«Погоджено» «Затверджено»
Заступник з НВР Директор школи
__________Гарнаженко С.С. ___________Г.П.Сурова
___ _________20р. ___ _________20р.
Індивідуальний план роботи під час карантину
(12.03.2020 – 29.05.2020)
вчителя історії та правознавства
Роксоланівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Гарнаженко С.С.
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
12. 03 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5- 11 класів з історії та правознавства 2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3. Складання схем та таблиць для учнів 9-11 класу |
9. 00 – 12. 30
|
Згідно з навчальною програмою |
2 |
13. 03 |
1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) 2. Онлайн консультації з учнями 11 класу підготовка до ЗНО 3. Перевірка контрольних робот 6, 11 класи |
9. 00 – 10. 00
|
Перегляд відео уроку
|
3 |
16. 03 |
1. Перевірка учнівських практичних робот (6 клас) 2. Опрацювання фахової літератури |
9. 00 – 10. 00 |
Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
4 |
17. 03 |
1. Розробка тестів з історії України ( період незалежності) 11 клас 2. Онлайн консультації з учнями 11 класу підготовка до ЗНО |
11. 00 – 13. 00 |
Згідно з навчальною програмою |
5 |
18. 03 |
1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Онлайн консультації з учнями індивідуального навчання 3. Онлайн консультації з учнями 9 класів. Підготовка до конкурсу «Феміда» |
10. 00 – 12. 00 |
Переглянути відео урок за посиланням com/watch?v =YlTrSNC5DZU |
6 |
19.03 |
1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на період карантину(перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн- уроками з історії): 8,9,10, 11 класи ( історія України, всесвітня історія, правознавство) 2. Участь в вебінарі " Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів" ( "На урок")
|
9. 00 – 11. 00
|
Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
7 |
20.03 |
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Виготовлення куточка підготовки до ЗНО
3. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4. Розробка дидактичних матеріалів для 5-11 класів з історії України та Всесвітньої історії
|
9. 00 – 11. 00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
8 |
23.03 |
1. Робота з методичною літературою.
2. Проходження курсів на Prometheus куку курсу " Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти"
|
9. 00 – 11. 00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
9 |
24.03 |
1. Створення презентації для 11 класу, підготовка до ЗНО 2. Створення бази дат з історії України для ЗНО ( для куточка підготовки до ЗНО)
|
11. 00 – 13. 00 |
Згідно з навчальною програмою |
10 |
25.03 |
.Виготовлення папки фотографій персоналій з історії України для ЗНО ( для куточка підготовки до ЗНО) 2.Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів, класних керівників.
|
9. 00 – 11. 00
|
Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
11 |
26.03 |
1. Виготовлення папки "Пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва з історії України ( для куточка підготовки ЗНО) 2.Підготовка до уроків, написання конспектів з історії України, всесвітньої історії, правознавства. |
9. 00 – 11. 00
|
Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
12 |
27.03 |
.Створення презентації для 11 класу з історії України . Тема " Творення нової України"; Підбір відеофайлів та докутентів. 2.Підготовка тестових завдань для 11 класу з історії України |
11. 00 – 13. 00 |
|
13 |
30.03. |
1.Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок" 2.Створення презентації, підбір відео -матеріалів для 10 класу по темі " Україна в роки другої світової війни" |
11. 00 – 13. 00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
14 |
31.03. |
1.Добірка джерел цікавої інформації для 8,9,10,11 класів з історії України, ісесвітньої історії, правознавства. 2.Перегляд матеріалів на сайті "Всеосвіта" з теми" Навчальні ігри: знахідка на будь-який урок"
|
9. 00 – 11. 00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
15 |
01.04 |
1.Працювати з " Тренажером підготовки до ЗНО" на сайті "Всеосвіта" 2. Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів, класних керівників. |
11. 00 – 13. 00 |
Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
16 |
02.04. |
1. Підготовка тестів з історії України для 11 класу, для підготовки до ЗНО 2.Дивитись на сайті "На урок"конференцію "Інтернет-ресурси у навчальному процесі |
11. 00 – 13. 00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
17 |
03.04 |
1. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 8,9,10,11 класів.
|
9. 00 – 11. 00
|
|
18 |
06.04. |
2. Розміщення на сайті ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Олієва завдань з історії, правознавста та громадянської освіти для учнів 5-11 класів на період карантину
3. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber, Messenger.
4. Ознайомлення учнів 8 класу через мережу Instagram із виховними справами під час дистанційного навчання https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2582628735313357&id=100006987676809
5. Підготовка матеріалів до засідання атестаційної комісії ІІ рівня.
6. Участь у вебінарі «З чого розпочати дистанційне навчання. Напростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція»https://vseosvita.ua/webinar/z-cogo-rozpocati-distancijne-navcanna-naprostisi-onlajn-servisi-ta-pokrokova-instrukcia-172.html
|
09.00- 12.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
19 |
08.04. |
1. Ознайомлення з фрагментами електронних версій підручників з історії України та всесвітньої історії для 7 класу в електронній бібліотеці та вибір підручників https://lib.imzo.gov.ua/konkurs-pdruchnikv/konkursniy-vdbr-pdruchnikv-dlya-7-klasu/
2. Індивідуальні консультації для учнів 5-7, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Онлайн консультації з учнями 11 класу, підготовка до ЗНО
4. Участь у вебінарі «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання»https://vseosvita.ua/webinar/formi-ta-metodi-podanna-materialu-v-umovah-distancijnogo-navcanna-173.html
5. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків) http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/, http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/ |
09.00- 12.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
20 |
10.04. |
1. Підбір інтерактивних вправ з історії на платформі LearningApps.org https://learningapps.org/index.php?category=9&s=
2. Індивідуальні консультації для учнів 8 та 9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Онлайн консультації з учнями 11 класу, підготовка до ЗНО
4. Перегляд вебінару «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процессу»https://naurok.com.ua/webinar/pravila-distanciyno-komunikaci-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu
5. Оформлення матеріалів на персональному сайті вчителя історії та правознавства |
09.00- 11.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
21 |
13.04. |
2. Підбір відеоматеріалів для 8 класу на каналі YouTube з історії України https://www.youtube.com/watch?v=AUFt2Y3e01g&list=PLExsQHSmZLcWFJGoVEoCJxfCg0SGj4oYW та всесвітньої історії https://www.youtube.com/watch?v=6xTAvjb7_tE&list=PLExsQHSmZLcVFCfUISyW5AMoL7moLnB8d 3. Індивідуальні консультації для учнів10 та 11 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html
http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/, http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/ |
09.00- 14.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
22 |
15.04. |
1. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Онлайн консультації для батьків 5-11 класів
3. Підбір відеоматеріалів для 7 класу на каналі YouTube з історії України https://www.youtube.com/watch?v=iIjHimCn-IE&list=PLtZcZP-6SmQ6xvEg-9AOO4OXKoKk2g9Dj&index=2&t=0s та всесвітньої історії https://www.youtube.com/watch?v=bfFnCiMfN5g&list=PLtZcZP-6SmQ66PEK7ldAxwvFMyE9_SeMw
4. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії
6. Перегляд вебінару «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину»https://naurok.com.ua/webinar/steam--ta-art-instrumenti-dlya-pidtrimki-psihichnogo-ta-fizichnogo-zdorov-ya-pid-chas-karantinu
|
09.00- 13.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
23 |
17.04. |
1. Робота в мережі Інтернет (пошук доступних сайтів і платформ для підготовки до ЗНО з історії України), інформування учнів 11 класу. http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/gotuyemosj_do_zno/
2. Оформлення матеріалів на персональному сайті вчителя історії та правознавства https://vseosvita.ua/user/id266810
3. Індивідуальні консультації для учнів 5-10, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії
6. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків) http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/, http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/ |
09.00- 11.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
24 |
22.04. |
1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.
2. Індивідуальні консультації для учнів 10 -11 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Онлайн консультації для батьків 5-11 класів
4. Перегляд вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat
5. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків) http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/, http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/ |
09.00- 14.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
25 |
24.04. |
1. Робота в мережі інтернет https://osvita.ua/school/lessons_summary/
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування
4. Перевірка виконанання учнями тестових завдань та платформі «На Урок» |
09.00- 12.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
26 |
27.04 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 2. Підготовка конспектів уроків. 3. Робота зі шкільною документацією 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання
|
09.00- 11.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
27 |
28.04 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів. 2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3.Корекція календарно – тематичного планування.
|
09.00- 11.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
28 |
29.04 |
1. Розробка тестових завдань 7 клас Всесвітня історія («Матеріальний і духовний світ Європейського Середньовіччя») 2. Індивідуальні консультації з учнями 8 клас 3.Перевірка тестових завдань 7 клас 3. Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів
|
09.00- 11.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
29 |
30.04 |
|
09.00- 11.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
30 |
04.05 |
1. Підготовка конспектів уроків 2. Корекція календарно – тематичного планування. 3.Опрацювання матеріалів на сайті: 4. Перевірка виконання учнями завдань за 22.04.2020. |
09.00- 11.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
31 |
05.05 |
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні хімії. 2. Підбір завдань та розсилка в Viber для учнів 7-11 класів в умовах навчання дистанційної форми. 3.Опрацювання матеріалів на сайті: |
09.00- 13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
32 |
06.05 |
1. Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з хімії 2. Консультація для учнів 9класу за допомогою соціальних мереж 3.Опрацювання матеріалів на сайті: 4. Опрацювання статей на освітньому проекті «Методичний портал». |
09.00- 12.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
33 |
07.05 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу з історії 2. Консультація для учнів 7 класу за допомогою соціальних мереж 3.Опрацювання матеріалів на сайті: 4. Опрацювання матеріалів на освітньому проекті «На урок». |
09.00- 11.00
|
Згідно з навчальною програмою |
|
34 |
12.05 |
1. Консультування учнів за допомогою
соціальних мереж 2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з історії учні5-11 класів 3. Опрацювання теми; «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів на уроках історії та правознавства шляхом впровадження комп’ютерних технологій» 4.Опрацювання матеріалів на сайті |
09.00- 13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
35 |
13.05 |
1. Розробка та розсилка завдань в Viber для учнів 7 - 11 класів з історії та правознавства 2. Консультації з учнями і батьками з питань технологій дистанційного навчання 3. Опрацювання презентацій на сайті 4. Перевірка виконання учнями завдань за 04.05-12.05 |
09.00- 14.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
36 |
14.05 |
1.Підбір відеоматеріалів для 8 класу на каналі YouTube з Всесвітньої історії https://www.youtube.com/watch?v=AUFt2Y3e01g&list=PLExsQHSmZLcWFJGoVEoCJxfCg0SGj4oYW та всесвітньої історії https://www.youtube.com/watch?v=6xTAvjb7_tE&list=PLExsQHSmZLcVFCfUISyW5AMoL7moLnB8d
|
09.00- 10.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
37 |
15.05 |
2. Підбір відеоматеріалів для 8 класу на каналі YouTube з історії України https://www.youtube.com/watch?v=AUFt2Y3e01g&list=PLExsQHSmZLcWFJGoVEoCJxfCg0SGj4oYW та всесвітньої історії https://www.youtube.com/watch?v=6xTAvjb7_tE&list=PLExsQHSmZLcVFCfUISyW5AMoL7moLnB8d 3. Індивідуальні консультації для учнів10 та 11 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 7. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html
http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/, http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/
|
09.00- 14.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
38 |
18.05 |
Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. Розміщення завдань з історії для учнів 5кл. по темі:»Хто заклав підвалини української історичної науки» Самоосвітня робота з онлайн платформами: «Критичне мислення»,»Якість освіти»,Уміти вчити»
|
09.00- 11.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
39 |
19.05 |
Індивідуальні консультації для учнів 8,10 класу, які потребують допомоги під час навчання дистанційної форми. Розміщення завдань з історії (соціальна мережа,viber) для учнів 6-х класів за темою: «Криза Римської республіки. Загибель Римської республіки » Упорядкування документації із самоосвіти. Розміщення завдань з історії для учнів 7 класу за темою:»Практичне заняття Середньовічні школи та університети »
|
09.00- 11.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
40 |
20.05 |
Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування Розміщення завдань з Всесвітньої історії для учнів7- класу Розробка тестів з правознавства. Розміщення завдань з історії для учнів 10 класу |
09.00- 11.00
|
Згідно з навчальною програмою |
|
41 |
21.05 |
Розміщення завдань для учнів 9 класу з правознавства по темі :Нова українська поліція. Перегляд вебінару «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину»
|
09.00- 11.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
42 |
22.05 |
Розміщення завдань з історії для учнів 5кл. по темі »Практичне заняття. Чим відрізняється наукове та мистецьке осмислення минулого» Розробка тестів для учнів 9 класу https://naurok.com.ua/test/legka-ta-harchova-promislovist-62557.html
|
09.00- 10.30
|
Згідно з навчальною програмою |
|
43 |
25.05 |
1. Розробка завдань для учнів 5-10 класів з історії. 2. Розміщення розроблених завдань на сайті школи. 3. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами
|
09.00- 11.00
|
Згідно з навчальною програмою |
|
44 |
26.05 |
1. Розсилка завдань для учнів 6,8, 9, 10 класів з історії у Viber 2.Он-лайн консультації з учнями 6 класу. 3. Продовжувати розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з історії. 4. Перевірка завдань виконаних учнями (надісланих у Viber групу та електронну пошту).
|
09.00- 12.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
|
45 |
27.05 |
1. Розсилка завдань для учнів 6,8, 9, 10 класів з історії у Viber 2.Он-лайн консультації з учнями 6 та 9 класу. 3. Продовжувати розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з історії.
|
09.00- 11.00
|
Згідно з навчальною програмою |
|
46 |
28.05 |
1. Розсилка завдань для учнів 6,8, 9, 10 класів з історії у Viber 2. Перевірка контрольних та семестрових робіт зданих учнями. 3.Виведення підсумкового оцінювання за ІІ семестр і за рік. |
09.00- 12.00
|
Згідно з навчальною програмою |
|
47 |
29.05 |
1. Розсилка завдань для учнів 5, 6,7, 9, 10 класів з історії у Viber 2. Онлайн спілкування з учнями 10 класу, про їхні труднощі при дистанційному навчанні. 3.Перевірка контрольних та семестрових робіт зданих учнями. 4.Виведення підсумкового оцінювання за ІІ семестр і за рік.
|
09.00- 13.00
|
Згідно з навчальною програмою |
|
_____ _____________20р. ________________Гарнаженко С.С.