Індивідуальний план роботи під час карантину (27.04.2020-08.05.2020) вчителя початкових класів

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину (27.04.2020-08.05.2020) вчителя образотворчого мистецтва та вихователя ГПД
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину

 (27.04.2020-08.05.2020)

вчителя образотворчого мистецтва та вихователя ГПД

п/п

     Дата

                                

                                      Зміст роботи

1.

27.04.2020

1.Розробка і розміщення у соціальній

 мережі Viber, Telegram,Facebook,VK завдань та відео – аудіо супроводу

 пояснення матеріалу  для учнів 5 класу.

 

2.Індивідуальні консультації для батьків

 та учнів 5 класу в онлайн – режимі

 

3.Перевірка виконаних завдань

 

4. Робота з листом МОН про продовження карантину.

 

5. Розробка дидактичних карток для занять в ГПД.

2.

28.04.2020

1.Розробка і розміщення у соціальній

 мережі Viber, Telegram,Facebook,VK  завдань та відео – аудіо

супроводу пояснення матеріалу  для учнів 6 класу.

 

2.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 6

 класув онлайн – режимі.

 

3.Перевірка виконаних завдань

 

4. Робота з листом МОН «Рекомендації до завершення навчального року».

 

5. Підбір рухливих ігор на прогулянках в ГПД.

3.

29.04.2020

1.Розробка і розміщення у соціальній

мережі Viber, Telegram,Facebook,VK  завдань та відео – аудіо

супроводу пояснення матеріалу  для учнів 7 класу.

 

2.Індивідуальні консультації для батьків та учнів

7 класув онлайн – режимі.

3.Перевірка виконаних завдань

 

4. Розробка дидактичних ігор з екологічного виховання в умовах ГПД

4.

30.04.2020

1. Підведення підсумків роботи з дистанційного навчання за тиждень в 5 класі.

2. Підведення підсумків роботи з дистанційного навчання за тиждень в 6 класі.

 

3. Підведення підсумків роботи з дистанційного навчання за тиждень в 7 класі.

 

4.Індивідуальні консультації для батьків та 

учнів 5-7  класів в онлайн – режимі.

 

4. Надання інформації про виконану роботу адміністрації школи. Звіт.

5.

04.05.2020

1.Розробка і розміщення у соціальній

 мережі Viber, Telegram,Facebook,VK завдань та відео – аудіо супроводу

 пояснення матеріалу  для учнів 5 класу.

 

2.Індивідуальні консультації для батьків

 та учнів 5 класу в онлайн – режимі

 

3.Перевірка виконаних завдань

 

4. Робота з листом МОН «Рекомендації до оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання».

 

5.  Розробка майстер класу по виготовленню квіткової композиції.

6.

05.05.2020

1.Розробка і розміщення у соціальній

 мережі Viber, Telegram,Facebook,VK  завдань та відео – аудіо

супроводу пояснення матеріалу  для учнів 6 класу.

 

2.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 6

 класув онлайн – режимі.

 

3.Перевірка виконаних завдань

4. Перегляд відео : Фізкультхвилинка в НУШ

https://www.youtube.com/watch?v=y_eAwxhUJqw

7.

06.05.2020

1.Розробка і розміщення у соціальній

мережі Viber, Telegram,Facebook,VK  завдань та відео – аудіо

супроводу пояснення матеріалу  для учнів 7 класу.

 

2.Індивідуальні консультації для батьків та учнів

7 класув онлайн – режимі.

3.Перевірка виконаних завдань

 

4. Перегляд відео : Метод критичного мислення "Шість капелюхів".https://www.youtube.com/watch?v=wAlR5TR4Vw8

8.

07.05.2020

1. Підведення підсумків роботи з дистанційного навчання за тиждень в 5 класі.

2. Підведення підсумків роботи з дистанційного навчання за тиждень в 6 класі.

 

3. Підведення підсумків роботи з дистанційного навчання за тиждень в 7 класі.

 

4.Індивідуальні консультації для батьків та 

учнів 5-7  класів в онлайн – режимі.

 

4. Надання інформації про виконану роботу адміністрації школи. Звіт.

9.

08.05.2020

1.Моніторинг роботи здій станційного навчання в 5-7 класах

2.Перегляд освітніх серіалів на сайті https://osvita.diia.gov.ua/profile та проходження тестів з наданих тем.

3. Розробка тестових завдань для 5-7 класів

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
3447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку