Індивідуальний план роботи вчителя української мови та літератури на період карантину
Вчителя української мови та літератури Кузьменко Марії Ігорівни
Четвер 12.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1. |
12.03.20 |
Опрацювання рекомендацій щодо організації навчального процесу та розробки завдань для учнів на період карантину. |
8.00-9.30 |
|
2. |
|
Перевірка контрольних робіт з української літератури учнів 7-го класу. |
9.30-10.30 |
Перенесення оцінок в класний журнал. |
3. |
|
Інформування батьків учнів 4-го класу про дистанційне навчання під час карантину. |
10.30-11.30 |
Створення розсилки в мережі Viber. |
4. |
|
Робота зі шкільною документацією ( класні журнали). |
11.30- 13.00 |
Тематичні оцінки. |
5. |
|
Складання індивідуального плану роботи на період з 12.03.20 по 03.04.20. |
13.00-14.00 |
|
П’ятниця 13.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1. |
13.03.20 |
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літературного читання для учнів 4-го класу з 16.03 по 20.03. |
8.00- 9.30 |
Розсилка завдань в мережі Viber. |
2. |
|
Робота зі шкільною документацією (класні журнали). |
9.30- 10.30 |
Тематичні . |
3. |
|
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літератури для учнів 5-го класу з 16.03 по 20.03. |
10.30-12.00 |
Розсилка завдань в мережі Viber. |
4. |
|
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літератури для учнів 7-го класу з 16.03 по 20.03. |
12.00-13.30 |
Розсилка завдань в мережі Viber. |
Понеділок 16.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1. |
16.03.20 |
Розробка та упорядкування завдань з всесвітньої історії (9кл.), правознавства (9 кл.), історії України (5 кл.) з 16.03 по 20.03. |
8.00-9.30 |
Розсилка завдань в мережі Viber. |
2. |
|
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літератури для учнів 9-го класу з 16.03 по 20.03. |
9.30 -10.00 |
Розсилка завдань в мережі Viber. |
3. |
|
Розробка графіку індивідуальних онлайн-консультацій, консультацій в телефонному режимі для учнів згідно розкладу уроків. |
10.00-11.00 |
Графік консультацій |
4. |
|
Опрацювання фахової літератури. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. |
11.00-12.30 |
Аудиторно. |
5. |
|
Продовження роботи над індивідуальним планом на період з 12.03.20 по 03.04.20. |
12.30-14.00 |
|
Вівторок 17.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1. |
17.03.20 |
Корекція календарно-тематичного планування. |
8.00-9.00 |
Аудиторно. |
2. |
|
Робота над конспектами уроків з всесвітньої історії та правознавства для учнів 9-го класу. |
9.00-11.00 |
По 2 конспекти з предметів. |
3. |
|
Розробка завдань для тематичного оцінювання з української мови та літературного читання для учнів 4-го класу. |
11.00-12.30 |
Завдання для Т/о. |
4. |
|
Консультація для батьків учнів 4-го класу в мережі Viber. |
12.30-13.30 |
|
5. |
|
Завершення роботи над індивідуальним планом на період з 12.03.20 по 03.04.20. |
13.30-14.30 |
Індивідуальний план роботи вчителя. |
Середа 18.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1. |
18.03.20 |
Робота над конспектами уроків з української мови та літератури для учнів 7-го класу. |
8.00-10.00 |
По 2 конспекти з предметів. |
2. |
|
Індивідуальні консультації учнів які потребують допомоги під час дистанційного навчання. |
10.00-10.30 |
|
3. |
|
Розробка завдань для тематичного оцінювання з української мови та літератури для учнів 5-го класу. |
10.30-12.00 |
Завдання для Т/о. |
4. |
|
Робота над конспектами уроків з історії України для учнів 5-го класу. |
12.00-13.00 |
2 конспекти уроків. |
5. |
|
Розробка завдань для тематичного оцінювання з історії України для учнів 5-го класу. |
13.00-14.00 |
Завдання для Т/о. |
6. |
|
Робота над конспектами уроків з української мови для учнів 5-го класу. |
14.00-15.20 |
2 конспекти уроків. |
Четвер 19.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1. |
19.03.20 |
«Поезія – це завжди неповторність», інформаційна година присвячена 90-річчю поетеси Ліни Костенко. |
8.00-9.00 |
|
2. |
|
Розробка сценарію шкільної лінійки «90 років під вітрилами долі» до Дня народження Ліни Костенко. |
9.00-11.30 |
Сценарій лінійки. |
3. |
|
Робота над конспектами уроків з української літератури для учнів 5-го класу. |
11.30-13.00 |
2 конспекти уроків. |
4. |
|
Розробка завдань для тематичного оцінювання з української мови для учнів 7-го класу. |
13.00-14.00 |
Завдання для Т/о. |
П’ятниця 20.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1. |
20.03.20 |
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літературного читання для учнів 4-го класу з 23.03 по 27.03. |
8.00-9.30 |
Розсилка завдань в мережі Viber. |
2. |
|
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літератури для учнів 5-го класу з 23.03 по 27.03. |
9.30-10.30 |
Розсилка завдань в мережі Viber. |
3. |
|
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літератури для учнів 7-го класу з 23.03 по 27.03. |
10.30-11.30 |
Розсилка завдань в мережі Viber. |
4. |
|
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літератури для учнів 9-го класу з 23.03 по 27.03. |
11.30-12.30 |
Розсилка завдань в мережі Viber. |
5. |
|
Розробка та упорядкування завдань з всесвітньої історії (9 кл.), правознавства (9 кл.), історії України (5 кл.) з 23.03 по 27.03. |
12.30-13.30 |
Розсилка завдань в мережі Viber. |
Понеділок 23.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки(результати) |
1. |
23.03.20 |
Робота над конспектами уроків з української мови та літератури для учнів 9-го класу. |
8.00-10.00 |
По 2 конспекти з предметів. |
2. |
|
Консультація учнів щодо завдань з предметів в мережі Viber. |
10.00.-11.00 |
|
3. |
|
Розробка завдань для тематичного оцінювання з української мови та літератури для учнів 9-го класу. |
11.00-12.30 |
Завдання для Т/о. |
4. |
|
Робота над персональною сторінкою на освітній платформі «На урок». |
12.30-13.30 |
|
Вівторок 24.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1 |
24.03.20 |
Опрацювання фахової літератури. |
8.00-9.00 |
|
2 |
|
Доповнення індивідуального плану роботи на період карантину. |
9.00-10.00 |
|
3 |
|
Консультація для батьків учнів 4-го класу в мережі Viber. |
10.00-11.00 |
|
4 |
|
Корекція календарно-тематичного планування. |
11.00-12.00 |
|
5 |
|
Робота над конспектом УМР з української мови для учнів 4-го класу. |
12.00-13.30 |
«Складання письмового висловлювання про ситуацію із життя класу». |
Середа 25.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1 |
25.03.20 |
Робота над конспектами уроків з літературного читання для учнів 4-го класу. |
8.00-10.30 |
2 конспекти уроків |
2 |
|
Індивідуальні консультації учнів які потребують допомоги під час дистанційного навчання. |
10.30-11.30 |
|
3 |
|
Робота над контрольною роботою №6. Навички читання мовчки (письмово). Літературне читання 4 клас. |
11.30-13.00 |
|
4 |
|
Пошук та перегляд інформації про те, як створити власний блог. |
13.00-15.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=GMdO9E1QtDs https://www.youtube.com/watch?v=D6GWvofgZX8 |
Четвер 26.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1 |
26.03.20 |
Розміщення розробок уроків на освітній платформі «На урок». |
8.00-9.00 |
|
2 |
|
Збір та перевірка домашніх завдань учнів. |
9.00-12.30 |
Укр.. мова та літ. чит 4 клас, Історія 5 клас, Укр.. мова 9 клас. |
3 |
|
Індивідуальні консультації учнів які потребують допомоги під час дистанційного навчання. |
12.30-13.30 |
|
П’ятниця 27.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1 |
27.03.20 |
Самоосвіта. Перегляд серіалів з цифрової освіти на сайті osvita.diia.gov.ua |
8.00-14.00 |
Сертифікати |
Понеділок 30.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1 |
30.03.20 |
Створення власного блогу на сайті blogspot.com |
8.00-10.00 |
kyzmenkomaria.blogspot.com |
2 |
|
Планування роботи під час весняних канікул. |
10.00-12.00 |
|
3 |
|
Інструктування батьків учнів 4-го класу про канікули в умовах карантину. |
12.00-13.00 |
В мережі Viber. |
Вівторок 31.03.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1 |
31.03.20 |
Розробка завдань для контрольної роботи з української мови та практичної роботи з історії України для учнів 5-го класу. |
8.00-11.00 |
Розміщення завдань в блозі kyzmenkomaria.blogspot.com |
2 |
|
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літературного читання для учнів 4-го класу з 06.04 по 10.04. |
11.00-13.00 |
Розміщення завдань в блозі kyzmenkomaria.blogspot.com |
3 |
|
Консультація для батьків учнів 4-го класу в мережі Viber. |
13.00-14.00 |
|
Середа 01.04.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1 |
01.04.20 |
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літератури для учнів 5-го класу з 06.04 по 10.04. |
8.00-10.00 |
Розміщення завдань в блозі kyzmenkomaria.blogspot.com |
2 |
|
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літератури для учнів 7-го класу з 06.04 по 10.04. |
10.00-12.00 |
Розміщення завдань в блозі kyzmenkomaria.blogspot.com |
3 |
|
Робота над конспектом уроку «Контрольний вибірковий переказ наукового стилю» для учнів 9-го класу. |
12.00-13.30 |
Розміщення завдань в блозі kyzmenkomaria.blogspot.com |
4 |
|
Індивідуальні консультації учнів які потребують допомоги під час дистанційного навчання. |
13.30 – 14.00 |
|
5 |
|
Робота над тестом на освітні платформі «На урок» для контрольного оцінювання з історії України для учнів 5-го класу. |
14.00-15.30 |
Четвер 02.04.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1 |
02.04.20 |
Розробка та упорядкування завдань з української мови та літератури для учнів 9-го класу з 06.04 по 10.04. |
8.00-10.00 |
Розміщення завдань в блозі kyzmenkomaria.blogspot.com |
2 |
|
Розробка та упорядкування завдань з всесвітньої історії (9 кл.), правознавства (9 кл.), історії України (5 кл.) з 06.04 по 10.04. |
10.00-12.30 |
Розміщення завдань в блозі kyzmenkomaria.blogspot.com |
3 |
|
Опрацювання фахової літератури. |
12.30-13.30 |
|
П’ятниця 03.04.20
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки (результати) |
1 |
03.04.20 |
Робота над тестом на освітні платформі «На урок» для контрольного оцінювання з всесвітньої історії для учнів 9-го класу. |
8.00-9.30 |
|
2 |
|
Робота над тестом на освітні платформі «На урок» для контрольного оцінювання з української мови для учнів 9-го класу. |
9.30-11.00 |
|
3 |
|
Робота над тестом на освітні платформі «На урок» для УМР з української мови для учнів 5-го класу. |
11.00-12.30 |
|
4 |
|
Робота над тестом на освітні платформі «На урок» для самостійної роботи з української літератури для учнів 7-го класу. |
12.30-14.00 |
тест за змістом твору «Русалонька із 7-го В» |
5 |
|
Самоосвіта. Перегляд вебінару «Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції» |
14.00-16.00 |
Сертифікат |