Індивідуальний план роботи вчителя 2 класу з 27.04.20 по 30.04.20

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів Ніколенко Наталії Олександрівни на період карантину з 27.04.20 по 30.04.20
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів  Ніколенко Н.О. з 27.04 по 30.05.

№п/п

Зміст роботи

Дата

Час роботи

1.

1.Перевірка робіт учнів за 24 квітня. Аналіз щодо їх виконання та рекомендації у вайбер-групі.

2.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 27 квітня,  використання LearningApps.org.

3. Розробка уроків з української мови (читання та мова) , математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 28 квітня, підбір відеоматеріалу, створення онлайн-тестів з математики.

4.Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Edera «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими потреба-ми», 30 год.

5. Проходження тестів Віртуальної Педагогічної ради, надісланих за 16 квітня.

27.04.

 

 

8.00-9.00

 

9.00-10.00

 

10.00-12.00.

 

 

 

12.00-14.00

 

14.00-14.30

2.

1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 27 квітня в умовах дистанційного навчання.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4.Розміщення уроків та завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 28 квітня.

5. Розробка уроків з української мови (читання) математики, я досліджую світ ( 2 уроки)  для дистанційного навчання на 29 квітня, підбір відеоматеріалу.

6.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу на платформі Edera «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими потреба-ми», 30 год.

28.04.

8.00-8.30

 

8.30-9.30.

 

9.30.-10.30

 

10.30-11.00

 

11.00-13.00.

 

13.00-15.00

3.

1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 28 квітня в умовах дистанційного навчання.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 29 квітня,  використання LearningApps.org.

5. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook.

6.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу Prometheus «Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапа», 60 год.

29.04.

8.00-8.30

 

8.30.-9.30

 

9.30-10.30

 

10.30-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-15.00

4.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 29 квітня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 30 квітня,  використання LearningApps.org.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 5 травня, підбір відеоматеріалу, створення онлайн-тестів з математики, української мови.

5.Самоосвіта. Участь у Всеукраїнській Віртуальній педраді.

6. Самоосвіта. Участь у вебінарі платформи «Всеосвіта» «Ігрові педагогічні прийоми : як пробудити в учнів інтерес до навчання».

30.04.

8.00-9.00

 

9.00-10.00

 

10.00-10.30

 

10.30.-13.00

 

 

14.00-16.00

 

18.00-19.00

 

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку