відпрацювання робочого часу вчителя початкових класів
під час обмежувальних карантинних заходів
№ з/п |
Час роботи |
Зміст роботи |
П’ятниця 13.03.2020 року |
||
1 |
10.00 — 12.20
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Українська мова: Легенда “Чому сорока будує кілька хатинок”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 56. 2) Українська мова: Повторення написання вивчених букв. Письмо слів із вивченими буквами. 3) Математика: Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії. Зошит ст. 26. 4) Я досліджую світ — Підбиваємо підсумки “Ми досліджуємо світ !”. Зошит ст. 19.
|
2 |
12.30- 14.30 |
Самоосвітня діяльність. Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) . |
3. |
14.30 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів до уроків та добірка дидактичного матеріалу. |
Всього - 6,3 годин |
||
Понеділок, 16.03.2020 року |
||
1. |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Українська мова: В. Кравець “На галявці у ліску”. Робота з дитячою книгою. Виразне читання. Буквар ст. 57. 2) Українська мова: Повторення написання букв К к. Списування з друкованого тексту. Добір протилежних за значенням слів. 3) Я досліджую світ “Як моє життя пов’язане з природою”. Зошит ст. 20.
|
2. |
12.00- 14.00 |
Самоосвітня діяльність Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) . |
3. |
14.00 -16.00 |
Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
Всього - 6 годин |
№ з/п |
Час роботи |
Зміст роботи |
Вівторок 17.03.2020 року |
||
1 |
10.00 — 11.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика: “Віднімаємо числа 6,7,8,9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею.” Зошит ст. 27-28. 2) Я досліджую світ - “Як я буду досліджувати природу?”, Зошит ст. 21. |
2 |
11.30- 14.00 |
Самоосвітня діяльність. Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) . |
4 |
14.00 -16.00 |
Перевірка учнівських робіт. Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
Всього - 6 годин |
||
Середа, 18.03.2020 року |
||
1 |
10.00 — 11.50
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Складаємо короткий запис задачі. Знаходимо невідоме зменшуване та від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання”. Зошит ст. 29 — 30. 2) Українська мова: О. Пархоменко “Співучі колоски”. Виразне читання. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 58 — 59. 3) Українська мова: Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого тексту. |
2 |
12.00- 14.00 |
Самоосвітня діяльність Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) . Участь у вебінарі “Розвиток різних видів пам’яті в початкових класах НУШ ”. « Розвиток творчого мислення учнів в початкових класах НУШ». (Всеосвіта) |
3 |
14.00 -16.00 |
Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
Всього - 6 годин |
Четвер, 19.03.2020 року |
||
1 |
10.00 — 11.50
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Українська мова: Правила мовленнєвого етикету. В. Сухомлиський “Як бджола знаходить квітку конвалії”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 59. 2) Українська мова: розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого тексту. 3) Математика: “Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівнюємо число і математичний вираз. Творча робота над задачею.” Зошит ст. 31 — 32.
|
2 |
12.00- 14.00 |
Самоосвітня діяльність. Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) . |
3 |
14.00 -16.00 |
Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
Всього - 6 годин |
||
П’ятниця, 20.03.2020 року |
||
1 |
10.00 — 12.20
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Порівнюємо число і математичний вираз.”. Зошит ст. 33-34. 2) Я досліджую світ “Які об’єкти природні, а що створили люди?”. Зошит ст. 21. 3) Українська мова: Вчися швидко читати. За О. Іваненко “Сонечко”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 60-61. 4) Українська мова: Повторення написання букв О о, Ю ю. Буквений квест. Словотворчі вправи. |
2 |
12.30- 14.30 |
Самоосвітня діяльність Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) . Участь у вебінарі “Розвиток різних видів пам’яті в початкових класах НУШ ”. « Розвиток творчого мислення учнів в початкових класах НУШ». (Всеосвіта) |
3 |
14.30 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт.. Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу |
Всього - 6,3 годин |
№ з/п |
Час роботи |
Зміст роботи |
Понеділок 23.03.2020 року |
||
1 |
10.00 — 11.50
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Українська мова: М. Петренко “Утікач”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 62-63. 2) Українська мова: Повторення написання букв Уу, Чч. Списування з друкованого тексту. 3) Я досліджую світ - “Чому сонце на землі найголовніше ?”, зошит ст. 22. |
2 |
12.00- 14.00 |
Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
3 |
14.00 -16.00 16.00- 18.00 |
Самоосвітня діяльність. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». (Всеосвіта) “Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання”. (На Урок) |
Всього - 8 годин |
||
Вівторок, 24.03.2020 року |
||
1 |
10.00 — 11.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею. Вимірюємо маси предметів. Кілограм”. Зошит ст. 35-36. 2) Я досліджую світ “Чому без повітря не має життя ?”. Зошит ст. 22-23. |
2 |
11.30- 14.30
|
Самоосвітня діяльність Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) . Участь у вебінарі “Розвиток різних видів пам’яті в початкових класах НУШ ”. « Розвиток творчого мислення учнів в початкових класах НУШ». (Всеосвіта) |
3 |
15.00 -16.30 |
Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
Всього - 6,3 годин |
№ з/п |
Час роботи |
Зміст роботи |
||
Середа, 25.03.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.20
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Вимірюємо місткість посудин. Літр. Розв’язування задач”. Зошит ст. 37. 2) Я досліджую світ “Мої досліди. Як виявити невидимку - повітря”. Зошит ст. 23 3) Українська мова — Українська народна казка “Кабан під дубом”. Буквар ст. 4) Повторення написання вивчених літер. Списування з друкованого тексту. |
||
2 |
12.30- 15.00
|
Самоосвітня діяльність Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Медіаграмотність для освітян” ( онлайн — платформа Prometehus) . Участь у вебінарі « Розвиток творчого мислення учнів в початкових класах НУШ». (Всеосвіта) |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу |
||
Всього - 6,3 годин |
||||
Четвер, 26.03.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00 |
Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. |
||
2 |
12.00- 15.00
|
Самоосвітня діяльність. Проходження курсу “ Стоп булінг”, Медіаграмотність для освітян” ( онлайн — платформа Prometehus). |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
||
Всього - 6,3 годин |
||||
П’ятниця, 27.03.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00 |
Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. |
||
2 |
12.00- 15.00
|
Самоосвітня діяльність. Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі”, “Освітні інструменти критичного мислення”. ( онлайн — платформа Prometehus). |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
||
Всього – 6,3 годин |
||||
№ з/п |
Час роботи |
Зміст роботи |
Понеділок 30.03.2020 року |
||
1 |
10.00 — 11.50 |
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Я досліджую світ “Де міститься вода ?”. Зошит ст. 24 2) Українська мова —М. Павленко “Хто біліє, хто бігає”. Виразне читання. Буквар ст. 65. 3) Українська мова: Повторення написання вивчених літер. Списування з друкованого тексту. Словотворчі вправи. |
2 |
12.00- 15.00 |
Самоосвітня діяльність. Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Медіаграмотність для освітян”, “Освітні інструменти критичного мислення”. ( онлайн — платформа Prometehus). |
3 |
15.00- 16.30. |
Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
Всього - 6,3 годин |
||
Вівторок, 31.03.2020 року |
||
1 |
10.00 — 11.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань”. Зошит ст. 38. 2) Я досліджую світ “Мої досліди. Які властивості має вода”. Зошит ст. 25. |
2 |
11.30- 13.00
|
Самоосвітня діяльність. Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Медіаграмотність для освітян”, “Освітні інструменти критичного мислення”. ( онлайн — платформа Prometehus). |
3 |
15.00 -16.30 |
Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
Всього - 6,3 годин |
№ з/п |
Час роботи |
Зміст роботи |
||
Середа, 01.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 11.50
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі.”. Зошит ст. 38. 2) Українська мова — Українські народні загадки. Авторські загадки. “Загадочки квочки”. Буквар ст. 66-67. 3) Українська мова — Повторення написання вивчених літер. Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень.
|
||
2 |
12.30.- 14.30
|
Самоосвітня діяльність. Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Медіаграмотність для освітян”, “Освітні інструменти критичного мислення”. ( онлайн — платформа Prometehus). |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
||
Всього - 6,3 годин |
||||
Четвер, 02.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 11.50
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної.”. Підручник ст.109, зошит ст. 39. 2) Українська мова — О. Буцень “Айстри”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 68-69. 3) Українська мова - Повторення написання вивчених літер. Списування з друкованого тексту. Словотворчі вправи. |
||
2 |
12.30.- 14.30
|
Самоосвітня діяльність. Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Медіаграмотність для освітян”, “Освітні інструменти критичного мислення”. ( онлайн — платформа Prometehus). |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
||
Всього - 6,3 годин |
||||
П’ятниця, 03.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.20
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Досліджуємо лічильну одиницю десяток. Лічба десятками. Сотня..”. Підручник ст.110, зошит ст. 40. 2) Українська мова — Культура спілкування. А. Качан “Мобільна розмова”. Виразне читання. Складання діалогу. Буквар ст. 70 — 71. 3) Українська мова — Повторення написання вивчених літер. Написання слів із подовженими приголосними. 4) Я досліджую світ “Чому нам потрібна вода”, зошит ст. 25. |
||
2 |
12.30- 14.30
|
Самоосвітня діяльність Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS ) |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
||
Всього – 6,3 годин |
||||
№ з/п |
Час роботи |
Зміст роботи |
||
Понеділок 06.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Українська мова — Кого називаємо другом ? “В. Сенцовський “Полуниці на вареники”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 72 — 73. 2) Українська мова — Відновлення тексту. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. 3) Я досліджую світ “ Що означають слова земля і грунт ?”, зошит ст. 26. |
||
2 |
12.30.- 14.30
|
Самоосвітня діяльність Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS ) |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього - 6,3 годин |
||||
Вівторок, 07.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 11.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “ Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичним матеріалом”. Підручник ст.111, зошит ст. 41. 2) Я досліджую світ “Який склад має грунт”, зошит ст. 27. |
||
2 |
11.30-13.30
|
Самоосвітня діяльність Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS ) |
||
3 |
14.00 -16.00 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу.
|
||
Всього - 6 годин |
||||
Середа, 08.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел”. Підручник ст.112, зошит ст. 42. 2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Букет скоромовок. Ребус. Українська народна казка “Казка — загадка” Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 74 — 75. 3) Українська мова - Алфавіт, читання алфавіту. Списування алфавіту. |
||
2 |
12.30.- 14.30
|
Самоосвітня діяльність Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS ) |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього – 6,3 годин |
||||
Четвер 09.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Досліджуємо одиницю вимірювання — дециметр. Вимірювання довжини відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини”. Підручник ст.113, зошит ст. 43. 2) Українська мова — Моя мама - найкраща. Вчися швидко читати. В. Сухомлинський “Найгарніша мама”. Буквар ст. 76 — 77. 3) Українська мова - Слова близькі і протилежні за значенням. Складання речень із ними. |
||
2 |
12.30.- 14.30
|
Самоосвітня діяльність Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS ) |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
||
Всього - 6,3 годин |
||||
П’ятниця, 10.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.20
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “ Утврюємо числа другого десятка. Одноцифрові та двоцифрові числа.”. Підручник ст.114, зошит ст. 44. 2) Я досліджую світ “Чому кажуть, що грунт — батько врожаю ?”. 3) Українська мова — Букет лічилок. Читання лічилок. Розгадування ребуса. Буквар ст. 78 — 79. 4) Українська мова — Розрізнення слів, які відповідають на питання що? Хто? . Побудова і записування речень. |
||
2 |
12.30- 14.30
|
Самоосвітня діяльність. Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS ) |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
||
Всього - 6,3 годин |
||||
Понеділок, 13.04.2020 року |
||||
1
|
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Я досліджую світ “Якими бувають рослини”. Зошит ст. 28. 2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Брати наші менші. Г. Поволоцький “Хлопчик та їжак” Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 80 — 81. 3) Українська мова - Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? Яка ? Яке ? Виконання завдань за зразком. |
||
2 |
12.30.- 14.30
|
Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS ) |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього – 6,3 годин |
||||
Вівторок, 14.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 11.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів”. Підручник ст. 115, зошит ст. 45. 2) Я досліджую світ “Як вивчати будову рослин ?”. Підручник ст. 65., зошит ст. 29. |
||
2 |
11.30-13.30
|
Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS ) |
||
3 |
14.00 -16.00 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
||
Всього - 6 годин |
||||
Середа, 15.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Записуємо числа другого десятка. Розв’язування задач”. Підручник ст. 116, зошит ст. 46. 2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Кольоровий світ навколо. Т. Коломієць “Олівці”. Виразне читання. Буквар ст. 82 — 83. 3) Українська мова - Добір слів, які відповідають на питання що робить ? Що роблять ? Утворення і записування речень з поданими словами. |
||
2 |
12.30.- 14.30
|
Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS ) |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього - 6,3 годин
|
||||
Четвер, 16.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “ Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у таблиці розрядів. ”. Підручник ст.117, зошит ст. 47. 2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Моя допомога дорослим. М.Магер “Бабусин помічник”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 84 — 85. 3) Українська мова - Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки ? Вправляння у читанні числових виразів. |
||
2 |
12.00.- 15.00
|
Вебінар: “Система “”Дизайн людини” у педагогічній практиці вчителя НУШ”. (Всеосвіта) “Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами ” (На Урок). |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів. |
||
Всього – 6,3 годин |
||||
П’ятниця, 17.04.2020 року |
||
1 |
10.00 — 12.20
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “ Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем. ”. Підручник ст.118, зошит ст. 48. 2) Українська мова — Вчимося швидко читати. М. Сингаївський “Що сказало сонце ?”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 86 — 87. 3) Українська мова - Розвиток і уявлення про службові слова. Складання і записування речень із службовими словами. 4) Я досліджую світ “Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини”. Підручник ст. 66., зошит ст. 30. |
2 |
12.30- 15.00 |
Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа http://autta.org.ua. ) Вебінар: “Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів” (Всеосвіта). |
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
Всього – 6,3 годин |
Вівторок, 21.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 11.30
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичним матеріалом.”. Підручник ст. 119, зошит ст. 49. 2) Я досліджую світ “Якими бувають культурні рослини ? Яку користь приносять рослини людям ?”. Підручник ст. 69- 71., зошит ст. 31. |
||
2 |
11.30-13.00
|
Самоосвіта. Опрацювання наукової літератури, статей. |
||
3 |
13.30 -15.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього - 5,3 годин |
||||
Середа, 22.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами.”. Підручник ст. 120, зошит ст. 50. 2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Що таке охайність ? А. Коцюбинський “Чий Максимко”. Виразне читання. Буквар ст. 88 — 89. 3) Українська мова — Уживання великої букви в словах. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
||
2 |
12.30.- 14.30
|
Вебінар: “Валізка творчих вправ на уроках літературного читання початкової школи” |
||
3 |
14.30 -16.00 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього - 6 годин |
||||
Четвер, 23.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “ “Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею ”. Підручник ст.121, зошит ст. 51. 2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Українська народна казка “Лисичка і глечик”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 90. 3) Українська мова — Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
||
2 |
12.30.- 15.00
|
Самоосвітня діяльність. Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era). Вебінар: “Педагогічні підходи в роботі з дитиною — шульгою” (Всеосвіта). |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього – 6,3 годин |
||||
П’ятниця, 24.04.2020 року |
||
1
|
10.00 — 12.20
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків”. Підручник ст.122, зошит ст. 52. 2) Українська мова — Вчимося швидко читати. М. Герасименко “Магніт”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 91. 3) Українська мова — Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування запитань. 4) Я досліджую світ “Як вирощувати кімнатні рослини ?”. Підручник ст. 70 — 71 , зошит ст. 32. |
2 |
12.30- 14.30 |
Самоосвітня діяльність. Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era). |
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
Всього – 6,3 годин |
Понеділок, 27.04.2020 року |
||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Я досліджую світ “Якими бувають тварини”. Зошит ст. 33. 2) Українська мова — В. Верховень “Канікули” Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 92. 3) Українська мова — Повторення вичених букв. Списування з друкованого тексту. |
2 |
12.30.- 14.30
|
Самоосвітня діяльність. Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era). |
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
Всього – 6,3 годин |
Вівторок, 28.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 11.30
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Творча робота над задачею..”. Підручник ст. 123, зошит ст. 53. 2) Я досліджую світ “Хто такі комахи ?”. Підручник ст. 75., зошит ст. 33. |
||
2 |
12.00-13.00
|
Самоосвітня діяльність. Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era). |
||
3 |
13.30 -16.00 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього - 6 годин |
||||
Середа, 29.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач.”. Підручник ст. 124, зошит ст. 54. 2) Українська мова — Вправи з читання. Ю. Ярмиш “Чарівні слова”. (Післябукварик). 3) Українська мова — Повторення. Вправи з письма. Письмо слів з апострофом. |
||
2 |
12.30.- 15.00
|
Самоосвітня діяльність. Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era). Вебінар: “Ігри та завдання для фомування мовленнєвої компетентності НУШ” |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього - 6,3 годин |
||||
Четвер, 30.04.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “ Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів.”. Підручник ст.125, зошит ст. 55. 2) Українська мова — Вправи з читання. Д. Метелик “Лісова красуня” (Післябукварик). 3) Українська мова — Повторення. Вправи з письма. Письмо слів з апострофом. |
||
2 |
12.30.- 15.00
|
Самоосвітня діяльність. Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era). Вебінар: “Ігрові та педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання .” |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього – 6,3 годин |
||||
Понеділок, 04.05.2020 року |
||
1
|
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Я досліджую світ “Хто такі птахи ?”. Зошит ст. 35. 2) Українська мова — Робота з дитячою книгою. “Скоромовки для малят від Лесі Вознюк” 3) Українська мова — Розвиток зв’язного мовлення. Робота за малюнком “На болоті”. |
2 |
12.30.- 14.30
|
Самоосвітня діяльність. Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era). |
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
Всього – 6,3 годин |
Вівторок, 05.05.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 11.30
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини.”. Підручник ст. 126, зошит ст. 56. 2) Я досліджую світ “Хто такі звірі”. Підручник ст. 80., зошит ст. 36. |
||
2 |
12.00-14.00
|
Самоосвітня діяльність. Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era). |
||
3 |
14.30 -16.00 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Добір матеріалів, відео та презентацій. |
||
Всього - 6 годин |
||||
Середа, 06.05.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини.”. Підручник ст. 126, зошит ст. 57. 2) Українська мова — Вправи з читання. О. Ємченко “Священа вода”. (Післябукварик). 3) Українська мова — Повторення. Вправи з письма. Написання слів з подвоєними приголосними. |
||
2 |
12.30.- 15.00
|
Самоосвітня діяльність. Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era). Вебінар: “Нестандартні батьківські збори та їх успішне проведення” |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього - 6,3 годин |
||||
Четвер, 07.05.2020 року |
||||
1 |
10.00 — 12.00
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “ Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач..”. Підручник ст.128, зошит ст. 57 -58. 2) Українська мова — Вправи з читання. Б. Вовк “Чиї квіти найгарніші” (Післябукварик). 3) Українська мова — Повторення. Вправи з письма. Списування з друкованого тексту. |
||
2 |
12.30.- 15.00
|
Самоосвітня діяльність. Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era). Вебінар: “ Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи ”. |
||
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
||
Всього - 6,3 годин
П’ятниця, 08.05.2020 року |
||
1
|
10.00 — 12.20
|
Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета: 1) Математика “Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами.”. Підручник ст.129, зошит ст. 59. 2) Українська мова — Вправи з читання. Г. Скребицький “Їжачок теж прокинувся”. (Післябукварик). 3) Українська мова — Повторення. Вправи з письма. Списування з друкованого тексту. 4) Я досліджую світ “Як живеться моїм домашнім улюбленцям”. Підручник ст. 84 , зошит ст. 37. |
2 |
12.30- 14.30 |
Самоосвітня діяльність. Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era). |
3 |
15.00 -16.30 |
Перевірка учнівських робіт. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу. |
Всього – 6,3 годин |