Містить орієнтовний щоденний план роботи вчителя фізики, математики, на період запровадження карантину та включає в себе такі пункти, як дистанційні заняття та та онлайн-спілкування з учасниками освітнього процесу. Цим зразком можуть скористатись всі вчителі-предметник природничо-математичного циклу, впорядкувавши матеріали відповідно до свого предмету.Цим зразком можуть скористатись всі вчителі-предметники, впорядкувавши матеріали відповідно до свого предмету.
Індивідуальний план роботи під час карантину
(12.03.2020 – 11.05.2020)
вчителя фізики і математики Єгорової Любові Данилівни
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
12.03.2020,
|
1. Ознайомлення з Постановою КМУ № 211 від 11.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» і Листом МОН 1/9 – 154 від 11.03.2020
|
0,5 години
|
Джерело https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2020/03/11/1_9-154.pdf
|
13.03.2020 |
2. Розробка та упорядкування завдань для учнів 7 А, 7 В, 8 А, 8 В, 10 А класів з фізики 3. Консультації з класними керівниками 7 – 11 класів та 5 В класу, стосовно узгодження передачі навчальних матеріалів та завдань учням 4. Розробка та упорядкування завдань для учнів 5 В класу з математики. Перевірка учнівських зошитів
|
3 години
1 година
2 години |
|
16.03.2020 |
1. Розробка і розміщення, за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики
2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали для 5 В класу з математики. Консультації
3. Розробка та упорядкування, розміщення в месенджері Viber, завдань для учнів 9 А, 11 А, 11 В класів з фізики
|
1 година
1,5 годин
2 години
|
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=2m5vRUoyiSk
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=FlE7ngJ3L1g Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Деформація твердих тіл. Механічна напруга твердих тіл. Закон Гука. Модуль Юнга. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=m8KtIu0JHq8 «Плавлення і кристалізація. 8 клас» + флеш-картки для формування опорного конспекту з теми Лінк https://quizizz.com/admin/quiz/5bd8477b516cc7001a98b359/-8- або лінк quizizz.com/join/quiz/5bd8477b516cc7001a98b359/start?referrer=5e5f9add81e09e001b537460 для учнів joinmyquiz.com код 114757 |
17.03.2020 |
1. Ознайомлення з Наказом КМУ № 406 від 16.03.2020 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СOVID-19»
2. Підготовка до виступу на педраді № 4. Тема. Впровадження технологій продуктивного навчання на уроках математики
3. Продовжити розробляти та підбирати матеріали для 7 В, 8 А класів з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Опрацювання фахової літератури
5. Продовжити розробку і розміщення в месенджері Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики
|
0,5 години
1 година
1 година
1 година
0,5 години
|
https://drive.google.com/file/d/1n18DD5IzeWbcMQZNWEK4EEuciQ-9_MYD/view?usp=sharing
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Тиск твердих тіл, рідин і газів. Закон Паскаля. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=_G4zR1mhfMI
Навчальне відео дослідів для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Тиск твердих тіл. Лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=72&v=kSHXZbk-mhc&feature=emb_logo
Інтерактивна вправа «Впорядкуй дроби». Лінк https://learningapps.org/view6526866
|
18.03.2020 |
1. Консультації з класними керівниками 7 – 11 класів та 5 В класу, стосовно узгодження передачі навчальних матеріалів та завдань учням у Viber. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із задачами і тестами
2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали для 7 А, 9 А, 10 А класів з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити підбирати матеріали, індивідуальні завдання для 11 А класу з фізики.
|
1 година
2 години
0,5 години
|
Завдання учнів 8 В, 9 А класів
Навчальне відео дослідів для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Тиск рідин та газів, закон Паскаля. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=s0StEZjjL7Q
Навчальне відео «Атмосферний тиск» для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне). Лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=O1lAmkO1itg&feature=emb_logo
Інтерактивна вправа-тест «Прямолінійне поширення світла. Сонячне і місячне затемнення» + флеш-картки. Лінк https://quizizz.com/admin/quiz/5be870dee28e4c001ae8bd6d/- або лінк quizizz.com/join/quiz/5be870dee28e4c001ae8bd6d/start?referrer=5e5f9add81e09e001b537460 для учнів joinmyquiz.com код 049790
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU Енергія. Закон збереження енергії. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=G1XdHaotzbM
Навчальна відеопрезентація для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Закон Гука. Розв’язування задач. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=WKwiZqjFMlU Індивідуальне завдання навчальний відеоролик «Розуміння модуля Юнга» (Understanding Young's Modulus) in English Лінк https://www.youtube.com/watch?v=DLE-ieOVFjI
|
19.03.2020 |
1. Консультації з класними керівниками 7 – 11 класів та 5 В класу, стосовно узгодження передачі навчальних матеріалів та завдань учням у Viber
2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали для 5 В класу з математики, 7 А, 7 В, 8 А, 8 В, 11 В класів з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Надсилання завдань і перевірка скріншотів
|
1 година
3 години
1,5 години
|
Інтерактивна вправа «Додавання і віднімання десяткових дробів». Лінк https://learningapps.org/view5469599
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Тиск рідин і газів. Закон Паскаля. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=_G4zR1mhfMI
Навчальні відеоролики «Демонстрація фаз процесу кипіння води». Лінк https://www.youtube.com/watch?v=yq0ts0itJyI та «Конденсація». Лінк https://www.youtube.com/watch?v=0kDqIkNFVK8
Навчальна відеопрезентація для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Закон Гука. Розв’язування задач. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=WKwiZqjFMlU
|
20.03.2020 |
1. Консультації з класними керівниками 5 В, 7 А, 10 А, 11 А, 11 В, стосовно узгодження передачі навчальних матеріалів та завдань учням
2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали для 5 В класу з математики, 7 А, 10 А, 11 А, 11 В класів з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Опрацювання фахової літератури
4. Надсилання завдань і отриманих перевірка скріншотів
|
1 година
2,5 годин
0,5 години
1 година
|
Інтерактивна вправа «Додавання і віднімання десяткових дробів». Лінк https://learningapps.org/view5469599 Інтерактивна вправа «Decimal Fun» in English + флеш-картки для поглиблення знань з теми. Додавання і віднімання десяткових дробів. Лінк https://quizizz.com/admin/quiz/5e67869f820411001bf9da9b/decimal-fun або quizizz.com/join/quiz/5e67869f820411001bf9da9b/start?referrer=5e5f9add81e09e001b537460 для учнів joinmyquiz.com код 602555
Тема. Тиск рідини і газів. Закон Паскаля. Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) зів. Закон Паскаля. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=_G4zR1mhfMI
Навчальні відеоролики для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне). "Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики" Лінк https://www.youtube.com/watch?v=Yx8hDgOgms8 Навчальний відеоролик "Як працює реактивний двигун" (How do jet engines work?) Лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=29&v=eA699AKxT7s&feature=emb_logo
Тема. Закон Гука. Розв’язування задач Навчальна відеопрезентація для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Лінк Лінк https://www.youtube.com/watch?v=TTc2tIWGh6k |
23.03.2020 |
1. Робота на платформі EdEra, з підвищення кваліфікації за спеціальністю.
2. Консультації у Природничо-математичній МО групі у Viber
3. . Ознайомлення з Листом МОН 1/9 – 173 від 23.03.2020
4. Ознайомлення з інтернет-ресурсами, навчальними відео YouTube з самоосвіти та основ дистанційного викладання вчителів під час карантину
|
2 години
0,5 год
0,5 год
3 години |
Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів Порталу "На урок" https://www.youtube.com/watch?v=RJQC95prSu8
Супровід проєктної та творчої діяльності учнів за допомогою конструкторів інтерактивних книг https://www.youtube.com/watch?v=wEu3-RyAU2Q
Освітні онлайн-сервіси в контексті підготовки продуктивного уроку https://www.youtube.com/watch?v=zgPa7rtg23U
|
24.03.2020 |
1. Робота на платформі EdEra, з підвищення кваліфікації за спеціальністю
|
1 година
4 години
|
|
25.03.2020 |
1. Вивчення функцій і можливостей Google Classroom, для дистанційного викладання під час карантину, ознайомлення з інструкційними матеріалами
2. Створення Google класів 11 А, 5 В
3. Консультації у Природничо-математичній МО групі у Viber
4. Редагування попередньо створеного тесту з фізики для 9-го класу Тема «Електричне коло та його елементи» в конструкторі з порталу освітнього проекту «На урок»
|
1 година
2 години
0,5 години
1,5 годин
|
Classroom для вчителя - як перевіряти роботи, виставляти оцінки, де шукати результати google https://www.youtube.com/watch?v=Zc1r6mLMPFI Створюємо Клас Google Classroom https://drive.google.com/file/d/1HWm-jHCg51d-zrQrfrug-Kq_UYxfj6Sf/view?usp=sharing
https://naurok.com.ua/test/vnutrishnya-energiya-vidi-teploobminu-38472.html |
26.03.2020 |
1. Робота на платформі EdEra, з підвищення кваліфікації за спеціальністю
2. Перегляд попередній освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»
3. Перегляд методичних відео лекторки Валентини Кодоли «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» та «Супровід проєктної та творчої діяльності учнів за допомогою конструкторів інтерактивних книг» з YouTube каналу порталу освітнього проекту «На урок»
|
1, 5 година
0,5 години
2 години
|
https://osvita.diia.gov.ua/courses/online-services-for-teachers
https://www.youtube.com/watch?v=RJQC95prSu8
|
27.03.2020 |
1. Ознайомлення із покроковою інструкцією для викладачів з використання Viber для дистанційного навчання
2. Ознайомлення із онлайн посібником «Тимчасовий центр надання інформації та інструментів для допомоги вчителям у період епідемії коронавірусу (COVID-19)»
Перегляд відео-лекції Валентини Кодоли. «Інтернет-ресурси для дистанційної роботи з класом» (Office 365 Education безкоштовно) Інтернет-конференції: Інтернет-ресурси у навчальному процесі
|
1 годин
3 години
1 година
|
https://drive.google.com/drive/u/1/my-drive
https://teachfromhome.google/intl/uk/
|
30.03.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики
|
2 година
1 годин
1 година
1 година
|
Інтерактивна вправа-тест "Веселі десяткові дроби". + флеш-картки для поглиблення знань з теми. Додавання і віднімання десяткових дробів Лінк https://quizizz.com/admin/quiz/5e81c4e21719f100200f54e4/- або https://quizizz.com/join/quiz/5e81c4e21719f100200f54e4/start для учнів quizizz.com/join?gc=387055 код для гри 387055
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Плавлення та кристалізація. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=dkFdeKMZcrw
Навчальне відео для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Відбивання світла. Закони відбивання світла. Пласке дзеркало. Завдання 1, лінк https://www.youtube.com/watch?v=2snlk8B8Rok Завдання 2, лінк https://www.youtube.com/watch?v=Xx8skK_9Htc
Навчальна відеопрезентація для поглиблення знань з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Закон Гука. Продовжуємо розв'язувати задачі. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=TTc2tIWGh6k
|
31.03.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики
|
0,5 години
2 години
1,5 години
1 години
|
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Поверхневий шар рідини. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=qIskCZqd_l0
Завдання за підручником §30, ст. 165 – 166, вивчити правила; виконати №650, №653, №660 письмово
Навчальне відео для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Сполучені посудини https://www.youtube.com/watch?v=avnvyKHjNSA
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Питома теплота плавлення. Тепловий баланс. Розв'язування задач. https://www.youtube.com/watch?time_continue=180&v=R48aRiaQAGs&feature=emb_logo
|
01.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики.
4. . Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики
|
0,5 години
1,5 години
1 година
2 години
|
Навчальне відео для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Сполучені посудини https://www.youtube.com/watch?v=avnvyKHjNSA Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, намалюй і занотуй основне) Тема. Явище заломлення світла. Повне внутрішнє відбивання. лінк https://www.youtube.com/watch?v=x3B7aVuevt0
Навчальний відеоролик "Захоплююча фізика повсякденного життя" спікер Хелен Черскі посилання https://www.ted.com/talks/helen_czerski_the_fascinating_physics_of_everyday_life?utm_campaign=tedspread&utm_medium=referral&utm_source=tedcomshare Домашнє завдання за підручником. Фізика 9 клас §38, ст. 205 – 208, прочитати, відповісти на запитання
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Поверхневий шар рідини. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=qIskCZqd_l0 Самостійна робота, підручник ст. 191 №514, №524, №526, №527, розв'язати |
02.04.2020 |
1. Ознайомлення з Постановою КМУ № 255 від 02.04.2020 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211» .
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики.
6. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
0,5 годин
1 години
1 година
1,5 години
1 година
1 година
|
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/255-2020-%D0%BF
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Множення десяткових дробів лінк https://www.youtube.com/watch?v=BY7QekNoHpk Тема. Множення десяткових дробів. §31, ст. 171 – 173, прочитати, вивчити правила, розв’язати №692 (усно), №689, №695 (письмово), на повторення №674 (письмово)
Навчальне відео з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Атмосферний тиск лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=O1lAmkO1itg&feature=emb_logo
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Теплота згоряння палива лінк https://www.youtube.com/watch?v=kdptojeG15E
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Поверхневий шар рідини. лінк https://www.youtube.com/watch?v=qIskCZqd_l0
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Питома теплота плавлення. Тепловий баланс. Розв'язування задач. https://www.youtube.com/watch?time_continue=180&v=R48aRiaQAGs&feature=emb_logo
|
03.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики
|
1 година
2 години
1 година
2 години
1 година
|
Навчальне відео для з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Атмосферний тиск лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=O1lAmkO1itg&feature=emb_logo
Навчальне відео для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Множення десяткових дробів. Окремі випадки множення десяткових дробів Множення на 10,100,1000 та 0,1;0,01;0,001 Лінк https://www.youtube.com/watch?v=wZp5UR5ICzI
Тема. Межі застосування фізичних законів і теорій. Занотувати опорний конспект Домашнє завдання за підручником, підручник Фізика 9 клас, повторити § 38, ст. 205 – 208, №209, №216 на ст. 175
Тема. Розв’язування задач. Завдання за підручником, ст. 191, розв'язати №515, №519, №520, №529
Тема. Розв’язування задач. Самостійна робота. Підручник ст. 191 №514, №524, №526, №527, розв'язати
|
06.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики
4. . Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
1,5 години
1,5 години
1 година
1 години
|
Повторення. Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів. Завдання за підручником. §30, повторити правила, №873 з відеоурока Всеукраїнської школи онлайн https://www.youtube.com/watch?v=_4t8frBVoEU
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Теплота згоряння палива лінк https://www.youtube.com/watch?v=kdptojeG15E
Тема. Дисперсія світла. Спектральний аналіз природного світла. Завдання. Підручник фізика 9 клас Сиротюк В. §13, прочитати, занотувати основне, вивчити правила, відповісти на запитання
Повторення. Тема. Властивості насиченої і ненасиченої пари. Відеоуроки з фізики Всеукраїнської школи онлайн дивитися по 10-му класу. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=pzP9A0GcsUg
|
07.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
1,5 години
1,5 години
0,5 години
1,5 години
|
Тема. Розв’язування задач. Самостійна робота (продовження роботи). Підручник ст. 191 №514, №524, №526, №527, розв'язати
Повторення. Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів. Відеоурок Всеукраїнської школи онлайн. 5 клас. Математика. Віднімання десяткових дробів. Розв’язування задач та рівнянь. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=pxhJRFuVhvw Завдання за підручником. Розв'язати №675 на ст. 169, повторити правило на ст. 172, розв'язати №699 на ст. 174
Рекомендація на повторення, дивитись відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн, в будь-який час можна переглянути за посиланням 7 клас. Фізика. Тема. Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску https://www.youtube.com/watch?v=q9hBuInht8Y Завдання за підручником. Прочитати §36, §37, ст. 141, усно відповісти на запитання, письмово задача 4 ст. 141
Навчальне відео «Принцип дії теплового двигуна» для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Теплові двигуни. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=umyULieO1bA
|
08.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики
|
1 година
2 години
1 година
1 година |
Рекомендація на повторення, дивитись відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн, в будь-який час можна переглянути за посиланням 7 клас. Фізика. Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску https://www.youtube.com/watch?v=q9hBuInht8Y Завдання за підручником. Прочитати §36, §37, ст. 141, усно відповісти на запитання, письмово задача 4 ст. 141
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй і замалюй основне) Тема. Лінзи. Оптична сила лінзи. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=AJkxL53dEhM
Рекомендація на повторення, дивитись відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн, в будь-який час, учням дивитись за 9-й клас. Тема. Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння. Запис за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zuziKHj3ydY
Тема. Розв’язування задач. Самостійна робота (продовження роботи). Підручник ст. 191 №514, №524, №526, №527, розв'язати
|
09.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
1,5 години
0,5 години
1,5 години
0,5 години
1 година
|
Завдання за підручником. Вивчити правило, розглянути зразок розв'язання задачі на ст. 192, ст. 196 розв'язати №1043, №1048 (обов'язково записати коротку умову задачі)
Завдання за підручником. Прочитати §36, §37, ст. 141, усно відповісти на запитання, письмово задача 4 ст. 141
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Закон збереження енергії в механічних і теплових процесах. Лінк https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=b0QztTeNLWU&feature=emb_logo Завдання за підручником: §15, прочитати, відповісти на запитання
Повторення. Тема. Вологість повітря. Властивість насиченої і ненасиченої пари. Завдання за підручником. Підручник §44, повторити правила та формули
Навчальне відео «Принцип дії теплового двигуна» для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй основне) Тема. Теплові двигуни. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=umyULieO1bA
|
10.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
1,5 години
1,5 години
0,5 години
0,5 години
1 година
|
Тема. Розв’язування задач. Завдання за підручником. ст. 141, письмово розв'язати №226
Тема. Множення десяткових дробів. Завдання за підручником. 1. Розв'яжи приклади, розставивши порядок дій, сторінку зошита з виконаним завдання сфотографуй і надішли. 2.Вивчити правило, розглянути зразок розв'язання задачі на ст. 192, ст. 196 розв'язати №1043, №1048 (обов'язково записати коротку умову задачі)
Рекомендація на повторення, дивитись відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн, в будь-який час, учням дивитись за 9-й клас. Тема. Фізика. Рух тіла під дією сили тяжіння. Частина 1за лінком https://www.youtube.com/watch?v=GPzzlxcbyts&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=31&t=0s
Рекомендація на повторення, дивитись відеоуроки Всеукраїнської школи онлайн, в будь-який час 10 клас. Фізика. Вологість повітря. Вимірювання вологості. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=ndpO2jMZyHo&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=29&t=0s
Завдання за підручником. Тема Повторення. Властивості насиченої пари. Підручник §44, повторити правила та формули
|
13.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики
|
1,5 години
1,5 години
1,5 години
0,5 години
|
Тема. Знаходження десяткового дробу від числа. Завдання за підручником. 1. Прочитати задачу, записати коротку умову, розв'язання і відповідь 2. Надіслати фото виконаного завдання
Тема. Кефіцієнт корисної дії теплового двигуна. Завдання за підручником. §16, прочитати, записати формулу, вивчити правило, відповісти на запитання
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. (Подивись навчальне відео, занотуй і замалюй основне) Тема. Око. Вади зору. Окуляри. Оптичні прилади. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=3rhRB3knp6M
Завдання за підручником. Розв’язування задач на тему «Пароутворення. Насичена пара. Вологість повітря» 1. Прослухай умову задачі з відео 2. Запиши коротку умову 3. Вибери формули і запиши 4. Розв'яжи задачу 5. Запиши відповідь Спробуй розв'язати самостійно Задача. Визначте точку роси, якщо термометри психрометра показують 24°C і 20°C. Сфотографуй і надішли виконане завдання до Google класу Відео за лінком https://www.youtube.com/watch?v=juLhBfhu8fA
|
14.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики.
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
2 години
1,5 години
0,5 години
1 година
|
Завдання за підручником. Тема Поверхневий натяг рідини. Підручник §45, повторити правила та формули. Рекомендую переглянути https://www.youtube.com/watch?v=tLv4s-PLMp0
Тема. Ділення десяткових дробів. Завдання за підручником. 1. Рекомендую переглянути телеурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YrnSoT-5WJE 2. Прочитати §32, вивчити правила. 3. Розв'язати № 1365, №1366 4. Надіслати фото виконаного завдання
Тема. Гідравлічний тиск. Завдання. 1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=PMJcFlRYKQk 2. Записати розв'язування задач, сфотографувати і надіслати скріншот
Тема. Кефіцієнт корисної дії теплового двигуна. Завдання за підручником. §16, прочитати, записати формулу, вивчити правило, відповісти на запитання |
15.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
1,5 години
1,5 години
1 година
1 година
|
Тема. Гідравлічний тиск. Завдання. 1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=PMJcFlRYKQk 2. Записати розв'язування задач, сфотографувати і надіслати скріншоти
Тема. Розв'язування задач. Завдання за підручником. Ст. 74 - 75, №88, замалювати, написати відповідь, №90, написати відповідь
Тема. Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння. Підручник Фізика 9 клас, усно повтори правила та формули § 33, ст. 176 – 180. письмово розв'яжи №237 на ст. 181 Сфотографуй і надішли виконане завдання
Тема. Розв'язування задач. Поверхневий натяг рідини. 1. Підручник §45, повторити правила та формули 2. Переглянути відеоурок 3. Розв’язування задач записати з відповіддю 4. Сфотографувати роботу та надіслати.
|
16.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. . Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики.
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
1,5 години
1 година
0,5 години
0,5 години
1,5 години |
Тема. Особливі випадки ділення десяткових дробів. 1. Подивись навчальне відео «Ділення на десятковий дріб», занотуй основне лінк https://www.youtube.com/watch?v=zjY4zCG13iY 2. Підручник Математика 5 клас Тарасенкова, §32, повторити правила. 3. Розв'язати № 1375 4. Надіслати фото виконаного завдання
Тема. Атмосферний тиск і його вимірювання. Барометри. 1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=LE4u7jaufnw&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=5&t=0s 2. Записати формули і числові значення величин до дослідів, сфотографувати і надіслати скріншот
Тема. Розв'язування задач. Завдання за підручником. Підручник §16, повторити правило та формулу, розв'язати задачі письмово №119, №120, №122 на ст. 72, сфотографувати і надіслати скріншоти
Тема. Розв'язування задач. Завдання за підручником, Підручник §16, повторити правило та формулу, розв'язати задачі письмово №119, №120, №122 на ст. 72, сфотографувати і надіслати скріншоти
Тема. Повторення. Змочування. Капілярні явища. Завдання. 1. Переглянути телеурок 10 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=e6cHewse240&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=3&t=0s 2. Записати формули, намалювати малюнки для випадків: 1) змочування, 2) незмочування, 3) піднімання рідини в капілярі . 3. Сфотографувати і надіслати скріншоти
|
17.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики.
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики
|
1 година
1 година
1 година
1 година
1 година
|
Тема. Атмосферний тиск і його вимірювання. Барометри. 1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=LE4u7jaufnw&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=5&t=0s 2. Записати формули і числові значення величин до дослідів, сфотографувати і надіслати скріншоти
Тема. Ділення десяткового дробу на десятковий дріб. Завдання. 1. Рекомендую переглянути телеурок 5 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=2NCEfUU_IqE&list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HONOtJFp&index=2 2. Розв'яжіть рівняння: 1) 4,5 · (10x+5,5)=90; 2)10 : (18 – 100x)=2,5 3. Виконати завдання, що дано на картці 4. Надіслати фото виконаного завдання
Тема. Повторення. Рух тіла під дією кількох сил. Рух по горизонталі. Навчальне відео для формування опорного конспекту з теми:. (переглянь навчальне відео, занотуй основне, запиши задачі) телеурок 9 клас Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=r80KKxsBjms Завдання за підручником: 1. Розв'яжи задачу з підруцника Фізика 9 клас. ст. 203, №265 2. Сфотографуй виконане завдання та надішли.
Тема. Повторення. Змочування. Капілярні явища. 1. Переглянути телеурок 10 клас: Всеукраїнської школи онлайн за лінком https://www.youtube.com/watch?v=e6cHewse240 2. Записати формули, намалювати малюнки для випадків: 1) змочування, 2) незмочування, 3) піднімання рідини в капілярі . 3. Сфотографувати і надіслати скріншоти Тема. Повторення. Змочування. Капілярні явища. 1. Переглянути повторно телеурок 10 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=e6cHewse240&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=3&t=0s 2. Відповістина такі запитання: 1) Як працює мило або антисептик? 2) Чому ми миємо руки теплою водою? 3) Як працює рушник? 3. Сфотографувати і надіслати скріншоти
|
21.04.2020 |
1. Публікація на сайті освітнього проекту «На Урок» навчальних та методичних матеріалів
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
1 година
2,5 години
0,5 години
0,5 години
|
Тема. Повторення. Розв'язування задач. Поверхневий натяг. Капілярні явища. Завдання за підручником: §45 на Ст. 178 - 181, повторити правила та формулу, №500 на ст. 190, переглянути відеоурок Всеукраїнської школи онлайн https://www.youtube.com/watch?v=E-MIh5Mhi6E&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=3&t=0s
Тема. Знаходження числа за його десятковим дробом. 1. Рекомендую переглянути телеурок 5 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=56Z-CIMnNwU&list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HONOtJFp&index=3&t=0s 2. Підручник Математика 5 клас Тарасенкова, §32 на Ст. 176 - 178, повторити правила. 3. Розв'язати №732, №733 на ст. 180 4. Надіслати фото виконаного завдання
Тема. Повторення. Сполучені посудини. Манометри. 1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=idkb7SziRHQ&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=6&t=0s 2. Записати формули і числові значення величин до дослідів, сфотографувати і надіслати скріншоти
Тема. Розв'язування задач. Завдання за підручником 1. Підручник §16, повторити правило та формулу, 2. розв'язати задачі письмово №130 на ст. 73, 3. Сфотографувати і надіслати скріншоти
|
22.04.2020 |
1. Ознайомлення з Постановою КМУ № 291 від 22.04.2020 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» (Порядок проведення протиепідемічних заходів, пов’язаних із самоізоляцією осіб)
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 9 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
0,5 години
1,5 година
1 година
1 година |
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-deyakih-aktiv-kabinetu-ministriv-t220420
Тема. Повторення. Сполучені посудини. Манометри. 1. Переглянути телеурок 7 клас: Всеукраїнської школи онлайн лінк https://www.youtube.com/watch?v=idkb7SziRHQ&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=6&t=0s 2. Записати формули і числові значення величин до дослідів, сфотографувати і надіслати скріншоти
Навчальна відеопрезентація для формування опорного конспекту з теми. Тема. Найпростіші оптичні прилади. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=lSieSEn3w9E 1. Подивись навчальне відео, занотуй і замалюй основне. 2. Опиши коротко процес виготовлення одного простого оптичного приладу
Тема. Повторення. Розв'язування задач. Рух тіла під дією сили тяжіння. 1. Переглянь телеурок 9 клас Всеукраїнської школи онлайн. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=wIjyF3Hxiiw 2. Запиши алгоритм розв'язування задач 3. Замалюй і запиши приклади розв'язування задач 4. Розв'яжи задачу з картки 5. Сфотографуй виконане завдання та надішли
Тема. Повторення. Розв'язування задач. Поверхневий натяг. Капілярні явища. 1. За підручником: §45 на Ст. 178 - 181, повтори правила та формулу 2. Розв'яжи №500 на ст. 190 3. Переглянь відеоурок 10 клас Всеукраїнської школи онлайн. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=E-MIh5Mhi6E 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли
|
23.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями .
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 8 В класу з фізики.
|
1,25 години
0,5 години
0,5 години
1 година
0,25 години
|
Тема. Округлення десяткових дробів. Завдання 1. Подивись навчальне відео, занотуй основне. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=oRNlBErxvio 2. Вивчи правила округлення чисел. 3. Розв'яжи завдання з картки 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли
Тема. Умови плавання тіл. 1. Подивись навчальне відео за лінком https://www.youtube.com/watch?v=EqB1RUSjMUs 2. Занотуй основне 3. Розв'яжи задачі з відео 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли
Тема. Принцип роботи двигуна внутрішнього згоряння. 1. Подивіться навчальне відео за лінком https://www.youtube.com/watch?v=svZyMBNprR4 2. Записати з яких деталей складається двигун внутрішнього згоряння 3. Розв'язати задачу: скільки робочих ходів відбувається в 4-циліндровому двигуні за 1 оберт колінчастого вала
Тема. Повторення. Деформація твердих тіл. Закон Гука. 1. Повторити правила і формули на ст. 186 2. Розв'язати задачу: дріт завдовжки 5,4 м під дією вантажу видовжився на 2,7 мм; визначте абсолютне та відносне видовження дроту. 3. Сфотографувати виконане завдання і надіслати
Тема. Розв'язування задач. Завдання за підручником, 1. §16, повторити правило та формулу, 2. розв'язати задачу письмово №130 на ст. 73, 3. Сфотографувати і надіслати скріншоти
|
24.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
0,25 години
1 година
0,75 години
1 година
1,5 години
|
Тема. Умови плавання тіл. 1. Подивись навчальне відео за лінком https://www.youtube.com/watch?v=EqB1RUSjMUs 2. Занотуй основне 3. Розв'яжи задачі з відео 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли
Тема. Округлення десяткових дробів. 1. Подивись навчальне відео "Історія виникнення десяткових дробів" за лінком https://www.youtube.com/watch?v=vDk6kskFwq8 2. Повтори правила з навчального відео. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=oRNlBErxvio 3. Розв'яжи завдання з картки 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли
Тема. Повторення. Рух тіла під дією кількох сил. 1. Подивись відеоурок 9 клас: Всеукраїнська школа онлайн. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=_jPcuQx5dEs 2. Доповни конспект 3. Розв'яжи задачу: тіло рухається по похилій площині, кут нахилу якої, 45° до горизонту; коефіцієнт тертя 0,4; визначте прискорення руху тіла 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли скріншоти
Тема. Повторення. Деформація твердих тіл. Закон Гука 1. Повторити правила і формули на ст. 186 2. Розв'язати задачу: дріт завдовжки 5,4 м під дією вантажу видовжився на 2,7 мм; визначте абсолютне та відносне видовження дроту. 3. Сфотографувати виконане завдання і надіслати скріншоти
Тема. Тверді тіла (кристалічні та аморфні). Монокристали, полікристали. 1. Подивись та занотуй основне з телеуроку 10 клас: Всеукраїнська школа онлайн за лінком https://www.youtube.com/watch?v=93Dh-27t4G8&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=10&t=814s 2. Письмово, наведи приклади речовин: кристалічних, аморфних та полікристалів, рідких кристалів 3. Запиши відповідь на запитання: 1) Яка істотна зовнішня ознака кристала? 2)Чому полікристалічні тіла є ізотропними? Сфотографуй виконане завдання і надіслати
|
27.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
1 година
1 година
0,75 години
1 година
1,5 години
|
Тема. Арифметичні дії з десятковими дробами .1. Рекомендую переглянути телеурок 5 клас: Всеукраїнської школи онлайн. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=x61C6Icrlv0&list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HONOtJFp&index=3&t=0s 2. Підручник Математика 5 клас Тарасенкова, §31, §32 повторити правила множення і ділення десяткових дробів. 3. Розв'язати завдання на картці 4. Надішли фото виконаного завдання |
28.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
0,25 години
1 година
0,75 години
1 година
1,5 години
|
Тема. Умови плавання тіл. 1. Подивись навчальне відео за лінком https://www.youtube.com/watch?v=EqB1RUSjMUs 2. Занотуй основне 3. Розв'яжи задачі з відео 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли
Тема. Округлення десяткових дробів. 1. Подивись навчальне відео "Історія виникнення десяткових дробів" за лінком https://www.youtube.com/watch?v=vDk6kskFwq8 2. Повтори правила з навчального відео. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=oRNlBErxvio 3. Розв'яжи завдання з картки 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли
Тема. Повторення. Рух тіла під дією кількох сил. 1. Подивись відеоурок 9 клас: Всеукраїнська школа онлайн. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=_jPcuQx5dEs 2. Доповни конспект 3. Розв'яжи задачу: тіло рухається по похилій площині, кут нахилу якої, 45° до горизонту; коефіцієнт тертя 0,4; визначте прискорення руху тіла 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли скріншоти
Тема. Повторення. Деформація твердих тіл. Закон Гука 1. Повторити правила і формули на ст. 186 2. Розв'язати задачу: дріт завдовжки 5,4 м під дією вантажу видовжився на 2,7 мм; визначте абсолютне та відносне видовження дроту. 3. Сфотографувати виконане завдання і надіслати скріншоти
Тема. Тверді тіла (кристалічні та аморфні). Монокристали, полікристали. 1. Подивись та занотуй основне з телеуроку 10 клас: Всеукраїнська школа онлайн за лінком https://www.youtube.com/watch?v=93Dh-27t4G8&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=10&t=814s 2. Письмово, наведи приклади речовин: кристалічних, аморфних та полікристалів, рідких кристалів 3. Запиши відповідь на запитання: 1) Яка істотна зовнішня ознака кристала? 2)Чому полікристалічні тіла є ізотропними? Сфотографуй виконане завдання і надіслати
|
29.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
0,25 години
1 година
0,75 години
1 година
1,5 години
|
Тема. Умови плавання тіл. 1. Подивись навчальне відео за лінком https://www.youtube.com/watch?v=EqB1RUSjMUs 2. Занотуй основне 3. Розв'яжи задачі з відео 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли
Тема. Округлення десяткових дробів. 1. Подивись навчальне відео "Історія виникнення десяткових дробів" за лінком https://www.youtube.com/watch?v=vDk6kskFwq8 2. Повтори правила з навчального відео. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=oRNlBErxvio 3. Розв'яжи завдання з картки 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли
Тема. Повторення. Рух тіла під дією кількох сил. 1. Подивись відеоурок 9 клас: Всеукраїнська школа онлайн. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=_jPcuQx5dEs 2. Доповни конспект 3. Розв'яжи задачу: тіло рухається по похилій площині, кут нахилу якої, 45° до горизонту; коефіцієнт тертя 0,4; визначте прискорення руху тіла 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли скріншоти
Тема. Повторення. Деформація твердих тіл. Закон Гука 1. Повторити правила і формули на ст. 186 2. Розв'язати задачу: дріт завдовжки 5,4 м під дією вантажу видовжився на 2,7 мм; визначте абсолютне та відносне видовження дроту. 3. Сфотографувати виконане завдання і надіслати скріншоти
Тема. Тверді тіла (кристалічні та аморфні). Монокристали, полікристали. 1. Подивись та занотуй основне з телеуроку 10 клас: Всеукраїнська школа онлайн за лінком https://www.youtube.com/watch?v=93Dh-27t4G8&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=10&t=814s 2. Письмово, наведи приклади речовин: кристалічних, аморфних та полікристалів, рідких кристалів 3. Запиши відповідь на запитання: 1) Яка істотна зовнішня ознака кристала? 2)Чому полікристалічні тіла є ізотропними? Сфотографуй виконане завдання і надіслати
|
30.04.2020 |
1. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 7 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
2. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас та месенджера Viber, матеріалів та завдань для 5 В класу з математики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
3. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google клас, матеріалів та завдань для 10 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
4. Продовжити розробку і розміщення за допомогою сервіса Google класу, матеріалів та завдань для 11 А класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
5. Продовжити розробку і розміщення за допомогою месенджера Viber, матеріалів та завдань для 11 В класу з фізики. Перевірка отриманих учнівських скріншотів із виконаними завданнями
|
0,25 години
1 година
0,75 години
1 година
1,5 години
|
Тема. Умови плавання тіл. 1. Подивись навчальне відео за лінком https://www.youtube.com/watch?v=EqB1RUSjMUs 2. Занотуй основне 3. Розв'яжи задачі з відео 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли
Тема. Округлення десяткових дробів. 1. Подивись навчальне відео "Історія виникнення десяткових дробів" за лінком https://www.youtube.com/watch?v=vDk6kskFwq8 2. Повтори правила з навчального відео. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=oRNlBErxvio 3. Розв'яжи завдання з картки 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли
Тема. Повторення. Рух тіла під дією кількох сил. 1. Подивись відеоурок 9 клас: Всеукраїнська школа онлайн. Лінк https://www.youtube.com/watch?v=_jPcuQx5dEs 2. Доповни конспект 3. Розв'яжи задачу: тіло рухається по похилій площині, кут нахилу якої, 45° до горизонту; коефіцієнт тертя 0,4; визначте прискорення руху тіла 4. Сфотографуй виконане завдання і надішли скріншоти
Тема. Повторення. Деформація твердих тіл. Закон Гука 1. Повторити правила і формули на ст. 186 2. Розв'язати задачу: дріт завдовжки 5,4 м під дією вантажу видовжився на 2,7 мм; визначте абсолютне та відносне видовження дроту. 3. Сфотографувати виконане завдання і надіслати скріншоти
Тема. Тверді тіла (кристалічні та аморфні). Монокристали, полікристали. 1. Подивись та занотуй основне з телеуроку 10 клас: Всеукраїнська школа онлайн за лінком https://www.youtube.com/watch?v=93Dh-27t4G8&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=10&t=814s 2. Письмово, наведи приклади речовин: кристалічних, аморфних та полікристалів, рідких кристалів 3. Запиши відповідь на запитання: 1) Яка істотна зовнішня ознака кристала? 2)Чому полікристалічні тіла є ізотропними? Сфотографуй виконане завдання і надіслати
|
04.05.2020 |
|
|
|
05.05.2020 |
|
|
|
06.05.2020 |
|
|
|
07.05.2020 |
|
|
|
08.05.2020 |
|
|
|
Вчитель : Л. Д. Єгорова