ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ під час проходження переддипломної педагогічної практики

Про матеріал
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ під час проходження переддипломної педагогічної практики відділення технологічної освіти освітньо – кваліфікаційний рівень молодший спеціаліст напрям підготовки 01 Освіта спеціальність 014 Середня освіта. Трудове навчання /технології
Перегляд файлу

Рівненський державний гуманітарний університет

Сарненський педагогічний  коледж 

 

 

ПОГОДЖУЮ                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач виробничої практики                        Директор  ЗОШ  _____________

Гук С.С. ___________                                          __________________________ “___”  _________ 2018 р.                                     “___”  _________ 2018 р.

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН  РОБОТИ

під час  проходження  переддипломної педагогічної  практики

                               студента-практиканта  ІV  курсу  гр. Т - 41

 

Семенюк Софія Павлівна

 (Прізвище,  ім’я,  по  батькові)

відділення  технологічної освіти

освітньо – кваліфікаційний рівень молодший спеціаліст

напрям підготовки 01 Освіта 

                 спеціальність 014 Середня освіта. Трудове навчання /технології   

у  VІІІ  семестрі  2017 – 2018 н.р.

 (з 5 лютого  по 16 березня 2018 року)

 

 

 

 

 

 

 

 

Сарни  2018 р.

п/п

Зміст  роботи

 

Дата

 проведення

Відмітка про  виконання

1.

Підготовка до безперервної  практики.

15.12 – 23. 01

 

1.Знайомство з  вчителем трудового навчання (ПІП вчителя) ________ ________________________, з вчителем інформатики _________________, з керівником гуртка _________________ .

29 грудня

 

2.Вивчення  розділів  Програми  з трудового навчання в ________________ класах.

15.12 – 26.12

 

3. Складання плану виховної роботи у класі, де проходитиму практику в ролі класного керівника, спираючись на план виховної роботи класного керівника. 

23.01 – 02.02

 

4. Підготовка   зразків  наочності,  дидактичного   матеріалу.

15.12 – 23. 01

 

5. Участь  у  групових  консультаціях.

23.01 – 01.02

 

6. Участь  у  настановчій  конференції.

01.02

 

 

2.

 

Вивчення  навчально-матеріальної  бази.  Планування  роботи  школи.

 

 

1. Ознайомлення з  роботою  навчальних  кабінетів,  бібліотеки,  методичного кабінету,  навчальних майстерень.  Вивчення режиму роботи школи.

05.02 – 06.02

 

2. Вивчення  особових  справ учнів закріпленого класу, проведення індивідуальних  бесід  з  окремими  учнями.

05.02 – 06.02

 

3. Ознайомлення   з  планом роботи  школи:  річним планом роботи,  планом  роботи  дитячих  громадських  організацій, календарно-тематичними  планами  по  класах,  планом  виховної  роботи класного керівника, планом керівника гуртка.  

05.02 – 06.02

 

4. Вивчення  матеріального  забезпечення  навчального  процесу  з трудового навчання та інформатики в  закріплених  класах.

05.02 – 06.02

 

 

3.

 

Спостереження  і самостійне проведення навчально-виховної  роботи.

 

 

1. Спостереження  уроків трудового навчання в закріплених класах,  гуртка з трудового навчання.

05.02 – 06.02

 

2. Спостереження уроків інформатики.

05.02 – 06.02

Проводить вчитель-класовод

3. Спостереження виховного заходу у закріпленому  класі на тему «Успішні люди рідного краю – приклад для наслідування».

 07.02

Проводить вчитель-класовод

4. Спостереження загальношкільного виховного заходу на тему «Україна – вільна і незалежна!»

23 лютого

Проводить педагог - організатор

5. Самостійне проведення уроків трудового навчання та інформатики за розкладом відповідно до тем календарного планування.

07 лютого -15 березня 2018

 

6. Самостійне проведення занять гуртка з трудового навчання за окремим розкладом відповідно до тем календарного планування.

07 лютого -15 березня 2018

Скласти окремий розклад і календарне планування 

  1. Проведення залікового відкритого уроку з трудового навчання на тему «

                                                                                  

                                                                                 »

 

Відповідно до дати і теми календарного планування

  1. Проведення залікового відкритого уроку з інформатики на тему «

                                                                                »

 

Відповідно до дати і теми календарного планування

9. Проведення залікового виховного навчально – розвивального заходу  «З чого починається дружба» .

7 лютого

Відповідно до дати і теми плану виховної роботи класовода

 

4.

 

 

Позакласна виховна робота в закріпленому класі

День проведення виховних годин - середа

Відповідно до плану виховної роботи вчителя

 5 – 9 лютого

1.Виховна година «Ми говоримо про мужність» .

2. Бесіда «Збереження тепла та електроенергії в школі та вдома»

3. Індивідуальні бесіди з учнями про стан чергування в класі.

4. Година спілкування в рамках тижня патріотичного виховання «Дерево моєї  родини»

5. Загальношкільна лінійка (виступ агітбригади «За здоровий спосіб життя»)

 

5  лютого

7 лютого

 

 

8 лютого

 

5 – 10 лютого

 

12- 16 лютого

1. Година спілкування про “День закоханих”.

2. Бесіда «Обережно, Грип!».

3.Аналіз ведення щоденників. Анкетування «Інтереси учнів» .

4. Батьківські збори

«Як допомогти дитині в самовихованні?».

 

12 лютого

 

 

 

19 – 23 лютого

1. Виховна година

« Я – дитина і маю права»

2. Бесіди з попередження дитячого травматизму:

-поведінка на льоду;

-правила вуличного руху.

3.Аналіз рейтингу навчальних досягнень учнів класу.

 

19 лютого

20 лютого

 

26 лютого –2 березня

1. Виховна година

«Ми хочемо миру рідній Україні»

2. Виховна година до Дня народження Лесі Українки .

 

28 лютого

02 березня

 

5 – 9 березня

Підготовка і проведення заходів до  Міжнародного жіночого дня.  (8 березня – Міжнародний день боротьби за права жінок і міжнародний миру).

1. Бесіда «Кого і як вітають у День 8 Березня?».

2. Написання творів на тему «Моя мама (бабуся)»

3. Оформлення вітальної листівки – стіннівки «Зі святом жінки і весни».

4. Робота майстерні «Умілі ручки» з виготовлення сувенірів до 8 Березня.

 

 

 

 

6 березня

7 березня

8 березня

 

 

 

 

7 березня

 

12 – 16 березня

Участь у Шевченківському тижні в школі.  

1. Конкурс читців віршів Т.Г. Шевченка «Кобзар Тю Шеченко »

2. Читання і обговорення віршів Т.Г. Шевченка або віршів про нього.

3. Виставка малюнків до віршів Т.Г. Шевченка.

4. Бесіда на морально – етичну тему «Важкий життєвий шлях Т.Г. Шевченка із злиднів дитячих років»

 

12 березня

 

 

 

 

 

 

12 березня

 

 

 

 

5.

Робота  з  батьками.

 

 

1. Оформлення  папки-пересувки для батьків з рекомендаціями та пам’ятками щодо організації активного дозвілля учнів після уроків та надання методичної допомоги при виконанні домашніх завдань з різних предметів.

16 – 30 січня

 

 

 

2. Передавання папки – пересувки учнями за списком із поміткою батьків про ознайомлення зі змістом папки.

08 лютого -18 березня 2017

 

3. Групова консультація  для батьків на тему «Як допомогти дитині в самовихованні?»

21 лютого

 

4. Підготовка виступу на батьківські збори «Організація класу до дня восьмого березня , та привітання батьків із святом.»

08 березня

 

  1. Участь у загальношкільних батьківських зборах «

                                                                                     ».

 

 

 

 

 

 

6.

Перелік конкретнх наочних посібників з усіх предметів.

Виготовлення  наочних посібників.

 

 

1. До уроків трудового навчання в 5 класі:

- таблиці:

  • мультимедійні презентації:
  • -  інструкційні картки

 

 

 

2. До уроків трудового навчання в 6 класі:

- таблиці:

- мультимедійні презентації:

-  інструкційні картки для індивідуального користування  

 

 

3. До уроків трудового навчання в 7 класі:

- таблиці:

- мультимедійні презентації:

-  інструкційні картки для індивідуального користування  

 

 

4. До уроків трудового навчання в 8  класі:

- таблиці:

- мультимедійні презентації:

-  інструкційні картки для індивідуального користування  

 

 

5.До уроків трудового навчання в 9 класі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. До уроків інформатики в ____ класі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

Участь у методичній роботі

 

 

  1. Відвідання  відкритих уроків вчителів школи відповідно до плану роботи методичного об’єднання:

 

 

 

  1. Відвідання  відкритих виховних заходів кращих вчителів школи відповідно до плану виховної роботи заступника директора з ВР:

 

 

 

 

3. Підготовка виступу «Культура особистості» та виступ  на педраді на тему «Діяльність педагогічного колективу школи з питань профілактики девіантної поведінки неповнолітніх»

 

 

4. Підготовка реферативного повідомлення «Імажинативна гра як засіб розвитку логічного мислення» для участі у засіданні методичного  об’єднання вчителів.

 

 

 

8.

Участь у громадській, суспільно-корисній роботі.

 

 

 

 

1.Оформлення  стінної газети про протипожежну безпеку.

12 лютого

 

 

2. Участь у художній самодіяльності, спортивних змаганнях до Міжнародного жіночого дня.

6 березня

 

 

9.

Підсумки педагогічної практики.

1. Оформлення  звітної документації.

2. Участь у підсумковій конференції.

 

15- 19 березня

23 березня

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
33716
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку