Індивідуальний план самоосвіти вчителя англійської мови

Про матеріал

Індивідуальний план самоосвіти

учителя англійської мови

Проблемна тема: Розвиток самостійної діяльності учнів на особистісно – зорієнтованих уроках під час вивчення англійської мови. Провідною науковою ідеєю моєї теми є створення умов для розвитку творчої особистості, здатної до самореалізації та формування умінь удосконалювати себе.

Мета: При доборі методів роботи, системності, доступності й наочності виконати наступні педагогічні функції – активізувати увагу, піднести емоційний тонус навчально-пізнавальної діяльності, зробити опору на емоційній пам'яті, знизити напругу на уроці, сприяти формуванню інформаційної компетентності.

Перегляд файлу

 

Індивідуальний план самоосвіти

на 2017/2018 н.р.

учителя англійської мови

Енергодарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

Убоженко Лариси Анатоліївни

Проблемна тема: Розвиток самостійної діяльності учнів на особистісно – зорієнтованих уроках під час  вивчення англійської мови. Провідною науковою ідеєю моєї теми є створення умов для розвитку творчої особистості, здатної до самореалізації та формування умінь удосконалювати себе.

Мета: При доборі методів роботи, системності, доступності й наочності  виконати наступні педагогічні функції – активізувати увагу, піднести емоційний тонус навчально-пізнавальної діяльності, зробити опору на емоційній пам’яті, знизити  напругу  на  уроці, сприяти формуванню інформаційної  компетентності.

 

з/п

 

                 Зміст

 

 Форма самоосвіти

 

    Термін

    роботи

 Відмітка

   про

виконання

                             І.  Вивчення нормативних документів

 

 

1.

Опрацювати нормативно-правові документи щодо викладання  української мови та літератури в 2014 – 2015 навчальному році.

 

Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН, періодичними виданнями

   Протягом   навчального

       року

 

 

 

2.

Про вимоги до викладання предмета

Інформаційні збірники, сайт  МОН

вересень

 

 

3.

Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

Інформаційний збірник наказів ; сайт МОН

 

Вересень

 

4.

Опрацювання переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників,

рекомендованих Міністерством освіти і науки  України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською та іншими мовами національних меншин у 2014/2015 навчальному році

Інформаційний збірник наказів ; сайт МОН

Серпень

 

ІІ. Теоретична підготовка за фахом

1.

Опрацювати додаткову науково-популярну літературу для підготовки теоретичного та наукового рівня з української мови та літератури

Поглиблена підготовка до уроків

  Протягом  навчального року

 

2.

Робота над власною методичною проблемою  та її втілення відповідно до власного етапу

 

Доповідь на МО

  Протягом

20 12/2015 н.р;

 

3.

 

Підготувати матеріали на засідання методичного об’єднання

 

Доповідь на МО

  Протягом  навчального року

 

ІІІ. Методична підготовка

1.

Вивчення нових програм і підручників, розуміння їх особливостей і вимог (працюємо за новим Держстандартом)

Поглиблена підготовка до уроків

  Протягом  навчального року

 

 

2.

Опрацювати літературу з методики викладання.  Вивчення новинок художньої, спеціальної і педагогічної літератури.

Систематичне читання методичної літератури та фахових видань

 

 

 

  Протягом  навчального

      року

 

 

3.

Розробити та провести відкритий урок, виховний захід, українознавчий конкурс  та літературну вікторину в рамках предметного тижня

  Відкритий урок,

  відкритий захід,

  організація конкурсу

  в рамках предметного   тижня

 

До 01. 04. 2017

 

 

4.

 

 

 

Оволодіння методикою аналізу і способами узагальнення передового досвіду

 

 

Відвідування семінарів,

конференцій,

ознайомлення з ППД

України,  області та району

Відвідування

  Протягом  навчального  року

 

 

 

 

 

5.

 

 

Освоєння методики дослідницької діяльності

 

семінарів,

конференцій,

відкритих уроків тощо

  Протягом

навчального

      року

 

 

ІV. Педагогічна підготовка

 

1.

Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково – методичної проблеми школи:«Творче спрямування інноваційної діяльності педагогічного колективу на всебічний розвиток особистості учнів та зростання професійної майстерності вчителів через мотивацію до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу»

Відвідування семінарів

вчителів, робота

з періодичними

виданнями

  Протягом

навчального

      року

 

 

2.

Шляхи підвищення  ефективності уроку

Відвідування семінарів вчителів, робота з періодичними

виданнями

  Протягом

навчального

      року

 

3.

Відвідування міських конференцій та семінарів із метою підвищення професійного рівня.

 

Протягом

навчального

      року

 

4.

Організація роботи по підготовці учнів до участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах.

 

Жовтень-листопад 2017 р.

 

5.

Опрацювання методично – інструктивних матеріалів щодо проведення ДПА та ЗНО.

 

Ознайомлення з інформаційними збірникамиМОН, періодичними виданнями

Протягом

навчального

      року

 

                                 V. ІКТ - підготовка

 

1.

Виконання роботи за програмою Power Point, за допомогою якої створюються презентації результатів дослідницької діяльності

Оформлення презентаційнх проектів

  Протягом

навчального

      року

 

 

2.

Конструювання уроків із застосуванням електронних засобів

Написання конспектів уроків.

  Протягом

навчального

року

 

З.

Використання Internet-ресурсів для запису навчальних    фільмів  

Запис навчальних фільмів.

Протягом

навчального

      року

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

Список методичної літератури, яку опрацював

вчитель за навчальний рік

 

 

  Назва статті, книги

 

   Автор

 

Місце і рік видання

 

Коротка анотація

1

Стаття «Особистісно орієнтоване навчання: наукові підходи і практична реалізація»

.

Подмазін С.І

1997. – № 2. – С. 37 – 43.

 

Особистісно-орієнтований освітній процес: принципи, технології // Педагогіка і психологія.

2

Стаття «Самостійна робота як шлях розвитку пізнавальної активності учнів на уроках літератури»

 

Степанишин Б. І.

К.: Освіта, 1993. — 240 с

 

Література — вчитель — учень (Самостійне вивчення учнями літератури): Посібник для вчителя.

3

 

Ісаєва О. О

К., 2003. — 380 с

 

Теорія і технологія розвитку читацької діяльності старшокласників у процесі вивчення літератури: монографія.

4

Стаття «Використання інформаційних технологій навчання на уроках української мови і літератури»

 

Салівон Т.Л.

За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. - Біла Церква, 2005.

 

Підготовка педагогів до розробки навчальних занять із мультимедійним супроводом у класі інформаційно-комунікаційних технологій

5

 

Сорока Н.В.

За ред. В.Ю. Бикова, Ю.О.Жука. - К.: Атіка, 2004.

Реалізація діяльнісного підходу при комп'ютерному навчанні в умовах оновлення мовної освіти в Україні

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балазюк Неля Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
16493
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку