10 червня о 18:00Вебінар: Літній табір під час карантину, або організація позакласної діяльності онлайн

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ вчителя інформатики, класного керівника 6-A класу Роменської ЗОШ І-ІІІ ст. №11

Про матеріал
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ вчителя інформатики, класного керівника 6-A класу Роменської ЗОШ І-ІІІ ст. №11 Шевченко Олени Романівни, у режимі дистанційної роботи на час проведення карантинних заходів у період з 12.03.2020 по 03.04.2020
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА 6-А КЛАСУ

Роменської ЗОШ І-ІІІ ступенів №11

у режимі дистанційної роботи

на період карантину з 12.03.2020 по 03.04.2020 року

Шевченко Олени Романівни

№ з/п

Дата

Зміст організаційно-методичної роботи

Примітки

1.

12.03

1. Складання плану роботи класного керівника на період карантину

2. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)

3. Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу в телефонному та онлайн режимі.

4. Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.

5. Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр

6. Робота зі шкільною документацією (класним журналом).

7. Оновлення інформації на сторінках власного блогу 

https://shevslena.blogspot.com/

 

https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)

2.

13.03

1. Розробка  і розміщення на персональному блозі, групі в Viber, Facebook інформації для учнів та батьків класу на період карантину

2. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів, відбір веб-сервісів для дистанційного навчання та інформування учнів класу.

3. Робота зі шкільною документацією.

4. Надання консультативної допомоги учням та батькам щодо дистанційної форми навчання та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.

5. Оповіщення у групі Viber, Facebook важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

6. Інформування батьків про «5 речей про коронавірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»  https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya

https://shevslena.blogspot.com/

 

https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya

3.

16.03

1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 6 класів згідно розкладу уроків на блозі.

3. Реєстрація на курс «WEB Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)» на платформі https://courses.ed-era.com/ та проходження завдань першого модуля.

4. Робота зі шкільною документацією (класним журналом)

Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.

 https://shevslena.blogspot.com/

 

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_BBF+WEB+2019/info

4.

17.03

1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 6, 8 класів згідно розкладу уроків на блозі.

2. Участь у онлайн-конференція “Жінки в STEM: від мрії до дії”!

https://shevslena.blogspot.com/

https://forms.gle/tZHTXuKVY1fVXvNM8

5.

18.03

1. Дослідження досвіду передових вчителів і науковців. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 9 класів згідно розкладу уроків на блозі.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

4. Робота зі шкільною документацією.

5. Проходження завдань другого модуля курсу «WEB Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)».

https://shevslena.blogspot.com/

 

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_BBF+WEB+2019/info

6.

19.03

1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 9, 11 класів згідно розкладу уроків на блозі.

2. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

3. Робота зі шкільною документацією (класним журналом)

4. Участь у вебінарі «Презентація основних можливостей Microsoft Teams».

https://shevslena.blogspot.com/

 

Реєстрація: https://www.meetup.com/devrain/events/269480380/

7.

20.03

  1. Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.
  2. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
  3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
  4. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
  5. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 7 та 10 класів згідно розкладу уроків на блозі.
  6. Реєстрація на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності. Проходження курсу «Базовий курс із цифрової грамотності»

https://shevslena.blogspot.com/

 

https://osvita.diia.gov.ua/share/dpt7qn9lxjlbh2iurszp7wpihxyryr5c?fbclid=iwar1z503kmd79nrldwdfycq2hvqtg_qa8kjk6vd70v-itpykxponn1if2rik

8.

23.03

1. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.

2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

3. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 6 класів згідно розкладу уроків на блозі.

4. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

5. Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)

6. Проходження завдань третього модуля курсу «WEB Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)».

https://shevslena.blogspot.com/2020/03/1.html#more

 

9.

24.03

1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 6  та 8 класів згідно розкладу уроків на блозі.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

4. Консультації з батьками в телефонному режимі.

5. Реєстрація на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності. Проходження курсу «Цифрові навички для вчителів»

6. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.

https://shevslena.blogspot.com/

 

https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv

10.

25.03

1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету математика та інформатика для учнів 9 класів згідно розкладу уроків на блозі.

2. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

3. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.

4. Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»

5. Участь у вебінарі «Налаштування навчального процесу за допомогою Microsoft Teams»

shevslena.blogspot.com/

https://naurok.com.ua

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=oBzDhDusrk6tEVGdgCM-b0jMpLXa9J5AhP_j_fvQmxNUN0hJMVdINktMQ1JON1VHOU9JMk9SMjhKOS4u&fbclid=IwAR2I0u8O_L26pD6UEk5p23aOZSehZgNvRT3anr7jJk4Oqu9dMfjHWkzFgw8

11.

26.03

1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 9, 11 класів згідно розкладу уроків на блозі.

2. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

3. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

5.  Реєстрація на курс «Бери й роби» на платформі https://courses.ed-era.com/ та проходження завдань тем 1,2,3

shevslena.blogspot.com/

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019/about

12.

27.03

1. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.

2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів  7 та 10 класів згідно розкладу уроків на блозі.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

4. Проведення консультацій за потреби.

5. Проходження завдань  тем 4, 5, 6 на курсі «Бери й роби»

shevslena.blogspot.com/

 

13.

30.03

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 6 класів згідно розкладу уроків на блозі.

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

4. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

5. Проходження завдань  четвертого модуля та фінального тестування на курсі Основи веб-розробки (HTML, CSS, jаvascript) .

shevslena.blogspot.com/

 

14.

31.03

1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 6 та 8 класів згідно розкладу уроків на блозі.

2. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Оновлення інформації на сторінках блогу.

5. Перегляд матеріалів про організацію STEM уроків.

shevslena.blogspot.com/

 

15.

01.04

1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 9 класів згідно розкладу уроків на блозі.

2. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Оновлення інформації на сторінках блогу.

5. Проходження завдань  тем 7, 8, 9 на курсі «Бери й роби»

shevslena.blogspot.com/

16.

02.04

1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету  інформатика для учнів 9 та 11 класів згідно розкладу уроків на блозі.

2. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Проходження завдань  тем 10, 11, 12 на курсі «Бери й роби»

shevslena.blogspot.com/

17.

03.04

1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету  інформатика для учнів 7 та 10 класів згідно розкладу уроків на сайті.

2. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

3. Корекція календарно-тематичного планування.

4. Проходження завдань  тем 13, 14, 15 та фінального тестування на курсі «Бери й роби».

shevslena.blogspot.com/

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з ВР

_________________Людмила Бакай

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 6 клас, Планування
Додано
24 березня
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку