Календарно-тематичне планування
роботи гуртка з інформатики
«WordOk»
(Філія Гребінківська ЗОШ І-ІІ ступенів №1)
Вчитель інформатики: Вовкодав Альона Андріївна
2019
Метою гуртка є формування в учнів цілісного уявлення про глобальному інформаційному просторі і принципах отримання інформації, а також створення власних інформаційних ресурсів на основі вивчених додатків пакету MS Oficce та знайомства з достатньо відомими у світі технологіями, які використовуються при проектуванні, розробленні і створенні робототехнічних систем.
Основні завдання:
• систематизувати підходи до вивчення предмета;
• прищеплювати навички програмування через розробку програм у середовищі візуального програмування
сформувати в учнів єдину систему понять, пов'язаних із створенням, одержанням, обробкою, інтерпретацією і зберіганням інформації різного типу;
• показати основні прийоми ефективного використання інформаційних ресурсів Інтернет;
• використовувати інформаційні ресурси для створення персональних проєктів;
• сформувати логічні зв'язки з іншими предметами, які входять в курс середньої освіти.
Проблемна тема:
Розвиток інформаційної компетентності учнів засобами проєктної діяльності.
Власні очікування:
По закінченні навчання за даною освітньою програмою, що навчаються повинні вміти складати програми з використанням вказівок блоку EV3, володіти навиками роботи в середовищі візуального програмування, створювати презентації, фільми, слайд-шоу, візитки, буклети, працювати з графічними об'єктами, проводити різні маніпуляції з ними.
Контроль знань і умінь учнів перевіряється за розробленими ними індивідуальними проєктами.
Практичні роботи методично орієнтовані на використання методу проєктів, що дозволяє диференціювати і індивідуалізувати навчання. Можливе виконання практичних занять у позаурочний час в комп'ютерному класі чи вдома.
На навчальних та практичних заняттях звертається увага учнів на дотримання вимог безпеки праці, пожежної безпеки, виробничої санітарії та особистої гігієни
Основні знання та вміння
Учні повинні знати:
Учні повинні вміти:
Календарно-тематичне планування роботи гуртка «WordOk»
№ |
Дата |
Тема |
Примітка |
1 |
|
|
Інструктаж з ТБ |
Робототехніка |
|||
2 |
|
Вступ. Знайомство з робототехнікою Mindstorms. |
|
3 |
|
Історія робототехніки. Робототехніка Mindstorms. |
|
4 |
|
Знайомство з конструктором. |
|
5 |
|
Середовище програмування LabVIEW. |
Інструктаж з ТБ |
6 |
|
Середовище програмування Mindstorms EV3-G. |
Інструктаж з ТБ |
7 |
|
Програмування рухів робота. |
Інструктаж з ТБ |
8 |
|
Програмування рухів робота. |
Інструктаж з ТБ |
Конкурс «Бебрас» |
|||
9 |
|
Огляд завдань міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерного мислення «Бебрас» 2017р. |
Інструктаж з ТБ |
10 |
|
Огляд завдань міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерного мислення «Бебрас» 2018р. |
Інструктаж з ТБ |
Використання програми Photostage Slideshow |
|||
11 |
|
Огляд програмних можливостей Photostage Slideshow. |
|
12 |
|
Підготовка матеріалу для створення фільму. |
Інструктаж з ТБ |
13 |
|
Вставка титрів. Вставка звуків. |
Інструктаж з ТБ |
14 |
|
Настройка спецефектів. Збереження проєкту та фільму. |
Інструктаж з ТБ |
15 |
|
Комп'ютерний практикум (підготовка матеріалу). |
Інструктаж з ТБ |
16 |
|
Навчальний проєкт – створення власного фільму. |
Інструктаж з ТБ |
Програма MS Publisher |
|||
17 |
|
Використання програми MS Publisher. |
|
18 |
|
Огляд програмних можливостей. |
Інструктаж з ТБ |
19 |
|
Типи публікацій, набори макетів. |
Інструктаж з ТБ |
20 |
|
Розміщення інформації. |
Інструктаж з ТБ |
21 |
|
Форматування об'єктів. |
Інструктаж з ТБ |
22 |
|
Вставка зображень. |
Інструктаж з ТБ |
23 |
|
Комп'ютерний практикум (підготовка матеріалу). |
Інструктаж з ТБ |
24 |
|
Створення візитки. |
Інструктаж з ТБ |
25 |
|
Навчальний проєкт – створення буклету. |
Інструктаж з ТБ |
Текстовий процесор Microsoft Word |
|||
26 |
|
Версії Microsoft Office та їх відмінності. Основні правила оформлення документу. Текстовий редактор Microsoft Word. |
Інструктаж з ТБ |
27 |
|
Створення та збереження документу. Вид документу. Відкриття документу. Меню. Набір тексту. Практична робота – створення реферату. |
Інструктаж з ТБ |
28 |
|
Панель інструментів. Форматування тексту: розмір, шрифту, колір, вирівнювання, стиль, маркувальний список. Практична робота – форматування реферату. |
Інструктаж з ТБ |
29 |
|
Розмітка сторінки: поля, розмір, фон, границя, колонки, абзац. Практична робота – встановлення параметрів сторінки в рефераті. |
Інструктаж з ТБ |
30 |
|
Графічне оформлення документу: картинки, автофігури та об’єкти. Їх настроювання. Практична робота – додавання об’єктів в реферат. |
Інструктаж з ТБ |
31 |
|
Створення таблиць. Робота з таблицями. Практична робота – оформлення щоденника дослідницької роботи. |
Інструктаж з ТБ |
32 |
|
Копіювання, додавання, видалення, переміщення фрагменту документу. Автозаміна. |
Інструктаж з ТБ |
33 |
|
Практична робота - редагування реферату. Пошук та заміна фрагментів тексту. |
Інструктаж з ТБ |
34 |
|
Текст. Ефекти. Підбір необхідних кольорів. Практична робота – створення титульного листа до портфоліо вихованця гуртка. |
Інструктаж з ТБ |
35 |
|
Портфоліо вихованця гуртка. Самостійна робота – створення власного портфоліо. |
Інструктаж з ТБ |