Індивідуальний план роботи вчителя історії та правознавства на період з 12.03 по 29.05

Про матеріал
Даний матеріал допоможе вчителю-предметнику у плануванні робочого чсасу в період дистанційного навчання
Перегляд файлу

«Погоджено»                                                                     «Затверджено»

Заступник з НВР                                                                Директор школи

__________Гарнаженко С.С.                               ___________Г.П.Сурова

___    _________20р.                                                     ___  _________20р.

 

Індивідуальний план роботи під час карантину

  (12.03.2020 – 29.05.2020)

вчителя історії та правознавства

 Роксоланівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Гарнаженко С.С.

 

 

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

12. 03

1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5- 11 класів з історії та правознавства

2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

3. Складання схем та таблиць для учнів 9-11 класу 

9. 00 – 12. 30

 

Згідно з навчальною програмою

2

13. 03

1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали)

2. Онлайн консультації з учнями 11 класу підготовка до ЗНО

3. Перевірка контрольних робот 6, 11 класи

9. 00 – 10. 00

 

 

 

Перегляд відео уроку

https://youtu.be/NL-rYDLT0T0

 

 

3

16. 03

1. Перевірка учнівських практичних робот (6 клас)

2. Опрацювання фахової літератури

9. 00 – 10. 00

Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

4

17. 03

1. Розробка тестів з історії України ( період незалежності) 11 клас

2. Онлайн консультації з учнями 11 класу підготовка до ЗНО

 

 

 

11. 00 – 13. 00

Згідно з навчальною програмою

5

18. 03

1.Упорядкування папки самоосвіти

2. Онлайн консультації з учнями індивідуального навчання

3. Онлайн консультації з учнями 9 класів. Підготовка до конкурсу «Феміда»

 

 

10. 00 – 12. 00

Переглянути відео урок за посиланням

https://www.youtube.

com/watch?v

=YlTrSNC5DZU

6

19.03

1. Розробка  і розміщення на  сайті школи завдань для учнів  на період карантину(перегляд відеофайлів,  знайомство з онлайн- уроками з історії): 8,9,10, 11 класи  ( історія України, всесвітня історія, правознавство)

2. Участь в вебінарі " Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів" ( "На урок")

 

9. 00 – 11. 00

 

 

Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

7

20.03

1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

 

2. Виготовлення куточка підготовки до ЗНО

 

3. Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4. Розробка дидактичних матеріалів для 5-11 класів з історії України та Всесвітньої історії

 

9. 00 – 11. 00

 

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

8

23.03

1. Робота з методичною літературою.

 

2. Проходження курсів  на Prometheus  куку курсу

" Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти"

 

 

9. 00 – 11. 00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

9

24.03

1. Створення презентації для 11 класу, підготовка до ЗНО

2. Створення  бази  дат з історії України  для ЗНО ( для куточка підготовки до ЗНО)

 

 

 

 

11. 00 – 13. 00

Згідно з навчальною програмою

10

25.03

.Виготовлення  папки фотографій персоналій з історії України для ЗНО

( для куточка підготовки до ЗНО)

2.Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів, класних керівників.

 

9. 00 – 11. 00

 

 

 

Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

11

26.03

1. Виготовлення папки "Пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва з історії України ( для куточка підготовки ЗНО)

2.Підготовка до уроків, написання конспектів

з історії України, всесвітньої історії, правознавства.

9. 00 – 11. 00

 

 

 

Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

12

27.03

.Створення презентації для 11 класу з історії України .  Тема " Творення нової України";

Підбір відеофайлів та докутентів.

2.Підготовка тестових завдань для 11 класу з

історії України

 

 

 

11. 00 – 13. 00

 

13

30.03.

1.Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок"

2.Створення презентації, підбір відео -матеріалів для 10 класу по темі " Україна в роки другої світової війни"

 

 

 

11. 00 – 13. 00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

14

31.03.

1.Добірка джерел цікавої інформації для 8,9,10,11 класів з історії України, ісесвітньої історії, правознавства.

2.Перегляд матеріалів на сайті "Всеосвіта"

з теми" Навчальні ігри: знахідка на будь-який урок"

 

9. 00 – 11. 00

 

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

15

01.04

1.Працювати з " Тренажером  підготовки до ЗНО" на сайті "Всеосвіта"

2. Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів, класних керівників.

 

 

 

11. 00 – 13. 00

Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

16

02.04.

1. Підготовка тестів з історії України для 11 класу, для підготовки до ЗНО

2.Дивитись на сайті "На урок"конференцію

"Інтернет-ресурси у навчальному процесі

 

 

 

11. 00 – 13. 00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

17

03.04

1.  Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації для 8,9,10,11 класів.

 

 

9. 00 – 11. 00

 

 

 

 

 

 

18

06.04.

  1. 1.  Робота з документацією, корекція календарно – тематичного планування

 

2. Розміщення на сайті ЗОШ І-ІІІ  ступенів с.Олієва завдань з історії, правознавста та громадянської освіти  для учнів 5-11 класів на період карантину

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/distancijne_navchannya/distancijne_navchannya_prodovzheno_po_predmetah/

 

3. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber, Messenger.

 

4. Ознайомлення учнів 8 класу через мережу Instagram із виховними справами під час дистанційного навчання

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2582628735313357&id=100006987676809

 

5. Підготовка матеріалів до засідання атестаційної комісії  ІІ рівня.

 

6. Участь у вебінарі «З чого розпочати дистанційне навчання. Напростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція»

https://vseosvita.ua/webinar/z-cogo-rozpocati-distancijne-navcanna-naprostisi-onlajn-servisi-ta-pokrokova-instrukcia-172.html

 

09.00- 12.00

 

 

 

 

 

 

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

19

08.04.

1. Ознайомлення з фрагментами електронних версій підручників з історії України та всесвітньої історії для 7 класу в електронній бібліотеці  та вибір підручників

https://lib.imzo.gov.ua/konkurs-pdruchnikv/konkursniy-vdbr-pdruchnikv-dlya-7-klasu/

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 5-7, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Онлайн консультації з учнями 11 класу, підготовка до ЗНО

 

4. Участь у вебінарі «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання»

https://vseosvita.ua/webinar/formi-ta-metodi-podanna-materialu-v-umovah-distancijnogo-navcanna-173.html

 

5. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків)

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/,

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/

09.00- 12.00

 

 

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

20

10.04.

1. Підбір  інтерактивних вправ з історії на платформі LearningApps.org

https://learningapps.org/index.php?category=9&s=

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 8 та 9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Онлайн консультації з учнями 11 класу, підготовка до ЗНО

 

4. Перегляд вебінару «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процессу»

https://naurok.com.ua/webinar/pravila-distanciyno-komunikaci-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu

 

5. Оформлення матеріалів на персональному сайті вчителя історії та правознавства

 https://vseosvita.ua/user/id266810

09.00- 11.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

21

13.04.

  1. 1. Поповнення методичними розробками бібліотеки освітнього проекту «На Урок»
  2. https://naurok.com.ua/biblioteka/moe

 

2. Підбір відеоматеріалів для 8 класу на каналі YouTube з історії України

https://www.youtube.com/watch?v=AUFt2Y3e01g&list=PLExsQHSmZLcWFJGoVEoCJxfCg0SGj4oYW

та всесвітньої історії

https://www.youtube.com/watch?v=6xTAvjb7_tE&list=PLExsQHSmZLcVFCfUISyW5AMoL7moLnB8d

  1.  

3. Індивідуальні консультації для учнів10 та 11 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

4.                  Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

 

  1.              Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків)

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/,

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/

 

09.00- 14.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

22

15.04.

1. Перегляд новинок  інформаційно-методичної літератури

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Онлайн консультації для батьків 5-11 класів

 

3. Підбір відеоматеріалів для 7 класу на каналі YouTube з історії України

https://www.youtube.com/watch?v=iIjHimCn-IE&list=PLtZcZP-6SmQ6xvEg-9AOO4OXKoKk2g9Dj&index=2&t=0s

та всесвітньої історії

https://www.youtube.com/watch?v=bfFnCiMfN5g&list=PLtZcZP-6SmQ66PEK7ldAxwvFMyE9_SeMw

 

4. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії

https://history.vn.ua/

 

6.                Перегляд вебінару  «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину»

https://naurok.com.ua/webinar/steam--ta-art-instrumenti-dlya-pidtrimki-psihichnogo-ta-fizichnogo-zdorov-ya-pid-chas-karantinu

 

  09.00- 13.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

23

17.04.

1.  Робота в мережі Інтернет (пошук доступних сайтів і платформ для підготовки до ЗНО з історії України), інформування учнів 11 класу.

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/gotuyemosj_do_zno/

 

2.  Оформлення матеріалів на персональному сайті вчителя історії та правознавства

 https://vseosvita.ua/user/id266810

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 5-10, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

4.  Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії

https://history.vn.ua/

 

  1.              Онлайн консультації з учнями 11 класу підготовка до ЗНО

 

6. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків)

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/,

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/

09.00- 11.00

 

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

24

22.04.

1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 10 -11 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Онлайн консультації для батьків 5-11 класів

 

4. Перегляд вебінару  «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat

 

5. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків)

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/,

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/

09.00- 14.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

25

24.04.

1.  Робота в мережі інтернет

https://osvita.ua/school/lessons_summary/

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3. Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування

 

4. Перевірка виконанання учнями

тестових завдань та платформі «На

Урок»

09.00- 12.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

26

27.04

1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків.

2. Підготовка конспектів уроків.

3. Робота зі шкільною документацією

4.  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання

 

 

09.00- 11.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

27

28.04

1. Розробка і розміщення завдань для учнів.

2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань.

3.Корекція календарно – тематичного планування.

 

09.00- 11.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

28

29.04

1. Розробка тестових завдань 7 клас Всесвітня історія («Матеріальний і духовний світ Європейського Середньовіччя»)

2.  Індивідуальні консультації з учнями 8 клас

3.Перевірка тестових завдань 7 клас

3. Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів

 

09.00- 11.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

29

30.04

  1. Розроблення індивідуального плану самоосвіти на період з 27.04 по 11.05.2020 р
  2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи
  3. Опрацювання фахової літератури.
  4. Розсилання завдання учням 5-11 класів згідно розкладу та онлайн-консультації.

09.00- 11.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

30

04.05

1. Підготовка конспектів уроків

2. Корекція календарно – тематичного

планування.

3.Опрацювання матеріалів на сайті:

4. Перевірка виконання учнями завдань за

22.04.2020.

09.00- 11.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

31

05.05

1. Опрацювання додаткової науково-популярної

літератури для підвищення теоретичного та

наукового рівня при викладанні хімії.

2. Підбір завдань та розсилка в Viber для учнів

7-11 класів в умовах навчання дистанційної

форми.

3.Опрацювання матеріалів на сайті:

09.00- 13.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

32

06.05

1. Опрацювання фахової літератури щодо

організації позаурочної роботи з хімії

2. Консультація для учнів 9класу за допомогою

соціальних мереж

3.Опрацювання матеріалів на сайті:

4. Опрацювання статей на освітньому проекті

«Методичний портал».

09.00- 12.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

33

07.05

1. Виготовлення дидактичного матеріалу з історії

2. Консультація для учнів 7 класу за допомогою

соціальних мереж

3.Опрацювання матеріалів на сайті:

4. Опрацювання матеріалів на освітньому проекті

«На урок».

09.00- 11.00

 

Згідно з навчальною програмою

34

12.05

1. Консультування учнів за допомогою

 

соціальних мереж

2. Продовжити розробляти та підбирати

матеріали до тематичної перевірки знань з історії  учні5-11 класів

3. Опрацювання теми; «Формування та розвиток

ключових компетентностей учнів на уроках

історії та правознавства шляхом впровадження комп’ютерних

технологій»

4.Опрацювання матеріалів на сайті

09.00- 13.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

35

13.05

1. Розробка та розсилка завдань в Viber для

учнів 7 - 11 класів з історії та правознавства

2. Консультації з учнями і батьками з питань

технологій дистанційного навчання

3. Опрацювання презентацій на сайті

4. Перевірка виконання учнями завдань за

04.05-12.05

09.00- 14.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

36

14.05

1.Підбір відеоматеріалів для 8 класу на каналі YouTube з Всесвітньої історії

https://www.youtube.com/watch?v=AUFt2Y3e01g&list=PLExsQHSmZLcWFJGoVEoCJxfCg0SGj4oYW

та всесвітньої історії

https://www.youtube.com/watch?v=6xTAvjb7_tE&list=PLExsQHSmZLcVFCfUISyW5AMoL7moLnB8d

 

09.00- 10.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

37

15.05

  1. 1. Поповнення методичними розробками бібліотеки освітнього проекту «На Урок»
  2. https://naurok.com.ua/biblioteka/moe

 

2. Підбір відеоматеріалів для 8 класу на каналі YouTube з історії України

https://www.youtube.com/watch?v=AUFt2Y3e01g&list=PLExsQHSmZLcWFJGoVEoCJxfCg0SGj4oYW

та всесвітньої історії

https://www.youtube.com/watch?v=6xTAvjb7_tE&list=PLExsQHSmZLcVFCfUISyW5AMoL7moLnB8d

  1.  

3. Індивідуальні консультації для учнів10 та 11 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

7.                  Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

 

  1.              Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально- методичне забезпечення уроків)

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/istoriya/,

http://oliiv-zosh.edukit.te.ua/downloadcenter/pravoznavstvo_gromadyansjka_osvita/

 

09.00- 14.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

38

18.05

Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

Розміщення завдань з історії для учнів 5кл. по темі:»Хто заклав підвалини української історичної науки»

Самоосвітня робота з онлайн платформами: «Критичне мислення»,»Якість освіти»,Уміти вчити»

 

09.00- 11.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

39

19.05

Індивідуальні консультації для учнів 8,10 класу, які потребують допомоги під час навчання дистанційної форми.

Розміщення завдань  з історії (соціальна мережа,viber)

 для учнів 6-х класів  за темою: «Криза Римської республіки. Загибель Римської республіки »

Упорядкування документації із самоосвіти.

Розміщення завдань з історії для учнів 7 класу за темою:»Практичне заняття Середньовічні школи та університети »

 

09.00- 11.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

40

20.05

Робота зі шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування

Розміщення завдань з Всесвітньої історії для учнів7- класу

Розробка тестів з правознавства.

Розміщення завдань з історії для учнів 10 класу

09.00- 11.00

 

Згідно з навчальною програмою

41

21.05

Розміщення завдань для учнів 9 класу з правознавства по темі :Нова українська поліція.

Перегляд вебінару  «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину»

https://naurok.com.ua/webinar/steam--ta-art-instrumenti-dlya-pidtrimki-psihichnogo-ta-fizichnogo-zdorov-ya-pid-chas-karantinu

 

09.00- 11.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

42

22.05

Розміщення завдань з історії для учнів 5кл. по темі »Практичне заняття. Чим відрізняється наукове та мистецьке осмислення минулого»

Розробка тестів для учнів 9 класу https://naurok.com.ua/test/legka-ta-harchova-promislovist-62557.html

 

09.00- 10.30

 

Згідно з навчальною програмою

43

25.05

1. Розробка завдань для учнів 5-10 класів з історії.

2. Розміщення розроблених завдань на сайті школи.

3. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами

 

09.00- 11.00

 

Згідно з навчальною програмою

44

26.05

1. Розсилка завдань для учнів 6,8, 9, 10 класів з історії у Viber

2.Он-лайн консультації з учнями 6 класу. 

3. Продовжувати розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з історії.

4.  Перевірка завдань виконаних учнями (надісланих у Viber групу та електронну пошту).

 

09.00- 12.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

45

27.05

1. Розсилка завдань для учнів 6,8, 9, 10 класів з історії у Viber

2.Он-лайн консультації з учнями 6 та 9 класу. 

3. Продовжувати розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з історії.

 

09.00- 11.00

 

Згідно з навчальною програмою

46

28.05

1. Розсилка завдань для учнів 6,8, 9, 10 класів з історії у Viber

2. Перевірка  контрольних та семестрових робіт зданих учнями.

3.Виведення підсумкового оцінювання за ІІ семестр і за рік. 

09.00- 12.00

 

 

Згідно з навчальною програмою

47

29.05

1. Розсилка завдань для учнів 5, 6,7, 9, 10 класів з історії у Viber

2. Онлайн спілкування з учнями 10 класу, про їхні труднощі при дистанційному навчанні.

3.Перевірка  контрольних та семестрових робіт зданих учнями.

4.Виведення підсумкового оцінювання за ІІ семестр і за рік. 

 

 

09.00- 13.00

 

Згідно з навчальною програмою

 

 

_____   _____________20р.                                                    ________________Гарнаженко С.С.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маларьова Наталя
    Дякуємо, дуже корисно
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Історія України, Планування
Додано
27 травня 2020
Переглядів
2274
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку