8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів під час карантину (04.05 – 08.05.2020 р.)

Про матеріал
У зв’язку із продовженням загальнонаціонального карантину педагогам необхідно прозвітуватись про щоденно виконаний обсяг своєї роботи. Отож до вашої уваги індивідуальний план роботи вчителя початкових класів під час карантину (04.05 – 08.05.2020 р.)
Перегляд файлу

                                                                                      ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор                    І.В.Слободюк

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

на час карантину (04.05 – 08.05.2020 р.)

вчителя початкових класів ОЗ «Малошпаківський ліцей»

Мазурук Оксани Миколаївни

Дата

Зміст роботи

Примітка

Понеділок

04.05.2020 р.

Перечитування офіційних листів-розяснень щодо подальшої роботи дистанційного навчання.

Коригування календарно-тематичного планування.

Робота в онлайн-сервісі з цифровими технологіями щодо пошуку/створення відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроку літературного читання, математики та української мови.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs)

Співпраця з вчителем англійської мови через телефонний зв’язок, складання завдань на тиждень для другокласників, передача їх учням.

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Перегляд онлайн-вебінарів «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання» (https://vseosvita.ua/webinar/pidvisenna-rivna-cifrovoi-gramotnosti-pedagogicnih-pracivnikiv-mozlivosti-platformi-vseosvita-dla-distancijnogo-navcanna-184.html);

«Інтернет-олімпіада – сучасний інструмент дистанційного навчання та контролю знань» (https://naurok.com.ua/webinar/internet-olimpiada-suchasniy-instrument-distanciynogo-navchannya-ta-kontrolyu-znan);

«Кругла методика. Віртуальний круг: фасилітація онлайн» (https://naurok.com.ua/webinar/krugla-metodika-virtualniy-krug-fasilitaciya-onlayn).

Ознайомлення з новинками на шпальтах сайту «Всеосвіта»  (https://vseosvita.ua/user/id459046)

 

Вівторок

05.05.2020 р.

Ознайомлення з новою інформацією інституту освіти (http://roippo.org.ua/news/11773/).

Робота над пошуком/створенням відеофрагменту пояснення вчителем матеріалу уроків математики, фізкультури та української мови.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs)

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Бесіда з вчителем інформатики, який викладає у третьокласників через телефонний зв’язок.

Перегляд онлайн-вебінарів «Діагностика психологічної готовності учнів 4-х класів для переходу в середню школу. Онлайн-формат» (https://vseosvita.ua/webinar/diagnostika-psihologicnoi-gotovnosti-ucniv-4-h-klasiv-do-perehodu-v-serednu-skolu-onlajn-format-187.html);

«Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування» (https://naurok.com.ua/webinar/osobistiy-profesiyniy-blog-vchitelya-dizayn-kontent-prosuvannya).

Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/).

Поповнення сторінки раніше створеними розробками, конспектами, ознайомлення з новими розробками на сайті «На урок»  (https://naurok.com.ua/profile/16985)

 

Середа

06.05.2020 р.

Перечитування нових статей на сайті МОН (http://osvita.ua/school/72004/).

Робота над пошуком/створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, математики та української мови.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу.

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Бесіда з вчителем природознавства та Я у світі, який викладає у третьокласників через телефонний зв’язок.

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Перегляд онлайн-вебінарів «Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу» (https://vseosvita.ua/webinar/gejmifikacia-v-osviti-igrovi-risenna-ak-zasib-rozvitku-ucasnikiv-osvitnogo-procesu-188.html);

«Онлайн-середовище для організації роботи вчителя початкових класів під час дистанційного навчання» (https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-seredovische-dlya-organizaci-roboti-vchitelya-pochatkovih-klasiv-pid-chas-distanciynogo-navchannya).

Ознайомлення з новими розробками на сайті «Всеосвіта»  (https://vseosvita.ua/user/id459046)

Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/)

 

Четвер

07.05.2020 р.

Проходження інтерактивних вебінарів для освітян Рівненщини.

Робота над пошуком/створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, музики і трудового навчання.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу.

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Написанння нових матеріалів, поповнення особистого блогу сайту «Всеосвіта»  (https://vseosvita.ua/user/id459046)

Перегляд онлайн-вебінарів «Онлайн тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними» (https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-testi-ak-instrument-perevirki-znan-v-umovah-distancijnogo-ta-stacionarnogo-navcanna-ak-zrobiti-svoi-testi-nadsucasnimi-185.html);

«Онлайн-тести: варіанти завдань для ефективної взаємодії» (https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-varianti-zavdan-dlya-efektivno-vzaemodi);

«Організація позашкільних та онлайн-проєктів з іноземної мови в умовах дистанційного та офлайн-навчання» (https://naurok.com.ua/webinar/organizaciya-pozashkilnih-ta-onlayn-proektiv-z-inozemno-movi-v-umovah-distanciynogo-ta-oflayn-navchannya).

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення професійного рівня.

Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/)

Поповнення сторінки раніше створеними розробками, конспектами, ознайомлення з новинками на сайті «На урок»  (https://naurok.com.ua/profile/16985)

 

Пятниця

08.05.2020 р.

Ознайомлення з новими онлайн-ресурсами для роботи вчителя.

Робота над пошуком/створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, образотворчого та основ здоровя.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу.

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Поповнення відеоматеріалами шкільної групи

(https://www.facebook.com/profile.php?id=353174475121949&ref=br_tf&epa=SEARCH_BOX)

Перегляд онлайн-вебінарів «Роль казки у розвитку й вихованні дитини. ТРВЗ – інструменти» (https://vseosvita.ua/webinar/rol-kazki-u-rozvitku-ta-vihovanni-ditini-doskilnogo-viku-trvz-instrumenti-189.html);

«Створення учнями історичних відеоконструкцій під час підготовки дослідницьких проєктів» (https://naurok.com.ua/webinar/stvorennya-uchnyami-istorichnih-videorekonstrukciy-pid-chas-pidgotovki-doslidnickih-proektiv).

Проходження фінального тесту на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/).

 

 

 

docx
Додано
3 травня
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку