Індивідуальний план роботи з української мови 5 – Б клас
№ з/п |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Інтернет ресурси |
|
Фразеологізм, їх лексичне значення. Вживання фразеологізмів. Ознайомлення з фразеологічним словником |
С. 155-158, впр. 383 |
|
|
Спільнокореневі слова і форми слова. Основа слова і закінчення змінних слів. |
С. 164-166, впр. 396 |
|
|
Вимова і написання префіксів з-, с-. |
|
|
|
Вимова і написання префіксів роз -, без -. |
|
|
|
Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення. |
С. 167-169, впр. 403 |
https://school.home-task.com/osnovni-sposobi-slovotvorennya-2/ |
|
Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення. Ознайомлення з етимологічним словником |
С. 170-174, впр. 411 |
|
|
Написання слів з пів -, разом, через дефіс, з апострофом |
С. 174-175, впр.422 |
https://webpen.com.ua/pages/Pravopys_Pryholosnyh/apostrophe.html |
|
Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків у коренях слів |
С. 185-186, впр. 452 |
Індивідуальний план роботи з української літератури 5 – Б, А клас
№ з/п |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Інтернет ресурси |
|
П. Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. «Не бував ти у наших краях!» «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». ТЛ: метафора, епітет. |
С. 199-201, вірш напам’ять (на вибір), намалювати ілюстрації за темою «Моя Батьківщина» |
|
|
Є.Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось». ТЛ: оповідання |
С. 203-211, прочитати, письмово с. 211 № 1 |
|
|
Є. Гуцало. «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань. |
Записати поради «З чого почати робити добро»; знайти тлумачення слова гуманізм |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку. Складання портрета літературного героя |
Заповнити табличку «Словничок «портретної» лексики» із ссилки |
Індивідуальний план роботи з української мови 6 клас
№ з/п |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Інтернет ресурси |
|
Дієслово:значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Особливі форми дієслова: дієприкметник, дієприслівник (загальне ознайомлення) |
С.160-162, впр. 429 |
|
|
Неозначена форма дієслова. Особові форми дієслова. |
С. 163-166, впр.422 |
|
|
Вживання неозначеної форми дієслова для створення стилістичних відтінків висловлювання (раптовості,повторюваності, категоричності, наказу) |
С.167-170, впр. 447 |
|
|
Не з дієсловами |
С. 173-176, впр. 467 |
https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/verb_part_no.html |
|
Доконаний і недоконаний види дієслова. |
С. 177-179, впр. 473 |
http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=1372&chapterid=169 |
|
Перехідні і неперехідні дієслова |
https://school.home-task.com/perexidni-j-neperexidni-diyeslova/ впр. 434 |
https://pidruchniki.com/1212012440560/dokumentoznavstvo/kategoriya_perehidnostineperehidnosti |
|
Часи дієслів |
С. 180-183, впр. 487 |
Індивідуальний план роботи з української мови 9 клас
№ з/п |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Інтернет ресурси |
|
Вживання м’якого знака й апострофа |
http://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/mova/3769/ впр.10, 14, 15 |
|
|
Однозначні й багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів |
http://www.linguistika.com.ua/leksikolog-ya/leksikolog-ya впр. 3 |
https://ukrainskamova.com/publ/chinnij_pravopis/leksika/odnoznachni_i_bagatoznachni_slova/5-1-0-48 |
|
Групи слів за значенням, походженням і вживанням. Фразеологізми. |
С. 162, впр.228 |
|
|
Будова слова. Словотвір. Значущі частини слова, їх правопис. |
С. 173-175, впр.246 |
|
|
Основні способи словотвору (практично) |
С. 174, впр. 243 |