ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор І.В.Слободюк
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
на час карантину (04.05 – 08.05.2020 р.)
вчителя початкових класів ОЗ «Малошпаківський ліцей»
Мазурук Оксани Миколаївни
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
Понеділок 04.05.2020 р. |
Перечитування офіційних листів-роз’яснень щодо подальшої роботи дистанційного навчання. Коригування календарно-тематичного планування. Робота в онлайн-сервісі з цифровими технологіями щодо пошуку/створення відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроку літературного читання, математики та української мови. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs) Співпраця з вчителем англійської мови через телефонний зв’язок, складання завдань на тиждень для другокласників, передача їх учням. Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Перегляд онлайн-вебінарів «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання» (https://vseosvita.ua/webinar/pidvisenna-rivna-cifrovoi-gramotnosti-pedagogicnih-pracivnikiv-mozlivosti-platformi-vseosvita-dla-distancijnogo-navcanna-184.html); «Інтернет-олімпіада – сучасний інструмент дистанційного навчання та контролю знань» (https://naurok.com.ua/webinar/internet-olimpiada-suchasniy-instrument-distanciynogo-navchannya-ta-kontrolyu-znan); «Кругла методика. Віртуальний круг: фасилітація онлайн» (https://naurok.com.ua/webinar/krugla-metodika-virtualniy-krug-fasilitaciya-onlayn). Ознайомлення з новинками на шпальтах сайту «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/user/id459046) |
|
Вівторок 05.05.2020 р. |
Ознайомлення з новою інформацією інституту освіти (http://roippo.org.ua/news/11773/). Робота над пошуком/створенням відеофрагменту пояснення вчителем матеріалу уроків математики, фізкультури та української мови. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs) Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Бесіда з вчителем інформатики, який викладає у третьокласників через телефонний зв’язок. Перегляд онлайн-вебінарів «Діагностика психологічної готовності учнів 4-х класів для переходу в середню школу. Онлайн-формат» (https://vseosvita.ua/webinar/diagnostika-psihologicnoi-gotovnosti-ucniv-4-h-klasiv-do-perehodu-v-serednu-skolu-onlajn-format-187.html); «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування» (https://naurok.com.ua/webinar/osobistiy-profesiyniy-blog-vchitelya-dizayn-kontent-prosuvannya). Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/). Поповнення сторінки раніше створеними розробками, конспектами, ознайомлення з новими розробками на сайті «На урок» (https://naurok.com.ua/profile/16985) |
|
Середа 06.05.2020 р. |
Перечитування нових статей на сайті МОН (http://osvita.ua/school/72004/). Робота над пошуком/створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, математики та української мови. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу. Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Бесіда з вчителем природознавства та Я у світі, який викладає у третьокласників через телефонний зв’язок. Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Перегляд онлайн-вебінарів «Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу» (https://vseosvita.ua/webinar/gejmifikacia-v-osviti-igrovi-risenna-ak-zasib-rozvitku-ucasnikiv-osvitnogo-procesu-188.html); «Онлайн-середовище для організації роботи вчителя початкових класів під час дистанційного навчання» (https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-seredovische-dlya-organizaci-roboti-vchitelya-pochatkovih-klasiv-pid-chas-distanciynogo-navchannya). Ознайомлення з новими розробками на сайті «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/user/id459046) Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/) |
|
Четвер 07.05.2020 р. |
Проходження інтерактивних вебінарів для освітян Рівненщини. Робота над пошуком/створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, музики і трудового навчання. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу. Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Написанння нових матеріалів, поповнення особистого блогу сайту «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/user/id459046) Перегляд онлайн-вебінарів «Онлайн тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними» (https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-testi-ak-instrument-perevirki-znan-v-umovah-distancijnogo-ta-stacionarnogo-navcanna-ak-zrobiti-svoi-testi-nadsucasnimi-185.html); «Онлайн-тести: варіанти завдань для ефективної взаємодії» (https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-varianti-zavdan-dlya-efektivno-vzaemodi); «Організація позашкільних та онлайн-проєктів з іноземної мови в умовах дистанційного та офлайн-навчання» (https://naurok.com.ua/webinar/organizaciya-pozashkilnih-ta-onlayn-proektiv-z-inozemno-movi-v-umovah-distanciynogo-ta-oflayn-navchannya). Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення професійного рівня. Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/) Поповнення сторінки раніше створеними розробками, конспектами, ознайомлення з новинками на сайті «На урок» (https://naurok.com.ua/profile/16985) |
|
П’ятниця 08.05.2020 р. |
Ознайомлення з новими онлайн-ресурсами для роботи вчителя. Робота над пошуком/створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, образотворчого та основ здоров’я. Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу. Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками). Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж. Поповнення відеоматеріалами шкільної групи (https://www.facebook.com/profile.php?id=353174475121949&ref=br_tf&epa=SEARCH_BOX) Перегляд онлайн-вебінарів «Роль казки у розвитку й вихованні дитини. ТРВЗ – інструменти» (https://vseosvita.ua/webinar/rol-kazki-u-rozvitku-ta-vihovanni-ditini-doskilnogo-viku-trvz-instrumenti-189.html); «Створення учнями історичних відеоконструкцій під час підготовки дослідницьких проєктів» (https://naurok.com.ua/webinar/stvorennya-uchnyami-istorichnih-videorekonstrukciy-pid-chas-pidgotovki-doslidnickih-proektiv). Проходження фінального тесту на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/). |
|