Індивідуальний план роботи з фізичної культури та самоосвіта під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи з фізичної культури та самоосвіта під час карантину з 06.04 – 24.04.2020р.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи з фізичної культури та самоосвіта

під час карантину з 06.04 – 24.04.2020р.

 

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

06 – 08.04

1. Розробка, підбір  та розміщення на шкільному сайті матеріалів до уроків фізичної культури ,завдань  для учнів.

2. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber.

2.1.  Легка атлетика. «Правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою.» (8 – 9кл.)

2.2.  Легка атлетика. «Старт і стартовий розбіг»     (8 – 9кл.)

                                                                                              3. Футбол. «Правила техніки безпеки під час занять футболом.» (5 – 7кл.)

3.1. Футбол. «Передача м'яча внутрішньою частиною ступні.» (5кл.)

3.2. Футбол. «Удари середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу.» (5кл.)

4. Участь у вебінарі: «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція» на освітньому порталі «Всеосвіта»(06.04)

5. Участь у вебінарі: «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу»    на освітньому проекті «На урок»(07.04)

6. Участь у вебінарі: «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання»           на освітньому порталі «Всеосвіта».(08.04)

6. 1. Участь у вебінарі: «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний» на освітньому проекті «На урок»(08.04)

9.00 – 10.10

 

 

 

 

10.30 – 13.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.00 

 

 

 

 

15.00

 

 

 

14.00

 

 

 

18.00

 

 

 

 

 

 

 

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/6322

 

http://fiz-cultura.ucoz.ua/index/start_i_startovij_rozbig/0-257

 

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/6397

 

https://www.youtube.com/watch?v=gHwxra5ccj0

 

https://www.youtube.com/watch?v=97QETf8tgCM

09 – 10.04

1. Опрацювання фахової літератури

2.Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber.

2.1. Легка атлетика.  «Особливості дихання та питний режим при заняттях легкою атлетикою»  (8 – 9кл.)

 2.2.  Легка атлетика.  «Техніка бігу на короткі дистанції (або спринтерського бігу)»   (8 – 9кл.)

 2.3. Легка атлетика.  «Естафетний біг. Передача естафетної палички» (8 -9кл.)

3. Футбол. «Історія українського футболу»  (5-7кл.)

3.1. Футбол. «Удари внутрішньою частиною ступні по м'ячу що котиться.» (5-7кл.)

                                                                          

4. Участь у вебінарі: «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання» на освітньому порталі «Всеосвіта» (13.04)                   

9.00 – 10.10

 

10.30 – 13.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.00

 

 

 

 

 

 

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3724

 

 

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4428

 

 

https://stud.com.ua/106783/meditsina/estafetniy

 

 

https://football24.ua/istoriya_ukrayinskogo_futbolu_n143883/

 

https://www.youtube.com/watch?v=Uyg3eMyhreg

 

13 – 15.04

1. Опрацювання фахової та методичної літератури.

 

2. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber.

2.1.  Легка атлетика.    «Особливості бігу на короткі, середні та довгі дистанції»   (8 – 9кл.)

2.2.  Легка атлетика. «Техніка стрибків у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» (8 – 9кл.)

3. Футбол. «Видатні футболісти України» (5 – 7кл.)

 

3.1.  Футбол. «Передача м'яча внутрішньою частиною ступні.» (5кл.)

3.2. Футбол. «Удари внутрішньою та зовнішньою частиною підйому по нерухомому м'ячу.» (5кл.)

 4. Участь у вебінарі: «STEAM-  та арт- інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров’я під час карантину» на освітньому проекті «На урок»

5. Участь у вебінарі: «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» на освітньому проекті «На урок»(15.04)

                                                         

9.00 – 10.10

 

10.30 – 13.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.00

 

 

 

 

15.00

 

 

 

 

 

 

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3702

 

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4426

 

https://football24.ua/ru/25_velichajshih_ukrainskih_igrokov_v_istorii_futbola_nezavisimoj_ukrainy_n332423/

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=97QETf8tgCM

 

https://www.youtube.com/watch?v=97QETf8tgCM

16 – 17.04

1. Опрацювання фахової літератури та онлайн-джерел щодо підготовки конспектів уроків.

 

2. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber.

 

2.1. Легка атлетика.  «Фізичні якості, що розвиваються засобами легкої атлетики»                (8 – 9кл.)

                                                                                           2.2.  Легка атлетика.  «Техніка стрибків у висоту із розбігу способом «переступання» (8 – 9кл.)

2.2.  Легка атлетика.  «Техніка метання малого м’яча і гранати»  (8 – 9кл.)

 

3. Футбол. «Режим і харчування юного футболіста» (5 – 7 кл.)

                                                                                                3.1. Футбол. «Ведення м'яча різними способами. Удари головою.» (5 – 7кл.)

9.00 – 10.10

 

 

10.30 – 13.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://new.meduniv.lviv.ua/uploads/repository/kaf/kaf_sportmed/04.1.%20Navhalno_metod_literatura/01.2%20Fizichne_vyhovany/Metod.%20vkasivku%20s%20CRC.pdf

https://mylifesport.ru/text.php?id=108

 

 

https://sites.google.com/site/fizkultskarb/home/privet/legka-atletika/metanna/metodika-ta-poslidovnist-navcanna-tehniki-metanna-malogo-m-ca-ta-granati-z-rozbigu

 

 

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/6398

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=K7uy2GyUep4

 

21 – 22.04

1. Опрацювання фахової літератури та онлайн-джерел щодо підготовки конспектів уроків

 

2. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber.

2.1. Легка атлетика. «Зовнішні ознаки стадії та біологічне значення втоми»   (5 – 9кл.)

 2.3.  Легка атлетика.  «Техніка штовхання ядра»  (8 – 9кл.)

                                                                                         3. Футбол. «Удари середньою  частиною підйому по м'ячу що котиться.» (5 кл.)

                                                                                             3.1 Футбол. «Удари різними способами по м'ячу що котиться. Техніка гри воротаря.» (5 кл.)

 

9.00 – 10.10

 

 

 

10.30 – 13.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3729

 

https://sites.google.com/site/fizkultskarb/home/privet/legka-atletika/stovhanna-adra/analiz-tehniki-stovhanna-adra

 

https://www.youtube.com/watch?v=97QETf8tgCM

 

https://www.youtube.com/watch?v=n0F4eN57NiI

23 – 24.04

1. Опрацювання фахової літератури та онлайн-джерел щодо підготовки конспектів уроків

 

2. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber.

2.1. Фізична культура: Легка атлетика.                «Онлайн-консультація з учнями 5 – 9кл.. щодо виконання творчого завдання з фізичної культури (Створення презентації на тему «Легка атлетика», «Футбол»)

3. Тестові завдання з модуля футбол (5 – 6кл.)

 

 

3.1. Тестові завдання з модуля футбол (7 кл.)

 

4. Тестові завдання з модуля легка атлетика        (8 – 9кл.)

9.00 – 10.10

 

 

10.30 – 13.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/test/testovi-zavdannya-dlya-perevirki-teoretichnih-znan-z-temi-futbol-dlya-uchniv-5-6-h-klasiv-146799.html

 

https://naurok.com.ua/test/futbol-152470.html

 

 

 https://naurok.com.ua/test/modul-legka-atletika-8-klas-13239.html

 

 

 

docx
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку