Індивідуальний план роботи
педагога-організатора під час карантину (06.04.-24.04.2020)
Яременко Олени Іванівни
Даний план роботи враховує дистанційне навчання учнів в соціальних мережах, мобільних групах різних додатків
Дата |
Зміст роботи |
Завдання |
06.04.2020 |
Вивчення інструктивно-методичних матеріалів для педагога-організатора |
|
|
Онлайн - співпраця з лідерами учнівського самоврядування старших класів для створення флешмобу #Здоров яНайбільша Радість
|
Надіслати фото усміхнених, радісних облич на Viber та створення публікації на сторінці у соціальній мережі Facebook |
|
Опрацювання фахової літератури |
|
|
Участь онлайн у оперативній нараді з колегами школи за допомогою додатку zoom |
|
|
Тестування в системі «АІС- Я психолог» |
|
|
Закінчення проходження онлайн-курсів та отримання сертифікату з теми «Протидія та попередження боулінгу (цькуванню) в закладах освіти» на платформі Prometeus |
|
07.04.2020 |
Підвищення професійної майстерності шляхом обміну досвідом з вчителями географії Саксаганського району |
|
|
Участь у онлайн -конференції з колегами школи |
|
|
Підбір матеріалу навчання для учнів 8 класу з географії за темою «Природні зониУкраїни:зона мішаних та широколистних лісів», «Лісостепова та степова природні зони» |
Ознайомлення учнів з параграфами 38-40 підручника В.Ю. Пестушко, та відеоматеріалами з каналу YouTube, виконання практичної роботи №9 |
|
Розміщення завдань для учнів 8 класу у додатку Viber |
|
|
Індивідуальна консультація учнів в онлайн-режимі та додатку Viber |
|
|
Закінчення проходження онлайн-курсів та отримання сертифікату з теми «Домедична допомога» на платформі EdEra за підтримки ГО «СмартОсвіта» |
|
08.04.2020 |
Пошукова робота в мережі Internet |
|
|
Підготовка музичних нарізок до загальношкільних виховних заходів |
|
|
Розробка конспектів-уроків з географії для учнів 8-9 класів |
|
|
Перевірка практичних робіт та перевірочного тестування надісланих учнями у особисті повідомлення |
|
|
Закінчення проходження онлайн-курсів та отримання сертифікату з теми «Основи інформаційної безпеки» на платформі Prometeus |
|
09.04.2020 |
Підбір матеріалу навчання для учнів 8 класу з географії за темами «Гірські ландшафти Карпат та Кримських гір». «Природні умови та ресурси Чорного та Азовського морів» |
Ознайомлення учнів з параграфами 41-44 підручника В.Ю. Пестушко, та відеоматеріалами з каналу YouTube |
|
Розміщення завдань для учнів 8 класу у додатку Viber |
|
|
Індивідуальна консультація учнів в онлайн-режимі та додатку Viber |
|
|
Участь у скайп-нараді з педагогами-організаторами Саксаганського р-ну |
|
|
Закінчення проходження онлайн-курсів та отримання сертифікату з теми «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometeus |
|
10.04.2020 |
Перевірка робіт надісланих учнями у особисті повідомлення |
|
|
Індивідуальна консультація учнів в онлайн-режимі та додатку Viber |
|
|
Участь у «Віртуальній педраді» в межах Всеукраїнської віртуальної школи «Ранок». «Ресурси: як відновити наявні та які використовувати для ефективного дистанційного навчання». |
|
|
Самоосвітня робота в мережі Internet |
|
Дата |
Зміст роботи |
Завдання |
13.04.2020 |
Вивчення інструктивно-методичних матеріалів для педагога-організатора |
|
|
Участь в онлайн-конференції на платформі Zoom з колегами школи за темою «Атестація педагогічних працівників» |
|
|
Опрацювання фахової літератури в мережі Internet |
|
|
Розробка конспектів уроків з географії |
|
14.04.2020 |
Підвищення професійної майстерності шляхом обміну досвідом з вчителями географії Саксаганського району |
|
|
Підбір матеріалу навчання для учнів 8 класу з географії за темою «Природно-ресурсний потенціал України», «Основні види забруднення довкілля в Україні» |
Ознайомлення учнів з параграфами 45-46 підручника В.Ю. Пестушко, та відеоматеріалами з каналу YouTube, За бажанням дати розгорнуту відповідь на 6 питання с. 192 підручника. |
|
Розміщення завдань для учнів 8 класу у додатку Viber |
|
|
Індивідуальна консультація учнів в онлайн-режимі та додатку Viber |
|
|
Онлайн - співпраця з лідером учнівського самоврядування 11 класу Котяшем Євгеном для участі в онлайн-челенжі в рамках реалізації проекту МАДО «Змінюємо світ разом» « Якби депутатом міської ради був я» |
Відзняти відеоролик тривалістю до 2 хв. та створення публікації на сторінці у соціальній мережі Facebook |
15.04.2020 |
Пошукова робота в мережі Internet стосовно створення сценарію, щодо проведення свята першого дзвоника 2020-2021 н.р. |
|
|
Підготовка музичних нарізок до загальношкільних виховних заходів |
|
|
Розробка конспектів-уроків з географії для учнів 8-9 класів |
|
|
Перевірка практичних робіт та додаткового завдання надісланих учнями у особисті повідомлення |
|
|
Участь в онлайн-опитуванні батьків, щодо якості дистанційного навчання учнів. |
|
16.04.2020 |
Підбір матеріалу навчання для учнів 8 класу з географії за темами «Природно-заповідний фонд України. Моніторинг навколишнього середовища». |
Ознайомлення учнів з параграфами 47 підручника В.Ю. Пестушко, та відеоматеріалами з каналу YouTube, виконання практичної роботи №10 (завдання 1-2) |
|
Розміщення завдань для учнів 8 класу у додатку Viber |
|
|
Індивідуальна консультація учнів в онлайн-режимі та додатку Viber |
|
|
Участь у скайп-нараді з педагогами-організаторами Саксаганського р-ну |
|
|
Закінчення проходження онлайн-курсів та отримання сертифікату з теми «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі Prometeus |
|
17.04.2020 |
Перевірка робіт надісланих учнями у особисті повідомлення |
|
|
Індивідуальна консультація учнів в онлайн-режимі та додатку Viber |
|
|
Підвищення кваліфікації шляхом реєстрації на проходження курсів на платформі EdEra «Протидія торгівлі людьми» |
|
|
Самоосвітня робота в мережі Internet |
|
Дата |
Зміст роботи |
Завдання |
21.04.2020 |
Вивчення інструктивно-методичних матеріалів для педагога-організатора |
|
|
Участь онлайн у оперативній нараді з колегами школи «Оцінювання учнів та закінчення навчального року» за допомогою додатку zoom |
|
|
Підвищення кваліфікації шляхом реєстрації на проходження курсів на платформі EdEra «Права людини в освітньому просторі» |
|
|
Підбір матеріалу навчання для учнів 8 класу з географії за темою «Кількість населення. Населення світу та України.» |
Ознайомлення учнів з параграфами 48 підручника В.Ю. Пестушко, та відеоматеріалами з каналу YouTube |
|
Участь в практикумі ОНЛАЙН "КУХНЯ" ВЧИТЕЛЯ. ПЕРЕВIРЕНI РЕЦЕПТИ УСПIШНОСТI. РІВЕНЬ 1.0 у соціальній мережі Facebook |
|
22.04.2020 |
Підвищення кваліфікації шляхом реєстрації на проходження курсів на платформі Prometeus «Наука про навчання: що має знати кожен вчитель» |
|
|
Підготовка конспектів уроків та святкових заходів на 2020-2021 н.р. |
|
|
Участь в практикумі ОНЛАЙН "КУХНЯ" ВЧИТЕЛЯ. ПЕРЕВIРЕНI РЕЦЕПТИ УСПIШНОСТI. РІВЕНЬ 1.0 у соціальній мережі Facebook |
|
23.04.2020 |
Підбір матеріалу навчання для учнів 8 класу з географії за темою «Механічний рух населення: причини і види міграцій» |
Ознайомлення учнів з параграфами 49 (с. 206-208) підручника В.Ю. Пестушко, та відеоматеріалами з каналу YouTube, |
|
Розміщення завдань для учнів 8 класу у додатку Viber |
|
|
Індивідуальна консультація учнів в онлайн-режимі та додатку Viber |
|
24.04.2020 |
Самоосвіта. Поповнення портфоліо новими методичними матеріалами |
|
|
Підготовка музичного супроводу до загальношкільних виховних заходів |
|
|
Розробка конспектів-уроків з географії для учнів 8-9 класів |
|
|
Перевірка практичних робіт та надісланих учнями у особисті повідомлення |
|
Педагог-організатор КСШ 70 О.І. Яременко