Індивідуальний план роботи викладача коледжу під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи викладача коледжу під час карантину: організаційно-педагогічні заходи, самоосвіта, методична робота, дистанційне навчання
Перегляд файлу

                                                                                          ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                  В.О. заступника директора з                                  навч. роботи

                                                                                  __________ В.О. Тирон

                                                                                 «___» березня 2020 року

 

 

Індивідуальний план роботи під час карантину

(12.03.2020 – 03.04.2020)

викладача юридичних дисциплін, зарубіжної літератури

ВСП «Василівський коледж ТДАТУ ім. Д. Моторного»

Тирона Володимира Октавяновича

 

Дата

Зміст організаційно-педагогічних заходів

Час роботи

Примітка

12.03.2020

1. Інструктаж студентів з питань організації навчання під час карантину з елементами дистанційного навчання

2. Розробка і розміщення на сайті коледжу, на платформі Moodle завдань для студентів з дисципліни «Конституційне право України»

3. Розробка і розміщення на сайті коледжу, на платформі Moodle завдань для студентів з дисципліни «Адміністративне право України»

8.00-10.00

 

 

 

 

10.00-13.00

 

 

 

 

 

13.00-16.00

https://i.vctdatu.zp.ua/9-novini/188-navchannia-pid-chas-karantynu.html

13.03.3020

1. Розробка і розміщення на сайті коледжу, на платформі Moodle завдань для студентів з предмета «Зарубіжна література»

2.  Оновлення матеріалів навчально-методичного комплексу з дисципліни «Конституційне право України» (презентації, інтелект-карти, інші засоби візуалізації)

3. Участь у вебінарі журналу «Зарубіжна література в школах України» за темою «Використання проектних технологій на уроках гуманітарного циклу»

8.00-10.00

 

 

 

 

10.00-13.00

 

 

 

 

 

19.00-22.00

https://i.vctdatu.zp.ua/9-novini/188-navchannia-pid-chas-karantynu.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сертифікат №14540

16.03.2020

1. Оновлення матеріалів навчально-методичного комплексу з дисципліни «Адміністративне право України» (презентації, інтелект-карти, інші засоби візуалізації)

2. Оновлення навчальних матеріалів на платформі Moodle

3. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

10.00-13.00

 

13.00-16.00

Теми для зворотного зв’язку: «Правові засади управління у сфері економіки. Адміністративно-правове регулювання у паливо-енергетичній сфері», «Адміністративно-правове регулювання у сферах будівництва та житлово-комунального господарства»

17.03.2020

1. Оновлення матеріалів навчально-методичного комплексу з предмета «Зарубіжна література» (презентації, інтелект-карти, інші засоби візуалізації)

2. Оновлення навчальних матеріалів на платформі Moodle

3. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-21 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

10.00-13.00

 

13.00-16.00

Теми для зворотного зв’язку: «Народне волевиявлення (вибори, референдуми)»,

«Конституційно-правовий статус Верховної Ради України»

18.03.2020

1. Самоосвіта. Опрацювання педагогічної літератури з проблеми «Формування інформаційно-технологічної компетентності майбутніх юристів в закладах фахової передвищої освіти»

2. Зворотний зв’язок зі студентами груп ПО-11, ТФ-11 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

8.00-13.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.00-16.00

Теми для зворотного зв’язку: «Фауст». Пошуки сенсу буття й призначення людини. Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору»

19.03.2020

1. Підготовка матеріалів до конкурсу професійної майстерності «Педагогічний ОСКАР-2021»

2. Оформлення персональних сторінок на онлайн-платформах «Всеосвіта» та «На урок»

3. Індивідуальні консультації для студентів групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

8.00-10.00

 

 

 

 

10.00-13.00

 

 

13.00-16.00

https://naurok.com.ua/profile/234830

20.03.2020

1. Підготовка матеріалів до конкурсу професійної майстерності «Педагогічний ОСКАР-2021»

2. Оформлення персональних сторінок на онлайн-платформах «Всеосвіта» та «На урок»

3. Індивідуальні консультації для студентів групи П-21 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

8.00-10.00

 

 

 

 

10.00-13.00

 

 

13.00-16.00

https://vseosvita.ua

23.03.2020

1. Самоосвіта. Опрацювання педагогічної літератури з проблеми «Формування інформаційно-технологічної компетентності майбутніх юристів в закладах фахової передвищої освіти»

2. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

3. Участь у вебінарі на онлайн-платформі «Всеосвіта» за темою «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

8.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00-14.00

 

 

 

14.00-16.00

Теми для зворотного зв’язку: «Адміністративно-правове регулювання у сфері охорони навколишнього природного середовища»,

«Організаційно-правові засади управління фінансами»

24.03.2020

1. Підготовка матеріалів до конкурсу професійної майстерності «Педагогічний ОСКАР-2021»

2. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури

3. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-21 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

8.00-10.00

 

 

 

 

10.00-14.00

 

14.00-16.00

Теми для зворотного зв’язку: «Конституційно-правові засади статусу Президента України»,

«Органи виконавчої влади в Україні: конституційно-правовий статус»

25.03.2020

1. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури

2. Зворотний зв’язок зі студентами груп ПО-11, ТФ-11 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

3. Підготовка до участі в науково-практичних інтернет-конференціях

8.00-10.00

 

 

10.00-14.00

 

 

 

14.00-16.00

Теми для зворотного зв’язку: «Модернізм.  Франц Кафка (1883 -1924). «Перевтілення».

Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного»

26.03.2020

1. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури

2. Індивідуальні консультації для студентів груп ПО-11, ТФ-11 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

3. Участь у вебінарі на онлайн-платформі «Всеосвіта» за темою «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»

8.00-10.00

 

 

10.00-14.00

 

 

 

 

18.00-20.00

https://vseosvita.ua

27.03.2020

1. Коригування програм, планів та інших навчально-методичних матеріалів на ІІ семестр

2. Підготовка матеріалів до конкурсу професійної майстерності «Педагогічний ОСКАР-2021»

3. Індивідуальні консультації для студентів групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

8.00-10.00

 

 

 

10.00-14.00

 

 

 

14.00-16.00

 

30.03.2020

1.Створення інтелект-карт з дисципліни «Конституційне право України»

2. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

3. Участь у вебінарі на онлайн-платформі «Всеосвіта» за темою «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання»

8.00-10.00

 

 

 

10.00-14.00

 

 

 

18.00-20.00

Теми для зворотного зв’язку: «Управління освітою і наукою», «Організаційно-правові засади управління у сфері культури, молоді та спорту»

31.03.2020

1.Створення інтелект-карт з дисципліни «Адміністративне право України»

2. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-21 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

3. Створення інтерактивних тестів з дисципліни «Конституційне право України»

8.00-10.00

 

 

 

10.00-14.00

 

 

 

14.00-16.00

Теми для зворотного зв’язку: «Місцеве самоврядування в Україні»,  «Органи судової влади в Україні та організація їх роботи»

01.04.2020

1.Створення інтелект-карт з предмета «Зарубіжна література»

2. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

3. Створення інтерактивних тестів з предмета «Зарубіжна література»

8.00-10.00

 

 

10.00-14.00

 

 

 

14.00-16.00

Теми для зворотного зв’язку: «Система органів управління культурою», «Управління охороною здоров’я»

02.04.2020

1. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури

2. Поповнення методичними матеріалами персональних сторінок на онлайн-платформах «Всеосвіта» та «На урок»

3. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-21 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

8.00-10.00

 

 

10.00-14.00

 

 

 

14.00-16.00

Теми для зворотного зв’язку: «Конституційний Суд України»,

«Конституційно-правова відповідальність у системі юридичної відповідальності»

03.04.2020

1. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури

2. Зворотний зв’язок зі студентами груп ПО-11, ТФ-11 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail

3. Оновлення навчальних матеріалів на платформі Moodle

8.00-10.00

 

 

10.00-14.00

 

 

 

14.00-16.00

Теми для зворотного зв’язку: «Михайло Опанасович Булгаков  (1883-1924) «Майстер і Маргарита». Життєвий і творчий шлях М. Булгакова. Роман як «роман-лабіринт»  зі складною філософською проблематикою. Культурні та літературні джерела твору»

 

 Викладач:                                                                                                              В.О. Тирон

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
22 березня 2020
Переглядів
4060
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку