29 липня о 18:00Вебінар: Формування та розвиток лідерських якостей сучасних учнів

Індивідуальний план роботи (дистанційного навчання та професійного розвитку) на період карантину з 23.03 по 03.04 2020 року вчителя хімії

Про матеріал
Індивідуальний план роботи (дистанційного навчання та професійного розвитку) на період карантину з 23.03 по 03.04 2020 року вчителя хімії
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

(дистанційного навчання та професійного розвитку)

на період карантину з 23.03 по 03.04 2020 року

вчителя хімії

Зубчик Віти Олександрівни

 

з/п

Дата

Час

Дистанційне навчання

Самоосвіта, підвищення кваліфікації

Робота з батьками

1

23.03

9.00-13.00

1.Складання плану роботи та самоосвіти на період карантину.

2. Ознайомлення учнів з роботою у середовищі Classroom. (відео надіслане у відповідні групи Viber)

https://cutt.ly/ZtHJNwc

https://cutt.ly/NtHJ4x0

https://cutt.ly/mtHKwq6

3. Створення віртуальних класів для учнів у середовищі  Classroom.

4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber)

1.Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» 23.03, 14.00 https://cutt.ly/VtHVQhb

2. Участь у дистанційному курсі "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя" від Академія цифрового розвитку

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

2

24.03

9.00-13.00

1. Запис власного відео (за допомогою програми Screencastify) як учням працювати у середовищі Classroom. Покрокові інструкції

https://cutt.ly/PtHJiw4

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber)

 

1.Перегляд вебінару: Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання

2. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

3. Участь у дистанційному курсі "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя" від Академія цифрового розвитку

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

3

25.03

9.00-13.00

1. Запис власного відео (за допомогою програми Screencastify) і його розміщення у відповідні групи у Viber як учням працювати у середовищі Classroom

https://cutt.ly/VtHKUhS

2. Надання учням кодів (через Viber) для приєднання до відповідних класів у середовищі Classroom.

3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber)

1. Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» на платформі На Урок

https://cutt.ly/QtHBLKO

2. Участь у дистанційному курсі "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя" від Академія цифрового розвитку

3. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

4

26.03

9.00-13.00

1.Створення завдань для учнів у  середовищі Classroom.

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber)

 

 

 

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Участь у дистанційному курсі "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя" від Академія цифрового розвитку

3. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

5

27.03

9.00-13.00

1. Створення Google форми, для вивчення причин малої наповненості учнями віртуальних класів у  середовищі Classroom. https://cutt.ly/QtHLRpG

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber)

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Участь у дистанційному курсі "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя" від Академія цифрового розвитку

3. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

6

30.03

9.00-13.00

1. Запис власного відео (за допомогою програми Screencastify) і його розміщення у відповідні групи у Viber

Відео інструкція для покращення роботи у  середовищі Classroom

https://cutt.ly/AtHKc8Y

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber)

 

3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

4. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Участь у дистанційному курсі "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя" від Академія цифрового розвитку

3. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

7

31.03

9.00-13.00

1.Створення на власному блозі додаткової вкладки «Робота у Google Classroom»

https://cutt.ly/wtHZtke

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги  (через Viber)

 

3. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

4. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

1.Участь у вебінарі «Викладання хімії в умовах  дистанційного навчання» на платформі На Урок https://cutt.ly/utHBsD2

2. Участь у дистанційному курсі "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя" від Академія цифрового розвитку

3. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

8

01.04

9.00-13.00

1.  Розробка завдань для дистанційного навчання.

2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Участь у дистанційному курсі "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя" від Академія цифрового розвитку

3. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

9

02.04

9.00-13.00

 

1 Розробка завдань для дистанційного навчання.

 

2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Участь у дистанційному курсі "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя" від Академія цифрового розвитку

3. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

10

03.04

9.00-13.00

1. Розміщення розроблених завдань для дистанційного навчання  на Google диску.

2. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

1.Самоосвітня робота в мережі Інтернет

2. Участь у дистанційному курсі "Сучасні онлайн-інструменти сучасного вчителя" від Академія цифрового розвитку

3. Відбір інтернет – ресурсів для учнів 7 -11 класів

 

 

Індивідуальні  консультації

 для батьків (через Viber)

 

 

docx
Додано
1 травня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку