Індивідуальний план роботи на час карантину з 12.03.2020 по 24.04. 2020 учителя хімії

Про матеріал
Індивідуальний план роботи на час карантину з 12.03.2020 по 24.04. 2020 учителя хімії
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи на час карантину

з 12.03.2020 по 24.04. 2020

вчителя хімії та класного керівника

Літвінчук Софії Миколаївни

№ з/п

Дата

Форма та зміст роботи

Час роботи

Примітки

1.

12.03.

- Ознайомлення з постановою «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»

- оперативна нарада

- Планування роботи на період карантину

- Співпраця з колегами щодо викладання предмету учням та дітям з ООП  в умовах дистанційного навчання, визначення методу роботи

- Повідомлення та консультація  батьків учнів та дітей з ООП щодо карантинних заходів та особливостей роботи за дистанційною формою

09.00 – 09.30

 

 

10.00 – 10.30

10. 30 -12.00

 

12.00 -12.30

 

 

 

12.30 - 14.00

https://www.kmu.gov.ua/npas/ pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19

 

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

2.

13.03.

  •                   Ознайомлення з методичною літературою щодо роботи з учнями та дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання
  •                   Оперативна нарада
  •                   Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання
  •                   Розробка та упорядкування завдань для учнів 8, 10 та11 класів на період карантину
  •                   Корекція календарно – тематичного планування
  •                   Робота із документацією

09.00 – 10.00

 

 

 

10.00 – 10.30

10.30 – 11.30

 

 

11.30 -12.30

 

 

12.30 – 13.00

 

13.00- 14.00

Інтернет ресурси

https://mon.gov.ua/

https://zounb.zp.ua/

 

 

 

3.

16.03.

  •                   Підготовка матеріалів з хімії для організації навчання учнів 8 класів під час карантину
  •                   Оперативна нарада
  •        Опрацювання теми «Використання додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу»
  •        Створення  у ресурсі GOOGLE CLASSROOM класу з хімії для учнів 10 – А, Б, 11 – А, Б
  •                   Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання
  •                   Створення на освітній платформі «На урок» інтернет-тесту з хімії для учнів 10 класів з використання системи тест контролю
  •                   Перегляд вебінару «Створення онлайн нового освітнього середовища під час карантинних засобів» на платформі «На Урок»
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів 8 – А, Б, В класів
  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
  •                   Створення у соціальній мережі інстаграм сторінки s.chem_15 для онлайн консультацій

9. 00 – 9.30

 

 

9.30 – 9.50

09.50 – 10.30

 

 

 

10. 30 – 11. 30

 

 

11.30 – 12.30

 

 

12.30 – 13.30

 

 

 

13.30 – 14.30

 

 

 

14.30 – 16.00

 

14.00 – 15.00

 

 

 

15.00 – 16.00

 

 

 

 

16.00 - 17.00

 

17.00 – 17.30

Viber, у телефонному режимі

 

Онлайн - вебінар

 

Сайт школи

 

GOOGLE CLASSROOM

 

 

 

Освітня платформа «На урок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.instagram.com/?hl=ru

4

17.03

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 10 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
  •        Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

 

11. 30 – 12. 30

 

12.30 – 13.30

 

 

13.30 – 15.00

 

15.00 – 16.00

10 – А -  https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla

 

10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

 

18.03

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б  та 10 – А,Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
  •        Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
  •        Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А,В класу

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

 

11. 30 – 12. 30

 

 

12.30 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

14.00 – 15.00

 

 

15.00 – 16.00

10 – А - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla

10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa

11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha

11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda

Viber, у телефонному режимі

5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha

5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa

 

Сайт школи

6

19.03

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Опрацювання теми «Як створити і відредагувати тести на сайті «На Урок»»
  •                   Онлайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

 

11.30 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

https://www.youtube.com/watch?v=MtQHZTwuoHg

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

7

20.03

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А, В класу
  •                   Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
  •                   Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам.
  •                   Перегляд вебінару "Хто вони діти з особливими освітніми потребами?"

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

 

 

14.00 – 14.30

 

 

 

14.30 – 15.00

 

 

15.00 – 16.00

 

 

 

 

16.00 – 17.00

 

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

 

11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha

11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda

 

5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha

5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa

https://vseosvita.ua

 

8.

23.03.

  •                   Перегляд Всеукраїнського науково-практичного онлайн-семінару «Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в Україні»
  •                   Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам. Виставлення оцінок
  •                   Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
  •                   Проходження курсу на ЕDERA «Академічна доброчесність»

09. 00 -13.00

 

 

 

 

 

13.00 15.00

 

 

 

 

 

 

15.00 – 15.30

 

 

15.30 – 19.30

https://vseosvita.ua

 

 

 

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:AmericanCouncils+AcIn101+AcIn2019/courseware/f071e194a6034f4494a975d360626533/30353d1245a64037a4afd0d4f29093f0/

9.

24.03.

  •                   Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
  •                   Виготовлення дидактичного матеріалу до уроків хімії

-                      Реєстрація на платформі онлайн-курсів Prometheus на курс «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» та проходження розділу 1. «Пам’ять та навчання»

Викладач

Ніколь Бріттінгем Фарлонг,

вчителька англійської мови у 9-12 класах

Теми

  •               Навчання у школі
  •               Як працює пам’ять?
  •               Робоча пам’ять
  •               Попередні знання
  •               Створення спогадів
  •               Відновлення спогадів
  •                   Перегляд вебінару «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання»

09.00 – 10.00

 

10.00 – 12.00

 

 

12.00 – 15.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.00 – 16.00

https://prometheus.org.ua/about-us/

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya?reg=true

 

 

10

25.03

  •                   Упорядкування папки самоосвітньої діяльності, пошук нових форм та методів роботи.
  •                   Курс «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» та проходження розділ 2. «Мислення»

Викладач

Тед Огден, викладач англійської мови у 6-12 класах

Теми

  •               Сприйняття точки зору учня
  •               Важливість некогнітивних факторів
  •               Мислення зростання та навчання
  •               Розвиток мислення навчання
  •               Почуття приналежності

                 Мислення

-                      Перегляд вебінару на порталі НАУРОК «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»

09.00 – 10.00

 

 

10.00 – 15.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.00 – 16.00

https://prometheus.org.ua/about-us/

 

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat

 

11.

26.03.

  •                   Систематизація матеріалів з предмету хімії на носіях пам’яті
  •                   Розробка завдань з хімії для учнів 8 класу.
  •                   Курс «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» та проходження розділ 3. «Методи навчання учнів»

Викладач:

Карі Острем, сертифікована вчителька математики у 9-12 класах

Теми

  •               Когнітивне навантаження
  •               Багатозадачність
  •               Мотивація
  •               Навчання вчитись

Розділ 4. «Ефективні методи викладання»

Викладач:

Ліллі Даймонд, вчителька 5 класу

Теми

  •               Наука про навчання та ефективні методи викладання
  •               Відгук та навчання
  •               Відновлювальні вправи
  •               Інтервальні повтори та чергування
  •               Метапізнання

09.00 -10.00

 

10.00 – 11.00

 

 

11.00 – 18.00

 

 

 

https://prometheus.org.ua/about-us/

 

12.

27.03.

  •                   Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).
  •                   Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році
  •                   Опрацювати тему «Шляхи формування компетентностей учнів»
  •                   Розробка нестандартних уроків з хімії

9.00 - 10.00

 

10.00 – 11.00

 

 

11.00 – 13.00

 

 

13.00 – 14.00

 

13

30.04

  •                   Підготовка матеріалів з хімії для організації навчання учнів 8 класів під час карантину
  •                   Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання
  •                   Створення на освітній платформі «На урок» інтернет-тесту з хімії для учнів 10 класів з використання системи тест контролю
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів 8 – А, Б, В класів
  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
  •                   Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з хімії

9. 00 – 10.30

 

 

10.30 – 11.00

 

 

11. 00 – 12. 00

 

 

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

 

 

 

14.00 – 15.00

 

 

 

 

15.00 – 15.30

 

15.30 – 17.00

Viber, у телефонному режимі

 

 

Сайт школи

 

 

 

 

Освітня платформа «На урок»

14.

31.03.

  •                   Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»
  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 10 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП

Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.

09.00 - 09.30

 

 

 

09.30 - 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

 

11. 30 – 12. 30

 

12.30 – 13.30

 

 

 

13.30 – 15.00

 

15.00 – 16.00

https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya

10 – А -  https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla

 

10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

15.

01.04.

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
  •        Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
  •        Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А,В класу

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11. 30 – 12. 30

 

 

12.30 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

14.00 – 15.00

 

 

15.00 – 16.00

11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha

11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha

5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa

16.

02.04.

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Перегляд вебінару на порталі На урок «Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах»

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 14.00

 

 

 

15.00 – 16.00

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

17.

03.04.

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А, В класу
  •                   Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
  •                   Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам
  •                   Корекція календарно – тематичного планування.
  •                   Підготовка до проведення уроків 06.04.2020р.

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

 

 

14.00 – 14.30

 

 

 

14.30 – 15.00

 

 

15.00 – 16.00

 

 

16.00 – 16.30

 

16.30 – 17.00

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

 

11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha

11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda

5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha

5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa

18.

06.04

  •                   Підготовка матеріалів з хімії для організації навчання учнів 8 класів під час карантину
  •                   Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання
  •                   Створення на освітній платформі «На урок» інтернет-тесту з хімії для учнів 11 класів з використання системи тест контролю
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів 8 – А, Б, В класів
  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
  •                   Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з хімії

9. 00 – 10.30

 

 

10.30 – 11.00

 

 

11. 00 – 12. 00

 

 

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

 

 

 

14.00 – 15.00

 

 

15.00 – 15.30

 

15.30 – 17.00

Viber, у телефонному режимі

 

 

Сайт школи

 

 

 

 

Освітня платформа «На урок»

19.

07.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 10 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
  •                   Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
  •                   Перегляд вебінару на Всеосвіті з теми: «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад».

09.00 - 09.30

 

 

 

09.30 - 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

 

11. 30 – 12. 30

 

12.30 – 13.30

 

 

 

13.30 – 15.00

 

15.00 – 16.00

10 – А -  https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla

 

10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa

 

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

https://vseosvita.ua/webinar/zabezpecenna-bezperervnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-za-dopomogou-onlajn-olimpiad-168.html

20.

08.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
  •        Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
  •        Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А,В класу
  •        Перегляд вебінару на платформі «На урок» з теми: « Викладання хімії в умовах дистанційного навчання».
  •        Перегляд тестів на платформі «На урок».

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11. 30 – 12. 30

 

 

12.30 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

14.00 – 15.00

 

 

15.00 – 16.00

11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha

11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda

Viber, у телефонному режимі

Сайт школи

 

5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha

5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa

https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-himi-v-umovah-distanciynogo-navchannya

21.

09.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Перегляд  конференції Всеукраїнської на платформі «На Урок»з теми: «Проектні методи навчання».

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 14.00

 

 

 

15.00 – 16.00

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

 

https://naurok.com.ua/conference/project

 

22.

10.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А, В класу
  •                   Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
  •                   Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

 

 

14.00 – 14.30

 

 

 

14.30 – 15.00

 

 

15.00 – 16.00

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

 

11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha

11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda

5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha

5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa

23.

13.04

  •                   Підготовка матеріалів з хімії для організації навчання учнів 8 класів під час карантину
  •                   Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання
  •                   Створення на освітній платформі «На урок» інтернет-тесту з хімії для учнів 8 класів з використання системи тест контролю
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів 8 – А, Б, В класів
  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
  •                   Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з хімії
  •                   Перегляд вебінару на Всеосвіті з теми: « Проектна діяльність в освітньому процесі».

9. 00 – 10.30

 

 

10.30 – 11.00

 

 

11. 00 – 12. 00

 

 

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

 

 

 

14.00 – 15.00

 

 

15.00 – 15.30

 

15.30 – 17.00

Viber, у телефонному режимі

 

 

Сайт школи

 

 

 

 

Освітня платформа «На урок»

 

https://vseosvita.ua/webinar/proektna-dialnist-v-osvitnomu-procesi-z-cogo-rozpocati-161.html

24.

14.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 10 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  • Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
  • Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.

- Прометеус «Освітні інструменти критичного мислення» (сертифікат)

09.00 - 09.30

 

 

 

09.30 - 10. 30

 

10.30 – 11.30

 

 

11. 30 – 12. 30

 

 

12.30 – 13.30

 

13.30 – 15.00

 

 

 

15.00 – 16.00

10 – А -  https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla

10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa

Viber, у телефонному режимі

Сайт школи

https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+CTFT102+2018_T3/info

25.

15.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
  •        Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
  •        Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А,В класу

-                      Прометеус «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (сертифікат)

 

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11. 30 – 12. 30

 

 

12.30 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

14.00 – 15.00

 

 

15.00 – 16.00

11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha

11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda

Viber, у телефонному режимі

Сайт школи

5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha

5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4 NDNa

 

https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/course/

26.

16.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 14.00

 

 

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

27.

17.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А, В класу
  •                   Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
  •                   Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам
  •                   Робота з інстаграм сторінкою

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

 

 

14.00 – 14.30

 

 

 

14.30 – 15.00

 

 

15.00 – 16.00

 

 

16.00 – 16.30

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

 

11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha

11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda

5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha

5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4 NDNa

28.

21.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 10 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
  •                   Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube
  •                   часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам

09.00 - 09.30

 

 

 

09.30 - 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

 

11. 30 – 12. 30

 

12.30 – 13.30

 

 

 

13.30 – 15.00

 

15.00 – 16.00

10 – А -  https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla

 

10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

29.

22.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
  •        Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube
  •        Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А,В класу

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11. 30 – 12. 30

 

 

12.30 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

14.00 – 15.00

 

 

15.00 – 16.00

11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha

11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha

5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4 NDNa

30.

23.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 14.00

 

 

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

31

24.04

  •                   Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
  •                   Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
  •                   Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
  •                   Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А, В класу
  •                   Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
  •                   Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
  •                   Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам
  •                   Корекція календарно – тематичного планування.
  •                   Підготовка до проведення уроків 27.04.2020р.

9. 00 – 10. 30

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

 

 

14.00 – 14.30

 

 

 

14.30 – 15.00

 

 

15.00 – 16.00

 

 

16.00 – 16.30

 

16.30 – 17.00

Viber, у телефонному режимі

 

Сайт школи

 

11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha

11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda

 

5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha

5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4 NDNa

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Інші матеріали
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
1739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку