ЗАТВЕРДЖУЮ
В.О. заступника директора з навч. роботи
__________ В.О. Тирон
«___» березня 2020 року
Індивідуальний план роботи під час карантину
(12.03.2020 – 03.04.2020)
викладача юридичних дисциплін, зарубіжної літератури
ВСП «Василівський коледж ТДАТУ ім. Д. Моторного»
Тирона Володимира Октавяновича
Дата |
Зміст організаційно-педагогічних заходів |
Час роботи |
Примітка |
12.03.2020 |
1. Інструктаж студентів з питань організації навчання під час карантину з елементами дистанційного навчання 2. Розробка і розміщення на сайті коледжу, на платформі Moodle завдань для студентів з дисципліни «Конституційне право України» 3. Розробка і розміщення на сайті коледжу, на платформі Moodle завдань для студентів з дисципліни «Адміністративне право України» |
8.00-10.00
10.00-13.00
13.00-16.00 |
https://i.vctdatu.zp.ua/9-novini/188-navchannia-pid-chas-karantynu.html |
13.03.3020 |
1. Розробка і розміщення на сайті коледжу, на платформі Moodle завдань для студентів з предмета «Зарубіжна література» 2. Оновлення матеріалів навчально-методичного комплексу з дисципліни «Конституційне право України» (презентації, інтелект-карти, інші засоби візуалізації) 3. Участь у вебінарі журналу «Зарубіжна література в школах України» за темою «Використання проектних технологій на уроках гуманітарного циклу» |
8.00-10.00
10.00-13.00
19.00-22.00 |
https://i.vctdatu.zp.ua/9-novini/188-navchannia-pid-chas-karantynu.html
Сертифікат №14540 |
16.03.2020 |
1. Оновлення матеріалів навчально-методичного комплексу з дисципліни «Адміністративне право України» (презентації, інтелект-карти, інші засоби візуалізації) 2. Оновлення навчальних матеріалів на платформі Moodle 3. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail |
8.00-10.00
10.00-13.00
13.00-16.00 |
Теми для зворотного зв’язку: «Правові засади управління у сфері економіки. Адміністративно-правове регулювання у паливо-енергетичній сфері», «Адміністративно-правове регулювання у сферах будівництва та житлово-комунального господарства» |
17.03.2020 |
1. Оновлення матеріалів навчально-методичного комплексу з предмета «Зарубіжна література» (презентації, інтелект-карти, інші засоби візуалізації) 2. Оновлення навчальних матеріалів на платформі Moodle 3. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-21 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail |
8.00-10.00
10.00-13.00
13.00-16.00 |
Теми для зворотного зв’язку: «Народне волевиявлення (вибори, референдуми)», «Конституційно-правовий статус Верховної Ради України» |
18.03.2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання педагогічної літератури з проблеми «Формування інформаційно-технологічної компетентності майбутніх юристів в закладах фахової передвищої освіти» 2. Зворотний зв’язок зі студентами груп ПО-11, ТФ-11 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail |
8.00-13.00
13.00-16.00 |
Теми для зворотного зв’язку: «Фауст». Пошуки сенсу буття й призначення людини. Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору» |
19.03.2020 |
1. Підготовка матеріалів до конкурсу професійної майстерності «Педагогічний ОСКАР-2021» 2. Оформлення персональних сторінок на онлайн-платформах «Всеосвіта» та «На урок» 3. Індивідуальні консультації для студентів групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail |
8.00-10.00
10.00-13.00
13.00-16.00 |
|
20.03.2020 |
1. Підготовка матеріалів до конкурсу професійної майстерності «Педагогічний ОСКАР-2021» 2. Оформлення персональних сторінок на онлайн-платформах «Всеосвіта» та «На урок» 3. Індивідуальні консультації для студентів групи П-21 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail |
8.00-10.00
10.00-13.00
13.00-16.00 |
|
23.03.2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання педагогічної літератури з проблеми «Формування інформаційно-технологічної компетентності майбутніх юристів в закладах фахової передвищої освіти» 2. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail 3. Участь у вебінарі на онлайн-платформі «Всеосвіта» за темою «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» |
8.00-10.00
10.00-14.00
14.00-16.00 |
Теми для зворотного зв’язку: «Адміністративно-правове регулювання у сфері охорони навколишнього природного середовища», «Організаційно-правові засади управління фінансами» |
24.03.2020 |
1. Підготовка матеріалів до конкурсу професійної майстерності «Педагогічний ОСКАР-2021» 2. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури 3. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-21 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail |
8.00-10.00
10.00-14.00
14.00-16.00 |
Теми для зворотного зв’язку: «Конституційно-правові засади статусу Президента України», «Органи виконавчої влади в Україні: конституційно-правовий статус» |
25.03.2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури 2. Зворотний зв’язок зі студентами груп ПО-11, ТФ-11 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail 3. Підготовка до участі в науково-практичних інтернет-конференціях |
8.00-10.00
10.00-14.00
14.00-16.00 |
Теми для зворотного зв’язку: «Модернізм. Франц Кафка (1883 -1924). «Перевтілення». Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного» |
26.03.2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури 2. Індивідуальні консультації для студентів груп ПО-11, ТФ-11 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail 3. Участь у вебінарі на онлайн-платформі «Всеосвіта» за темою «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» |
8.00-10.00
10.00-14.00
18.00-20.00 |
|
27.03.2020 |
1. Коригування програм, планів та інших навчально-методичних матеріалів на ІІ семестр 2. Підготовка матеріалів до конкурсу професійної майстерності «Педагогічний ОСКАР-2021» 3. Індивідуальні консультації для студентів групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail |
8.00-10.00
10.00-14.00
14.00-16.00 |
|
30.03.2020 |
1.Створення інтелект-карт з дисципліни «Конституційне право України» 2. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail 3. Участь у вебінарі на онлайн-платформі «Всеосвіта» за темою «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання» |
8.00-10.00
10.00-14.00
18.00-20.00 |
Теми для зворотного зв’язку: «Управління освітою і наукою», «Організаційно-правові засади управління у сфері культури, молоді та спорту» |
31.03.2020 |
1.Створення інтелект-карт з дисципліни «Адміністративне право України» 2. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-21 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail 3. Створення інтерактивних тестів з дисципліни «Конституційне право України» |
8.00-10.00
10.00-14.00
14.00-16.00 |
Теми для зворотного зв’язку: «Місцеве самоврядування в Україні», «Органи судової влади в Україні та організація їх роботи» |
01.04.2020 |
1.Створення інтелект-карт з предмета «Зарубіжна література» 2. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-31 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail 3. Створення інтерактивних тестів з предмета «Зарубіжна література» |
8.00-10.00
10.00-14.00
14.00-16.00 |
Теми для зворотного зв’язку: «Система органів управління культурою», «Управління охороною здоров’я» |
02.04.2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури 2. Поповнення методичними матеріалами персональних сторінок на онлайн-платформах «Всеосвіта» та «На урок» 3. Зворотний зв’язок зі студентами групи П-21 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail |
8.00-10.00
10.00-14.00
14.00-16.00 |
Теми для зворотного зв’язку: «Конституційний Суд України», «Конституційно-правова відповідальність у системі юридичної відповідальності» |
03.04.2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання методичної літератури 2. Зворотний зв’язок зі студентами груп ПО-11, ТФ-11 через соціальні мережі Viber, Facebook, платформу Moodle, gmail 3. Оновлення навчальних матеріалів на платформі Moodle |
8.00-10.00
10.00-14.00
14.00-16.00 |
Теми для зворотного зв’язку: «Михайло Опанасович Булгаков (1883-1924) «Майстер і Маргарита». Життєвий і творчий шлях М. Булгакова. Роман як «роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою. Культурні та літературні джерела твору» |
Викладач: В.О. Тирон