Індивідуальний план роботи під час карантину
на період з 18.03.2020 по 30.04.2020
вчителя 3 класу
Лемещук Тетяни Володимирівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітки |
1 |
18.03 |
1. Розробка і розсилання завдань на Вайбер для учнів на період карантину (перегляд відеофайлів). 2. Онлайн консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі). 3. Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми. 4. Створення сторінки в Інстаграм для проведення онлайн уроків. 5. Розробка конспектів уроків |
Літературне читання. Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Оповідання "Бушля". с. 134-135. Ознайомитися з біографією Г.Тютюнника. Опрацювання оповідання Григора Тютюнника „Бушля” (с. 134-135, до слів „а вони сплять—розморило на дощ обох”). Українська мова. Тема: Змінювання іменників за числами (однина і множина). Повторити про іменники, що означають один предмет і багато предметів. Вивчити та опрацювати правило про два числа іменників (однину і множину). Перетворювати іменники однини у іменники множини. Вивчити як правильоно вимовляти і писати словникові іменники. Математика. Тема: Ділення числа на добуток. Розвязування задач. Повторити збільшення і зменшення чисел у 3, 2 рази. Розглянути різні способи ділення числа на добуток. Вчитися пояснювати, як поділити число на добуток (правило). Виконувати ділення, розклавши число на множники. Розвязувати задачі різними способами. Російська мова Тема: Убранство дома. Знакомимся с убранством дома. Прочитать пословицы, соблюдая нормы произношения. Подобрать и записать синоними к слову дом. Прочитать текст и рассмотреть фотографии, подобрать из текста подходящие слова для названия предметов, изображенных на фотографиях. Разобраться в чем главное отличие русской и украинской светлиц. Найти в русской сказке описание жилища. |
2 |
19.03 |
1. Упорядкування папки самоосвіти.
2. Проведення уроків в онлайн-режимі в Інстаграм
3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн-режимі 5. Розробка конспектів уроків |
Літературне читання. Ми з природою єдині. Г Тютюнник "Бушля" (продовження) с. 135 - 136 Продовжити ознайомлення учнів із творчістю Григора Тютюнника; вдосконалювати навички свідомого виразного читання прозових творів; навчати уявляти описані картини, розмірковувати над текстом. Українська мова. Тема: Іменники, що вживаються лише в однині або лише у множині. Вправи на змінювання іменників за числами. Навчитися змінювати слова так, щоб наголос у них перейшов із кореня на закінчення і навпаки. Згадати та правильно визначати закінчення іменників у множині. Складати за фотоілюстпацією власну розповідь, викоистовуючі певні іменники. Природознавство Тема: Звірі, або ссавці. Розглянути та вивчити будову звірів та особливості їхніх пристосувань до життя в різних умовах. Визначити, чому звірів називають "ссавці"; чим ще відрізняються ці тварини від інших; як звірі турбуються про своїх дитинчат; які форми пересування характерні для наземних і водяних звірів. Робота в друк. зош. |
3 |
20.03 |
1. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі. 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.
3. Розробка тестів з української мови.
4. Опрацювання фахової літератури 5. Розробка конспектів уроків |
Основи здоровья Тема: Де можна гратися, а де ні. Пригдати, які місця є найзручнішими для ігор; правила поводження під час зустрічі з незнайомими дітьми. Визначити разом з батьками небезпечні та безпечні місця для ігор у вашому дворі. Математика. Тема: Ділення виду 80:20, 600:30. Розвязування простих і складених задач. Розпізнавання геометричних фігур. Ознайомитися з тим, як знаходити частку 80:20 способом послідовного ділення та способом випробовування (підходить, не підходить). Розвязувати задачі з буквенними данними та правильно записувати розвязання. По малюнку знайти і записати 16 трикутників і 7 чотирикутників. Українська мова Тема: Роль іменників у речені. Звязок іменників з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та приймнників. Навчити виправляти недоліки у віршованих рядках. Зясовувати за допомогою чого іменників звязуються зі словами в реченні. Вивчити та опрацювати правило. Згадати яким членом речення може бути іменник у різних випадках. Навчитися і запамятати, як правильно робити аналіз іменника. Образотворче мистецтво Види портретів Намалюй автопортрет. (гуаш) |
5 |
30.03 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Проведення онлайн уроків в Інстаграм
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Розробка тестів 3 класу для сайту «На Урок». 5. Розробка конспектів уроків |
Літературне читання. Творчість Всеволода Нестайка. Дружба - це найбільший скарб. Оповідання "Просто друг Олесь" (скорочено). с. 137 - 138 Збагачувати і розширювати знання учнів про життя і творчість Всеволода Нестайка; продовжити формувати читацькі навички; навчати визначати настрій твору, передавати своє ставлення до змісту виразним читанням. Математика. Тема: Множення суми на число. Розвязування задач двома способами. Творча робота над задачею. Розглянути розвязання задачі різними способами. Пояснити, про що дізналися кожною дією. Розглянути способи множення суми на число (правило). Розвязування виразів різної складності. Російська мова Тема: Оформление современного дома. Учимся рассказывать об этом. Прочитай пословицы. О чем говорит народная мудрость? Прочитай текст и найди отличия в городских домах Росии и Украины. Запиши звуковой анализ слов "жилища", "Украина". С помощью слов из справки составь рассказ о том, какая мебель необходима для дома. Представь себя дизайнером и нарисуй современную комнату. Трудове навчання Тема: Довкілля художнього побуту. Практична робота. "Орнамент на склі". (гуаш, скло) |
6 |
31.03 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Реєстрація на EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і роби». 3. Опрацювання інструкції з користування платформою. Як отримати максимум від онлайн-курсу. 4. Упорядкування папки класного керівника.
5. Корекція виховного плану на ІІ семестр. 6. Розробка конспектів уроків |
Природознавство Тема: Хто чим живиться? Поміркуйте, якими бувають тварини за способом живлення. Визначити яких тварин називають рослиноїдними; яких тварин називають хижаками; яких тварин називають усеїдними. Розглянути ланцюг живлення. Практична робота: самостійне складання ланцюгів живлення. Робота в друк. зош. Українська мова. Тема: Повторення та закріплення пройдених тем. (друк. зош.) Заміна словосполучень іменниками. Позначати назви істот і неістот. Визначати рід іменників. Правильно вписати літеру в іменниках власної і загальної назви. Математика. Тема: Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24*3. Задача на знаходження суми двох добутків. Знайти добуток двома способами. Розглянути і пояснити, як знайшли добуток 24*3. Закріпити вивчене. Розглянути та розвязати задачу на знаходження суми двох добутків та задачу з буквенними данними. Я у світі Тема: Правипорушення Розглянути сутність правопорушень як порушень прав інших людей. Розвивати вміння стримувати безглузді бажання і вчинки, керувати собою, виробляти тверду силу волі. |
7 |
01.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber).
2. Розробка дидактичних матеріалів з математики.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Перевірка учнівських тестових завдань. 5. Розробка конспектів уроків
|
Українська мова Тема: Самостійна робота "Рід іменників. Змінювання іменників за числами" Математика. Самостійна робота Російська мова Тема: Робота над содержанием пррчитанного или прослушанного текста. Прочитай и научись быстро проговаривать скороговорку. Прими участие в игре "Запомни слова", просмотри данные в учебнике слова, запомни их, закрой книгу и повтори. Прочитай заголовок рассказа и предложи, о чём может идти речь в данном рассказе. Рассмотри рисунок и прочитай в тексте предложение, которое ему соответствует. Літературне читання Дружба - це найбільший скарб. В. Нестайко "Просто друг Олесь". с. 138 - 139
|
8 |
02.04 |
1. Робота з методичною літературою. 2. Розробка матеріалів для уроків української мови на сайт «На Урок». 3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
4. Розробка конспектів уроків |
Літературне читання. Урок розакласного читання. "Казки зарубіжних письменників". Ш. Перо "Прянична хатинка" Українська мова. Тема: Змінювання іменників за відмінками. Звернути увагу, як змінюється одне і те саме слово звязуючись із різними словами. На які питання воно відповідає. Опрацювати правило про змінювання іменників за відмінками. Розглянути таблицю та запамьятати назви відмінків і питань, на які вони відповідають. Звернути увагу, як скорочено позначаються відмінки. Природознавство Теме: Свійські тварини. Походження свійських тварин від диких. Ознайомитися з історією одомашнення тварин. Визначити, як називаються люди, які вирощують свійських тварин; який лікар допомагає тваринам; називати відмінності між свійськими і дикими тваринами; для чого люди розводять свійських тварин; провести спостереження за свійськими тваринами. Робота в друк. зош. |
9 |
03.04 |
1. Опрацювати новинки методичної літератури. 2. Перегляд онлайн-тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину». 3. Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану. 4. Розробка конспектів уроків |
Основи здоровья Тема: Безпека велосипедиста. Ознайомитися з історією виникнення велосипеду. Розглянути та вивчити правила безпечної їзди на велосипеді; бувелосипеда; яким має бути одяг та захист велосипедиста; правила дорожнього руху для велосипедиста; що заборонено робити велосипедисту під час руху. Українська мова. Тема: УРМ. "Переказуємо детально" Математика. Тема: Розподільний закон множення. Множення числа на суму. Складання задач за даним рівнянням. На прикладі пояснити, як помножили число на суму. Розглянути інші способи множення числа на суму (правило). Застосовувати правило для обчислення виразів. За рівнянням х + 200 = 500 склади і розвяжи задачу. Образотворче мистецтво Веселий танок. Намалюй дітей у веселому танку. (олівці або фломастери) |
10 |
06.04 |
1. Розробка матеріалів для уроків української мови . 2. Проведення уроків в режимі онлайн в Інстаграм 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Розробка конспектів уроків |
Літературне читання. с. 139 - 140 Математика с. 128 - 129 № 824-833 д/з №832, 833 Російська мова с. 103-105 Упр. 311-316 д/з упр.316 |
11 |
07.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Проведення онлайн-уроків в Інстаграм
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 5. Розробка конспектів уроків
|
Українська мова. с. 135 - 137 Вправи 326-330, д/з вправа 330 Математика. с. 130 - 131 № 834-842 д/з №841, 842 Природознавство с. 121-123 р.з. с.44 Я у світі с. 101-103 |
12 |
08.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Упорядкування папки класного керівника. 5. Розробка конспектів уроків |
Математика. с. 131-132 №843-850 д/з №849-850 Українська мова с. 138 - 335 Вправи 331-335, д/з вправа 335 Літературне читання с. 140 - 141 Російська мова с. 106-108 Упр. 317-322 д/з упр.322
|
13 |
09.04 |
1. Проведення онлайн-уроків в Інстаграм 2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
4. Розробка конспектів уроків |
Літературне читання. с. 141 - 142 Українська мова. с. 140 - 141 Вправи 336-340, д/з вправа 340 Природознавство с. 123-125
|
14 |
10.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 5. Розробка конспектів уроків |
Українська мова. с. 141 - 142 Вправи 341 - 345 д/з вправа 345 (1) Математика. с. 133 № 851 - 861 д/з № 860-861 Основи здоровья 10.04. - с. 111-114 р.з. с. 41-42 |
15 |
13.04 |
1. Розробка дидактичних матеріалів для роботи в класі з дітьми. 2. Проведення онлайн уроків в Інстаграм 3. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
4. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 5. Розробка конспектів уроків |
Літературне читання. с. 142 - 145Математика. с. 134 № 861 - 870 д/з № 869-870 Російська мова с. 108-110 Упр. 323-329 д/з упр.329
|
16 |
14.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Проведення онлайн уроків в Інстаграм
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Упорядкування папки класного керівника.
5. Розробка конспектів уроків |
Українська мова. с. 142 - 143 Вправи 343 - 345 д/з вправа 345 (2) Математика с. 134-135 №871-878 д/з №877-878 Я у світі 14.04. - с. 104-105 Природознавство с. 126-127 р.з. с. 45 |
17 |
15.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 2. Проведення онлайн уроків в Інстаграм 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка конспектів уроків |
Математика. Самостійна робота Українська мова с. 144 - 145 Вправи 346 - 350 д/з вправа 350 Літературне читання с. 145 - 149 Російська мова с. 110-112 Упр. 330-336 д/з упр.336 |
18 |
16.04 |
1. Створювання онлайн-тестів 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3. Проведення онлайн уроків в Інстаграм 4. Розробка конспектів уроків |
Літературне читання. с. 149 - 151Українська мова. Урок РМ "Текст-міркування. Есе", д/з р.з. с. 36 вправа 4Природознавство с. 127-129 |
19 |
17.04 |
1. Підготувати завдання для молодших школярів на період карантину. 2. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber) 3. Проведення онлайн уроків в Інстаграм 4. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі. |
Українська мова. с. 145 - 146 Вправи 352 -355 д/з вправа 355 Математика. с. 135-136 № 879-886 д/з №885 - 886 Основи здоровья с. 115-117 р.з. с. 43 |
20 |
21.04 |
1. Опрацювати корисні посилання для дистанційного навчання у 3 класі «Відпочивайте з користю». 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі. |
Українська мова с. 146 - 147 вправи 356-357 д/з вивчити правило і записати в довідник Математика. с. 137-138 №887 -896 д/з №895-896 Природознавство. с. 129-131 р.з. с. 46 Я у світі 21.04. - с. 106-109 |
21 |
22.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Проведення онлайн уроків в Інстаграм
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 5. Розробка конспектів уроків |
Математика. с. 138 -139 №897 - 907 д/з №906-907 Літературне читання с. 151 - 153 Українська мова с. 147 - 148 Вправи 358-359 д/з вправа 359 (4) Ройська мова Самостоятельная работа |
22 |
23.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Проведення онлайн уроків в Інстаграм
|
Літературне читання. с. 153 - 156 Українська мова. Самостійна робота Природознавство с. 131 - 134 р.з. с. 47-48 |
23 |
24.04 |
1. Проведення онлайн уроків в Інстаграм 2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 4. Розробка конспектів уроків |
Українська мова. с. 148 - 149 Вправи 360-364 д/з вправа 364 Математика с. 139 - 140 №908-915 д/з №914-915 Основи здоровья 24.04. - с. 118-120 р.з. с. 44 |
24 |
27.04 |
1. Розміщення завдань для учнів3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.
4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
5. Опрацювання фахової літератури |
Літературне читання. с. 156 - 157 Математика. с. 140-141 №916 - 924 д/з №923-924 Російська мова с. 112-114 Упр. 337-341 |
25 |
28.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber).
2. Розробка дидактичних матеріалів з математики.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Перевірка учнівських тестових завдань. |
Українська мова с. 150 - 151 Вправи 365 - 368 д/з вправа 368 Математика с. 141-142 №925-933 д/з №922-933 Природознавство с. 134 - 138 р.з. 49 Я у світі 28.04. - с. 110-113 |
26 |
29.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Проведення онлайн уроків в Інстаграм
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 5. Розробка конспектів уроків |
Українська мова Урок РМ "Як писати листи, привітання, запрошення" д/з р.з. сю 41 вправа 5 Математика с. 142-142 №934 -942 д/з №941-942 Літературне читання с. 158-161 Російська мова с. 114-115 Упр. 342-344 д/з упр.344 |
27 |
30.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 2. Проведення онлайн уроків в Інстаграм 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка конспектів уроківф |
Українська мова с. 151 - 153 Вправи 370-373 д/з вправа 373 (2) Літературне читання с. 162 Природознавство с. 138-141 |