8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів під час карантину (25.05 – 29.05.2020 р.)

Про матеріал
У зв’язку із продовженням загальнонаціонального карантину педагогам необхідно прозвітуватись про щоденно виконаний обсяг своєї роботи. Отож до вашої уваги індивідуальний план роботи вчителя початкових класів під час карантину (25.05 – 29.05.2020 р.)
Перегляд файлу

                                                                                      ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор                    І.В.Слободюк

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

на час карантину (25.05 – 29.05.2020 р.)

вчителя початкових класів ОЗ «Малошпаківський ліцей»

Мазурук Оксани Миколаївни

Дата

Зміст роботи

Примітка

Понеділок

25.05.2020 р.

Робота в онлайн-сервісі з цифровими технологіями щодо пошуку та створення відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроку літературного читання, математики та української мови.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs)

Співпраця з вчителем англійської мови через телефонний зв’язок, складання завдань на тиждень для другокласників, передача їх учням.

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Заповнення класного журналу.

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Перегляд онлайн-вебінарів «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку» (https://vseosvita.ua/webinar/refleksivne-ocinuvanna-v-osvitnomu-procesi-ak-resurs-osobistisnogo-rozvitku-156.html);

«Створюємо мультфільми власноруч» (https://naurok.com.ua/webinar/stvoryuemo-multfilmi-vlasnoruch).

Ознайомлення з новинками на шпальтах сайту «Всеосвіта»  (https://vseosvita.ua/user/id459046)

 

Вівторок

26.05.2020 р.

Заповнення класного журналу.

Ознайомлення з новою інформацією інституту освіти (http://roippo.org.ua/news/11773/).

Робота над створенням та пошуком відеофрагменту пояснення вчителем матеріалу уроків математики, фізкультури та української мови.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs)

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Бесіда з вчителем інформатики, який викладає у третьокласників через телефонний зв’язок.

Перегляд онлайн-вебінарів «Як підвищити самооцінку дитини: ефективні ігрові прийоми» (https://vseosvita.ua/webinar/ak-pidvisiti-samoocinku-ditini-efektivni-igrovi-prijomi-199.html);

«Проєктне навчання і останній дзвоник – цікаво та безпечно» (https://naurok.com.ua/webinar/proektne-navchannya-i-ostanniy-dzvonik-cikavo-ta-bezpechno).

Поповнення сторінки раніше створеними розробками, конспектами, ознайомлення з новими розробками на сайті «На урок»  (https://naurok.com.ua/profile/16985)

 

Середа

27.05.2020 р.

Заповнення класного журналу.

Перечитування нових статей на сайті МОН (http://osvita.ua/school/72004/).

Робота над пошуком і створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, математики та української мови.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу.

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Бесіда з вчителем природознавства та Я у світі, який викладає у третьокласників через телефонний зв’язок.

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Перегляд онлайн-вебінарів «Емоційний розвиток дітей з ООП. Практичні техніки» (https://vseosvita.ua/webinar/emocijnij-rozvitok-ditej-z-oop-prakticni-tehniki-200.html);

«Цифрові технології для формувального оцінювання в НУШ» (https://naurok.com.ua/webinar/cifrovi-tehnologi-dlya-formuvalnogo-ocinyuvannya-v-nush).

Ознайомлення з новими розробками на сайті «Всеосвіта»  (https://vseosvita.ua/user/id459046)

 

Четвер

28.05.2020 р.

Проходження інтерактивних вебінарів для освітян Рівненщини.

Робота над створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, музики і трудового навчання.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу.

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Заповнення табелів.

Написання нових матеріалів, поповнення особистого блогу сайту «Всеосвіта»  (https://vseosvita.ua/user/id459046)

Перегляд онлайн-вебінарів «Формування екологічної свідомості дошкільника: форми і методи» (https://vseosvita.ua/webinar/formuvanna-ekologicnoi-svidomosti-doskilnika-formi-ta-metodi-201.html);

STEM-заходи в онлайн-посторі: нові ідеї та способи втілення» (https://naurok.com.ua/webinar/stem-zahodi-v-onlayn-prostori-novi-ide-ta-sposobi-vtilennya).

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення професійного рівня.

Поповнення сторінки раніше створеними розробками, конспектами, ознайомлення з новинками на сайті «На урок»  (https://naurok.com.ua/profile/16985)

 

Пятниця

29.05.2020 р.

Передача табелів з оцінками (індивідуально фото табелів) батькам третьокласників через соціальні мережі Viber  та Facebook, вітання з завершенням навчального 2019-20 року.

Створення відеофільму про навчання у 3 класі.

Поповнення відеоматеріалами шкільної групи

(https://www.facebook.com/profile.php?id=353174475121949&ref=br_tf&epa=SEARCH_BOX)

Перегляд онлайн-вебінарів «Читання на канікулах. Як заохотити дітей» (https://vseosvita.ua/webinar/citanna-na-kanikulah-ak-zaohotiti-ditej-202.html);

«Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM» (https://naurok.com.ua/webinar/fizika-dlya-suchasnogo-shkolyara-tradici-innovaci-stem).

Ознайомлення з новинками в інтернеті для роботи вчителя.

 

 

 

docx
Додано
24 травня
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку