Індивідуальний план роботи на період карантину (зразок)

Про матеріал
Індивідуальний план роботи на період карантину (зразок), у якому перераховано види роботи та діяльність вчителя на період карантину під час дистанційного навчання у школі.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи на період карантину

з 06.04 по 24.04.2020 р.

 

вчителя _________________________________________________

 

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Примітки

1

06.04

Складання плану роботи на період карантину

 

 

 

Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу дистанційного навчання учнів).

 

Перегляд вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання» («НаУрок»).

 

Залучення дітей до участі у конкурсі «Основи кібербезпеки»: реєстрація учнів, пересилка запрошень та кодів доступу до завдань учням 2-Б класу.

 

2

07.04

Дистанційне консультування батьків учнів щодо навчання на період карантину.

 

 

 

Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину.

 

Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» («НаУрок»).

 

Початок навчання на онлайн-курсі «З учнями про освіту та кар'єру» («Едера»).

 

Залучення дітей до участі у олімпіаді «Всеосвіта – весна 2020» на освітній платформі «Всеосвіта»: реєстрація учнів, пересилка запрошень та кодів доступу до завдань учням.

 

3

08.04

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо).

 

 

 

Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку.

 

Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» («НаУрок»).

 

4

10.04

Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину.

 

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо).

 

Перегляд вебінару «Життя у стилі еко. Хто/чи навчають цьому у сучасній школі?» («Всеосвіта»).

 

5

13.04

Дистанційне консультування батьків учнів щодо навчання на період карантину.

 

Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку.

 

Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» («НаУрок»).

 

Перегляд освітнього серіалу на веукранській платформі «Дія» «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів».

 

 

6

14.04

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо).

 

Виготовлення дидактичних матеріалів.

 

Підбір текстів для читання для учнів 1-В та 2-Б класів.

 

Перегляд вебінару «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання» («НаУрок»).

 

7

15.05

Дистанційне консультування батьків учнів щодо навчання на період карантину.

 

Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку.

 

Перегляд вебінару «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки» («НаУрок»).

 

8

17.04

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо).

 

Підбір текстів для читання для учнів 1-В та 2-Б класів.

 

Перегляд вебінару «Рік математики в Україні. Результативна природничо-математична освіта у початковій школі» (Видавничий дім «Освіта»).

 

9

20.04

Залучення дітей до проходження онлайн-тестів платформи «НаУрок» з тем «Слова – назви предметів», «Слова – назви ознак», «Слова – назви дій».

 

Дистанційне консультування батьків учнів щодо навчання з пройдених тем.

 

Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку.

 

Початок навчання на онлайн-курсі «З учнями про освіту та кар'єру» («Едера»).

 

10

21.04

Підбір завдань до теми «Речення» для учнів 2-Б класу.

 

Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку.

 

Початок навчання на онлайн-курсі Дизайн-мислення в школі» («Прометеус»).

 

11

22.04

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо).

 

Підбір текстів для читання для учнів 1-В та 2-Б класів.

 

Залучення дітей до участі у конкурсі «Слово до слова» («НаУрок»): рестрація учнів, генерування кодів доступу до завдань, пересилка запрошень та кодів доступу до завдань учням 2-Бласу.

 

12

24.04

Дистанційне консультування батьків учнів щодо навчання з пройдених тем.

 

Перевірка виконаних учнями робіт, надання зворотного зв’язку.

 

Участь у  конкурсі «Вчительська десятка» (платформа «НаУрок»).

 

 

 

 

doc
Додано
4 вересня 2020
Переглядів
1134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку