Індивідуальний план роботи під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів під час карантину. План розраховано з 13 березня по 11 травня 2020 р.
Перегляд файлу

                                                                    План  

відпрацювання робочого часу  вчителя початкових класів

під  час обмежувальних карантинних заходів

 

№ з/п

Час роботи

Зміст роботи

П’ятниця 13.03.2020 року

1

10.00 — 12.20

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Українська мова: Легенда “Чому сорока будує кілька хатинок”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 56.

2) Українська мова:  Повторення написання вивчених букв. Письмо слів із вивченими буквами.

3) Математика: Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії. Зошит ст. 26.

4) Я досліджую світ — Підбиваємо підсумки “Ми досліджуємо світ !”. Зошит ст. 19.

 

2

12.30- 14.30

Самоосвітня діяльність.

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) .

3.

14.30 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів до уроків  та добірка дидактичного матеріалу.

Всього -  6,3 годин

Понеділок, 16.03.2020 року

1.

10.00 — 12.00

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Українська мова: В. Кравець “На галявці у ліску”. Робота з дитячою книгою. Виразне читання. Буквар ст. 57.

2) Українська мова: Повторення написання букв К к. Списування з друкованого тексту. Добір протилежних за значенням слів.

3) Я досліджую світ “Як моє життя пов’язане з природою”. Зошит ст. 20.

 

2.

12.00- 14.00

Самоосвітня діяльність

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) .

3.

14.00 -16.00

 Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6 годин

 

№ з/п

Час роботи

Зміст роботи

Вівторок 17.03.2020 року

1

10.00 — 11.00

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика: “Віднімаємо числа 6,7,8,9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею.” Зошит ст. 27-28.

2) Я досліджую світ - “Як я буду досліджувати природу?”, Зошит ст. 21.

2

11.30- 14.00

Самоосвітня діяльність.

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) .

4

14.00 -16.00

Перевірка учнівських робіт.

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6 годин

Середа, 18.03.2020 року

1

10.00 — 11.50

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Складаємо короткий запис задачі. Знаходимо невідоме зменшуване та від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання”. Зошит ст. 29 — 30.

2) Українська мова: О. Пархоменко “Співучі колоски”. Виразне читання. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 58 — 59.

3) Українська мова: Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого тексту.

2

12.00- 14.00

Самоосвітня діяльність

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) .

Участь у вебінарі  “Розвиток різних видів пам’яті в початкових класах НУШ ”. « Розвиток творчого мислення учнів в початкових класах НУШ». (Всеосвіта)

3

14.00 -16.00

Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6 годин

 

Четвер, 19.03.2020 року

1

10.00 — 11.50

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Українська мова: Правила мовленнєвого етикету. В. Сухомлиський “Як бджола знаходить квітку конвалії”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 59.

2) Українська мова: розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого тексту.

3) Математика: “Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівнюємо число і математичний вираз. Творча робота над задачею.” Зошит ст. 31 — 32.

 

2

12.00- 14.00

Самоосвітня діяльність.

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) .

3

14.00 -16.00

Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6 годин

П’ятниця, 20.03.2020 року

1

10.00 — 12.20

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Порівнюємо число і математичний вираз.”. Зошит ст. 33-34.

2) Я досліджую світ “Які об’єкти природні, а що створили люди?”. Зошит ст. 21.

3) Українська мова: Вчися швидко читати. За О. Іваненко “Сонечко”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 60-61.

4) Українська мова: Повторення написання букв О о, Ю ю. Буквений квест. Словотворчі вправи.

2

12.30- 14.30

Самоосвітня діяльність

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) .

Участь у вебінарі  “Розвиток різних видів пам’яті в початкових класах НУШ ”. « Розвиток творчого мислення учнів в початкових класах НУШ». (Всеосвіта)

3

14.30 -16.30

Перевірка учнівських робіт..

 Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Всього -  6,3 годин

 

№ з/п

Час роботи

Зміст роботи

Понеділок 23.03.2020 року

1

10.00 — 11.50

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Українська мова: М. Петренко “Утікач”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 62-63.

2) Українська мова: Повторення написання букв Уу, Чч. Списування з друкованого тексту.

3) Я досліджую світ - “Чому сонце на землі найголовніше ?”, зошит ст. 22.

2

12.00- 14.00

Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

3

14.00 -16.00

16.00- 18.00

Самоосвітня діяльність.

Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». (Всеосвіта)

“Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання”. (На Урок)

Всього -  8 годин

Вівторок, 24.03.2020 року

1

10.00 — 11.00

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею. Вимірюємо маси предметів. Кілограм”. Зошит ст. 35-36.

2) Я досліджую світ “Чому без повітря не має життя ?”. Зошит ст. 22-23.

2

11.30- 14.30

 

 

 

Самоосвітня діяльність

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі” ( онлайн — платформа Prometehus) .

Участь у вебінарі  “Розвиток різних видів пам’яті в початкових класах НУШ ”. « Розвиток творчого мислення учнів в початкових класах НУШ». (Всеосвіта)

3

15.00 -16.30

 Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6,3 годин

 

№ з/п

Час роботи

Зміст роботи

Середа, 25.03.2020 року

1

 

10.00 — 12.20

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Вимірюємо місткість посудин. Літр. Розв’язування задач”. Зошит ст. 37.

2) Я досліджую світ “Мої досліди. Як виявити невидимку - повітря”. Зошит ст. 23

3) Українська мова — Українська народна казка “Кабан під дубом”. Буквар ст.

4) Повторення написання вивчених літер. Списування з друкованого тексту.

2

12.30- 15.00

 

 

 

Самоосвітня діяльність

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Медіаграмотність для освітян” ( онлайн — платформа Prometehus) .

Участь у вебінарі  « Розвиток творчого мислення учнів в початкових класах НУШ». (Всеосвіта)

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Всього -  6,3  годин

Четвер, 26.03.2020 року

1

 

10.00 — 12.00

Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2

12.00- 15.00

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження курсу “ Стоп булінг”, Медіаграмотність для освітян” ( онлайн — платформа Prometehus).

3

15.00 -16.30

Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6,3 годин

П’ятниця, 27.03.2020 року

1

 

10.00 — 12.00

Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2

12.00- 15.00

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Дизайн — мислення в школі”, “Освітні інструменти критичного мислення”. ( онлайн — платформа Prometehus).

3

15.00 -16.30

Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього – 6,3 годин

 

№ з/п

Час роботи

Зміст роботи

Понеділок 30.03.2020 року

1

10.00 — 11.50

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Я досліджую світ “Де міститься вода ?”. Зошит ст. 24

2) Українська мова —М. Павленко “Хто біліє, хто бігає”. Виразне читання.  Буквар ст. 65.

3) Українська мова: Повторення написання вивчених літер. Списування з друкованого тексту. Словотворчі вправи.

2

12.00- 15.00

Самоосвітня діяльність.

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Медіаграмотність для освітян”, “Освітні інструменти критичного мислення”. ( онлайн — платформа Prometehus).

3

15.00-

16.30.

Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6,3 годин

Вівторок, 31.03.2020 року

1

10.00 — 11.00

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань”. Зошит  ст.  38.

2) Я досліджую світ “Мої досліди. Які властивості має вода”. Зошит ст. 25.

2

11.30- 13.00

 

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Медіаграмотність для освітян”, “Освітні інструменти критичного мислення”. ( онлайн — платформа Prometehus).

3

15.00 -16.30

 Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6,3  годин

 

№ з/п

Час роботи

Зміст роботи

Середа, 01.04.2020 року

1

 

10.00 — 11.50

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі.”. Зошит ст. 38.

2) Українська мова — Українські народні загадки. Авторські загадки. “Загадочки квочки”. Буквар ст. 66-67.

3) Українська мова — Повторення написання вивчених літер. Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень.

 

2

12.30.- 14.30

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Медіаграмотність для освітян”, “Освітні інструменти критичного мислення”. ( онлайн — платформа Prometehus).

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6,3 годин

Четвер, 02.04.2020 року

1

 

10.00 — 11.50

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної.”. Підручник ст.109, зошит ст. 39.

2) Українська мова — О. Буцень   “Айстри”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 68-69.

3) Українська мова - Повторення написання вивчених літер. Списування з друкованого тексту. Словотворчі вправи.

2

12.30.- 14.30

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження курсу “ Стоп булінг”, “Медіаграмотність для освітян”, “Освітні інструменти критичного мислення”. ( онлайн — платформа Prometehus).

3

15.00 -16.30

Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6,3  годин

П’ятниця, 03.04.2020 року

 

1

 

10.00 — 12.20

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Досліджуємо лічильну одиницю десяток. Лічба десятками. Сотня..”. Підручник ст.110, зошит ст. 40.

2) Українська мова — Культура спілкування. А. Качан “Мобільна розмова”. Виразне читання. Складання діалогу. Буквар ст. 70 — 71.

3) Українська мова — Повторення написання вивчених літер. Написання слів із подовженими приголосними.

4) Я досліджую світ  “Чому нам потрібна вода”, зошит ст. 25.

2

12.30- 14.30

 

 

 

Самоосвітня діяльність

Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS )

3

15.00 -16.30

Опрацювання конспектів до уроку та добірка дидактичного матеріалу

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього – 6,3 годин

 

 

№ з/п

Час роботи

Зміст роботи

Понеділок 06.04.2020 року

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Українська мова —  Кого називаємо другом ? “В. Сенцовський “Полуниці на вареники”. Мовно-логічні вправи.  Буквар ст. 72 — 73.

2) Українська мова — Відновлення тексту. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

3) Я досліджую світ “ Що означають слова земля і грунт ?”, зошит ст.  26.

2

12.30.- 14.30

 

Самоосвітня діяльність

Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS )

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього -  6,3 годин

Вівторок, 07.04.2020 року

1

10.00 — 11.00

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “ Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичним матеріалом”. Підручник ст.111, зошит ст. 41.

2)  Я досліджую світ “Який склад має грунт”, зошит ст. 27.

2

11.30-13.30

 

Самоосвітня діяльність

Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS )

3

14.00 -16.00

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

 

Всього -  6 годин

Середа, 08.04.2020 року

 

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел”. Підручник ст.112, зошит ст. 42.

2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Букет скоромовок. Ребус. Українська народна казка  “Казка — загадка” Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 74 — 75.

3) Українська мова - Алфавіт, читання алфавіту. Списування алфавіту.

2

12.30.- 14.30

 

Самоосвітня діяльність

Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS )

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього – 6,3 годин

 

 

 

 

Четвер 09.04.2020 року

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Досліджуємо одиницю вимірювання — дециметр. Вимірювання довжини відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини”. Підручник ст.113, зошит ст. 43.

2) Українська мова — Моя мама - найкраща. Вчися швидко читати. В. Сухомлинський “Найгарніша мама”. Буквар ст. 76 — 77.

3) Українська мова - Слова близькі і протилежні за значенням. Складання речень із ними.

2

12.30.- 14.30

 

Самоосвітня діяльність

Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS )

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6,3  годин

П’ятниця, 10.04.2020 року

1

 

10.00 — 12.20

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “ Утврюємо числа другого десятка. Одноцифрові та двоцифрові числа.”. Підручник ст.114, зошит ст. 44.

2)  Я досліджую світ “Чому кажуть, що грунт — батько врожаю ?”.

3) Українська мова — Букет лічилок. Читання лічилок.

 Розгадування ребуса. Буквар ст. 78 — 79.

4) Українська мова — Розрізнення слів, які відповідають на питання що? Хто? . Побудова і записування речень.

2

12.30- 14.30

 

 

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS )

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6,3 годин

Понеділок, 13.04.2020 року

1

 

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Я досліджую світ “Якими бувають рослини”. Зошит ст. 28.

2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Брати наші менші. Г. Поволоцький “Хлопчик та їжак” Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 80 — 81.

3) Українська мова - Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? Яка ? Яке ? Виконання завдань за зразком.

2

12.30.- 14.30

 

Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS )

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього – 6,3  годин

 

Вівторок, 14.04.2020 року

1

10.00 — 11.00

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика  “Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів”. Підручник ст. 115, зошит ст. 45.

2) Я досліджую світ “Як вивчати будову рослин ?”. Підручник ст. 65., зошит ст. 29.

2

11.30-13.30

 

Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS )

3

14.00 -16.00

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього -  6  годин

Середа, 15.04.2020 року

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика  “Записуємо числа другого десятка. Розв’язування задач”. Підручник ст. 116, зошит ст. 46.

2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Кольоровий світ навколо. Т. Коломієць “Олівці”. Виразне читання.  Буквар ст. 82 — 83.

3) Українська мова - Добір слів, які відповідають на питання що робить ? Що роблять ? Утворення і записування речень з поданими словами.

2

12.30.- 14.30

 

Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа (http://autta.org.ua/ua/Course_YaDS )

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього -  6,3  годин

 

Четвер, 16.04.2020 року

 

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “ Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у таблиці розрядів. ”. Підручник ст.117, зошит ст. 47.

2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Моя допомога дорослим. М.Магер “Бабусин помічник”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 84 — 85.

3) Українська мова - Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки ? Вправляння у читанні числових виразів.

2

12.00.- 15.00

 

Вебінар: “Система “”Дизайн людини” у педагогічній практиці вчителя НУШ”. (Всеосвіта)

“Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами ” (На Урок).

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Добірка учбових відео і презентацій для он-лайн навчання учнів.

Всього – 6,3  годин

 

П’ятниця, 17.04.2020 року

 

1

 

10.00 — 12.20

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “ Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем. ”. Підручник ст.118, зошит ст. 48.

2) Українська мова — Вчимося швидко читати. М. Сингаївський “Що сказало сонце ?”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 86 — 87.

3) Українська мова - Розвиток і уявлення про службові слова. Складання і записування речень із службовими словами.

4) Я досліджую світ “Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини”. Підручник ст. 66., зошит ст. 30.

2

12.30- 15.00

Проходження курсу “ Теоретичні основи компетентнісного навчання з інтегрованого курсу Я досліджую світ” (Онлайн платформа http://autta.org.ua. )

Вебінар: “Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів” (Всеосвіта).

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього – 6,3 годин

 

Вівторок, 21.04.2020 року

1

10.00 — 11.30

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика  “Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичним матеріалом.”. Підручник ст. 119, зошит ст. 49.

2) Я досліджую світ “Якими бувають культурні рослини ? Яку користь приносять рослини людям ?”. Підручник ст. 69- 71., зошит ст. 31.

2

11.30-13.00

 

Самоосвіта.

Опрацювання наукової літератури, статей.

3

13.30 -15.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього -  5,3  годин

Середа, 22.04.2020 року

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика  “Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами.”. Підручник ст. 120, зошит ст. 50.

2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Що таке охайність ? А. Коцюбинський “Чий Максимко”.  Виразне читання.  Буквар ст. 88 — 89.

3) Українська мова — Уживання великої букви в словах. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

2

12.30.- 14.30

 

Вебінар: “Валізка творчих вправ на уроках літературного читання початкової школи”

3

14.30 -16.00

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього -  6  годин

Четвер, 23.04.2020 року

 

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “ “Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею ”. Підручник ст.121, зошит ст. 51.

2) Українська мова — Вчимося швидко читати. Українська народна казка “Лисичка і глечик”. Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 90.

3) Українська мова — Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

2

12.30.- 15.00

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era).

Вебінар: “Педагогічні підходи в роботі з дитиною — шульгою” (Всеосвіта).

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього – 6,3  годин

 

П’ятниця, 24.04.2020 року

1

 

 

10.00 — 12.20

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків”. Підручник ст.122, зошит ст. 52.

2) Українська мова — Вчимося швидко читати. М. Герасименко “Магніт”.  Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 91.

3) Українська мова — Розділові знаки наприкінці речення.  Побудова, правильне інтонування і записування запитань.

4) Я досліджую світ “Як вирощувати кімнатні рослини ?”. Підручник ст. 70 — 71 , зошит ст. 32.

2

12.30- 14.30

Самоосвітня діяльність.

Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era).

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього – 6,3 годин

 

Понеділок, 27.04.2020 року

 

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Я досліджую світ “Якими бувають тварини”. Зошит ст. 33.

2) Українська мова — В. Верховень “Канікули” Мовно-логічні вправи. Буквар ст. 92.

3) Українська мова — Повторення вичених букв. Списування з друкованого тексту.

2

12.30.- 14.30

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era).

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього – 6,3  годин

 

Вівторок, 28.04.2020 року

1

10.00 — 11.30

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика  “Додаємо і віднімаємо числа  на основі нумерації. Творча робота над задачею..”. Підручник ст. 123, зошит ст. 53.

2) Я досліджую світ “Хто такі комахи ?”. Підручник ст. 75., зошит ст. 33.

2

12.00-13.00

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era).

3

13.30 -16.00

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього -  6  годин

Середа, 29.04.2020 року

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика  “Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач.”. Підручник ст. 124, зошит ст. 54.

2) Українська мова — Вправи з читання. Ю. Ярмиш “Чарівні слова”. (Післябукварик).

3) Українська мова — Повторення. Вправи з письма. Письмо слів з апострофом.

2

12.30.- 15.00

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era).

Вебінар: “Ігри та завдання для фомування мовленнєвої компетентності НУШ”

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього -  6,3  годин

Четвер, 30.04.2020 року

 

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “ Додаємо і віднімаємо  одноцифрове  число. Обчислення виразів.”. Підручник ст.125, зошит ст. 55.

2) Українська мова — Вправи з читання. Д. Метелик “Лісова красуня” (Післябукварик).

3) Українська мова —  Повторення. Вправи з письма. Письмо слів з апострофом.

2

12.30.- 15.00

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era).

Вебінар: “Ігрові та педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання .”

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього – 6,3  годин

 

Понеділок, 04.05.2020 року

1

 

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Я досліджую світ “Хто такі птахи ?”. Зошит ст. 35.

2) Українська мова — Робота з дитячою книгою. “Скоромовки для малят від Лесі Вознюк” 

3) Українська мова — Розвиток зв’язного мовлення. Робота за малюнком “На болоті”.

2

12.30.- 14.30

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era).

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього – 6,3  годин

 

Вівторок, 05.05.2020 року

1

10.00 — 11.30

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика  “Додаємо і віднімаємо  числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини.”. Підручник ст. 126, зошит ст. 56.

2) Я досліджую світ “Хто такі звірі”. Підручник ст. 80., зошит ст. 36.

2

12.00-14.00

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era).

3

14.30 -16.00

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Добір матеріалів, відео та презентацій. 

Всього -  6  годин

Середа, 06.05.2020 року

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика  “Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини.”. Підручник ст. 126, зошит ст. 57.

2) Українська мова — Вправи з читання. О. Ємченко “Священа вода”. (Післябукварик).

3) Українська мова — Повторення. Вправи з письма. Написання слів з подвоєними приголосними. 

2

12.30.- 15.00

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era).

Вебінар: “Нестандартні батьківські збори та їх успішне проведення”

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього -  6,3  годин

Четвер, 07.05.2020 року

 

1

 

10.00 — 12.00

 

 

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “ Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач..”. Підручник ст.128, зошит ст. 57 -58.

2) Українська мова — Вправи з читання. Б. Вовк “Чиї квіти найгарніші” (Післябукварик).

3) Українська мова —  Повторення. Вправи з письма. Списування з друкованого тексту.

2

12.30.- 15.00

 

Самоосвітня діяльність.

Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era).

Вебінар: “ Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи ”.

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього -  6,3  годин

П’ятниця, 08.05.2020 року

1

 

 

10.00 — 12.20

 

 

 

 

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі через Viber) з предмета:

1) Математика “Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами.”. Підручник ст.129, зошит ст. 59.

2) Українська мова — Вправи з читання. Г. Скребицький “Їжачок теж прокинувся”. (Післябукварик).

3) Українська мова — Повторення. Вправи з письма. Списування з друкованого тексту.

4) Я досліджую світ “Як живеться моїм домашнім улюбленцям”. Підручник ст. 84 , зошит ст. 37.

2

12.30- 14.30

Самоосвітня діяльність.

Проходження онлайн-курсу “Права людини в освітньому просторі” (Ed-Era).

3

15.00 -16.30

Перевірка учнівських робіт.

Опрацювання конспектів з підготовки до уроків.

Виготовлення дидактичного матеріалу.

Всього – 6,3 годин

 

doc
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку