Індивідуальний план педагогічного розвитку
на час карантину
з 27.04-29.05.2020
вчителя біології, географії, хімії Війницької ЗОШ І-ІІ ступенів
Громик Лариси Миколаївни
№ |
Дата |
Заходи методичної, організаційно-педагогічної роботи та самоосвіти учителя |
Ресурси для реалізації заходів |
1. |
27.04 |
1. Нарада при директорові « Нові можливості дистанційного навчання» Вебінар «Можливості освітньої платформи «На Урок» для організації дистанційного навчання» https://youtube.1Q7QQvAWtac. 2.Складання індивідуального плану роботи на період з 27.04 по 29.05.2020н.р. 3.Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з біології, географії, хімії : 6кл-NewsOne.ZOOM 7кл.-ZIK 8кл.-УНІАН ТБ,Індіго. 9кл.-Рада,UA:Культура.
|
Скайп зв’язок Телефонічний зв’язок Viber Телебачення Освітні платформи Фахова література You Tube
|
2. |
28.04 |
1.Перегляд вебінару на платформі «НаУрок» « «Друге дихання» в дистанційному навчання:узагальнення та нові ідеї». 2.Бесіда-інструктаж про запобігання та збереження здоров’я під час карантину з батьками та учнями. 3.Моніторинг нормативно-правових документів стосовно продовження карантину. |
Освітня платформа «На Урок» Телефонічний зв’язок Viber Фахова література |
3. |
29.04 |
1.Підготовка завдань для учнів 6-9класів з біології, географії, хімії, основ здоров’я(теми підручника,друк. тести, завдання, відео уроки і відеоролики, онлайн тести): 6кл.-біологія-тема «Загальна характеристика грибів.Екологічні групи грибів»; географія-теми «Біосфера», «Грунти». 7кл.-біологія-підсумкова самостійна робота по темі «Поведінка тварин»;тема «Поняття про екосистему,популяцію та чинники середовища»; -географія-«Найбільші держави Європи та Азії.»,»Країни Європи»; -хімія-виконати самост. роботу по темі «Вода». 8кл.-біологія-тема»Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини. Біоритми людини», самост. робота по темі »Вища нервова діяльність»; -географія-тема»Класифікація міст.Урбанізація.», «Етноси і нації»; -хімія-тема»Амфотерні оксиди й гідроксиди»; -основи здоров’я-тема»Захист від кримінальних небезпек.Самооборона.Торгівля людьми». 9кл.-біологія-тема»Стабільність екосистем і причини їх порушення,»Біосфера як цілісна система»; -географія-«Світовий ринок товарів та послуг»,»Торгівля в Україні»; -основи здоров’я-«Значення моральних цінностей для профілактики ВІЛ-інфікування і протидії дискримінації».
|
Освітні платформи «На Урок» «Всеосвіта» Інтернет сайти Фахова література
|
4. |
30.04 |
1.Розсилка завдань з біології, географії, хімії і основ здоров’я для 6-9класів.(відео уроки, онлайн-тести, теми в підручнику) 2.Проведення моніторингу і перевірка виконання учнями завдань дистанційного навчання.
|
Телефонічний зв’язок Viber Освітні платформи Месенджер |
5. |
04.05 |
1.Нарада при директорові «Про підсумкове оцінювання та організоване закінчення навчального року». Лист МОН України від 16.04.2020 року №1-9/213 «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року». 2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з біології, географії, хімії: 6кл-NewsOne.ZOOM 7кл.-ZIK 8кл.-УНІАН ТБ,Індіго. 9кл.-Рада,UA:Культур -дистанційного навчання. |
Скайп звок’язок Телефонічний зв’язок Viber Телебачення Освітні платформи Фахова література You Tube
|
6. |
05.05 |
1.Складання завдань для учнів (картки, тестові завдання) з використанням інтернет-ресурсів в умовах дистанційного навчання. 2.Робота з фаховою інтернет-літературою. |
Інтернет ресурси Освітні платформи |
7. |
06.05 |
1.Підготовка завдань для учнів 6-9класів з біології, географії, хімії, основ здоров’я(теми підручника,друк. тести, завдання, відео уроки і відеоролики, онлайн тести): -6кл.-біологія-теми «Лишайники»,»Шапинкові гриби»; -географія-теми»Природні комплекси», «Географічна оболонка». -7кл.-біологія-«Ланцюги живлення і потік енергії», «Співіснування організмів в угрупуваннях»; -географія-«Найбільші держави Азії», «Зв’язкиУкраїни з країнами Європи і Азії»; -хімія-підготовка до контр.роб.,повтор. Параграфів по темі «Вода», онлайн-тести. -8кл.-біологія-«Гомеостаз.Нервова регуляція функцій організму людини», «Гуморальна регуляція.Ендокринна система людини» « Профілактика захворювань ендокринної системи»,; -географія- «Етнічний склад населення України», «Релігійний склад населення світу і України»; -хімія-«Способи добування оксидів, кислот, основ і солей»; -основи здоров’я-«Дитяча безпритульність і бездоглядність». -9кл.-біологія-«Захист та збереження біосфери,основні заходи охорони навколишнього середовища», підсумковий тест(розроблений на платформі «На Урок») по темі «Надорганізмові біологічні системи»; -географія-«Міжнародний туризм.Туризм в Україні»; -основи здоров’я-«Безпека як потреба людини.Види і рівні загроз.Заходи безпеки».
|
Освітні платформи Фахова література You Tube Інтернет сайти |
8. |
07.05 |
1.Розсилка завдань з біології, географії, хімії і основ здоров’я для 6-9класів.(відео уроки, онлайн-тести, теми в підручнику) 2.Опрацювання і перевірка відповідей учнів. 3.Онлайн-консультації з учнями: аналіз перевірених робіт .
|
Телефонічний зв’язок Viber Месенджер Освітні платформи |
9. |
08.05 |
1.Підвищення фахової майстерності: -проходження курсу на платформі Edera «Права людини в освітньому просторі». 2.Робота по створенню та використанню власних онлайн тестів на платформі «На Урок». 3. Огляд фахової онлайн-літератури. |
Освітня платформа EdEra «На Урок» Інтернет сайти |
10. |
12.05 |
1.Нарада при директорові «Про роботу педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання». Перегляд вебінару дистанційної школи «Оптіма». «Переваги дистанційного навчання». 2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з біології, географії, хімії: 6кл-NewsOne.ZOOM 7кл.-ZIK 8кл.-УНІАН ТБ,Індіго. 9кл.-Рада,UA:Культура. 3.Підвищення фахової майстерності: огляд блогів вчителів природничих предметів. |
Скайп зв’язок Телефонічний зв’язок Viber Телебачення Електронна пошта |
11. |
13.05 |
1.Підготовка завдань для учнів 6-9класів з біології, географії, хімії, основ здоров’я(теми підручника,друк. тести, завдання, відео уроки і відеоролики, онлайн тести): -6кл.-біологія-теми «Їстівні та отруйні шапинкові гриби», «Гриби-паразити»; -географія- «Природні зони», практична робота №7 « Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості». -7кл.-біологія- «Основи охорони природи», «Природоохоронні території», -географія- підсумкове тестування по темі «Євразія»(власні тести на платформі «НаУрок»), «Тихий океан»; -хімія-контрольна робота з теми «Складні речовини. Вода»; -8кл.-біологія- «Імунна система. Імунізація» «Механізми імунних реакцій організму людини. Алергія. СНІД та його профілактика» -географія- «Зайнятість населення», підсумкове тестування ; -хімія- «Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук», практична робота1(онлайн)Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук»; -9кл.-біологія- «Завдання сучасної селекції», «Особливості селекції тварин, рослин та мікроорганізмів»; -географія-«Наукова й освітня діяльність, охорона здоров’я у світі й Україні», «Фінансові послуги»; -основи здоров’я- відео «Глобальні загрози, породжені діяльністю людини». |
Освітні платформи Фахова література You Tube Інтернет сайти |
12. |
14.05 |
1.Розсилка завдань з біології, географії, хімії і основ здоров’я для 6-9класів.(відео уроки, онлайн-тести, теми в підручнику) 2. Опрацювання і аналіз виконаних завдань учнями. 3. Індивідуальні консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання з біології, географії, хімії, основ здоров’я, а також його удосконалення. |
Vіber Телефонічний зв’язок Освітні платформи Месенджер |
13. |
15.05 |
1.Перевірка завдань і консультації з учнями 6-9 класів. 2.Робота по створенню та використанню власних онлайн-тестів на платформі «На Урок». 3.Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними» . |
Vіber Телефонічний зв’язок Освітні платформи Месенджер |
14. |
18.05 |
1.Нарада при директорові « Інструменти та формати взаємодії та спільної роботи учасників освітнього процесу при дистанційному навчанні». 2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з біології, географії, хімії: 6кл-NewsOne.ZOOM 7кл.-ZIK 8кл.-УНІАН ТБ,Індіго. 9кл.-Рада,UA:Культура.
|
Скайп зв’язок Телефонічний зв’язок Viber Телебачення Електронна пошта |
15. |
19.05 |
1. Перегляд вебінару на платформі « На Урок» « Проведення виховної роботи класним керівниом в умовах карантину» 2. Проходження курсу на платформі Edera «Права людини в освітньому просторі». |
|
16. |
20.05 |
1.Підготовка завдань для учнів 6-9класів з біології, географії, хімії, основ здоров’я(теми підручника,друк. тести, завдання, відео уроки і відеоролики, онлайн тести): -6кл.-біологія-теми «Значення грибів у природі та житті людини», підсумкове тестування по темі «Гриби»; -географія- «Кількість і розміщення населення», «Раси і народи світу»; -7кл.-біологія- «Червона Книга України»-перегляд пізнав. фільму; підсумкове тестування по темі «Організми і середовище існування»; -географія- «Атлантичний і Індійський океани», практ.робота №12; -хімія- «Кислотні дощі.Проблемі чистої води», «Охорона водойм від забруднення»; -8кл.-біологія- «Будова та функції репродуктивної системи людини», «Запліднення,Вагітність.Статеві клітини»; -географія- контрольна робота по темі «Населення України і світу»; -хімія-контрольна робота з теми «Основні класи неорганічних сполук»; -основи здоров’я- відео «Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Безпека в інтернеті»; -9кл.-біологія- «Огляд традиційних біотехнологій», «Генна інженерія.Генно модифіковані організми»; -географія-«Аутсорсинг», контр.робота по темі «Третинний сектор господарства»; -основи здоров’я- «Міжнародне екологічне право», підсумкове тестування. |
Освітні платформи Фахова література You Tube Інтернет сайти |
17. |
21.05 |
1.Розсилка завдань з біології, географії, хімії і основ здоров’я для 6-9класів.(відео уроки, онлайн-тести, теми в підручнику) 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Підвищення фахової майстерності. Перегляд вебінару на сайті «На Урок» «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року» |
Viber Телефонічний зв’язок Месенджер Освітні платформи |
18. |
22.05 |
1.Організаційно-методична робота по створенню та використанню власних онлайн тестів на платформі « На Урок» 2.Ідивідуальні бесіди з батьками і здобувачами освіти про дотримання правил карантину. |
Viber Телефонічний зв’язок Месенджер Освітні платформи |
19. |
25.05 |
1.Нарада при директорові «Про організоване закінчення навчального року. Вимоги до шкільної документації та звітності» 2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з біології, географії, хімії: 6кл-NewsOne.ZOOM 7кл.-ZIK 8кл.-УНІАН ТБ,Індіго. 9кл.-Рада,UA:Культура. -дистанційного навчання
|
Viber Телефонічний зв’язок Месенджер Скап-зв’язок Телеканали Електронна пошта |
20. |
26.05 |
1. Організаційно- методична робота по створенню і поповненню авторськими матеріалами персональної сторінки на освітніх платформах «НаУрок», «Всеосвіта». |
Фахова література Освітні платформи |
21. |
27.05 |
1.Підготовка завдань для учнів 6-9класів з біології, географії, хімії, основ здоров’я(теми підручника,друк. тести, завдання, відео уроки і відеоролики, онлайн тести): -6кл.-біологія- повторення «Будова та життєдіяльність організмів»; -географія- «Країни світу», «Забруднення довкілля»; -7кл.-біологія- «Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин,бактерій,рибів,тварин –свідчення єдності живої природи»; -географія- «Північний Льодовитий океан», «Вплив людини на природу материків і океанів»,контрольна робота; -хімія- «Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах», повторення; -8кл.-біологія- «Періоди розвитку людини.Плацента.Репродуктивне здоров’я», підсумкове тестування; -географія- « Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Рівненської області»; -хімія- повторення, розв’язування задач; -основи здоров’я- підсумковий урок-оформлення плакатів «Молодь обирає здоров’я»; -9кл.-біологія- підсумок «Основні загальні властивості живих систем»; -географія- «Глобальні проблеми людства»; -основи здоров’я- підсумковий урок-оформлення плакатів «Молодь обирає здоров’я».
|
Освітні платформи Фахова література You Tube Інтернет сайти |
22. |
28.05 |
1.Розсилка завдань з біології, географії, хімії і основ здоров’я для 6-9класів.(відео уроки, онлайн-тести, теми в підручнику) 2.Проведення моніторингу і перевірка виконання учнями завдань дистанційного навчання. 3. Робота з нормативно-правовою документацією.
|
Vіber Телефонічний зв’язок Освітні платформи Месенджер |
23. |
29.05 |
1.Розміщення авторських методичних розробок на сайті «На Урок». 2. Аналіз і підведення підсумків виконаних завдань дистанційного навчання. 3.Отримання сертифікату освітньої платформи «На Урок» про створення та використання онлайн тестів.
|
Vіber Освітні платформи Месенджер Інтернет сайти |
Погоджено
2020року