Індивідуальний план роботи
під час карантину з 17.03 – 20.03 вчителя німецької мови ЗОШ №33 м. Чернівці.
Коблюк Єлизавети Василівни
№ п/п |
Дата |
Навантаження. |
Зміст роботи |
Примітка |
1. |
16.03 |
5 год |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 2-го, 6-го, 8-го,9-го,11-го класів, та розміщення їх на сайт школи. 2. Розробка завдань для екстернатної форми навчання(річне оцінювання). 3.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. 4. Розробка тестів з німецької мови 8 клас. Тема:“Musik in meinem Leben“ 5.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з німецької мови |
Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2,6,8,9,11 кл
Мобільний зв'язок . Освітня платформа «На Урок»
|
2. |
17.03 |
5 год. |
1.Робота зі шкільною документацією. ( шкільні журнали) 2.Онлайн консультації з учнями 11 класу. Підготовка до ЗНО. 3.Розробка тестів для учнів 6-гокласу. Тема: „Reise. Reisevorbereitungen.“ 4.Складання завдань для учнів 9-го класу. Тема: „Die deutsche Hauptstadt. Berliner Mauer“ 5.Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» |
Освітня платформа «На Урок» Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 9 кл |
3. |
18.03 |
5 год |
1. Робота над власним блогом. 2. Пошук матеріалів та створення шаблону леп буку на тему: „Meine Kleidung.“ 3. Онлайн консультації з учнями 8-го класу. 4. Онлайн консультації з учнями 9-го класу. 5.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу. |
Інтернет ресурси.
Освітня платформа «На Урок» |
4. |
19.03 |
6 год |
1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 6-го класу. Тема: „Die Reiseroute. Am Bahnhof.“ 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 9-го класу. Тема: „Eine Reise durch Deutschland.“ 4.Створення презентації для учнів 8-го класу «Bekannte Festspiele.» 5. Онлайн консультації з учнями 11 класу. Підготовка до ЗНО.
|
Освітня платформа «На Урок»
Газета « Deutsch»
Освітня платформа «На Урок»
Інтернет ресурси.
|
5. |
20.03 |
6 год |
1. Онлайн консультації з учнями 2-го класу. 2. Онлайн консультація з учнем 2-го класу.(інклюзія) 3.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. 4. Створення презентації для учнів 9-го класу «Deutsche Prsönlichkeiten.» 5.Перевірка робіт учнів 6-го класу. |
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
|
6. |
23.03 |
5 год |
1. Опрацювання фахової літератури. 2.Робота зі шкільною документацією. 3. Упорядкування папки самоосвіти. 5. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину.» |
Освітня платформа «Всеосвіта»
|
7. |
24.03 |
5 год |
1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 2. Підготовка до годин спілкування. 3.Розробка тестових завдань для учнів 8-го класу. Тема: «Die bekanntesten ukrainischen Musiker und Komponisten.» |
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
Освітня платформа «Всеосвіта»
|
8. |
25.03 |
5 год |
1. Розробка та виготовлення флеш карток для учнів 2-го класу. «Wir feiern gern.» 2. Створення презентації для учнів 9-го класу на тему «Interessante Reiseziele in der Ukraine.» 3. Розробка бінарного уроку для 9-го класу по темі «Eine Reise durch die Ukraine.» |
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 9 кл |
9. |
26.03 |
|
1.Виготовлення роздаткового матеріалу по темі «Präteritum» 6 клас. 2.Розробка та виготовлення флеш карток для учнів 2-го класу. «Geburtstagsparty.» 3. Опрацювання фахової літератури. 4.Участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками. |
Освітня платформа «На Урок» |
10. |
27.03 |
6 год |
1. Розробка уроку для 8-го класу по темі «Deutsche Landschaften.» 2. Опрацювання фахової літератури. 3.Робота зі шкільною документацією. |
Підручник С.Сотникова, Г. Гоголєва «Нім. мова» 9 кл |
11. |
30.03 |
5 год. |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 2-го, 6-го, 8-го,9-го,11-го класів, та розміщення їх на сайт школи. 2.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. 3.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з німецької мови. 5.Онлайн консультації з учнями 11 класу. Підготовка до ЗНО. |
Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2,6,8,9,11 кл
Інтернет ресурси.
|
12. |
31.03 |
5 год. |
1. Робота зі шкільною документацією. 2.Розробка тестів для учнів 6-гокласу. Тема: «Eine Abenteuerreise.» 3.Складання завдань для учнів 9-го класу. Тема: «Die größten Städte der Ukraine» 4.Онлайн консультації з учнями 9-го класу. |
Підручник С.Сотникова, Г. Гоголєва «Нім.мова» 6,9 кл. |
13. |
01.04 |
5 год. |
1. Робота над власним блогом. 2. Розробка та виготовлення флеш карток для 2-го кдасу на тему: „Ostern.“ 3. Онлайн консультації з учнями 8-го класу. 4. Онлайн консультації з учнями 11-го класу. Підготовка до ЗНО. |
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
|
14. |
02.04 |
6 год. |
1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 8-го класу. Тема: «Deutsche Städte» 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 9-го класу. Тема: «Meine Lieblingsstadt» 4. Онлайн консультації з учнями 6-го класу. |
Освітня платформа «На Урок»
Освітня платформа «На Урок» |
15. |
03.04 |
6 год |
1. Робота зі шкільною документацією. 2. Онлайн консультації з учнями 2-го класу. 3.Розмноження додаткового матеріалу по темі «Frohe Ostern» 2 клас. 4.Складання інтерактивних тестів для учнів 6-го класу по и темі «Eine Weltreise» 5. Перевірка робіт учнів 6-го, 8-го,9-го класів. |
Інтернет ресурси.
Освітня платформа «На Урок» |