№ п/п |
Дата |
Форма роботи |
Час |
Форма звітування |
1 |
7.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань в соціальній мережі (Viber) для учнів 1- А класу. 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону. Рекомендувати переглянути інформаційні ролики та постери для дітей. https://www.ukrinform.ua/rubric-society/2897638-moz-stvorilo-informacijni-roliki-ta-posteri-dla-ditej.html 3. Самоосвіта. Проходження курсу «УЧАСТЬ БАТЬКІВ У ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ» (3 год) на сайті (https://www.ed-era.com/) 4. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 5. Публікації. Розробка і розміщення матеріалів на сайті «ВСЕОСВІТА» (https://vseosvita.ua/) 6. Робота з учителями. Спілкування у вайбер-чаті з вчителями. Рекомендації щодо правил спілкування у чатах. Опрацювання інформації на сайті https://blog.liga.net/user/yunazarenko/article/34685 |
8.30 - 9.00 9.00 -12.00
12.00 - 13.00
13.00 – 15.00 15.20 – 16.00 18.00 – 19.00 |
Сертифікат
Фото робіт Сертифікат |
2 |
8.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань в соціальній мережі (Viber) для учнів 1- А класу. Перегляд матеріалів сайту опорної школи №23 lutsk-school23.volyn.sch.in.ua 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Індивідуальне консультування, опитування, спілкування по телефону з Комашко Дариною. 4. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 5. Самоосвіта. Перегляд матеріалів сторінки фейсбуку Управління освіти Луцької міської ради https://www.facebook.com/UOLMR/ Упорядкування електронних папок. 6. Робота з батьками. Спілкування у вайбер-чаті. Бесіда «Карантин: що робити батькам? Найкращі заняття для дітей вдома». https://www.youtube.com/watch?v=TenijWCmk-w |
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.20
13.30 – 15.00 15.20 – 15.40
18.30 - 19.00 |
Фото робіт
|
3 |
9.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань в соціальній мережі (Viber) для учнів 1- А класу. Опрацювання матеріалів сайту «На урок» https://naurok.com.ua/distanciyne-navchannya-video-uroki-1-2-3-4-klas-160999.html 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Індивідуальне консультування, опитування, спілкування по телефону з Комашко Дариною. 4. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 5. Самоосвіта. Проходження курсу «УЧАСТЬ БАТЬКІВ У ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ» (3 год) на сайті (https://www.ed-era.com/) |
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.20
13.30 – 15.00 15.10 – 16.10
|
Фото робіт Сертифікат |
4 |
10.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань в соціальній мережі (Viber) для учнів 1- А класу. Перегляд матеріалів сайту опорної школи №23 lutsk-school23.volyn.sch.in.ua 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 4. Самоосвіта. Проходження курсу «УЧАСТЬ БАТЬКІВ У ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ» (3 год) на сайті (https://www.ed-era.com/) 5. Самоосвіта. Перегляд матеріалів сторінки фейсбуку Зіновії Лещенко https://www.facebook.com/profile.php?id=100028157919589 6. Робота з батьками. Спілкування у вайбер-чаті. Бесіда «Діти вдома: поради батькам, що робити з чадом під час карантину». uzhgorod.net.ua › news |
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.20 13.30 – 14.30
14.40 - 15.00
16.00 - 16.30 |
Фото робіт Сертифікат |
5 |
13.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань на сайті школи та в соціальній мережі (Viber) для учнів 1- А класу. Перегляд і підбір відео уроків на сайті «Нова школа» https://www.youtube.com/channel/UC5p5EUYMbIzj5_IAcPP2EIg 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Індивідуальне консультування, опитування, спілкування по телефону з Комашко Дариною. 4. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 5. Публікації. Розробка і розміщення матеріалів на сайті «ВСЕОСВІТА» (https://vseosvita.ua/)
|
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.20
13.30 – 14.30 14.40 – 17.00 |
Фото робіт Сертифікат |
6 |
14.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань в соціальній мережі (Viber) для учнів 1- А класу. Перегляд матеріалів сайту опорної школи №23 lutsk-school23.volyn.sch.in.ua 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 4. Публікації. Розробка і розміщення матеріалів на освітньому порталі (https://vsimosvita.com/). 5. Робота з учителями. Обмін досвідом. Упорядкування електронних матеріалів методичного об'єднання. |
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.20 13.30 – 15.00
16.00 – 18.00 |
Фото робіт Сертифікат |
7 |
15.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань в соціальній мережі( Viber) для учнів 1- А класу. Перегляд матеріалів сайту опорної школи №23 lutsk-school23.volyn.sch.in.ua 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Індивідуальне консультування, опитування, спілкування по телефону з Комашко Дариною. 4. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 5. Редагування та художнє оформлення електронного формату інформаційного вісника вчителів початкових класів «ПОЧАТКОВИЙ КВАРТАЛ». Випуск 8 (91)Квітень, 2020 р. 6. Самоосвіта. Перегляд матеріалів сторінки фейсбуку Управління освіти Луцької міської ради https://www.facebook.com/UOLMR/ |
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.20
13.30 – 14.30 15.00 – 16.00
16.30 - 17.00 |
Фото робіт Копія вісника |
8 |
16.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань в соціальній мережі( Viber) для учнів 1- А класу. Перегляд матеріалів сайту опорної школи №23 lutsk-school23.volyn.sch.in.ua 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Індивідуальне консультування, опитування, спілкування по телефону з Комашко Дариною. 4. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 5. Самоосвіта. Опрацювання матеріалів сайту «Доступна освіта» https://dostupnaosvita.com.ua/ Упорядкування електронних папок. 6. Публікації. Розробка і розміщення матеріалів на сайті освітній порталу «На урок» https://naurok.com.ua/ 7. Робота з вчителями. Спілкування у вайбері з вчителями. Обмін досвідом. |
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.20
13.30 – 14.00 15.00 – 15.30
15.30-17.00
18.00- 18.20 |
Фото робіт
Сертифікат |
9 |
17.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань в соціальній мережі (Viber) для учнів 1- А класу. Перегляд матеріалів сайту опорної школи №23 lutsk-school23.volyn.sch.in.ua 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 4. Самоосвіта. Перегляд матеріалів сторінки фейсбуку Управління освіти Луцької міської ради https://www.facebook.com/UOLMR/ 5. Підбір відео уроків на освітньому порталі «Педагогічна преса». https://pedpresa.ua/201606-videouroky-dlya-dystantsijnogo-navchannya-2-klas.html |
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.00 13.30 – 14.00
14.30-15.30
|
Фото робіт |
10 |
21.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань на сайті школи та в соціальній мережі (Viber) для учнів 1- А класу. Перегляд матеріалів сайту опорної школи №23 lutsk-school23.volyn.sch.in.ua 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 4. Самоосвіта. Проходження курсу на сайті Prometheus (https://prometheus.org.ua/) 5. Публікації. Розробка і розміщення матеріалів на сайті «ВСЕОСВІТА» (https://vseosvita.ua/) 6. Робота з батьками. Рекомендації щодо перегляду і обговорення мультфільмів про корона вірус. https://uatv.ua/moz-opublikuvalo-multfilmy-z-rekomendatsiyamy-pro-koronavirus-video/ |
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.20 13.30 – 15.00 16.00 – 17.00 18.30-18.50 |
Фото робіт Сертифікат Сертифікат |
11 |
22.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань в соціальній мережі (Viber) для учнів 1- А класу. Перегляд і підбір матеріалів сайту «Телеканал ПЛЮСПЛЮС. Відео» https://www.youtube.com/channel/UCg6Lri9Yvul9sTEis7GwL-g 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Індивідуальне консультування, опитування, спілкування по телефону з Комашко Дариною. 4. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 5. Самоосвіта. Перегляд матеріалів сторінки фейсбуку Управління освіти Луцької міської ради https://www.facebook.com/UOLMR/ 7. Самоосвіта. Віртуальна школа «Ранок» . Педрада (для вчителя). Опрацювання і обговорення матеріалів з учителями. https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/ |
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.20
13.30 – 14.30 15.30 – 16.00 |
Фото робіт |
12 |
23.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань в соціальній мережі (Viber) для учнів 1- А класу. Опрацювання матеріалів сайту «На урок» https://naurok.com.ua/distanciyne-navchannya-video-uroki-1-2-3-4-klas-160999.html 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Індивідуальне консультування, опитування, спілкування по телефону з Комашко Дариною. 4. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 5. Публікації. Розробка і розміщення матеріалів на сайті «ВСЕОСВІТА» (https://vseosvita.ua/) 6. Самоосвіта.Перегляд сторінки фейсбуку Управління освіти Луцької міської ради https://www.facebook.com/UOLMR/ |
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.20
13.30 – 14.30 15.00 – 17.00 17.20 - 17.40 |
Фото робіт Сертифікат |
13 |
24.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань в соціальній мережі (Viber) для учнів 1- А класу. Перегляд матеріалів сайту опорної школи №23 lutsk-school23.volyn.sch.in.ua 2. Індивідуальні консультації для учнів, спілкування по телефону, опитування. 3. Перевірка учнівських робіт. Упорядкування електронних папок з роботами учнів. 4. Самоосвіта. Перегляд матеріалів сторінки фейсбуку Управління освіти Луцької міської ради https://www.facebook.com/UOLMR/ Упорядкування електронних папок. 5. Публікації. Розробка і розміщення матеріалів на освітньому порталі Всімосвіта (https://vsimosvita.com/). 6. Робота з учителями. Спілкування у вайбер-чаті. Обмін досвідом.
|
8.30 – 9.00
9.00 – 12.00 12.00 – 13.00 13.30 – 14.00
14.30-15.30
16.00-16.30
|
Фото робіт Сертифікат |