Індивідуальний план роботи на час запровадження карантину вихователя .
п/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
16.03. 2020 |
Карантинні заходи в групі. 1.Миття іграшок деззасобами, прання лялькового одягу, кварцювання. Обробка термометрів спиртом. 2.Дистанційна робота з батьками: інформація про карантин з Коронавірусу (дистанційно, соцмережа Viber). |
8.00-12.00 13.00-14.00 |
Індивідуальна і дистанційна форма спілкування |
2 |
17.03 2020 |
1.Обробка дидактичного матеріалу та дидактичних ігор, кварцювання. 2.Наведення порядку в осередках, обробка деззасобами поверхонь шаф, контейнерів. 3. Робота з документацією групи.(журнал щоденного відвідування дітьми старшої групи). 4. Підготовка табеля щоденного відвідування дітьми дитсадка за березень. |
8.00-11.30 11.30-14.00 |
Індивідуально. |
3 |
18.03 2020 |
1.Карантинні заходи в театральному куточку та в куточку м'якої іграшки (миття, прання, кварцювання). 2.Упорядкування документації старшої групи з навчальновиховного процесу (обов’язкова документація групи). 3. Дистанційна робота з батьками: пам'ятки, рекомендації про Коронавірус. |
8.00-12.00 12.00-13.30 13.30-14.00 |
Індивідуально та дистанційно. Дистанційно, соцмережа Viber. |
4 |
19.03 2020 |
1.Складання плану роботи на час карантину. 2.Створення платформи дистанційної навчально-виховної роботи “Наша група” (група у Viber). Робота в дистанційному режимі: 2.Опрацювання фахової літератури |
9.00-11.00 11.00-12.15 12.15-15.00 |
Індивідуально дистанційно |
|
|
з навчанню дітей читанню за методикою Л.Шелестової (програма раннього розвитку) та електронного журналу «Методична скарбничка вихователя» — новий номер за березень. 4.Оновлення та доповнення гри “Хто де живе?” |
|
«Всеосвіта™» info@vseosvita.ua Соціальна мережа Viber індивідуально |
5 |
20.03 2020 |
1.Догляд за кімнатними рослинами групової кімнати. 2.Профсоюзна робота. Дистанційна робота. 3. Корекція календарного плану з навчально-виховної роботи на ІІІ квартал 2019-2020 уч.року. Робота з батьками. 4. Індивідуальні консультації для батьків групи в онлайн-режимі. 5.Опитування про стан здоровья дітей. 6.Дистанційна самоосвіта: «Академія розвитку особистості» Корисно, а головне, весело!!! - ігри для покращення координації visomotara. |
9.00-10.00 10.00-12.00 12.00-13.00 13.00-15.00 |
індивідуально онлайн-заняття Baby Stars Estimulaci? n Temprana. |
6 |
23.03 2020 |
Робота в дистанційному режимі: Самоосвіта: 1.Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». Робота з батьками. 2.Практичні завдання для дітей групи на час карантину. 3. Доповнення матеріалу до теки “Професії” , зокрема до д/г “Кому що потрібно для роботи”. |
9.00-11.00 11.00-13.00 13.00-15.00 |
Соціальна мережа Viber дистанційно Osvita.ua дистанційно, (соцмережа Viber). індивідуально |
7 |
24.03 2020 |
Робота в дитсадку. 1.Упорядкування дидактичного матеріалу з розвитку логічного мислення у дітей старшої групи. |
9.00-9.30 |
Індивідуально |
|
|
2.Розробка і підготовка матеріалу до д/г “Чиї сліди?” 3.Догляд за кімнатними рослинами групової кімнати. Дистанційна робота. 4.Консультація для батьків «50 обов'язкових завдань для дошкільника на карантин». 5.Продовження роботи по підготовці матеріалу до д/г “Чиї сліди?” |
9.30-11.00 11.30-13.15 13.15-15.00 |
індивідуально дистанційно. індивідуально. |
8 |
25.03 2020 |
Робота в дистанційному режимі. 1. Перегляд Всеукраїнського онлайн-семінару «Психологічна служба в системі освіти України». 2.Консультація для батьків «Поради як зберегти здоров'я» (перегляд за посиланням). 3.Індивідуальні консультації для батьків групи в онлайн-режимі. 4.Робота вдома по збору матеріала до теки-книжки “Пожежа — це біда для всіх”та підготовка матеріалу до д/г “Пожежна безпека”. |
9.00-11.00 11.00-12.00 12.00-13.00 13.00-15.00 |
Індивідуально Відеозапис за посиланням: Соціальна мережа Viber https//youtu/be Індивідуальна і дистанційна форма спілкування |
9 |
26.03 2020 |
Робота в дистанційному режимі. 1.Перегляд новинок інформаційнометодичної літератури. 2.Робота з музичним керівником в онлайн-режимі — підбір віршованого матеріалу до випускного свята. 3.Віртуальний педчетвер “Як організувати дистанційну роботу під час карантину”. 4.Повідомлення батькам про продовження карантину і освітньовиховну роботу в онлайн-режимі. 5.Опитування про стан здоровья дітей. |
9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-14.00 14.00-15.00 |
Індивідуальна і дистанційна форма спілкування |
10 |
27.03 2020 |
День театру. Робота в дитсадку. 1.Упорядкування теки по роботі з батьками. 2.Упорядкування тек з |
9.00-9.30 9.30-10.00 |
індивідуально |
|
|
дидактичним та роздатковим матеріалом до занять з грамоти і математики в старшій групі 3.Підготовка матеріалу до текикниги “Пожежа — це біда для всіх”. 4.Догляд за кімнатними рослинами групової кімнати. 5.Онлайн-робота з батьками. День театру. Дистанційне ознайомлення з проектом “Театр і Гра”. 6.Опитування про стан здоровья дітей. 7.Електронний моніторінг з батьками дітей майбутньої молодшої групи. |
10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-15.00 |
індивідуально індивідуально дистанційно індивідуально |
11 |
30.03 2020 |
Робота в дистанційному режимі. 1.Самоосвіта: Опрацювання Закону України «Про повну загальну середню освіту» 2020. 2.Ознайомлення з технологією “Освітня подорож” за статтею К.Крутій "Використання технології «ОСВІТНЯ ПОДОРОЖ» як форми реалізації партнерської діяльності дитини і дорослого" 3.Партнерський курс на нац. онлайн-платформі цифрової грамотності “Використовуйте набуті знання та навички на практиці”. 4.Засідання атестаційної комісії в онлайн режимі. 5.Робота з дітьми в онлайн-режимі: запропонувати батькам матеріал для ознайомлення дітей з традиціями та закличками, які виконували в День зустрічі птахів . |
9.00-10.00 10.00-13.00 13.00-14.00 14.00-15.00 |
osnova.com.ua raketa166.blogspot.co m/p/blogpage_37.html Соцмережа Viber дистанційно. |
12 |
31.03 2020 |
1.Онлайн-консультація для батьків: “Книга в житті дитини” 2.Онлайн-робота з дітьми: запропонувати виготовити мінікнижку на різну тематику (казки, оповідання, природа тощо). |
9.00-10.00 10.00-12.00 |
Соцмережа Viber, дистанційно. |
|
|
3.Самоосвіта: Вивчення матеріалів щодо наступності ДНЗ та НУШ: Типова освітня програма для 1-2 класів НУШ (розроблена під керівництвом О.Я. Савченко). 4.Заключне засідання атестаційної комісії — дистанційне голосування. 5. Спільно з муз.керівником написання сценарію до випускного свята. |
12.00-14.00 14.00-15.00 |
Дистанційно. Дистанційно. |
13 |
01.04 2020 |
ЕКОмісячник. День зустрічі птахів. День сміху. Робота в дитсадку. 1.Догляд за кімнатними рослинами в природознавчому осередку. 2.Упорядкування дидактичного та демонстраційного матеріалу в групі з ознайомлення дітей із соціумом і природним довкіллям 3.Виготовлення теки-книги “Пожежа — це біда для всіх”. 4.Виготовлення дидактичних ігор з екології. Онлайн-робота в рамках проведення екомісячника: 5.Самоосвіта — проходження вебінару “Екологічність у контексті дбайливого ставлення до здоров'я учасників освітнього процесу”. 7.Проходження партнерського курсу на нац. онлайн-платформі цифрової грамотності “Використовуйте набуті знання на практиці”. 6.Онлайн-робота з дітьми:1 квітня — День зустрічі птахів та Міжнародний День гумору та сміху (малювання, лілення, аплікація та інші види діяльності вдома). |
9.00-12.00 12.00-15.00 |
Індивідуально дистанційно соцмережа Viber. Фотозвіт батьків. |
14 |
02.04 2020 |
День дитячої книги. 1.Дистанційна взаємодія з родинами вихованців: “Книга в житті дитини”. Виготовлення мінікнижок, читання різних творів, |
9.00-10.00 |
дистанційно фотозвіт роботи дітей вдома до Дня книги. |
|
|
інші види діяльності по темі. 2.Консультація для батьків в онлайн-режимі: «ТОП-9 ідей, чим зайняти дитину вдома». Самоосвіта: 3.Ознайомлення з освітньою технологією К.Крутій “Стіни, які говорять”. 4.Аналіз пед.технологій які застосовуються в навчальновиховному процесі. |
10.00-15.00 |
https:// raketa166.blogspot.com/p/ blog-page _ 37.html дистанційно. |
15 |
03.04 2020 |
1.Робота з батьками: пропозиція переглянути мультики “Як вивчити годинник - Мультики українською Пригоди Хмаринки 2”. Обговорити побачене з дітьми. 2.Підготовка матеріалу до Дня здоров'я. Онлайн-самоосвіта: 3.Вивчення матеріалів щодо наступності ДНЗ та НУШ: опрацювання посібника для педагогів про проведення ранкових зустрічей. - Всеукраїнський фонд "Крок за кроком" - Доброго ранку! 4.Коригування перспективного та календарного планів навчальновиховного процесу на квітень місяць в старшій групі. |
9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-13.00 13.00-15.00 |
Дистанційно. raketa166.blogspot.co m/p/blogpage_37.html дистанційно. raketa166.blogspot.co m/p/blog-page_1.html індивідуально. |
16 |
06.03 2020 |
Робота в дитсадку. 1.Праця на вулиці в осередку “Городна грядка групи” (скопування, садіння, волочіння). 2.Робота з батьками: “Чим зайнятися з дітьми під час карантину: топ-5 веселих розваг”. 3..Перегляд матеріалу з досвіду роботи педагогів ДНЗ №166: Борейко М.М. "Артикуляційна гімнастика" 4. Вебінар: «Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного та молодшого шкільного віку». |
9.00-12.00 12.00-13.00 13.00-14.00 14.00-15.00 |
Індивідуально. Дистанційно. raketa166.blogspot.co m/p/blog-page_1.html Дистанційно. |
17 |
07.04 2020 |
Всесвітній День Здоровья. Дистанційна взаємодія з родинами вихованців. 1.Рекомендувати комплекси зарядок-руханок «Весела зарядка», «Зростаємо здоровими», «Лисенятко міцно спало». 2.Порадити матеріал для закріплення знань дітей про здоровий спосіб життя з метою бережливого ставлення до свого здоров’я. 3.Практичні навички виконання правил особистої гігієни, ранкової гімнастики, рухової активності вдома. 4.Збір дидактичного матеріалу для ігор та теки-книжки по темі “Космос”. |
9.00-12.00 12.00-15.00 |
Дистанційно. Фотозвіт від батьків. Дистанційно. Індивідуально. |
18 |
08.04 2020 |
1.Підготовка матеріалу до виготовлення теки-книжки “Космос”. 2.Створення дидактичних ігор по темі “Космос”. Дистанційна взаємодія з родинами вихованців. 3.Індивідуальні консультації для батьків групи в онлайн-режимі. 4.Онлайн-пам'ятки, рекомендації для батьків про Коронавірус (сайт Доктора Комаровського). 5.Опитування про стан здоров'я дітей. Самоосвіта. 6.Ознайомлення зі статтями: |
9.00-11.00 11.00-13.00 13.00-15.00 |
Індивідуально. Дистанційно. |
19 |
09.04 2020 |
Робота в дитсадку. 1.Догляд за кімнатними рослинами в природознавчому осередку. 2.Миття та кварцювання інвентарю. 3.Упорядкування дидактичного матеріалу з розвитку логічного мислення у дітей старшої групи. Дистанційна взаємодія з родинами вихованців. 4.“50 обов'язкових завдань для дошкільника на карантин.” Самоосвіта. 3. Парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей "Вчимося жити разом" |
9.00-12.00 12.00-13.30 13.30-15.00 |
Індивідуально. Дистанційно. |
20 |
10.04 2020 |
До Дня космонавтики. Робота в дитсадку. 1.Праця на свіжому повітрі в осередку “Грядка лікарських трав” (скопування, розсаджування, волочиння). 2.Структурування та виготовлення дидактичних ігор, теки-книги з |
9.00-12.00 |
Індивідуально. Індивідуально. |
|
|
теми “Космос”. Самоосвіта. Перегляд матеріалу Свєтлічної М.М. "Структура логоритмічного заняття" |
12.30-15.00 |
|
21 |
13.04 2020 |
Робота з батьками. 1.“300 лучших идей для карантина! Развлечения, игры и фильмы для детей”. 2.Опитування про стан здоровья дітей. Самоосвіта. 3.Вивчення матеріалів щодо наступності ДНЗ та НУШ: Парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей «Вчимося жити разом». 4.Перегляд матеріалу Грилюк І.С. "Блоки Дьєнеша" |
9.00-11.00 11.00-15.00 |
Дистанційно. |
22 |
14.04 2020 |
Робота у дитсадку. 1.Праця у квітнику групи (скопування, пересаджування квітів, волочиння, прибирання сміття). Дистанційна взаємодія з родинами вихованців. 2.Як розповісти дітям про коронавірус: в Україні створили інформаційний мультик. Опитування щодо здоров'я дітей. Самоосвіта. 3.Перегляд матеріалу Пазіної О.М. "Логоритміка як засіб корекції мовленнєвих порушень" |
9.00-12.00 12.00-13.30 13.30-15.00 |
Індивідуально. Дистанційно. Індивідуально. |
23 |
15.04 2020 |
1.Створення, посібників, дидактичних ігор, тек за індивідуально обраною темою. Дистанційна взаємодія з родинами вихованців. 2.“Скік та Скок - Дитячі Пісні та Руханки - З Любов'ю до Дітей”. 3.Запропонувати завдання та педагогічні ігри з інтерактивними |
9.00-11.00 11.00-13.00 |
Індивідуально. Дистанційно. |
|
|
вправами з основ грамоти, математики для дошкільнят на час карантину. Самоосвіта. 4.Опрацювання роботи Суворової К.М., Жолудєвої Ю.М. "Сенсорна інтеграція" |
13.00-15.00 |
Індивідуально. |
24 |
16.04 2020 |
Писанкові перегони. Робота з батьками. Запропонувати батькам : 1.Ігри з крашанками і писанками. 2.Переглянути Великодні мультфільми для дітей. 3.Інформацію: “Як розказати дітям про Великдень”. 4.Індивідуальні консультації для батьків групи в онлайн-режимі. Самоосвіта. 4.Перегляд матеріалу з досвіду роботи педагогів ДНЗ №166: Кривець О.А. Проект "Логопед і Я. Введення в логопедію". Робота по підбірці віршів до випускного свята. |
9.00-11.30 11.30-14.00 14.00-15.00 |
Дистанційно. Індивідуально. |
25 |
17.04 2020 |
Великдень і малеча. 18 — День Довкілля. Дистанційна взаємодія з родинами вихованців. 1.Запропонувати переглянути з дітьми Великодній мультик для дітей: казка “Загублена писанка”. 2.інформація: “35 пасхальних яєць для дітей”. 3.Матеріал К.Крутій “Загадки писанок”. 4.Великодні паперові аплікації: творимо самотужки (шаблони та ідеї). Для творчих робіт дітей. 5.Опитування про стан здоровья дітей. Самоосвіта. 6.Створення теоретичної та методичної скарбнички до теми з самоосвіти. |
9.00-13.00 13.00-15.00 |
Дистанційно. Джміль — журнал для дітей, їхніх батьків та педагогів. Індивідуально. |
26 |
21.04 2020 |
Дистанційна взаємодія з родинами вихованців. 1.Великдень у традиціях. Забуті українські звичаї Пасхи. 2.Великодні казки для дітей від українських авторів. 3.Завдання та педагогічні ігри з інтерактивними вправами з ознайомлення дітей з навколишнім світом для дошкільнят на час карантину. Самоосвіта. Перегляд та опрацювання вебінару: Стеценко І.Б. Від STREAMнавчання дошкільників до STEMосвіти. |
9.00-12.00 12.00-15.00 |
Дистанційно. Дистанційно. |
27 |
22.04 2020 |
День Матері Землі. Робота в дитсадку. Наведення порядку на ігровому майданчику групи та павільоні. Дистанційна взаємодія з родинами вихованців. 1.Запропонувати роздрукувати розмальовки на тему “День Землі та екологія” (15 шаблонів в одному файлі), для розмальовування дітьми. 2.Консультація: “Від екології природи до екології душі”. 3.Почитайте дітям (перелік творів). |
9.00-11.00 11.00-15.00 |
Індивідуально. Дистанційно. |
28 |
23.04 2020 |
Дистанційна взаємодія з родинами вихованців. 1.Інформація для батьків: “15 розвиваючих ігор, в які можна грати з дітьми на кухні” Самоосвіта. 2.Вебінар: Дидактичні ігри на розвиток мовлення в корекційноігровій діяльності дошкільнят. 3.Добірка матеріалу до планових батьківських зборів. 4.Підготовка дидактичного матеріалу до занять з грамоти та |
9.00-10.00 10.00-15.00 |
Дистанційно. Дистанційно. |
|
|
ознайомлення з природним довкіллям. |
|
|
29 |
24.04 2020 |
Дистанційна взаємодія з родинами вихованців. 1.Опитування про стан здоровья дітей. 2.Опитування щодо відвідування дітьми дитсадочка у травні. 3.Інформація щодо приймання дітей у групу після карантину. Самоосвіта. 4.Вебінар: Вчимося дружити. Практичні підходи. 5.Підготовка групи до навчальновиховного процесу. 6.Корекція календарно-тематичного планування з навчально-виховної роботи на квітень-травень. |
9.00-12.00 12.00-15.00 |
Дистанційно. Дистанційно. Індивідуально. |
3.Підготовка до методоб'єднання: складання списку рекомендованої літератури по темі самоосвіти.
Соціальна мережа Viber https://osvitanova.com. https://zatyshok.net.u https://intermarium.ne
Підготовка до методоб'єднання:
1.Створення теоретичної та методичної скарбнички до теми з самоосвіти.
3. Догляд за кімнатними рослинами в природознавчому осередку.
2.Робота з батьками по відвідуванню дітьми групи на квітень місяць.
4.
«Логоритміка як засіб корекції мовленнєвих порушень»