Індивідуальний план роботи з фізичної культури та самоосвіта
під час карантину з 06.04 – 24.04.2020р.
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
06 – 08.04 |
1. Розробка, підбір та розміщення на шкільному сайті матеріалів до уроків фізичної культури ,завдань для учнів. 2. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber. 2.1. Легка атлетика. «Правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою.» (8 – 9кл.) 2.2. Легка атлетика. «Старт і стартовий розбіг» (8 – 9кл.) 3. Футбол. «Правила техніки безпеки під час занять футболом.» (5 – 7кл.) 3.1. Футбол. «Передача м'яча внутрішньою частиною ступні.» (5кл.) 3.2. Футбол. «Удари середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу.» (5кл.) 4. Участь у вебінарі: «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція» на освітньому порталі «Всеосвіта»(06.04)5. Участь у вебінарі: «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу» на освітньому проекті «На урок»(07.04)6. Участь у вебінарі: «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання» на освітньому порталі «Всеосвіта».(08.04)6. 1. Участь у вебінарі: «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний» на освітньому проекті «На урок»(08.04) |
9.00 – 10.10
10.30 – 13.20
14.00
15.00
14.00
18.00 |
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/6322
http://fiz-cultura.ucoz.ua/index/start_i_startovij_rozbig/0-257
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/6397
https://www.youtube.com/watch?v=gHwxra5ccj0
|
09 – 10.04 |
1. Опрацювання фахової літератури 2.Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber. 2.1. Легка атлетика. «Особливості дихання та питний режим при заняттях легкою атлетикою» (8 – 9кл.) 2.2. Легка атлетика. «Техніка бігу на короткі дистанції (або спринтерського бігу)» (8 – 9кл.) 2.3. Легка атлетика. «Естафетний біг. Передача естафетної палички» (8 -9кл.) 3. Футбол. «Історія українського футболу» (5-7кл.) 3.1. Футбол. «Удари внутрішньою частиною ступні по м'ячу що котиться.» (5-7кл.) 4. Участь у вебінарі: «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання» на освітньому порталі «Всеосвіта» (13.04) |
9.00 – 10.10
10.30 – 13.20
18.00 |
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3724
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4428
https://stud.com.ua/106783/meditsina/estafetniy
https://football24.ua/istoriya_ukrayinskogo_futbolu_n143883/
https://www.youtube.com/watch?v=Uyg3eMyhreg
|
13 – 15.04 |
1. Опрацювання фахової та методичної літератури.
2. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber. 2.1. Легка атлетика. «Особливості бігу на короткі, середні та довгі дистанції» (8 – 9кл.) 2.2. Легка атлетика. «Техніка стрибків у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» (8 – 9кл.) 3. Футбол. «Видатні футболісти України» (5 – 7кл.)
3.1. Футбол. «Передача м'яча внутрішньою частиною ступні.» (5кл.) 3.2. Футбол. «Удари внутрішньою та зовнішньою частиною підйому по нерухомому м'ячу.» (5кл.) 4. Участь у вебінарі: «STEAM- та арт- інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров’я під час карантину» на освітньому проекті «На урок» 5. Участь у вебінарі: «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» на освітньому проекті «На урок»(15.04)
|
9.00 – 10.10
10.30 – 13.20
18.00
15.00 |
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3702
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4426
https://www.youtube.com/watch?v=97QETf8tgCM
|
16 – 17.04 |
1. Опрацювання фахової літератури та онлайн-джерел щодо підготовки конспектів уроків.
2. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber.
2.1. Легка атлетика. «Фізичні якості, що розвиваються засобами легкої атлетики» (8 – 9кл.) 2.2. Легка атлетика. «Техніка стрибків у висоту із розбігу способом «переступання» (8 – 9кл.) 2.2. Легка атлетика. «Техніка метання малого м’яча і гранати» (8 – 9кл.)
3. Футбол. «Режим і харчування юного футболіста» (5 – 7 кл.) 3.1. Футбол. «Ведення м'яча різними способами. Удари головою.» (5 – 7кл.) |
9.00 – 10.10
10.30 – 13.20
|
https://mylifesport.ru/text.php?id=108
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/6398
https://www.youtube.com/watch?v=K7uy2GyUep4
|
21 – 22.04 |
1. Опрацювання фахової літератури та онлайн-джерел щодо підготовки конспектів уроків
2. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber. 2.1. Легка атлетика. «Зовнішні ознаки стадії та біологічне значення втоми» (5 – 9кл.) 2.3. Легка атлетика. «Техніка штовхання ядра» (8 – 9кл.) 3. Футбол. «Удари середньою частиною підйому по м'ячу що котиться.» (5 кл.) 3.1 Футбол. «Удари різними способами по м'ячу що котиться. Техніка гри воротаря.» (5 кл.)
|
9.00 – 10.10
10.30 – 13.20
|
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3729
https://www.youtube.com/watch?v=97QETf8tgCM
|
23 – 24.04 |
1. Опрацювання фахової літератури та онлайн-джерел щодо підготовки конспектів уроків
2. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з фізичної культури через мобільний додаток Viber. 2.1. Фізична культура: Легка атлетика. «Онлайн-консультація з учнями 5 – 9кл.. щодо виконання творчого завдання з фізичної культури (Створення презентації на тему «Легка атлетика», «Футбол») 3. Тестові завдання з модуля футбол (5 – 6кл.)
3.1. Тестові завдання з модуля футбол (7 кл.)
4. Тестові завдання з модуля легка атлетика (8 – 9кл.) |
9.00 – 10.10
10.30 – 13.20
|
https://naurok.com.ua/test/futbol-152470.html
https://naurok.com.ua/test/modul-legka-atletika-8-klas-13239.html
|