Індивідуальний план роботи з елементами дистанційного навчання під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи з елементами дистанційного навчання під час карантину з 12.03 – 03.04.2020 вчителя історії та правознавства, сподіваюся допоможе освітянам організувати дистанційне навчання
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи з елементами дистанційного навчання

під час карантину з 12.03 – 03. 04.2020.р

вчителя історії та правознавства ЗОШ № 19 м. Краматорськ

Бороздиної Тетяни Сергіївни

№п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

12.03

1.Організація дистанційного навчання. Реєстрація учнів на особистій сторінці вчителя в освітньому порталі.

 2.Підбір інтерактивних тестових завдань на сайті з метою залучення учнів до активної роботи вдома та отримання зворотного зв’язку.

9.00 – 13.00

Український освітній онлайн-портал «На Урок» (naurok.ua)

2

13.03

1. Складання завдань для учнів 5-9 класів з історії та правознавства та розміщення  їх на  блозі.

2. Перегляд та підбір відео уроків для учнів 9 класу

9. 00 – 13.00

 

Блок вчителя Бороздиной Т.С.

https://istoriyasoh19.blogspot.com

3

14. 03

Участь у всеукраїнської інтернет- конференції «Інтернет-ресурси у навчальному процесі»

В режимі реального часу

Адреса інтернет-конференції: https://naurok.com.ua/conference/

link/27. 

4

16.03

1.Розробка та розсилка завдань учням з індивідуального навчання

2. Онлайн консультації з учнями і батьками

9. 00 – 13.00

 

 

5

17.03

1.Складання таблиць та схем з правознавства для учнів 9 класу 

2.Перевірка учнівських практичних робот (6 класі)

9. 00 – 10. 00

 

10. 00 –13.00

 

6

18. 03

1. Перевірка учнівських практичних робот (7 клас)

2. Опрацювання фахової літератури

9.00 – 10.00

 

10.00 – 13.00

 

7

19. 03

1. Розробка тестів з історії України

2. Онлайн консультації з учнями індивідуального навчання

9. 00 – 11. 00

11.00 – 13.00

 

8

20. 03

1.Упорядкування папки самоосвіти

2. Онлайн консультації з учнями 9 класу підготовка до ДПА

9. 00 – 11. 00

11.00 –13. 00

 

9

21.03

Участь у вебінарі «Розшифровуючи імена: антропоніміка на уроках історії та мови»

9.00 – 11.00

 

 

10

23.03

Самоосвітня діяльність. Участь в інтернет- конференції «Ключові тенденції шкільної освіти 2019/2020»

9.00 -15.00

 

11

24.03

Продовження  інтернет- конференції «Ключові тенденції шкільної освіти 2019/2020»

9.00-15.00

 

12

25.03

1.Контроль активності учнів та результативності виконання онлайн тестування.

2. Онлайн консультації з учнями.

9. 00 – 13.00

 

 

13

26.03

1. Корекція календарно – тематичного планування

2.Розробка  конспектів уроків з історії  (7 клас)

9. 00 – 13.00

 

 

14

27.03

1.Розробка  конспектів уроків з історії  (8 клас).

2.Перегляд та підбор відео уроків

9. 00 – 13.00

 

 

15

28.03

1.Розробка  конспектів уроків з історії України (5,6 клас).

2.Перегляд та підбор відео уроків

9. 00 – 13.00

 

 

16

30.03

1.Розробка  конспектів уроків з історії та правознавства (9 клас).

2.Перегляд та підбор відео уроків

9. 00 – 13.00

 

 

17

31.03

1. Підбір матеріалів для ДПА 9 кл

2. Онлайн консультації з учнями 9 класу підготовка до ДПА

9. 00 – 13.00

 

 

18

01.04

1. Перегляд вебінару « Онлайн-ресурси для організації практичної роботи з візуальними джерелами інформації»

2. Опрацювання фахової літератури

9.00-11.00

 

 

 

11.00-13.00

 

19

02.04

1.Перегляд вебінару «Шкільний музей як інструмент розвитку навичок ХХІ століття»

2. Опрацювання фахової літератури

9.00-11.00

 

 

11.00-13.00

 

20

03.04

1.Систематизація шкільної документації

2.Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

9.00-11.00

 

11.00-13.00

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
20 березня 2020
Переглядів
1460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку