Індивідуальний план самоосвіти
вчителя української мови та літератури, англійської мови
Сербул Алли Миколаївни
на час дистанційного навчання в умовах карантину
(13.03.2020 – 24.04.2020)
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
13.03.20 |
1. Створення плану дистанційного навчання (розробка завдань та матеріалів до опрацювання, адаптація навчального контенту до онлайн середовища) 2. Встановлення дистанційного зв’язку з учнями та батьками, налагодження оптимального засобу комунікації між учасниками освітнього процесу 3. Розробка алгоритму онлайн- консультацій для учнів та батьків*
|
8.30 – 13.00 |
*використовується як засіб комунікації Viber або мобільні консультації |
16.03.20 |
1. Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 3, 5, 8, 11 класів з англійської мови 2. Розсилання матеріалів учням 3. Ознайомлення з матеріалами, розміщеними на платформі «На Урок»
|
8.30 – 14.00 |
** тестові завдання будуть розміщуватись на платформі «На Урок» (naurok.com.ua/test) |
17.03.20 |
1. Підбір та розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 11, 8, 5 класів дистанційних завдань 2. Вивчення та підбір матеріалів з онлайн платформи «EdEra»* 3. Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційної підготовки учнів до ЗНО з української мови в 11 класі
|
8.30 – 13.00 |
* https://www.ed-era.com/ |
18.03.20 |
1. Підбір та розсилання матеріалів та онлайн -консультації з виконання учнями 3, 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Консультації батькам щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань
|
8.30 – 13.00 |
|
19.03.20 |
1. Опрацювання рекомендацій МОН щодо організації освітнього процесу в умовах карантину 2. Пошук відеопрезентацій до вивчення творчості Т.Г. Шевченка 3. Підбір та розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 4. Створення картки-паспорту твору для дистанційної підготовки учнів до ЗНО з української літератури в 11 класі
|
8.30 – 14.00 |
|
20.03.20 |
1. Підбір та розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Опрацювання існуючих та розробка авторських інтерактивних завдань з української літератури для 8 класу на платформі «На Урок»* 3. Створення буктрейлера для учнів 8 класу 4. Участь у вебінарі «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»**
|
8.30 – 13.00
15:00 – 17:00 |
*https://naurok.com.ua/test/oleksandr-dovzhenko-nich-pered-boem-60277.html
**https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-distanciyne-navchannya-za-dopomogoyu-nayprostishih-onlayn-resursiv
|
23.03.20 |
1. Підбір матеріалів до опрацювання учнями 3, 5, 8, 11 класів 2. Створення власних тестових завдань за творчістю Т.Г. Шевченка на платформі «На Урок»* 3. Самоосвітня діяльність на платформі «EdEra»** |
8.30 – 14.00 |
*https://naurok.com.ua/test/taras-shevchenko-za-soncem-hmaronka-plive-sadok-vishneviy-kolo-hati-s-vasilchenko-u-bur-yanah-68296.html
**https://www.ed-era.com/ |
24.03.20 |
1. Індивідуальні онлайн-консультації учнів 11 класу під час підготовки до ЗНО з української мови та літератури 2. Пошук тестових завдань для дистанційного навчання учнів 5, 8,11 класів 3. |
8.30 – 14.00 |
*https://naurok.com.ua /webinar
|
25.03.20 |
1. Підготовка матеріалів для учнів 3, 5, 8, 11 класів 2. Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20 3. Реєстрація учнів 11 класу для участі у Всеукраїнсьому конкурсі «#ТГШ206: Таємниця генія Шевченка»* |
8.30 – 13.00 |
*https://naurok.com.ua/event/kobzar2 /374954/request |
26.03.20 |
1. Індивідуальні онлайн консультації учнів 11 класу під час підготовки до ЗНО з української, англійської мов 2. Підготовка матеріалів для подальшого дистанційного навчання 3. Прослуховування брифінгу в.о. Міністра освіти і науки України Любомири Мандзюк щодо завершення навчального року, ЗНО* 4. Залучення учнів 11 класу до відкритого уроку з української мови та літератури «ЗНО2020: аналізуємо типові завдання з української мови та літератури»** |
8.30 – 14.00
14:00 – 15:00 |
* https://www.youtube.com/watch?v= xM8M5zCAB4s&feature=youtu.be **https://www.youtube.com/watch?v= eCW3h1GxYRc |
27.03.20 |
1. Публікація авторських матеріалів на платформі «На Урок»* 2. Опрацювання тестового контенту на платформі «Освіта.UA»** 3. Самоосвітня діяльність на платформі «EdEra»*** 4. Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20 |
8.30 – 13.00 |
*https://naurok.com.ua/buktreyler-prezentaciya-do-tvoru-o-dovzhenka-nich-pered-boem-161586.html **https://zno.osvita.ua/ukrainian/ ***https://www.ed-era.com/ |
30.03.20 |
1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 3, 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Індивідуальні онлайн консультації учнів 11 класу під час підготовки до ЗНО з англійської мови 3. Розробка тестових завдань для дистанційного навчання учнів 3 класу* 4. Реєстрація учнів 5 класу для участі у Всеукраїнсьому конкурсі «#ТГШ206: Таємниця генія Шевченка»** |
8.30 – 14.00 |
* **https://naurok.com.ua/event/kobzar2/ 377249/request |
31.03.20 |
1. Підбір та розсилання матеріалів та онлайн- консультації з виконання учнями 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань
|
8.00 – 13.00 |
|
01.04.20 |
1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 3, 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Публікація авторських матеріалів на платформі «На Урок»* 3. Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20 та інших документів 4. Участь у вебінарі «Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн-навчання»** |
8.30 – 13.00
15:00 – 17:00 |
* **https://naurok.com.ua/webinar /vikladannya-inozemno-movi-v-umovah-distanciynogo-ta-onlayn-navchannya |
02.04.20 |
1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Створення буктрейлера до роману у віршах Л. Костенко «Маруся Чурай» 3. Розробка авторських тестових завдань за творчістю П. Тичини* |
8.30 – 14.00 |
*
|
03.04.20 |
1. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання 2. Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування 3. Самоосвітня діяльність на платформі «EdEra»* 4. Створення буктрейлера до повісті Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» |
8.30 – 13.00 |
*https://www.ed-era.com/ |
06.04.20 |
1. Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання учнів 3, 5, 8, 11 класів з англійської мови 2. Розсилання матеріалів учням 3. Ознайомлення з матеріалами, розміщеними на платформі «На Урок» 4. Онлайн-спілкування з батьками щодо дотримання карантинного режиму
|
8.30 – 14.00 |
** тестові завдання будуть розміщуватись на платформі «На Урок» (naurok.com.ua/test) |
07.04.20 |
1. Підбір та розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 11, 8, 5 класів дистанційних завдань 2. Вивчення та підбір матеріалів з онлайн-платформи «EdEra»* 3. Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційної підготовки учнів до ЗНО з української мови в 11 класі 4. Реєстрація учнів 11 класу на платформі «ILearn» для онлайн-підготовки до ЗНО з української мови та літератури, англійської мови**
|
8.30 – 13.00 |
* https://www.ed-era.com/ **https://ilearn.org.ua/
|
08.04.20 |
1. Підбір та розсилання матеріалів та онлайн -консультації з виконання учнями 3, 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Консультації батькам щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань 3. Моніторинг участі учнів 5, 11 класів у Всеукраїнсьому конкурсі «#ТГШ206: Таємниця генія Шевченка»*
|
8.30 – 13.00 |
* |
09.04.20 |
1. Опрацювання рекомендацій МОН щодо освітнього процесу в умовах карантину 2. Створення презентації до вивчення творчості Л. Костенко 3. Підбір та розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 4. Створення картки-паспорту твору для дистанційної підготовки учнів до ЗНО з української літератури в 11 класі 5. Створення авторських тестових завдань за творчістю Є. Гуцала (5кл.)
|
8.30 – 14.00 |
|
10.04.20 |
1. Підбір та розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Опрацювання існуючих та розробка авторських інтерактивних завдань з української літератури для 8 класу на платформі «На Урок»* 3. Створення буктрейлера для учнів 8 класу
|
8.30 – 13.00
|
*
|
13.04.20 |
1. Підбір матеріалів до опрацювання учнями 3, 5, 8, 11 класів 2. Розміщення авторських тестових завдань за творчістю Є. Гуцала на платформі «На Урок»* 3. Самоосвітня діяльність на платформі «EdEra»** 4. Створення авторських тестових завдань для 3 класу* |
8.30 – 14.00 |
* **https://www.ed-era.com/ *** |
14.04.20 |
1. Індивідуальні онлайн-консультації учнів 11 класу під час підготовки до ЗНО з української мови та літератури 2. Пошук тестових завдань для дистанційного навчання учнів 5, 8,11 класів 3. Виконання завдань на платформі «ILearn» 4. Самоосвітня діяльність. Звіт по роботі над методичною проблемою |
8.30 – 13.00 |
|
15.04.20 |
1. Підготовка матеріалів для учнів 3, 5, 8, 11 класів 2. Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20 3. Розробка тестових завдань для 8 класу 4. Спілкування з батьками 5-А класу як класний керівник |
8.30 – 13.00 |
|
16.04.20 |
1. Індивідуальні онлайн консультації учнів 11 класу під час підготовки до ЗНО з української, англійської мов 2. Підготовка матеріалів для подальшого дистанційного навчання 3. Вивчення рекомендацій МОН щодо відновлення освітнього процесу |
8.30 – 14.00
|
|
17.04.20 |
1. Розробка інтерактивних завдань на платформі «На Урок» 2. Опрацювання тестового контенту на платформі «Освіта.UA»* 3. Самоосвітня діяльність на платформі «EdEra»** 4. Моніторинг діяльності учнів |
8.30 – 13.00 |
*https://zno.osvita.ua/ukrainian/ **https://www.ed-era.com/ |
20.04.20 |
1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 3, 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Індивідуальні онлайн консультації учнів 11 класу під час підготовки до ЗНО з англійської мови 3. Розробка тестових завдань для дистанційного навчання учнів 3 класу* 4. Самоосвітня діяльність. Звіт по роботі над методичною проблемою |
8.30 – 14.00 |
* |
21.04.20 |
1. Підбір та розсилання матеріалів та онлайн- консультації з виконання учнями 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Консультації з батьками щодо організації перевірки виконання дистанційних завдань 3. Онлайн-консультації з учнями 5 класу щодо дотримання карантинного режиму |
8.30 – 13.00 |
|
22.04.20 |
1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 3, 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Публікація авторських матеріалів на платформі «На Урок» 3. Самоосвітня діяльність. Звіт по роботі над методичною проблемою |
8.30 – 13.00 |
|
23.04.20 |
1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями 5, 8, 11 класів дистанційних завдань 2. Створення флеш-картки за творчістю В. Стуса 3. Моніторинг виконання учнями 3, 5 класів завдань дистанційного навчання |
8.30 – 14.00 |
|
24.04.20 |
1. Моніторинг виконання учнями 8, 11 класів завдань дистанційного навчання 2. Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування 3. Самоосвітня діяльність. Вивчення рекомендацій МОН щодо освітнього процесу 4. Створення буктрейлера до твору В. Дрозда «Білий кінь Шептало» |
8.30 – 13.00 |
|