Індивідуальний план роботи з елементами дистанційного навчання
під час карантину з 12.03 – 03. 04.2020.р
вчителя історії та правознавства ЗОШ № 19 м. Краматорськ
Бороздиної Тетяни Сергіївни
№п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
12.03 |
1.Організація дистанційного навчання. Реєстрація учнів на особистій сторінці вчителя в освітньому порталі. 2.Підбір інтерактивних тестових завдань на сайті з метою залучення учнів до активної роботи вдома та отримання зворотного зв’язку. |
9.00 – 13.00 |
Український освітній онлайн-портал «На Урок» (naurok.ua) |
2 |
13.03 |
1. Складання завдань для учнів 5-9 класів з історії та правознавства та розміщення їх на блозі. 2. Перегляд та підбір відео уроків для учнів 9 класу |
9. 00 – 13.00
|
Блок вчителя Бороздиной Т.С. https://istoriyasoh19.blogspot.com |
3 |
14. 03 |
Участь у всеукраїнської інтернет- конференції «Інтернет-ресурси у навчальному процесі» |
В режимі реального часу |
Адреса інтернет-конференції: https://naurok.com.ua/conference/ link/27. |
4 |
16.03 |
1.Розробка та розсилка завдань учням з індивідуального навчання 2. Онлайн консультації з учнями і батьками |
9. 00 – 13.00
|
|
5 |
17.03 |
1.Складання таблиць та схем з правознавства для учнів 9 класу 2.Перевірка учнівських практичних робот (6 класі) |
9. 00 – 10. 00
10. 00 –13.00 |
|
6 |
18. 03 |
1. Перевірка учнівських практичних робот (7 клас) 2. Опрацювання фахової літератури |
9.00 – 10.00
10.00 – 13.00 |
|
7 |
19. 03 |
1. Розробка тестів з історії України 2. Онлайн консультації з учнями індивідуального навчання |
9. 00 – 11. 00 11.00 – 13.00 |
|
8 |
20. 03 |
1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Онлайн консультації з учнями 9 класу підготовка до ДПА |
9. 00 – 11. 00 11.00 –13. 00 |
|
9 |
21.03 |
Участь у вебінарі «Розшифровуючи імена: антропоніміка на уроках історії та мови» |
9.00 – 11.00
|
|
10 |
23.03 |
Самоосвітня діяльність. Участь в інтернет- конференції «Ключові тенденції шкільної освіти 2019/2020» |
9.00 -15.00 |
|
11 |
24.03 |
Продовження інтернет- конференції «Ключові тенденції шкільної освіти 2019/2020» |
9.00-15.00 |
|
12 |
25.03 |
1.Контроль активності учнів та результативності виконання онлайн тестування. 2. Онлайн консультації з учнями. |
9. 00 – 13.00
|
|
13 |
26.03 |
1. Корекція календарно – тематичного планування 2.Розробка конспектів уроків з історії (7 клас) |
9. 00 – 13.00
|
|
14 |
27.03 |
1.Розробка конспектів уроків з історії (8 клас). 2.Перегляд та підбор відео уроків |
9. 00 – 13.00
|
|
15 |
28.03 |
1.Розробка конспектів уроків з історії України (5,6 клас). 2.Перегляд та підбор відео уроків |
9. 00 – 13.00
|
|
16 |
30.03 |
1.Розробка конспектів уроків з історії та правознавства (9 клас). 2.Перегляд та підбор відео уроків |
9. 00 – 13.00
|
|
17 |
31.03 |
1. Підбір матеріалів для ДПА 9 кл 2. Онлайн консультації з учнями 9 класу підготовка до ДПА |
9. 00 – 13.00
|
|
18 |
01.04 |
1. Перегляд вебінару « Онлайн-ресурси для організації практичної роботи з візуальними джерелами інформації» 2. Опрацювання фахової літератури |
9.00-11.00
11.00-13.00 |
|
19 |
02.04 |
1.Перегляд вебінару «Шкільний музей як інструмент розвитку навичок ХХІ століття» 2. Опрацювання фахової літератури |
9.00-11.00
11.00-13.00 |
|
20 |
03.04 |
1.Систематизація шкільної документації 2.Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу. |
9.00-11.00
11.00-13.00 |
|