Свято для 1 класу "Однокласники.ru"

Про матеріал
Сценарій свята для першачків, на якому учні представляють себе як вже сформований дружний колектив справжніх однокласників.
Перегляд файлу

Слайд №1

Трек №      (Лунає пісня «Коли ми вдома»)

Виходить вчитель.

  • Всі зібрались вдома? (Всі). Тож  вітаємось усі!

Вчитель: Добрий день!

Правда,чудова ця фраза?

Вона нас зближує з вами одразу!

Сьогодні, гадаю, якраз буде вчасно,

Щоб у всіх був дійсно чудовий настрій.

Упоравшись з ділом,хіба нам не варто

 Зустрітися з друзями ,з танцями,з жартом?

        Ми раді,що ви завітали до нашого шкільного дому. Сподіваємося,що сьогодні ясно буде в цій кімнаті від щирих посмішок,цікавих поглядів,від оплесків,від святкового вбрання. Сьогодні нам звеселять душу і зігріють серце наші діти, які вже стали справжніми однокласниками і мають намір зареєструватися на сайті «Однокласники.ру». (Слайд 2)

Бо їм, однокласникам, — дружить,

Складні науки гризти,

Співать, радіти, просто жить

І разом кашу їсти!

  • Тож гучними оплесками зустрічайте нову шкільну сімю! Слайд 3

Трек №   

 (Лунає пісня «Однокласники. ру», заходять діти до зали)

Діти (хором усі): Здраствуйте! (Тричі)

Учень: Із нашого класу батьки!

Діти (хором): Радісно! (Тричі)

Учениця: Що ви до нас нині прийшли!

 

Учень: Просимо всіх до господи!

Нас врятує від негоди українська

рідна мова, мудра бесіда – розмова,

Щира пісня від дітей для батьків і для гостей! Слайд 4

Трек №         Пісня «Цьом -цьом». 

Учень . Ми так поспішали,ми так поспішали

              Боялись не встигнуть на свято

              Бо дуже хотілось ,нам дуже хотілось

              Про себе усім розказати.  Слайд№ 5

Гра «Перший клас»

Ось наш дружний перший клас (повертають голову праворуч-ліворуч)

Він великий досить в нас (розводять прямі руки в сторони).

Школярів чимало в нім (беруться за руки і йдуть уперед, звужуючи коло)

В першім класі у моїм (крокують назад, роз єднають руки).

Симпатичні тут дівчатка! (дівчатка руки на пояс, тупають ніжками, хлопчики плескають)

Гарні хлопчики-хлоп ятка! (міняють рухи)

Вчитись будемо відмінно(беруться за руки і йдуть уперед, звужуючи коло),

І старанно, і сумлінно(крокують назад, роз єднають руки).

А дружити без образ - (вгору руки, вказівні пальчики погойдують)

Буде кращим перший клас! (беруться за руки, піднімають угору, підводяться навшпиньки)

Трек №         

(Під музику з серіалу «Фізрук» шикуються в ряд учні, декламують вірші)

  1. Я щасливий, як ніколи, - час настав прекрасний,

Бо тепер я учень школи, я вже першокласник.

  1. Рано встати, швидко вмитись має учень кожен,

Бо у школу запізнитись, знають всі, не можна!

  1. Хочу я, звичайно, стати школярем сумлінним,

Прагну гарно я навчатись - тільки на «відмінно».

  1. Має бути точним токар, а козак - відважним.

Школяреві ж на уроках бути слід уважним.

  1. Пильно слухатиму, певне, вчительку свою я,

Аж допоки на перерву дзвоник не почую.

  1. На перерві учням - дітям слід відпочивати,

Та про чемну поведінку треба пам’ятати.

  1. Тим, що стали школярами, варто нам пишатись:

Адже в дуже гарній школі маємо навчатись!

Відео з Першого вересня

Трек №        Пісня «Перший дзвоник»

Вчитель:    Давні і добрі традиції шанобливого ставлення до освіти живуть    на теренах України. Сьогодні,14 грудня, особливий день – день Наума. (Слайд № 6  )

 У давні часи навчання в школі починалося взимку. Це була найзручніша пора, коли сільські діти мали змогу здобувати освіту. Батьки відводили до школи дітей саме в цей день, бо “Пророк Наум наведе на ум”. (Слайд 7)

За народними уявленнями, Наум-покровитель розуму, знань і доброчинства. А тому селяни були переконані: якщо на це свято розпочати навчання, то дитина успішно засвоїть знання, набереться розуму. І саме в цей день існували певні традиції, пов”язані з навчанням. Пригадаємо, як це було, а допоможуть нам учні 5 класу.

  Трек №         (заходять учні 5 класу)

Ведучий 1 : Напередодні Наума батьки відвідували дячка і домовлялись про оплату: за науку сина чи дочки потрібно було забезпечити вчителя дровами на зиму, обдарувати салом чи ковбасами на різдвяні свята. Ввечері до ”кашоїда” має прийти  хрещений батько з букварем. Трек №      ( стук у двері)

(Міні-сценка)

Хрещений батько: Доброго вечора вашій хаті!

Господиня: Добрий вечір, проходьте. Сідайте ось тут, будь ласка. Як добре, що ви завітали до нас на день Наума.

Ведучий 2 (коментує): Посеред хати ставили пісну діжку, застеляли її кожухом і гість, взявши ножиці, підстригав хрещенника – “щоб добре в голову лізла наука”.

Хрещений батько:Батюшка Наум, виведи синка на ум. Сідай, сину, до столу. Повторюй за мною, це -–аз, це – буки…

Ведучий 1 : Батько говорив, а хрещеник повторював .

Хрещений  батько:Що ж, сину, думаю буде тобі наука даватися.

Ведучий 2: А господиня тим часом готувала пшоняну кашу на ознаку доброго навчання.

Господиня:  Їж, синку, нехай навчання для тебе буде легким. Адже “треба чимало каші з”їсти”, щоб опанувати наукою.

 Ведучий 1: Вранці син з батьком йшли до церкви. Коли повертались додому, мати подавала кашу на сніданок і благословляла на добре навчання.

Господиня: (з іконою) Благословляю тебе, сину.

Ведучий 2: А батько витягував свячену вербову галузку і тричі стьобав нею сина, примовляючи:

Батько: Святою вербицею, якою Христа зустрічали, виряджаємо тебе, щоб тобі, сину, наука давалась.

Ведучий 1: Батько з сином йшли до школи, несучи горщик з кашею і гостинцями для вчителя. В школі учню показували різки, що стояли в кутку. І учень знав, що йому потрібно бути слухняним і чемним.

Ведучий2 : Хоч згодом терміни початку навчання були змінені, але в ремісничих цехах і братствах продовжували давню традицію – майстри набирали учнів на свято Наума. На його честь влаштовували цікаві обряди. З цього дня починали вчити гри на музичних інструментах (бандурі чи скрипці).

Ведучий 1: Цей день обов”язково настає для кожної людини, але буває один-єдиний раз у житті. Може тому він такий хвилюючий. Хвилюються всі: і мама, і тато. Раз у раз підносить до очей хусточку схвильована бабуся. Насуваючи на себе веселу бадьорість, метушиться дідусь. І, звичайно, хвилюєшся ти. Ще б пак! Від сьогодні починається для тебе нове життя – шкільне.

Ведучий 2: То ж нехай твоє шкільне життя буде для тебе щасливим, хай стеляться тобі сонячні дороги у широкий світ знань.

Ведучий 1: То ж сподіваємось, що ті, хто вперше переступив поріг нашої школи, набуватимуть знань на славу Україні.

Трек №          (старші учні виходять із зали)

Вчитель. Що ж, ті, хто переступив поріг нашої школи, ви про себе розкажіть і цікавість розбудіть ! Ті, хто не знав вас до сьогодні,хай симпатизують Вам завжди  і в будні, і в святкові дні!

Слайд № 8.

Трек №                   Гордо виходять хлопчики.

1. Якщо ви думаєте , що це весь наш клас , то ви помиляєтесь! Це представники його                    сильної половини!

 2. Нас у класі аж одинадцять ,майже половина

     Наша сильна , смілива, вірна майбутня футбольна дружина!

3.  Бігати й стрибати вмієм

       Навіть вище голови,

       Кращі в класі бігуни

       Ось на нас погляньте ви.

4.  Ми неначе вітер в полі,м'яч ганяєм в класі , в школі.

     Виростаємо зміною новою впевненою і бойовою .

5.   Ми уміємо добре дружити

      Зможемо наших дівчат захистити

      В колективі навчаємось жити

      Рідну школу , як неньку любити .

7.  Хлопчики, що ми все про себе , та про себе. Таке враження , що ми навчаємось не в школі , а в суворовському училищі.

8. Тож давайте запросимо наших милих дівчаток приєднатися до нас і розповісти про себе.

Слайд № 9.

Трек №                  Виходять дівчатка .

1 . Бачите , дівчатка , як хлопчики гарно  про себе розповіли ! Нам теж є що про себе розповісти ?

2.  Ми всі, а нас 16, вчимося залюбки ,

     Гартуємось , міцнієм,

     Читаєм з захватом книжки

     І про майбутнє мрієм.

3.     Я на зріст хоч і маленька , в мене ручка ще тоненька ,

         Та робити дещо вмію: і тарілочку помию,

          І кімнату замітаю , вранці квіти поливаю.

          Всього я сама навчуся, бо роботи  не боюся.

4.     Я матусі помагаю, пил із меблів витираю,

         А як вариться обід ,підготую все , як слід:

         Принесу з комори мамі капустинку з бурячками

5.    Як прийде тато мій з роботи ,

        Поставлю воду, мило, щітку дам ,

        Ну , а вмивається хай сам.

6.       Всі дівчатка в класі - чепурухи,

           Роблять усмішку до вуха

           А ми вчора так старались

           До півночі прикрашались. (Усі дівчатка поправляють зачіски).

  1. А ще любим шити , вишивати

           З користю відпочивати ,

  Любим в різні ігри грати ,

           А найбільше - танцювати!

Вчитель:  Дощик - кап, ніжка - топ, рученята - хлоп-хлоп-хлоп!

Звуки вправно об’єднайте, танцюристів зустрічайте! Слайд №10

Трек №

Танок «Кап-кап, топ-топ, хлоп-хлоп»

Вчитель: Люблять в нас дівчатка не тільки танцювати, вміють ці красуні  й вірші декламувати.

Виступ Коваленко Лізи

Хлопчик.  В нас дівчатка всіх гарніші

                 Мабуть всіх вони миліші

                 Вони люблять танцювати , А ми любимо жартувати ! Слайд № 11

Учні - хлопчики  розповідають гуморески.

Гумореска «Сказав не те»

      1.   Коли прийшов зі школи внук , дідусь щоденник взяв до рук (3 учні)

         - Завіщо двійку ти схопив?

         - За те, що швидко розповів.

         - За те що швидко? – гримнум дід.

          - За те ж п'ятірки ставить слід!

           -Та що ви діду кричите ? Сказав я швидко, та не те.

    2.                                 Гумореска « А що тобі подобається у школі?»   (2 учні)                                                                               -А що тобі більш за все подобається у школі?                                                                          -Дзвоник, ще перерва, ну ще пиріжки.                                                                                    -Класно. А як ти думаєш, сьогодні чудовий день, чи ні?                                                        -Чого ти мене щодня питаєш про це?                                                                                              -Бо наша вчителька сказала,  що одного чудового дня вона від мене з глузду з′їде.    

3.                                            Не дозволять (2 учні)

- Не піду більше до школи! - заявив хлопчик батькам після першого дня навчання.

- Ні читати, ні писати я не вмію, а розмовляти мені не дозволяють..                                                                                                            

Вчитель: Але наші учні вміють не тільки розважатися, а й мріють вивчити багато нового.                Слайд № 12

1 учень:   В школу йдемо не дарма:

                  Вчення – світло, невчення – тьма.

                 Ми прийшли знання здобути,

                  Треба  грамотними бути.

 2 Учень:   Бо знання нам необхідні,

                    Дуже, дуже всім потрібні.

                     Ну а книжка нас навчить,

                     Як на світі треба жить.

3 учень:       Треба добре букви знати,

                     Щоб навчитися читати,

                     Щоб до комп’ютера змогти

                     Нам звертатися на «ти»,

                     Щоб змогти програму вести

                     Й не лякали в класі тести.

  Вчитель:  В цей радісний час , у святковий цей день, хлопці й дівчата,

                   Про наш перший клас заспіваєм пісень!!

Трек №           Пісня «А у школі»

                                              Трек №     (звук повідомлення)

Вчитель: Ой, здається нам повідомлення! Слайд № 13

Вчитель: Так, від кого це? Слайд 14

Трек №          (Під гучну музику забігає Шапокляк з крисою)

 Шапокляк: Чому це ви тут усі зібралися? Та й ще такі гарні! І чому так багато гостей? (Звертається до вчительки). Гей, громадяночко! Може ви знаєте, що тут за свято? І хто ви така?

 Вчителька: По-перше, добрий день, шановна! По-друге, я вчителька і звати мене Наталя Аркадівна. А ви, якщо я не помиляюсь, пані Шапокляк?

 Шапокляк: Так, це я. А діток як ваших зовуть?

 Вчителька: Зараз ми дізнаємося. (Діти хором називають кожен своє імя та прізвище)

Шапокляк: Ой, які галасливі, приємно познайомитися.

 Вчителька: Сьогодні у нас велике свято. Ми маємо посвятити наших діток у справжні однокласники, бо вже навчаємось разом три з половиною місяці. Тому і завітали на нього всі учні.

 Шапокляк: Всі-всі?

 Вчителька: Всі-всі.

 Шапокляк: А як же я?

 Вчителька: Вибачте, а скільки ж вам років?

 Шапокляк: Неважливо. І взагалі питати про вік у жінки нетактовно. Але знаєте я ніколи зовсім нічому не вчилася. Ані буковки не знаю, ані циферки.  І друзі-однокласники мені не потрібні.  Я і одна весело живу.

Вчитель:  А як же можна весело жити одній? З ким гратися, співати, розважатися, вчитися? Адже разом усім так цікаво!

Шапокляк: Ну і що ж тут цікавого? Не вірю! І ви мене не переконаєте!

Учень (до Шапокляк). Щоб склалася у пані Шапокляк про нас гарна репутація, пропонуємо ми їй цікаву презентацію.

Презентація про клас

Шапокляк (після перегляду): Бачу дружний у вас клас, ви прийміть й мене до вас.

Наталіє Аркадіївно, дорогенька, дозвольте мені вчитися у вас з дітками. 

 Вчителька: Я навіть не знаю, пані. Хіба що, як виняток.

 Шапокляк: Ура! Я буду вашою однокласницею! Малечо, віддай портфель. (Забирає портфель у дитини). Я готова вчитися.

 Вчителька: О ні, шановна Шапокляк! Поставте портфель на місце. Я бачу, що вам і в перший клас йти ще рано.

 Шапокляк: Оце так. То пізно, то рано. Але я дуже хочу вчитися. (Плаче).

 Вчителька: Не плачте. Давайте ми з вами окремо позаймаємося, індивідуально.

 Шапокляк: Окремо? Не згодна. А хто мені буде підказувати? Хто писатиме шпаргалки? За чиї спини я ховатимусь, коли не вивчу урок? Ні, якщо вчитися, то в колективі.

 Вчителька: Я думаю, що діти захочуть вам допомогти у навчанні без підказок і шпаргалок. Так, діти?

 Діти: Так!

 Шапокляк: Спасибі, малята. З чого ж почнемо? З математики? З фізкультури?

 Вчителька: З етики!

 Шапокляк: З чого?

 Вчителька:  З вивчення правил поведінки. Слухайте і запам’ятовуйте:

                                      1.      Заходить вчитель – треба встать.

                                         2.  Коли дозволить, тихо сядь.

                                         3.  Спитати хочеш – не шуми,

                                            А тільки руку підніми.

                                          4.  У школі парту бережи,

                                             І на парті не лежи.

                                          5. Щоб урок пройшов немарно,

                                            Треба сісти рівно, гарно.

                                         6.    Не базікай на уроках,

                                          Як папуга чи сорока.

 Шапокляк: О, ці правила мені до вподоби. Я їх буду завжди виконувати.

Вчитель: А зараз ми покажемо  пані Шапокляк , якими треба бути,щоб  вчитися у нашому класі. Встаньте ті, хто:

- Робить вранці зарядку

- Виконує режим дня по порядку

- Хто б’ється і свариться

- Дружбу цінує

- Ніколи не лається

- Фрукти куштує

- Хто має всі звички шкідливі

- Хто говорить слова неправдиві

- Той, хто веселий, кмітливий і сильний

- Хто школу прогулює

- На дорозі непильний

- Хто з діток культурний

- А в кого з присутніх дух фізкультурний?

 Вчитель:  Ось якими мають бути справжні учні. А ще в нас є головне золоте правило нашого класу.

Учень: Про дружбу ми не забуваєм.

 Бо знаємо, що друг , як рятувальний круг.            

          Разом можна все зробити,    

          Тож без нього не прожити

Учень: Якщо дружить увесь клас  

        Успіх буде повсякчас,

        Легко нам усе дається, 

        Дуже весело  живеться.

Вчитель: Парасольки ми візьмемо й дружбу легко заведемо!

Трек №

Танок з парасольками.

Вчитель: Наступне завдання для пані Шапокляк ще складніше. Якщо вона вгадає, чим ми займаємось у школі, то точно потрапить до списку учнів першого класу.

Гра-пантоміма «Ми у рідній школі»

Діти рухами показують сидіння за партою, процес письма, читання (гортання сторінок і перегляд книжки), виконання художнього номеру (пісні, танцю), заняття фізкультурою. (Шапокляк вгадує.)

 Вчителька: Молодці. Пані Шапокляк, я думаю, що ви готові вчитися з нашими дітками.

 Шапокляк: Дякую всім за допомогу, але мені час вертатися у казку, бо  там залишились і мої друзі, про яких я часто забувала і кривдила. Ви мене навчили, як себе поводити з друзями, тому  я маю вибачитися перед ними. Обіцяю, що буду добре вчитися у своїй казковій школі і дружити з усіма учнями, як ви.  Бувайте! Бажаю успіхів!

 Вчителька і діти: До побачення, пані Шапокляк!  Щасти Вам!

                                                     Трек №               (Шапокляк йде)

Вчитель: Сподіваюся, що ви теж наполегливо здобуватимете знання, будете гарно вчитися і дружити одне з одним.  Учнів одного класу ми називаємо однокласниками. А раніше їх називали однокашниками. І ось чому. Колись діти вчились у церковно-приходській школі. Жили вони часом далеко і приходили              до неї з різних сел. Учні обідали всі разом. По черзі приносили горщик каші і їли її з однієї миски. Так і назвали їх однокашниками.

 Ви, діти, теж навчаєтесь разом, тому сьогодні у вас посвята в однокашники. Але треба ще пройти невелике випробування. Слайд 15

  1. Гра  «Школярські правила: не можна чи треба».
  • Якщо ти школяр, то спізнюватися в школу, на уроки …
  • Приходити до школи вчасно завжди…
  • Бути недбалим, не виконувати старанно шкільні завдання…
  • Бути сумлінним і старанним школярем, звичайно ж…
  • Бути уважним на уроках, слухати розповідь учителя…
  • Вертітися, заважати однокласникам ..
  • На перерві відпочивати…
  • Під час відпочинку на перерві бешкетувати …
  • Школяреві поводитися чемно та ввічливо…

 

  1.   Бліц - Гра «Назви одним словом»

* Кімната для знань у школі ( клас)

*  Шкільний стіл ( парта )

*  Ви любити її відгадувати (загадка )

* Тварина з довгими вушками ( заєць )

*  Водій літака ( льотчик )

*  Падає взимку ( сніг )

*  Багато дерев ( ліс )

*  Шкільна сумка ( портфель )

* У кого найдовший ніс ( Буратіно )

* Дім,де ви вчитеся ( школа )

 

  1. Наші першокласники вже багато чого навчились:  в букварі добралися до

букви      , закінчили першу частину пропису, вивчили числа першого десятка. І тому впоратися з наступним завданням їм буде нескладно.

РЕБУС :  Народи-родина (переставити місцями букви)

  • Отримали чудове слово «РОДИНА».

Учень:  Найщасливіші години –

           Як у зборі вся родина

           Розквітає в серці свято

           Від родинного багаття .

           Учень: Я із батьківського дому,

           Йду до школи , як додому.

           Тут і там моя рідня,

           Ось учителька моя,

           Там бабуся , мама й тато

            І на друзів я багата.

            Безперечно , я - щаслива .

            Бо родина в мене -  диво. Слайд 16

  • І сьогодні ми повинні подякувати нашим батькам за допомогу, за любов,за терпіння, за ласку. Прийміть,дорогенькі, від усіх нас уклін . (ВСІ КЛАНЯЄМОСЬ) Ви добре знаєте,що за навчання дітки отримують смайли та медальки, та буде нечесно,якщо ви не отримаєте нагороди, адже в цих дитячих медалях і ваша заслуга. І дякувати і нагороджувати будуть вас сьогодні ваші діти,Тому і медалі для вас незвичайні, це долоньки ваших ріднесеньких діточок з їхніми маленькими серцями. Кожна дитина - це справжнє диво, чарівність, тому і долоньки не прості, вони вміють лікувати душу і піднімати настрій.
  • Если к  Вам когда-нибудь грусть нечаянно нагрянет,
  • Вы  достаньне те  ладошки, и  от них теплее станет !

Трек №         (Діти вручають медалі-долоньки батькам)

Вчитель:Я вважаю, що посвяту у однокласники  повинні пройти і батьки наших першокласників . Адже ви повинні подолати разом із своїми синочками і дочками багато перешкод, багато випробувань.  А для цього вам потрібно бути активними, сучасними, рухливими, мобільними  та готовими на будь-які випробування.

                   Музична гра - танок  з батьками і дітками «Колесики»

Трек №

Вчитель:  Що ж , випробування усі пройшли. Молодці! А зараз приготуйтеся до

  урочистого моменту – посвяти в однокашники.  Слайд 17

                                                                  Трек №

(Виходять мати й батько в українському національному одязі. Мати несе горщик з кашею, батько -  велику миску з дерев”яними ложками – подарунок для однокашників).

Мати: До схід сонця раненько вставала,

  У трьох водах крупу вимивала,

  На жаркому вогні нашу кашу варила,

  Щоб була у наших дітей сила.

  Щоб ви гарно навчались і добра набували.

 

Батько: (Роздає дітям ложки)

  Хто скільки з”їсть крупинок,

  Той матиме стільки гарних оцінок.

  Ложки діставайте, з Богом, починайте.

  Кашу з”їдайте. Смачного!

Трек №

(Звучить весела українська пісня. Мати підносить горщик з кашею до кожної дитини, діти по черзі набирають кашу, їдять, поки горщик не спорожніє).

Вчитель: Дорога класна родино! Наше свято добігає кінця. Ми дуже вдячні

всім, хто брав у ньому участь, всім, хто завітав до нас. Сподіваємось, що цікава розмова, теплота і щирість залишиться в наших серцях назавжди. Хай злагода і мир панують у ваших родинах! Однокашникам – бути гідним звання школяра і щасливої дороги до світу знань.

(Виходитьучениця)

Дитяча молитва (разом)

Пошли нам, Боже, маленьким дітям,щастя, здоров’я на многії літа!

Щоб виростали розумні та сильні, чисті душею та серденьком вільні!

Щоб нам світила зіронька волі,

Щоб ми не знали лиха ніколи.

Вчитель: Сподіваюсь,що теплота і щирість, яка була сьогодні на святі зостануться з нами і в серцях наших дітей назавжди. Адже

Дні дитинства – наче плин води, проліта дитинство- та у спадок.

Зостається пісня,повна згадок, пам'ять зостається назавжди.

І якщо колись Вам сумно стане, ви згадайте нас, свято наше тепле і родинне,

Цей веселий дружний клас!!!

Трек №            Пісня «Побажання»

docx
Додано
25 квітня 2020
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку