Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів Ніколенко Н.О. з 27.04 по 30.05.
№п/п |
Зміст роботи |
Дата |
Час роботи |
1. |
1.Перевірка робіт учнів за 24 квітня. Аналіз щодо їх виконання та рекомендації у вайбер-групі. 2.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 27 квітня, використання LearningApps.org. 3. Розробка уроків з української мови (читання та мова) , математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 28 квітня, підбір відеоматеріалу, створення онлайн-тестів з математики. 4.Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Edera «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими потреба-ми», 30 год. 5. Проходження тестів Віртуальної Педагогічної ради, надісланих за 16 квітня. |
27.04.
|
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-12.00.
12.00-14.00
14.00-14.30 |
2. |
1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу. 2.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 27 квітня в умовах дистанційного навчання. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4.Розміщення уроків та завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 28 квітня. 5. Розробка уроків з української мови (читання) математики, я досліджую світ ( 2 уроки) для дистанційного навчання на 29 квітня, підбір відеоматеріалу. 6.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу на платформі Edera «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими потреба-ми», 30 год. |
28.04. |
8.00-8.30
8.30-9.30.
9.30.-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00.
13.00-15.00 |
3. |
1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу. 2.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 28 квітня в умовах дистанційного навчання. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 29 квітня, використання LearningApps.org. 5. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook. 6.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу Prometheus «Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапа», 60 год. |
29.04. |
8.00-8.30
8.30.-9.30
9.30-10.30
10.30-11.00
11.00-12.00
12.00-15.00 |
4. |
1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 29 квітня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 30 квітня, використання LearningApps.org. 4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 5 травня, підбір відеоматеріалу, створення онлайн-тестів з математики, української мови. 5.Самоосвіта. Участь у Всеукраїнській Віртуальній педраді. 6. Самоосвіта. Участь у вебінарі платформи «Всеосвіта» «Ігрові педагогічні прийоми : як пробудити в учнів інтерес до навчання». |
30.04. |
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-10.30
10.30.-13.00
14.00-16.00
18.00-19.00 |