Індивідуальний план під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план під час карантину - допомога вчителю якісно та корисно розподілити свій час
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи під час карантину

  (13.03.2020 – 03.04.2020)

вчителя англійської мови  Дробатюк Юлії Юріївни

 

№ п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1.

13.03

1. Опрацювання методичних рекомендацій щодо ущільнення навчального матеріалу та проведення дистанційного навчання

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 5 –А, 5 –Б, 6-А, 9 – Б та 10 класів

3. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання

3. Складання тестів для учнів      9 – Б класу

8.00 – 9.00

 

 

 

 

9.00-12.00

 

 

12.00-13.30

 

 

11.00-14.00

МО вчителів іноземної мови

 

 

Завдання за підручниками програми

 

 

 

Тести, як приклад ДПА

2.

16.03

1. Опрацювання нормативно-правової бази щодо роботи з учнями під час канікул та карантину

 

2. Онлайн консультація для дітей 5 – А та 5 – Б кл. (пояснення лексичного матеріалу)

3. Онлайн консультація для дітей 9 – Б класу(пояснення лексичного матеріалу)

4. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ДПА у 9 кл.

5. Складання тестів для учнів      9 – Б класу

8.00-9.00

 

 

 

 

9.00 – 9.40

 

 

9.45 – 10.25

 

 

10.30–11.30

 

 

11.50–13.30

Аудиторно, засідання МО вчителів іноземної мови

 

Vocabulary box

 

 

 

 

 

 

Тести, як приклад ДПА

3.

17.03

1. Онлайн консультація для дітей 6 – А кл. (пояснення лексичного та граматичного матеріалу)

2. Підготовка матеріалів для 1-А класу (НУШ)

3. Надання онлайн допомоги учням 4х класів

4. Перевірка та фіксування результатів роботи над тестами учнів 9 – Б класу

5. Перегляд інформаційно – методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»

8.40-9.15

 

 

9.20-10.20

 

10.50-11.50

 

 

12.00-13.00

 

13.00-14.00

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання email

Журнал «Освіторія»

4.

18.03

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання у дистанційній формі

2. Онлайн консультація для учнів 10 класу (пояснення лексичного та граматичного матеріалу)

3. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання

4. Пошук завдань для розвитку навиків аудіювання для учнів 9, 10 кл.

8.40-9.40

 

 

 

9.45-10.45

 

 

11.00-12.00

 

 

 

12.15-13.30

Соціальна мережа Viber

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

19.03

1. Розробка завдань для учнів 4х класів за темою «Special Days»

2. Опрацювання завдань для учнів 5, 6 класів

3. Відвідування вебінару «Хаос в світі: теорія та практика»

9.00-10.00

 

10.30–11.30

 

18.00

 

 

 

 

Освітня платформа «На Урок»

6.

20.03

1. Опрацювання завдань для учнів 9, 10 класів

2. Перевірка тестових завдань 9 класу

3.Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»

9.00-10.00

 

10.30-11.30

 

15.00

 

 

 

 

Освітня платформа «На Урок»

7.

23.03

1. Розробка карток для роботи з учнями 4, 5 класів (Past Simple)

 

2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів

3. Опрацювання фахової літератури

9.00-11.00

 

 

11.30-12.00

 

12.30

Освітня платформа «На Урок»

 

 

Журнал «Освіторія»

8.

24.03

1. Онлайн консультація з учнями  6-А кл. Розсилка завдання для опрацювання

2. Розробка та розсилка завдань учням 1-А класу(НУШ)

3. Онлайн консультація з учнями  4х кл. Розсилка завдання для опрацювання

4. Онлайн консультація з учнями  9 кл. Розсилка завдання для опрацювання

5. Онлайн консультація з учнями  10 кл. Розсилка завдання для опрацювання

9.00-9.40

 

 

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

 

11.30-12.30

 

 

12.40-13.40

Соціальна мережа Viber

 

9.

25.03

1. Онлайн консультація з учнями  5х кл. Розсилка завдання для опрацювання

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання у дистанційній формі

9.00-10.00

 

 

11.00-13.00

Соціальна мережа Viber

 

10.

26.03

1. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами

2. Розробка дидактичних матеріалів для учнів початкових класів

3.Перегляд вебінару «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками»

9.00-10.00

 

10.00-12.00

 

 

18.00-20.00

YouTube канал

 

 

 

Освітня платформа «На Урок»

11.

27.03

1.Надання онлайн допомоги учням 5х класів

2. Розробка дидактичних матеріалів для учнів 5, 6х класів

9.00-10.00

 

10.00-12.00

 

12.

30.03

1. Надання онлайн допомоги учням 6 кл.

2. Розробка дидактичних матеріалів для учнів 9,10 класів

9.00-10.00

 

10.00-13.40

 

 

13.

31.03

1. Надання онлайн допомоги учням 9 кл.

2. Розробка онлайн тестів для 6,  9, 10 кл

9.00-10.00

 

10.00-13.00

 

 

Освітня платформа «На Урок»

14.

01.04

1. Надання онлайн допомоги учням 10 кл.

2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання у дистанційній формі

9.00-10.00

 

10.00-12.00

 

12.00-13.30

 

15.

02.04

1. Розробка конспектів уроків

 

 

16.

03.04

1. Підготовка конспектів уроків

2. Корекція календарно-тематичного планування

3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу

9.00-11.00

11.00-12.00

 

12.30-14.00

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку