Індивідуальний план роботи
вчителя фізичної культури Чвалко В.О. під час карантину
з 18.03.2020 по 24.04.2020 р.
Дата |
Зміст роботи |
Вікова категорія здобувачів |
Примітка |
18.03.20 |
1.Розробка та упорядкування завдань для учнів 4-9 класів 2.Робота з шкільною документацією 3. Опрацювання фахової літератури |
4-9 класи |
|
19.03.20 |
1.Перегляд вебінару уроків фізичної культури від«JuniorZ» 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного рівня 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі |
4-9 класи |
|
20.03.20 |
1. Розміщення завдань для учнів 4-9 класів. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3.Поняття про здоровий спосіб життя. |
4-9 класи |
|
23.03.20 |
1.Опрацювання додатковової науково-методичної літератури для підвищення теоретичного і наукового рівня (інтернет ресурси). 2.Розробка та упорядкування завдань для учнів 4-9 класів
|
4-9 класи |
|
24.03.20 |
1.Перегляд вебінару «Сучасне патріотичне виховання » з метою підвищення кваліфікації та підготовки до патріотичних змагань «Сокіл Джура»
|
4-9 класи |
|
25.03.20 |
1.Пошук цікавих завдань на станцію фізичної культури до гри- «Захисти себе». 2.Розробка завдань для учнів 4-9 класів.
|
4-9 класи |
|
26.03.20 |
1.Підготовка до уроків. 2.Упорядкування календарно-тематичного планування |
4-9 класи |
|
27.03.20 |
1.Підбір матеріалів для уроків фізичної культури. 2.Перегляд вебінару на освітній платформі «На Урок»
|
4-9 класи |
|
30.03.20 |
1.Перегляд вебінару «Формування світогляду молодших школярів засобами діяльнісного підходу» 2.Робота в дистанційному режимі.
|
4-9 класи |
|
31.03.20 |
1.Пошук цікавих новинок щодо уроків фізкультури 2. Підготовка до уроків. |
4-9 класи |
|
01.04.20 |
1.Перегляд вебінарів на освітній платформі «На Урок» 2.Підготовка до уроків. |
4-9 класи |
|
02.04.20 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного рівня 2.Робота в дистанційному режимі.
|
4-9 класи |
|
03.04.20 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного рівня. 2.Робота в дистанційному режимі.
|
4-9 класи |
|
06.04.20 |
1. Опрацювання методичних рекомендацій щодо уроків фізичної культури. 2.Розміщення власних авторських матеріалів в мережі Internet на сайтах «На урок» та «Всеосвіта» |
|
|
07.04.20 |
1. Опрацювання фахової літератури. 2. Впорядкування матеріалів самоосвіти на Google-сайті. 3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет |
|
|
08.04.20 |
1.Розробка матеріалів для роботи з обдарованими учнями 2. Опрацювання додаткової науково – популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3.Впорядкування матеріалів самоосвіти на Google-сайті. |
|
|
09.04.20 |
1. Опрацювання додаткової науково – популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Самоосвітня робота в мережі Інтернет. |
|
|
10.04.20 |
1.Опрацювання фахової літератури. 2.Розробка та упорядкування завдань для учнів 4-9 класів |
4-9 класи |
|
13.04.20 |
1.Робота в дистанційному режимі. 2.Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus "Медіаграмотність для освітян"
|
|
|
14.04.20 |
1) Пошукова робота в мережі Інтернет. Перегляд вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів». Освітній проект на Урок. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
|
15.04.20 |
1.Опрацювання фахової онлайн-літератури. 2.Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus «Медіаграмотність для освітян» |
|
|
16.04.20 |
1. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber. 2.Опрацювання нового Закону «Про повну загальну середню освіту». 3.Опрацювання фахової онлайн-літератури. |
|
|
17.04.20 |
1.Проходження дистанційного курсу на платформі EdEra 2.Опрацювання фахової онлайн-літератури. |
|
|
20.04.20 |
1.Проходження дистанційного курсу на платформі EdEra 2. Опрацювання фахової літератури та онлайн-джерел щодо підготовки конспектів уроків та публікація їх на освітніх порталах. |
|
|
21.04.20 |
1.Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» на освітньому порталі «Всеосвіта» 2. Індивідуальні консультації для здобувачів освіти в дистанційній формі. 3.Розміщення власного авторського матеріалу в мережі Internet |
|
|
22.04.20 |
1. Розробка завдань та підбір відеороліків відповідно до навчального плану. 2. Розміщення завдань для учнів класу( соціальна мережа Viber) 3.Проходження дистанційного курсу на платформі EdEra |
4-9 класи
|
|
23.04.20 |
1. Опрацювання додаткової науково – популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Самоосвітня робота в мережі Інтернет. |
|
|
24.04.20 |
1.Опрацювання додатковової науково-методичної літератури для підвищення теоретичного і наукового рівня (інтернет ресурси). 2.Розробка та упорядкування завдань для учнів 4-9 класів |
4-9 класи |
|