Індивідуальний план самоосвіти
учителя англійської мови
Проблемна тема: Розвиток самостійної діяльності учнів на особистісно – зорієнтованих уроках під час вивчення англійської мови. Провідною науковою ідеєю моєї теми є створення умов для розвитку творчої особистості, здатної до самореалізації та формування умінь удосконалювати себе.
Мета: При доборі методів роботи, системності, доступності й наочності виконати наступні педагогічні функції – активізувати увагу, піднести емоційний тонус навчально-пізнавальної діяльності, зробити опору на емоційній пам'яті, знизити напругу на уроці, сприяти формуванню інформаційної компетентності.
Індивідуальний план самоосвіти
на 2017/2018 н.р.
учителя англійської мови
Енергодарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Убоженко Лариси Анатоліївни
Проблемна тема: Розвиток самостійної діяльності учнів на особистісно – зорієнтованих уроках під час вивчення англійської мови. Провідною науковою ідеєю моєї теми є створення умов для розвитку творчої особистості, здатної до самореалізації та формування умінь удосконалювати себе.
Мета: При доборі методів роботи, системності, доступності й наочності виконати наступні педагогічні функції – активізувати увагу, піднести емоційний тонус навчально-пізнавальної діяльності, зробити опору на емоційній пам’яті, знизити напругу на уроці, сприяти формуванню інформаційної компетентності.
№ з/п |
Зміст |
Форма самоосвіти
|
Термін роботи |
Відмітка про виконання |
І. Вивчення нормативних документів
1. |
Опрацювати нормативно-правові документи щодо викладання української мови та літератури в 2014 – 2015 навчальному році.
|
Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН, періодичними виданнями |
Протягом навчального року
|
|
2. |
Про вимоги до викладання предмета |
Інформаційні збірники, сайт МОН |
вересень |
|
3. |
Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів |
Інформаційний збірник наказів ; сайт МОН |
Вересень |
|
4. |
Опрацювання переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською та іншими мовами національних меншин у 2014/2015 навчальному році |
Інформаційний збірник наказів ; сайт МОН |
Серпень |
|
ІІ. Теоретична підготовка за фахом
1. |
Опрацювати додаткову науково-популярну літературу для підготовки теоретичного та наукового рівня з української мови та літератури |
Поглиблена підготовка до уроків |
Протягом навчального року |
|
2. |
Робота над власною методичною проблемою та її втілення відповідно до власного етапу |
Доповідь на МО |
Протягом 20 12/2015 н.р; |
|
3.
|
Підготувати матеріали на засідання методичного об’єднання |
Доповідь на МО |
Протягом навчального року |
|
ІІІ. Методична підготовка |
||||
1. |
Вивчення нових програм і підручників, розуміння їх особливостей і вимог (працюємо за новим Держстандартом) |
Поглиблена підготовка до уроків |
Протягом навчального року |
|
2. |
Опрацювати літературу з методики викладання. Вивчення новинок художньої, спеціальної і педагогічної літератури. |
Систематичне читання методичної літератури та фахових видань
|
Протягом навчального року |
|
3. |
Розробити та провести відкритий урок, виховний захід, українознавчий конкурс та літературну вікторину в рамках предметного тижня |
Відкритий урок, відкритий захід, організація конкурсу в рамках предметного тижня |
До 01. 04. 2017 |
|
4.
|
Оволодіння методикою аналізу і способами узагальнення передового досвіду
|
Відвідування семінарів, конференцій, ознайомлення з ППД України, області та району Відвідування |
Протягом навчального року
|
|
5.
|
Освоєння методики дослідницької діяльності
|
семінарів, конференцій, відкритих уроків тощо |
Протягом навчального року |
|
ІV. Педагогічна підготовка
1. |
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково – методичної проблеми школи:«Творче спрямування інноваційної діяльності педагогічного колективу на всебічний розвиток особистості учнів та зростання професійної майстерності вчителів через мотивацію до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу» |
Відвідування семінарів вчителів, робота з періодичними виданнями |
Протягом навчального року |
|
2. |
Шляхи підвищення ефективності уроку |
Відвідування семінарів вчителів, робота з періодичними виданнями |
Протягом навчального року |
|
3. |
Відвідування міських конференцій та семінарів із метою підвищення професійного рівня. |
|
Протягом навчального року |
|
4. |
Організація роботи по підготовці учнів до участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах. |
|
Жовтень-листопад 2017 р. |
|
5. |
Опрацювання методично – інструктивних матеріалів щодо проведення ДПА та ЗНО.
|
Ознайомлення з інформаційними збірникамиМОН, періодичними виданнями |
Протягом навчального року |
|
V. ІКТ - підготовка
1. |
Виконання роботи за програмою Power Point, за допомогою якої створюються презентації результатів дослідницької діяльності |
Оформлення презентаційнх проектів |
Протягом навчального року |
|
2. |
Конструювання уроків із застосуванням електронних засобів |
Написання конспектів уроків. |
Протягом навчального року |
|
З. |
Використання Internet-ресурсів для запису навчальних фільмів |
Запис навчальних фільмів. |
Протягом навчального року |
|
4. |
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
Список методичної літератури, яку опрацював
вчитель за навчальний рік
№ |
Назва статті, книги |
Автор |
Місце і рік видання |
Коротка анотація |
1 |
Стаття «Особистісно орієнтоване навчання: наукові підходи і практична реалізація» . |
Подмазін С.І |
1997. – № 2. – С. 37 – 43.
|
Особистісно-орієнтований освітній процес: принципи, технології // Педагогіка і психологія. |
2 |
Стаття «Самостійна робота як шлях розвитку пізнавальної активності учнів на уроках літератури»
|
Степанишин Б. І. |
К.: Освіта, 1993. — 240 с
|
Література — вчитель — учень (Самостійне вивчення учнями літератури): Посібник для вчителя. |
3 |
|
Ісаєва О. О |
К., 2003. — 380 с
|
Теорія і технологія розвитку читацької діяльності старшокласників у процесі вивчення літератури: монографія. |
4 |
Стаття «Використання інформаційних технологій навчання на уроках української мови і літератури»
|
Салівон Т.Л. |
За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. - Біла Церква, 2005.
|
Підготовка педагогів до розробки навчальних занять із мультимедійним супроводом у класі інформаційно-комунікаційних технологій |
5 |
|
Сорока Н.В. |
За ред. В.Ю. Бикова, Ю.О.Жука. - К.: Атіка, 2004. |
Реалізація діяльнісного підходу при комп'ютерному навчанні в умовах оновлення мовної освіти в Україні |