№ з/п
|
Дата
|
Форма та зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1.
|
12.03.
|
- Ознайомлення з постановою «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»
- оперативна нарада
- Планування роботи на період карантину
- Співпраця з колегами щодо викладання предмету учням та дітям з ООП в умовах дистанційного навчання, визначення методу роботи
- Повідомлення та консультація батьків учнів та дітей з ООП щодо карантинних заходів та особливостей роботи за дистанційною формою
|
09.00 – 09.30
10.00 – 10.30
10. 30 -12.00
12.00 -12.30
12.30 - 14.00
|
https://www.kmu.gov.ua/npas/ pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19
Viber, у телефонному режимі
|
2.
|
13.03.
|
-
Ознайомлення з методичною літературою щодо роботи з учнями та дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання
-
Оперативна нарада
-
Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання
-
Розробка та упорядкування завдань для учнів 8, 10 та11 класів на період карантину
-
Корекція календарно – тематичного планування
-
Робота із документацією
|
09.00 – 10.00
10.00 – 10.30
10.30 – 11.30
11.30 -12.30
12.30 – 13.00
13.00- 14.00
|
Інтернет ресурси
https://mon.gov.ua/
https://zounb.zp.ua/
|
3.
|
16.03.
|
-
Підготовка матеріалів з хімії для організації навчання учнів 8 класів під час карантину
-
Оперативна нарада
-
Опрацювання теми «Використання додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу»
-
Створення у ресурсі GOOGLE CLASSROOM класу з хімії для учнів 10 – А, Б, 11 – А, Б
-
Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання
-
Створення на освітній платформі «На урок» інтернет-тесту з хімії для учнів 10 класів з використання системи тест контролю
-
Перегляд вебінару «Створення онлайн нового освітнього середовища під час карантинних засобів» на платформі «На Урок»
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів 8 – А, Б, В класів
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
-
Створення у соціальній мережі інстаграм сторінки s.chem_15 для онлайн консультацій
|
9. 00 – 9.30
9.30 – 9.50
09.50 – 10.30
10. 30 – 11. 30
11.30 – 12.30
12.30 – 13.30
13.30 – 14.30
14.30 – 16.00
14.00 – 15.00
15.00 – 16.00
16.00 - 17.00
17.00 – 17.30
|
Viber, у телефонному режимі
Онлайн - вебінар
Сайт школи
GOOGLE CLASSROOM
Освітня платформа «На урок»
https://www.instagram.com/?hl=ru
|
4
|
17.03
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 10 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
-
Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11. 30 – 12. 30
12.30 – 13.30
13.30 – 15.00
15.00 – 16.00
|
10 – А - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla
10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
|
|
18.03
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б та 10 – А,Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
-
Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
-
Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А,В класу
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11. 30 – 12. 30
12.30 – 13.30
13.30 – 14.00
14.00 – 15.00
15.00 – 16.00
|
10 – А - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla
10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa
11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha
11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda
Viber, у телефонному режимі
5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha
5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa
Сайт школи
|
6
|
19.03
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Опрацювання теми «Як створити і відредагувати тести на сайті «На Урок»»
-
Онлайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11.30 – 12.00
12.00 – 14.00
|
https://www.youtube.com/watch?v=MtQHZTwuoHg
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
|
7
|
20.03
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А, В класу
-
Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
-
Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам.
-
Перегляд вебінару "Хто вони діти з особливими освітніми потребами?"
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11.30 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 14.30
14.30 – 15.00
15.00 – 16.00
16.00 – 17.00
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha
11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda
5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha
5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa
https://vseosvita.ua
|
8.
|
23.03.
|
-
Перегляд Всеукраїнського науково-практичного онлайн-семінару «Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в Україні»
-
Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам. Виставлення оцінок
-
Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
-
Проходження курсу на ЕDERA «Академічна доброчесність»
|
09. 00 -13.00
13.00 15.00
15.00 – 15.30
15.30 – 19.30
|
https://vseosvita.ua
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:AmericanCouncils+AcIn101+AcIn2019/courseware/f071e194a6034f4494a975d360626533/30353d1245a64037a4afd0d4f29093f0/
|
9.
|
24.03.
|
-
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
-
Виготовлення дидактичного матеріалу до уроків хімії
- Реєстрація на платформі онлайн-курсів Prometheus на курс «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» та проходження розділу 1. «Пам’ять та навчання»
Викладач
Ніколь Бріттінгем Фарлонг,
вчителька англійської мови у 9-12 класах
Теми
-
Навчання у школі
-
Як працює пам’ять?
-
Робоча пам’ять
-
Попередні знання
-
Створення спогадів
-
Відновлення спогадів
-
Перегляд вебінару «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання»
|
09.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 15.00
15.00 – 16.00
|
https://prometheus.org.ua/about-us/
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya?reg=true
|
10
|
25.03
|
-
Упорядкування папки самоосвітньої діяльності, пошук нових форм та методів роботи.
-
Курс «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» та проходження розділ 2. «Мислення»
Викладач
Тед Огден, викладач англійської мови у 6-12 класах
Теми
-
Сприйняття точки зору учня
-
Важливість некогнітивних факторів
-
Мислення зростання та навчання
-
Розвиток мислення навчання
-
Почуття приналежності
Мислення
|
09.00 – 10.00
10.00 – 15.00
15.00 – 16.00
|
https://prometheus.org.ua/about-us/
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat
|
11.
|
26.03.
|
-
Систематизація матеріалів з предмету хімії на носіях пам’яті
-
Розробка завдань з хімії для учнів 8 класу.
-
Курс «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» та проходження розділ 3. «Методи навчання учнів»
Викладач:
Карі Острем, сертифікована вчителька математики у 9-12 класах
Теми
-
Когнітивне навантаження
-
Багатозадачність
-
Мотивація
-
Навчання вчитись
Розділ 4. «Ефективні методи викладання»
Викладач:
Ліллі Даймонд, вчителька 5 класу
Теми
-
Наука про навчання та ефективні методи викладання
-
Відгук та навчання
-
Відновлювальні вправи
-
Інтервальні повтори та чергування
-
Метапізнання
|
09.00 -10.00
10.00 – 11.00
11.00 – 18.00
|
https://prometheus.org.ua/about-us/
|
12.
|
27.03.
|
-
Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).
-
Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році
-
Опрацювати тему «Шляхи формування компетентностей учнів»
-
Розробка нестандартних уроків з хімії
|
9.00 - 10.00
10.00 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 14.00
|
|
13
|
30.04
|
-
Підготовка матеріалів з хімії для організації навчання учнів 8 класів під час карантину
-
Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання
-
Створення на освітній платформі «На урок» інтернет-тесту з хімії для учнів 10 класів з використання системи тест контролю
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів 8 – А, Б, В класів
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
-
Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з хімії
|
9. 00 – 10.30
10.30 – 11.00
11. 00 – 12. 00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00
14.00 – 15.00
15.00 – 15.30
15.30 – 17.00
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
Освітня платформа «На урок»
|
14.
|
31.03.
|
-
Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 10 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
|
09.00 - 09.30
09.30 - 10. 30
10.30 – 11.30
11. 30 – 12. 30
12.30 – 13.30
13.30 – 15.00
15.00 – 16.00
|
https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya
10 – А - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla
10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
|
15.
|
01.04.
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
-
Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
-
Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А,В класу
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11. 30 – 12. 30
12.30 – 13.30
13.30 – 14.00
14.00 – 15.00
15.00 – 16.00
|
11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha
11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha
5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa
|
16.
|
02.04.
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Перегляд вебінару на порталі На урок «Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах»
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11.30 – 14.00
15.00 – 16.00
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
|
17.
|
03.04.
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А, В класу
-
Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
-
Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам
-
Корекція календарно – тематичного планування.
-
Підготовка до проведення уроків 06.04.2020р.
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11.30 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 14.30
14.30 – 15.00
15.00 – 16.00
16.00 – 16.30
16.30 – 17.00
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha
11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda
5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha
5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa
|
18.
|
06.04
|
-
Підготовка матеріалів з хімії для організації навчання учнів 8 класів під час карантину
-
Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання
-
Створення на освітній платформі «На урок» інтернет-тесту з хімії для учнів 11 класів з використання системи тест контролю
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів 8 – А, Б, В класів
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
-
Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з хімії
|
9. 00 – 10.30
10.30 – 11.00
11. 00 – 12. 00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00
14.00 – 15.00
15.00 – 15.30
15.30 – 17.00
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
Освітня платформа «На урок»
|
19.
|
07.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 10 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
-
Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
-
Перегляд вебінару на Всеосвіті з теми: «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад».
|
09.00 - 09.30
09.30 - 10. 30
10.30 – 11.30
11. 30 – 12. 30
12.30 – 13.30
13.30 – 15.00
15.00 – 16.00
|
10 – А - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla
10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
https://vseosvita.ua/webinar/zabezpecenna-bezperervnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-za-dopomogou-onlajn-olimpiad-168.html
|
20.
|
08.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
-
Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
-
Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А,В класу
-
Перегляд вебінару на платформі «На урок» з теми: « Викладання хімії в умовах дистанційного навчання».
-
Перегляд тестів на платформі «На урок».
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11. 30 – 12. 30
12.30 – 13.30
13.30 – 14.00
14.00 – 15.00
15.00 – 16.00
|
11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha
11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha
5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa
https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-himi-v-umovah-distanciynogo-navchannya
|
21.
|
09.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Перегляд конференції Всеукраїнської на платформі «На Урок»з теми: «Проектні методи навчання».
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11.30 – 14.00
15.00 – 16.00
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
https://naurok.com.ua/conference/project
|
22.
|
10.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А, В класу
-
Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
-
Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11.30 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 14.30
14.30 – 15.00
15.00 – 16.00
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha
11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda
5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha
5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDNa
|
23.
|
13.04
|
-
Підготовка матеріалів з хімії для організації навчання учнів 8 класів під час карантину
-
Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання
-
Створення на освітній платформі «На урок» інтернет-тесту з хімії для учнів 8 класів з використання системи тест контролю
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів 8 – А, Б, В класів
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
-
Онлайн консультації з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО з хімії
-
Перегляд вебінару на Всеосвіті з теми: « Проектна діяльність в освітньому процесі».
|
9. 00 – 10.30
10.30 – 11.00
11. 00 – 12. 00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00
14.00 – 15.00
15.00 – 15.30
15.30 – 17.00
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
Освітня платформа «На урок»
https://vseosvita.ua/webinar/proektna-dialnist-v-osvitnomu-procesi-z-cogo-rozpocati-161.html
|
24.
|
14.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 10 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
-
Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
- Прометеус «Освітні інструменти критичного мислення» (сертифікат)
|
09.00 - 09.30
09.30 - 10. 30
10.30 – 11.30
11. 30 – 12. 30
12.30 – 13.30
13.30 – 15.00
15.00 – 16.00
|
10 – А - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla
10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+CTFT102+2018_T3/info
|
25.
|
15.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
-
Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
-
Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А,В класу
- Прометеус «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (сертифікат)
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11. 30 – 12. 30
12.30 – 13.30
13.30 – 14.00
14.00 – 15.00
15.00 – 16.00
|
11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha
11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha
5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4 NDNa
https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/course/
|
26.
|
16.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11.30 – 14.00
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
|
27.
|
17.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А, В класу
-
Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
-
Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам
-
Робота з інстаграм сторінкою
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11.30 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 14.30
14.30 – 15.00
15.00 – 16.00
16.00 – 16.30
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha
11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda
5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha
5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4 NDNa
|
28.
|
21.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 10 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Консультація учнів з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учнів з ООП
-
Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube
-
часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам
|
09.00 - 09.30
09.30 - 10. 30
10.30 – 11.30
11. 30 – 12. 30
12.30 – 13.30
13.30 – 15.00
15.00 – 16.00
|
10 – А - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDEzODla
10 – Б - https://classroom.google.com/c/NTM1NDQ1NDE0MDJa
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
|
29.
|
22.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
-
Робота з інтернет- ресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube
-
Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А,В класу
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11. 30 – 12. 30
12.30 – 13.30
13.30 – 14.00
14.00 – 15.00
15.00 – 16.00
|
11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha
11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha
5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4 NDNa
|
30.
|
23.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11.30 – 14.00
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
|
31
|
24.04
|
-
Збір інформації та систематизація її, щодо дистанційного навчання 8 - Б класу на сайті школи та Viber-групи
-
Консультація батьків та учнів, щодо виконання завдань
-
Розміщення завдань з хімії для учнів 11 – А, Б класу у ресурсі GOOGLE CLASSROOM
-
Розробка та розсилка завдань з природознавства для учнів 5 – А, В класу
-
Консультація учня з ООП щодо особливостей роботи за дистанційною формою
-
Розробка та розсилка завдань з хімії для учня з ООП
-
Он-лайн консультації з учнями у соцмережах та часткова перевірка домашнього завдання у ресурсі GOOGLE CLASSROOM. Відповідь на електронні листи учням та батькам
-
Корекція календарно – тематичного планування.
-
Підготовка до проведення уроків 27.04.2020р.
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.30
11.30 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 14.30
14.30 – 15.00
15.00 – 16.00
16.00 – 16.30
16.30 – 17.00
|
Viber, у телефонному режимі
Сайт школи
11 – Б - https://classroom.google.com/c/NjI4OTc2NjY3Njha
11 – А - https://classroom.google.com/c/NjEwNzgxNjAxMzda
5 – А - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4NDha
5 – В - https://classroom.google.com/c/NzMxODI2MTM4 NDNa
|