Індивідуальний план роботи з української мови

Про матеріал
Індивідуальний план роботи з української мови. Фразеологізм, їх лексичне значення. Вживання фразеологізмів. Ознайомлення з фразеологічним словником
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи з української мови 5 – Б клас

з/п

Тема уроку

Домашнє завдання

Інтернет ресурси

  1.  

Фразеологізм, їх лексичне значення. Вживання фразеологізмів. Ознайомлення з фразеологічним словником

С. 155-158, впр. 383

https://www.youtube.com/watch?v=UBr-CYWIZ9c

  1.  

Спільнокореневі слова і форми слова. Основа слова і закінчення змінних слів.

С. 164-166, впр. 396

https://www.youtube.com/watch?v=0XmPJ6U4wvk

https://www.youtube.com/watch?v=w5hdYe89MnU

  1.  

Вимова і написання префіксів з-, с-.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Uq-Axi0O2zY

  1.  

Вимова і написання префіксів роз -, без -.  

 

https://www.youtube.com/watch?v=qdcMsOrq7KQ

  1.  

Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення.

С. 167-169,

 впр. 403

https://school.home-task.com/osnovni-sposobi-slovotvorennya-2/

  1.  

Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення.  Ознайомлення з етимологічним словником

С. 170-174,

впр. 411

https://www.youtube.com/watch?v=POYZm64-x-w

  1.  

Написання слів з пів -, разом, через дефіс, з апострофом

С. 174-175,

впр.422

https://webpen.com.ua/pages/Pravopys_Pryholosnyh/apostrophe.html

https://www.youtube.com/watch?v=rPJ9JFTlhzY

  1.  

Найпоширеніші  випадки чергування голосних звуків у коренях слів

С. 185-186,

впр. 452

https://www.youtube.com/watch?v=UcXcm_wT3lQ

 

 

 

Індивідуальний план роботи з української літератури 5 – Б, А клас

з/п

Тема уроку

Домашнє завдання

Інтернет ресурси

  1.  

П. Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. «Не бував ти у наших краях!» «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». ТЛ: метафора, епітет.

С. 199-201, вірш напам’ять (на вибір), намалювати ілюстрації за темою «Моя Батьківщина»

https://www.youtube.com/watch?v=kOG9I6lRIt8

  1.  

Є.Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось».

ТЛ: оповідання

С. 203-211, прочитати, письмово с. 211 № 1

https://www.youtube.com/watch?v=mFtJ-xpmrrc

  1.  

Є. Гуцало. «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.

Записати поради  «З чого почати робити добро»; знайти тлумачення слова гуманізм

https://www.youtube.com/watch?v=uxg89Y64O8o

  1.  

Урок мовленнєвого розвитку.  Складання портрета літературного героя

Заповнити табличку «Словничок «портретної» лексики»  із ссилки

https://vseosvita.ua/library/tema-rozvitok-zvaznogo-movlenna-skladanna-portreta-literaturnogo-geroa-68591.html

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний план роботи з української мови 6 клас

з/п

Тема уроку

Домашнє завдання

Інтернет ресурси

  1.  

Дієслово:значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Особливі форми дієслова: дієприкметник, дієприслівник (загальне ознайомлення)

С.160-162, впр. 429

https://www.youtube.com/watch?v=SGwzy9bsny8

https://www.youtube.com/watch?v=om97u0W_sHM

  1.  

Неозначена форма дієслова. Особові форми дієслова.

С. 163-166, впр.422

http://shkolyar.in.ua/neoznachna-forma-diyeslova7

  1.  

Вживання неозначеної форми дієслова для створення стилістичних відтінків висловлювання (раптовості,повторюваності, категоричності, наказу)

С.167-170,

впр. 447

 

  1.  

Не з дієсловами

С. 173-176,

впр. 467

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/verb_part_no.html

  1.  

Доконаний і недоконаний види дієслова.

С. 177-179,

впр. 473

http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=1372&chapterid=169

  1.  

Перехідні і неперехідні дієслова

https://school.home-task.com/perexidni-j-neperexidni-diyeslova/ впр. 434

https://pidruchniki.com/1212012440560/dokumentoznavstvo/kategoriya_perehidnostineperehidnosti

  1.  

Часи дієслів

С. 180-183,

 впр. 487

https://www.youtube.com/watch?v=NceNVX8Ol7o

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний план роботи з української мови 9 клас

з/п

Тема уроку

Домашнє завдання

Інтернет ресурси

  1.  

Вживання м’якого знака й апострофа

http://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/mova/3769/ впр.10, 14, 15

https://www.youtube.com/watch?v=QkRvkHbg7DU

https://www.youtube.com/watch?v=KpEagwi6qF4

  1.  

Однозначні й багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів

http://www.linguistika.com.ua/leksikolog-ya/leksikolog-ya впр. 3

https://ukrainskamova.com/publ/chinnij_pravopis/leksika/odnoznachni_i_bagatoznachni_slova/5-1-0-48

  1.  

Групи слів за значенням, походженням і вживанням. Фразеологізми.

С. 162, впр.228

https://www.youtube.com/watch?v=F-XDNRO3WHQ

  1.  

Будова слова. Словотвір. Значущі частини слова, їх правопис.

С. 173-175,

впр.246

https://www.youtube.com/watch?v=CVYm-0Tjg-Y

  1.  

Основні способи словотвору (практично)

С. 174, впр. 243

https://www.youtube.com/watch?v=CVYm-0Tjg-Y

 

docx
Додано
15 грудня 2023
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку