Індивідуальний план роботи
(дистанційного навчання та професійного розвитку)
на період карантину з 06.04 по 24.04 2020 року
вчителя хімії
Зубчик Віти Олександрівни
№ з/п |
Дата |
Час |
Дистанційне навчання |
Самоосвіта, підвищення кваліфікації |
Робота з батьками |
1 |
06.24 |
9.00-13.00 |
1. Створення завдань для учнів у середовищі Classroom. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber) 3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 4. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 5. Ознайомлення учнів з розкладом занять проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber) |
1. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів 2.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 3. Перегляд відео Майстер-клас "Використання гаджетів в освітньому процесі" 4. Опрацювати відео «12 смаків оцінки класу» від Основа. Дистанційна академія |
Індивідуальні консультації для батьків (через Viber) |
2 |
07.04 |
9.00-13.00 |
1. Створення завдань для учнів у середовищі Classroom. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom.) 3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 4. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 5. Ознайомлення учнів з розкладом занять проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber) |
1. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів. 2.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 3. Перегляд відео «Магічна мова хімії» https://cutt.ly/QtJykCD 4. Перегляд відео вебінару «Метод проектів – ефективна технологія навчання» |
Індивідуальні консультації для батьків (через Viber) |
3 |
08.04 |
9.00-13.00 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання. 2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 3. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom. ) 5. Ознайомлення учнів з відеозаписами уроків хімії проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber) |
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів. 3. Участь у вебінарі «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання» від Всеосвіта 4. Переглянути відео вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» на платформі на Урок
|
Індивідуальні консультації для батьків (через Viber) |
4 |
09.04 |
9.00-13.00 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання. 2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 3. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom. )
|
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів. 3. Перегляд вебінару «Онлайн сервіси для миттєвих тестів, які можна пропонувати як під час уроку, так і додому» від Основа. Дистанційна академія https://cutt.ly/itJeekt |
Індивідуальні консультації для батьків (через Viber) |
5 |
10.04 |
9.00-13.00 |
1. Розміщення розроблених завдань для дистанційного навчання на Google диску. 2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 3. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom. ) 5. Ознайомлення учнів з відеозаписами уроків хімії проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber) |
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів 3. Перегляд вебінару «Змішане навчання, модель Перевернутий клас , або як зробити власний навчальний курс для дітей» від Основа Дистанційна академія 4. Переглянути відео вебінару «Перевернутий клас, або як учні можуть самостійно підготувати урок» https://cutt.ly/qtJEKUn |
Індивідуальні консультації для батьків (через Viber) |
6 |
13.04 |
9.00-13.00 |
1. Створення завдань для учнів у середовищі Classroom. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber) 3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 4. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. |
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів 3. Переглянути відео «СТВОРЕННЯ КВЕСТ-КІМНАТИ ЗА ТЕМОЮ УРОКУ» https://cutt.ly/NtJuxsk 4. Переглянути відео «Технологія Веб-квест у методичному арсеналі сучасного вчителя» на Всеосвіта |
Індивідуальні консультації для батьків (через Viber) |
7 |
14.04 |
9.00-13.00 |
1. Створення завдань для учнів у середовищі Classroom. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom.) 3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 4. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 5. Ознайомлення учнів з відеозаписами уроків хімії проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber) |
1. Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів 3. Переглянути відео «ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ» https://cutt.ly/5tJu2So
4.Переглянути відео «Тренировка памяти с помощью эйдетики»
|
Індивідуальні консультації для батьків (через Viber) |
8 |
15.04 |
9.00-13.00 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання. 2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 3. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom. ) |
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів 3.Переглянути відео «УРОК ХІМІЇ: ЯК НАВЧАЄТЬСЯ ПОКОЛІННЯ Z» |
Індивідуальні консультації для батьків (через Viber) |
9 |
16.04 |
9.00-13.00 |
1 Розробка завдань для дистанційного навчання. 2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 3. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom. ) |
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів 3. Переглянути відео «Родзинки сучасного уроку»
4. Переглянути відео вебінару «Освітні онлайн-сервіси в контексті підготовки продуктивного уроку» |
Індивідуальні консультації для батьків (через Viber) |
10 |
17.04 |
9.00-13.00 |
1. Розміщення розроблених завдань для дистанційного навчання на Google диску. 2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 3. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom. ) 5. Ознайомлення учнів з відеозаписами уроків хімії проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber) |
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів 3. Переглянути відео «Від інфографіки до ментальних карт на уроках хімії» https://cutt.ly/XtJpEzq 4. Опрацювати відео вебінару «Ментальні мапи – техніка візуалізації мислення (mind mapping)» на платформі на Урок |
Індивідуальні консультації для батьків (через Viber) |
11 |
21.04 |
9.00-13.00 |
1. Створення завдань для учнів у середовищі Classroom. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom.) 3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 4. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 5. Ознайомлення учнів з відеозаписами уроків хімії проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber) |
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів 3. Переглянути вебінар «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу» https://cutt.ly/TtJsrSk від Всеосвіта 4. Переглянути відео вебінару «Інтерактивні інструменти формувального оцінювання» на платформі на Урок |
|
12 |
22.04 |
9.00-13.00 |
1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom.) 2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 3. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. |
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів 3. Переглянути вебінар «Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження» 4. Переглянути відео вебінару «Онлайн-конструктори для інтерактивних робочих аркушів (ІРА)»на платформі на Урок 5.Переглянути відео вебінару «Супровід проєктної та творчої діяльності учнів за допомогою конструкторів інтерактивних книг» на урок |
|
13 |
23.04 |
9.00-13.00 |
1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom.) 2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 3. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. |
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів 3. Переглянути відео вебінару «Інтерактивний урок: ресурси для створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу» https://cutt.ly/StJTqAc |
|
14 |
24.04 |
9.00-13.00 |
1. Створення завдань для учнів у середовищі Classroom. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги (через Viber, Classroom.) 3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 4. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 5. Ознайомлення учнів з відеозаписами уроків хімії проекту «Всеукраїнська школа онлайн». (через Viber) |
1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет 2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів 3. Переглянути вебінар «Використання опорних та інтерактивних схем для формування навичок мислення високого рівня» |
|