Затверджено:
Директор ЗЗСО
_________Тодорова С.І.
__________ 2021 р.
Індивідуальний план роботи асистента вчителя
під час карантину
на період
з 23/09 по 01/10.2021н.р.
Златової Н.В.
2021
№ п/п |
зміст роботи |
час роботи |
примітки, посилання з поясненнями, завданнями |
23.09.2021, четвер |
|||
1 |
Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі |
0920-1420 |
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі. |
2 |
Надання допомоги при навчанні в дистанційній формі |
|
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі. |
3 |
Онлайн консультація для батьків дітей з ООП (навчання в дистанційній формі) |
|
Viber, у телефонному режимі. |
4 |
Організаційно-методична робота (ОМР) |
|
Заповнення та оформлення документації |
5 |
Самоосвіта: перегляд літератури з теми: «Навчання дітей із порушенням мовлення» |
|
Рібцун Ю.В. Учні з тяжким порушенням мовлення: навчання та розвиток: навч-метод./ посіб/ Юлія Рібцун. –Львів: Світ, 2020. – 264с.: іл. |
24.09. 2021, п’ятниця |
|||
1 |
Надання допомоги при навчанні в дистанційній формі |
0815-0915 1020-1420 |
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі.
|
2 |
Курс для батьків « Безпека дітей в інтернеті» |
|
(сайт https://osvita.diia.gov.ua ) |
3 |
Опрацювання методичної літератури з теми «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». |
|
Колупаєва А. А. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 304 с |
4 |
Самоосвіта: перегляд літератури з теми: «Стратегії і технології навчання та розвитку дітей із порушенням мовлення» |
|
Рібцун Ю.В. Учні з тяжким порушенням мовлення: навчання та розвиток: навч-метод./ посіб/ Юлія Рібцун. –Львів: Світ, 2020. – 264с.: іл. |
27.09.2021, понеділок |
|||
1 |
Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі |
0815-0915 1020-1420
|
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі. |
2 |
Проведення уроку біології для 6-А класу з теми «Видатні вчені-біологі» |
|
Viber, у телефонному режимі.
|
3 |
Онлайн консультація з педагогами при навчанні дітей з ООП Повторити таблицю множення з математики |
|
Viber, у телефонному режимі. Консультація з вчителем математики у 6-А класі Велева Н.І. |
4 |
Курс для батьків « Безпека дітей в інтернеті» |
|
(сайт https://osvita.diia.gov.ua ) |
5 |
Організаційно-методична робота (ОМР) |
|
Заповнення та оформлення документації |
28.09.2021, вівторок |
|||
1 |
Налаштування до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі |
0815-1315 |
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі. |
2 |
Надання допомоги при навчанні в дистанційній формі |
|
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі.
|
3 |
Онлайн консультація з батьками |
|
Viber, у телефонному режимі. |
4 |
Організаційно-методична робота (ОМР) |
|
Заповнення та оформлення документації |
5 |
Самоосвіта «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі». |
|
Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с. |
29.09.2021, середа |
|||
1 |
Налаштування до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі |
0920-1420 |
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі. |
2 |
Надання допомоги при навчанні в дистанційній формі |
|
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі.
|
3 |
Онлайн консультація з батьками |
|
Viber, у телефонному режимі. |
4 |
Онлайн консультація з класним керівником 6-А класу |
|
Гайдаржи К.О. |
5 |
Онлайн консультація з педагогами при навчанні дітей з ООП Вивчити таблицю множення з математики |
|
Viber, у телефонному режимі. Консультація з вчителем математики у 6-А класі Вєлєвою Н.І. |
6 |
Проведення уроку біології для 6-А класу з теми «Методи вивчення біології» |
|
Viber, у телефонному режимі.
|
30.09.2021, четвер |
|||
1 |
Налаштування до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі |
0920-1420 |
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі. |
2 |
Надання допомоги при навчанні в дистанційній формі |
|
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі.
|
3 |
Опрацювання методичної літератури: «Інклюзивна освіта від А до Я». |
|
Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків/Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк.- К., 2016-68 с. |
4 |
Організаційно-методична робота (ОМР) |
|
Заповнення та оформлення документації |
5 |
Самоосвіта: перегляд літератури з теми: «Стратегії і технології навчання та розвитку дітей із порушенням мовлення» |
|
Костенко Т.М. Навчання дітей із порушенням мовлення: навчально-методичний посібник/Т.М.Костенко, І.М.Гудим.-Харків: Вид-во «Ранок», 2019.- 184 |
01.10.2021, п’ятниця |
|||
1 |
Налаштування до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі |
0815-0915 1020-1420 |
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі. |
2 |
Надання допомоги при навчанні в дистанційній формі |
|
Згідно з розкладом уроків; Viber, у телефонному режимі.
|
3 |
Опрацювання методичної літератури: «Інклюзивна освіта від А до Я». |
|
Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків/Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк.- К., 2016-68 с. |
4 |
Онлайн консультація з педагогами (вчителем укр.мови та літ.) |
|
Гайдаржи К.О. |
5 |
Самоосвіта. Курс -Наука про навчання: «Що має знати кожен вчитель?» |
|
https://prometheus.org.ua/ |