урбанізація.», «Етноси і нації»;

-хімія-тема»Амфотерні оксиди й гідроксиди»;

-основи здоровя-тема»Захист від кримінальних небезпек.Самооборона.Торгівля людьми».

9кл.-біологія-тема»Стабільність екосистем і причини їх порушення,»Біосфера як цілісна система»;

-географія-«Світовий ринок товарів та послуг»,»Торгівля в Україні»;

-основи здоровя-«Значення моральних цінностей для профілактики ВІЛ-інфікування і протидії дискримінації».

 

Освітні платформи    «На Урок»

«Всеосвіта»

Інтернет сайти

Фахова

література

 

4.

30.04

1.Розсилка завдань з біології, географії, хімії і основ здоров’я для 6-9класів.(відео уроки, онлайн-тести, теми в підручнику)

2.Проведення моніторингу і перевірка  виконання учнями завдань дистанційного навчання.

 

Телефонічний зв’язок

Viber

Освітні платформи

Месенджер

5.

04.05

1.Нарада при директорові «Про підсумкове оцінювання та організоване закінчення  навчального року». Лист МОН України від 16.04.2020 року №1-9/213 «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року».

2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з біології, географії, хімії:

6кл-NewsOne.ZOOM

7кл.-ZIK

8кл.-УНІАН ТБ,Індіго.

9кл.-Рада,UA:Культур

-дистанційного навчання.

Скайп звок’язок

Телефонічний зв’язок

Viber

Телебачення

Освітні платформи

Фахова література

You Tube

 

6.

05.05

1.Складання завдань для учнів (картки, тестові завдання) з використанням інтернет-ресурсів в умовах дистанційного навчання.

2.Робота з фаховою інтернет-літературою.

Інтернет ресурси

Освітні платформи

7.

06.05

1.Підготовка завдань для учнів 6-9класів з біології, географії, хімії, основ здоров’я(теми підручника,друк. тести, завдання, відео уроки і відеоролики, онлайн тести):

-6кл.-біологія-теми «Лишайники»,»Шапинкові гриби»;

-географія-теми»Природні комплекси», «Географічна оболонка».

-7кл.-біологія-«Ланцюги живлення і потік енергії», «Співіснування організмів в угрупуваннях»;

-географія-«Найбільші держави Азії», «Зв’язкиУкраїни з країнами Європи і Азії»;

-хімія-підготовка до контр.роб.,повтор. Параграфів по темі «Вода», онлайн-тести.

-8кл.-біологія-«Гомеостаз.Нервова регуляція функцій організму людини», «Гуморальна регуляція.Ендокринна система людини» « Профілактика захворювань ендокринної системи»,;

-географія- «Етнічний склад населення України», «Релігійний склад населення світу і України»;

-хімія-«Способи добування оксидів, кислот, основ і солей»;

-основи здоровя-«Дитяча безпритульність і бездоглядність».

-9кл.-біологія-«Захист та збереження біосфери,основні заходи охорони навколишнього середовища», підсумковий тест(розроблений на платформі «На Урок») по темі «Надорганізмові біологічні системи»;

-географія-«Міжнародний туризм.Туризм в Україні»;

-основи здоровя-«Безпека як потреба людини.Види і рівні загроз.Заходи безпеки».

 

Освітні платформи

Фахова література

You Tube

Інтернет сайти

8.

07.05

1.Розсилка завдань з біології, географії, хімії і основ здоров’я для 6-9класів.(відео уроки, онлайн-тести, теми в підручнику)

2.Опрацювання  і перевірка відповідей учнів.

3.Онлайн-консультації з учнями:  аналіз перевірених робіт .

 

Телефонічний зв’язок

Viber

Месенджер

Освітні платформи

9.

08.05

1.Підвищення фахової майстерності:

-проходження курсу на платформі Edera «Права людини в освітньому просторі».

2.Робота по створенню та використанню власних онлайн тестів на платформі «На Урок».

3. Огляд  фахової онлайн-літератури.

Освітня платформа

EdEra

«На Урок»

Інтернет сайти

10.

12.05

1.Нарада при директорові «Про роботу педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання». Перегляд вебінару дистанційної школи «Оптіма». «Переваги дистанційного навчання».

2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з біології, географії, хімії:

6кл-NewsOne.ZOOM

7кл.-ZIK

8кл.-УНІАН ТБ,Індіго.

9кл.-Рада,UA:Культура.

3.Підвищення фахової майстерності: огляд блогів вчителів природничих предметів.

Скайп зв’язок

Телефонічний зв’язок

Viber

Телебачення

Електронна пошта

11.

13.05

1.Підготовка завдань для учнів 6-9класів з біології, географії, хімії, основ здоров’я(теми підручника,друк. тести, завдання, відео уроки і відеоролики, онлайн тести):

-6кл.-біологія-теми «Їстівні та отруйні шапинкові гриби», «Гриби-паразити»;

-географія-  «Природні зони», практична робота №7 « Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості».

-7кл.-біологія- «Основи охорони природи», «Природоохоронні території»,

-географія- підсумкове тестування по темі «Євразія»(власні тести на платформі «НаУрок»), «Тихий океан»;

-хімія-контрольна робота з теми «Складні речовини. Вода»;

-8кл.-біологія- «Імунна система. Імунізація» «Механізми імунних реакцій організму людини. Алергія. СНІД та його профілактика»

-географія- «Зайнятість населення», підсумкове тестування ;

-хімія- «Генетичні звязки між класами неорганічних сполук», практична робота1(онлайн)Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук»;

-9кл.-біологія- «Завдання сучасної селекції», «Особливості селекції тварин, рослин та мікроорганізмів»;

-географія-«Наукова й освітня діяльність, охорона здоровя у світі й Україні», «Фінансові послуги»;

-основи здоровя- відео «Глобальні загрози, породжені діяльністю людини».

Освітні платформи

Фахова література

You Tube

Інтернет сайти

12.

14.05

1.Розсилка завдань з біології, географії, хімії і основ здоров’я для 6-9класів.(відео уроки, онлайн-тести, теми в підручнику)

2. Опрацювання і аналіз виконаних завдань учнями.

3. Індивідуальні консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання  з біології, географії, хімії, основ здоров’я, а також  його удосконалення.

Vіber

Телефонічний звязок

Освітні платформи

Месенджер

13.

15.05

1.Перевірка завдань і консультації з учнями 6-9 класів.

2.Робота по створенню та використанню власних онлайн-тестів на платформі «На Урок».

3.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними» .

Vіber

Телефонічний звязок

Освітні платформи

Месенджер

14.

18.05

1.Нарада при директорові « Інструменти та формати  взаємодії та спільної роботи учасників освітнього процесу при дистанційному навчанні».

2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з біології, географії, хімії:

6кл-NewsOne.ZOOM

7кл.-ZIK

8кл.-УНІАН ТБ,Індіго.

9кл.-Рада,UA:Культура.

 

Скайп зв’язок

Телефонічний зв’язок

Viber

Телебачення

Електронна пошта

15.

19.05

1. Перегляд вебінару на платформі « На Урок» « Проведення виховної роботи класним керівниом в умовах карантину»

2. Проходження курсу на платформі Edera «Права людини в освітньому просторі».

 

16.

20.05

1.Підготовка завдань для учнів 6-9класів з біології, географії, хімії, основ здоров’я(теми підручника,друк. тести, завдання, відео уроки і відеоролики, онлайн тести):

-6кл.-біологія-теми «Значення грибів у природі та житті людини», підсумкове тестування по темі «Гриби»;

-географія- «Кількість і розміщення населення», «Раси і народи світу»;

-7кл.-біологія- «Червона Книга України»-перегляд пізнав. фільму; підсумкове тестування по темі «Організми і середовище існування»;

-географія- «Атлантичний  і Індійський океани», практ.робота №12;

-хімія- «Кислотні дощі.Проблемі чистої води», «Охорона водойм від забруднення»;

-8кл.-біологія- «Будова та функції репродуктивної системи людини», «Запліднення,Вагітність.Статеві клітини»;

-географія- контрольна робота по темі «Населення  України і світу»;

-хімія-контрольна робота з теми «Основні класи неорганічних сполук»;

-основи здоровя- відео «Вплив  засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Безпека в інтернеті»;

-9кл.-біологія- «Огляд традиційних біотехнологій», «Генна інженерія.Генно модифіковані організми»;

-географія-«Аутсорсинг», контр.робота по темі «Третинний  сектор господарства»;

-основи здоров’я- «Міжнародне екологічне право», підсумкове тестування.

Освітні платформи

Фахова література

You Tube

Інтернет сайти

17.

21.05

1.Розсилка завдань з біології, географії, хімії і основ здоров’я для 6-9класів.(відео уроки, онлайн-тести, теми в підручнику)

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Підвищення фахової майстерності. Перегляд вебінару на сайті «На Урок» «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року»

Viber

Телефонічний зв’язок

Месенджер

Освітні платформи

18.

22.05

1.Організаційно-методична робота по створенню та використанню власних онлайн тестів на платформі « На Урок»

2.Ідивідуальні бесіди з батьками і здобувачами освіти про дотримання правил карантину.

Viber

Телефонічний зв’язок

Месенджер

Освітні платформи

19.

25.05

1.Нарада при директорові «Про організоване закінчення навчального року. Вимоги до шкільної документації та звітності»

2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з біології, географії, хімії:

6кл-NewsOne.ZOOM

7кл.-ZIK

8кл.-УНІАН ТБ,Індіго.

9кл.-Рада,UA:Культура.

-дистанційного навчання

 

Viber

Телефонічний зв’язок

Месенджер

Скап-зв’язок

Телеканали

Електронна пошта

20.

26.05

1. Організаційно- методична робота по створенню і поповненню авторськими матеріалами персональної сторінки на освітніх платформах «НаУрок», «Всеосвіта».

Фахова література

Освітні платформи

21.

27.05

1.Підготовка завдань для учнів 6-9класів з біології, географії, хімії, основ здоров’я(теми підручника,друк. тести, завдання, відео уроки і відеоролики, онлайн тести):

-6кл.-біологія- повторення «Будова та життєдіяльність організмів»;

-географія- «Країни світу», «Забруднення довкілля»;

-7кл.-біологія- «Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин,бактерій,рибів,тварин –свідчення єдності живої природи»;

-географія- «Північний Льодовитий океан», «Вплив людини на природу материків і океанів»,контрольна робота;

-хімія- «Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах», повторення;

-8кл.-біологія- «Періоди розвитку людини.Плацента.Репродуктивне здоров’я», підсумкове тестування;

-географія- « Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Рівненської області»;

-хімія- повторення, розвязування задач;

-основи здоровя- підсумковий урок-оформлення  плакатів «Молодь обирає здоров’я»;

-9кл.-біологія- підсумок «Основні загальні властивості живих систем»;

-географія- «Глобальні проблеми людства»;

-основи здоров’я- підсумковий урок-оформлення  плакатів «Молодь обирає здоров’я».

 

Освітні платформи

Фахова література

You Tube

Інтернет сайти

22.

28.05

1.Розсилка завдань з біології, географії, хімії і основ здоров’я для 6-9класів.(відео уроки, онлайн-тести, теми в підручнику)

2.Проведення моніторингу і перевірка  виконання учнями завдань дистанційного навчання.

 3. Робота з нормативно-правовою документацією.

 

Vіber

Телефонічний звязок

Освітні платформи

Месенджер

23.

29.05

1.Розміщення авторських методичних розробок на сайті «На Урок».

2. Аналіз і підведення підсумків виконаних завдань дистанційного навчання.

 3.Отримання сертифікату освітньої платформи «На Урок» про створення та використання онлайн тестів.

 

Vіber

Освітні платформи

Месенджер

Інтернет сайти

 

Погоджено

 

 

 2020року

docx
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
9 травня 2020
Переглядів
1247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку