Індивідуальний план роботи вчителя української мови та літератури на час карантину

Про матеріал
Орієнтовний індивідуальний план роботи допоможе зорієнтувати молодого спеціаліста в організації дистанційного навчання учнів 6, 10 класів з української мови та літератури на час карантину.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи на період карантину

вчителя  української мови та літератури

Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №89

Хомухи Оксани Анатоліївни

Дата

Час

Зміст роботи

Результат

16.03

 

09.00-18.00

Складання плану роботи на період карантину.

Коригування календарно-тематичного планування.

Індивідуальний план роботи на період карантину

Самоосвітня діяльність:

  • пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання,
  • оновлення власного блогу як ресурсу дистанційного навчання для учнів 6-х класів,
  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Ефективні комунікації для освітніх управлінців" (2 години),
  • навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення" (4 години).
  •  

Оновлено власний ресурс для дистанційного навчання (блог)

https://vchitukrlit.blogspot.com/

 

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А  класу  з української мови за темою: "Написання контрольного есе за темою: «Від булінгу страждають і агресори, і жертви. Усі переживають емоційні проблеми, не вміють будувати стосунки. Природно, що людині, яку цькують, ми співчуваємо. Булер- жертва міри власних комплексів чи злочинець, якого потрібно покарати?"

 

Індивідуальні консультації в телефонному режимі для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

17.03

 

09.00-18.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А та Б класів  з української літератури за темою: "Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Поведінка героїв твору, їх вчинки. Усний твір-характеристика персонажів твору, улюбленого героя. "

 

Ресурс для дистанційного навчання  - особистий блог

https://vchitukrlit.blogspot.com/

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А  класу  з української мови за темою: "Іменник. Рід іменників. Іменники, що мають лише форму однини або множини."

 

Індивідуальні консультації в телефонному режимі для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Дистанційне консультування батьків учнів щодо навчання на період карантину

 

 

18.03

 

09.00-16.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А та Б класів  з української мови за темою: "Написання не з прикметниками"

 

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А  класу  з української літератури за темою: "Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко-художник. Прозові й драматичні твори. Перший український науково- фантастичний роман «Сонячна машина», його популярність у 1920-ті роки. Успіх п’єс В. Винниченка на світовій сцені."

 

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (вайбер, телефон тощо)

 

 

19.03

 

09.00-18.00

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Самоосвітня діяльність:

  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" Домедична допомога" (1,5 години);
  • навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення" (4 години);
  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Робота вчителів початкових класів з особливими освітніми потребами" (3 години).
  •  

 

Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину на особистому блозі

Особистий блог

https://vchitukrlit.blogspot.com/

20.03

 

09.00-18.00

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Сертифікат

"Домедична допомога"

 (3 години)

 

Самоосвітня діяльність:

  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" Домедична допомога" (1,5 години),
  • навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення" (4 години);
  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Робота вчителів початкових класів з особливими освітніми потребами" (4 години)
  •  

 

23.03

 

09.00- 16.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А та Б класів з української мови за темою: "Написання складних прикметників разом і через дефіс"

 

 

 

 

Самоосвітня діяльність:

 навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Робота вчителів початкових класів з особливими освітніми потребами" (3 години)

Сертифікат

"Ефективні комунікації для освітніх управлінців"

Проведення індивідуальних консультацій для учнів

 

 

24.03

 

09.00- 19.00

Проведення індивідуальних консультацій для учнів

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А та Б класів  з української літератури за темою: "РЗМ № 3. (п). Характеристика улюбленого героя з аргументуванням свого вибору, розкриттям рис його вдачі."

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А  класу  з української мови за темою: "Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку."

 

 

Самоосвітня діяльність: навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Робота вчителів початкових класів з особливими освітніми потребами" (5 години)

 

 

25.03

 

09.00- 19.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А та Б класів з української мови за темою:  "Написання -н- і -нн- у прикметниках"

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А  класу  з української літератури за темою: "Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо)."

 

 

Самоосвітня діяльність: навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Робота вчителів початкових класів з особливими освітніми потребами" (5 години)

 

26.03

 

09.00- 19.00

Оновлення матеріалів особистого блогу.

https://vchitukrlit.blogspot.com/

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Самоосвітня діяльність:

  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Академічна доброчесність" (2 години);
  • навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення" (4 години);
  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Робота вчителів початкових класів з особливими освітніми потребами" (5 годин);
  • проходження глобального тестування на Національній онлайн платформі з   цифрової грамотності;
  • проходження партнерського курсу "Онлайн - сервіси для вчителів" на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сертифікат

 

 

Сертифікат

 

27.03

 

09.00- 18.00

Самоосвітня діяльність:

  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Академічна доброчесність" (2 години),
  • навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення" (4 години)
  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Робота вчителів початкових класів з особливими освітніми потребами" (5 години)

Сертифікат

"Академічна доброчесність"

(4 години)

 

Сертифікат

"Робота вчителів початкових класів з особливими освітніми потребами" (30 годин)

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

30.03

 

09.00- 16.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А та Б класів з української мови за темою: "Складання характеристики знайомої або відомої людини з використанням прикметників у різних відмінкових формах"

 

 

Самоосвітня діяльність:

  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Недискримінаційний підхід у навчанні"        (3 години)

Сертифікат

"Робота вчителів початкових класів з особливими освітніми потребами"

(30 години)

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

31.03

 

09.00- 16.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А  класу  з української мови за темою: "Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням"

 

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А, Б  класів  з української літератури  за темою: "Контрольний твір-характеристика персонажів твору Я.Стельмаха "Митькозавр із Юрківки" Складання плану".

 

 

Самоосвітня діяльність:

  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Недискримінаційний підхід у навчанні"

(3 години)

Сертифікат

"Освітні інструменти критичного мислення"

(60 годин)

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

01.04

 

09.00- 16.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А та Б класів з української мови за темою:  "Написання прізвищ прикметникової форми. Розбір прикметника як частини мови"

 

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А  класу  з української літератури за темою: "Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели. Значення літературно-художньої спадщини В. Винниченка."

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

02.04

 

09.00- 20.00

Самоосвітня діяльність:

  • навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення"

(6 годин);

  • навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Недискримінаційний підхід у навчанні"

(6 годин).

 

 

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

03.04

 

09.00- 20.00

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Самоосвітня діяльність:

навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення"

 (6 годин);

навчання на дистанційному курсі "ЕdEra" "Недискримінаційний підхід у навчанні" 

(6 годин)

 

06.04

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А та Б класів з української мови за темою: "Контрольна робота № 6. «Прикметник»  (тести і завдання)"

 

 

Написання статті для публікації у виданні "Шкільний світ" Педагогічна рада з теми "Компетенісний урок: контрольна для вчителя"

Статтю ухвалено до друку

07.04

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А та Б класів з української літератури  за темою: "Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. Фантастична, романтична, багатоепізодна повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9».

 

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А класу з української мови  за темою: "Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального відмінка, іменників знахідного відмінка, іменників місцевого відмінка однини і множини"

 

 

08.04

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі завдань для учнів 6А та Б класів з української мови за темою: "Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Кількісні і порядкові числівники"

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А класу з української літератури  за темою: "Контрольна робота №5.  Письмовий твір на одну з тем: «Проблема еміграції в новелі В. Стефаника “Камінний хрестˮ», «Роздуми про миттєве    вічне в новелі В.Винниченка “Моментˮ».

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

09.04

 

09.00- 14.00

Самоосвітня діяльність:

  • навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення"

(4 години)

 

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

10.04

 

0 09.00- 14.00

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

Тестові завдання  Googl форми

13.04

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А та Б класів з української мови за темою: "Творення числівників. Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників"

Сертифікат

"Недискримінаційний підхід у навчанні"

(32 годин)

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

14.04

 

09.00- 16.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 6А та Б класів з української літератури за темою: "Фантастична, романтична, багатоепізодна, повість про виховання гідності та мужності «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Характеристика образу головного героя Климка Джури."

 

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А класу з української мови  за темою: "Особливості кличного відмінка. Творення і відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові"

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

15.04

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі завдань для учнів 6А та Б класів з української мови за темою: "Відмінювання кількісних числівників. Буква ь в кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках"

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А класу з української літератури  за темою: "Образне слово поетичного модернізму. Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть"

 

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

16.04

 

09.00- 14.00

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

Самоосвітня діяльність:

навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення"

(6 години)

 

17.04

 

09.00- 15.00

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

Самоосвітня діяльність:

навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення"

(6 години)

 

 

20.04

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань учнів 6А та Б класів з української мови за темою: "Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників. Відмінювання порядкових числівників"

 

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

21.04

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань учнів 6А та Б класів з української літератури  за темою: "Фантастична, романтична, багатоепізодна, повість про виховання гідності та мужності. Стосунки між різними поколіннями в родині.  ТЛ: сюжет. Контрольна робота № 5. Пригоди і романтика.  (Літературний диктант)"

 

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А класу з української мови  за темою: "Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку"

 

 

22.04

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення завдань для учнів 6А та Б класів з української мови за темою: "

Узгодження числівників з іменниками Написання разом порядкових числівників з –тисячний"

 

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань учнів 10-А класу з української літератури за темою:  "Леся Українка (Лариса Косач). Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки.«Contra spem spero!».«Слово, чому ти не твердая криця…». Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»

 

 

23.04

 

09.00- 18.00

Самоосвітня діяльність:

навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення" (6 години)

 

 

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

24.04

 

09.00- 18.00

Самоосвітня діяльність:

навчання на дистанційному курсі "Prometheus" "Освітні інструменти критичного мислення" (6 години)

 

Сертифікат

"Освітні інструменти критичного мислення"

(60 годин)

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

27.04

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань учнів 6А та Б класів з української мови за темою: "Творення  числівників. Морфологічний розбір числівника як частини мови. Контрольна робота № 7.  «Числівник» (тести і завдання)"

 

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

28.04

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань учнів 6А та Б класів з української літероатури за темою: "Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців"

 

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 10А класу з української мови  за темою: "Контрольна робота "Морфологічна норма"(тестування)"

 

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

29.04

 

0 09.00- 14.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань учнів 10-А класу з української літератури за темою:  "Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева уособлення духовності і краси. Мати Лукаша й Килина антиподи головної героїні Мавки. Симбіоз високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша"

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

30.04

 

09.00- 14.00

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

 Поповнення особистого блогу дидиктичним матріалом

Особистий блог

https://vchitukrlit.blogspot.com/

01.05

 

09.00- 14.00

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

Поповнення особистого блогу дидиктичним матріалом

Особистий блог

https://vchitukrlit.blogspot.com/

04.05

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення завдань для учнів 6А та Б класів з української мови за темою:

"Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням"

 

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

05.05

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань учнів 6А та Б класів з української літератури  за темою: "Л.Глібов. Визначний український байкар, поет. «Муха і бджола», "Щука», «Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.

 

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

06.05

 

09.00- 14.00

Розробка та розміщення завдань для учнів 6А та Б класів з української мови за темою: "Питальні та відносні займенники, їх відмінювання. Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників"

 

 

Розробка та розміщення у соціальній мережі Viber завдань учнів 10-А класу з української літератури за темою:  "Микола Вороний. Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії "Блакитна панна"

 

 

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

07.05

 

09.00- 14.00

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

Поповнення особистого блогу дидиктичним матріалом

Особистий блог

https://vchitukrlit.blogspot.com/

08.05

 

09.00- 14.00

Перевірка виконаних учнями письмових робіт через скрінкопії у Viber та особистій пошті. Надання зворотного зв’язку (коментування, коригування). Оцінювання.

Оцінки батьки отримують в особистих повідомленнях  у соціальній мережі Viber

Розробка тестових завдань Googl форми з української мови для учнів 6, 10-х класів

 

Тестові завдання  Googl форми

Проведення індивідуальних консультацій для учнів (батьків, колег) щодо дистанційного навчання

 

 

Поповнення особистого блогу дидиктичним матріалом

Особистий блог

https://vchitukrlit.blogspot.com/

 

 

docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
4637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку