Індивідуальний план реабілітації. Розумова відсталість.
№
|
Дата |
Фактично проведено |
Зміст корекційно-розвиткових занять |
Вправи
|
|
||||
SMART-ціль (МЕТА): ): Під час занять Владик буде підтягуватись на перекладені , будуючи слова за відповідним відмінком спеціаліста. |
||||
1 |
|
|
Розвиток комунікативних здібностей. Ігри і вправи для органів артикуляції і формування мовленнєвого дихання Розвиток слухового сприймання та слухової уваги. Формування мовленнєвого дихання.Постановка звука «Р» Читання. Читання простих речень. Та повторення прочитаного вслух. Збагачення словникового запасу. Письмо. Списування речень. Розвиток слухового сприймання. Формування охайності при пись |
Гра « Постав слово в відповідний відмінок» Вправа «Прочитай, повтори та спиши речення»(Таблиця №1) Артикуляційні вправи: «Лопатка» «Чистимо зубки» «Гірка» «Трубочка» «Віник». Дихальна вправа «Кулька
|
2 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
3 |
|
|
Розвиток комунікативних здібностей. Ігри і вправи для органів артикуляції і формування мовленнєвого дихання Розвиток слухового сприймання та слухової уваги. Формування мовленнєвого дихання.Постановка звука «Р» Читання. Читання простих речень. Та повторення прочитаного вслух. Збагачення словникового запасу. Письмо. Списування речень. Розвиток слухового сприймання. Формування охайності при письмі. |
Гра « Постав слово в відповідний відмінок» Вправа «Прочитай, повтори та спиши речення»(Таблиця 2) Артикуляційні вправи: «Лопатка» «Чистимо зубки» «Гірка» «Трубочка» «Віник». Дихальна вправа «Кулька».
|
4 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
5 |
|
|
Розвиток комунікативних здібностей. Ігри і вправи для органів артикуляції і формування мовленнєвого дихання Розвиток слухового сприймання та слухової уваги. Формування мовленнєвого дихання.Постановка звука «Р» Читання. Читання простих речень. Та повторення прочитаного вслух. Збагачення словникового запасу. Письмо. Списування речень. Розвиток слухового сприймання. Формування охайності при письмі. |
Гра « Постав слово в відповідний відмінок» Вправа «Прочитай, повтори та спиши речення»(Таблиця №3) Артикуляційні вправи: «Лопатка» «Чистимо зубки» «Гірка» «Трубочка» «Віник». Дихальна вправа «Кулька».
|
6 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
7 |
|
|
Розвиток комунікативних здібностей. Ігри і вправи для органів артикуляції і формування мовленнєвого дихання Розвиток слухового сприймання та слухової уваги. Формування мовленнєвого дихання.Постановка звука «Р» Читання. Читання простих речень. Та повторення прочитаного вслух. Збагачення словникового запасу. Письмо. Списування речень. Розвиток слухового сприймання. Формування охайності при письмі. |
Гра « Постав слово в відповідний відмінок» Вправа «Прочитай, повтори та спиши речення»(Таблиця №4) Артикуляційні вправи: «Лопатка» «Чистимо зубки» «Гірка» «Трубочка» «Віник». Дихальна вправа «Кулька».
|
8 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
9 |
|
|
Розвиток комунікативних здібностей. Ігри і вправи для органів артикуляції і формування мовленнєвого дихання Розвиток слухового сприймання та слухової уваги. Формування мовленнєвого дихання.Постановка звука «Р» Читання. Читання простих речень. Та повторення прочитаного вслух. Збагачення словникового запасу. Письмо. Списування речень. Розвиток слухового сприймання. Формування охайності при письмі. |
Гра « Постав слово в відповідний відмінок» «Прочитай, повтори та спиши речення»(Таблиця №5) Артикуляційні вправи: «Лопатка» «Чистимо зубки» «Гірка» «Трубочка» «Віник». Дихальна вправа «Кулька».
|
10 |
|
|
Зондовий масаж :
|
|
Вчитель-логопед Н.М.Мовчан
ВИСНОВКИ - ЗНМ
РЕКОМЕНДАЦІЇ :
● накопичення нових слів;
● розвитку словника: формування, уточнення, диференціація лексичного значення слова (антонімічних, синонімічних, переносних, твірних, похідних);
● формування узагальнюючої функції слова (її різних рівнів).
3.Уточнення й розвиток граматичного оформлення мовлення шляхом оволодіння словосполученнями, зв'язком слів у реченні, модулями різних синтаксичних конструкцій.
4.Удосконалення граматичних навичок: диференціація предметно-синтаксичного значення граматичних морфем, формування навички практичного відокремлення, спрямованості уваги на граматичне оформлення мовлення.
5.Поєднання слів у словосполучення і речення і відповідно до синтаксичних значень слів у складі речення (словосполучення) і формування синтаксичних стереотипів.
6. Продовжити роботу над постановкою звука «Р».