Індивідуальний план вч. фіз. та інф. Жулавського К.В._16.03.20 - 24.04.20

Про матеріал
Індивідуальний план з фізики та інформатики під час карантину з 16.03.2020 по 24.04.2020.
Перегляд файлу

 

Індивідуальний план

вчителя фізики та інформатики «КЗ Борисівська ЗОШ І-ІІІ ст»

Жулавського Костянтина Вікторовича

на період карантину з 16.03.2020 по 24.04.2020

 

Дата

Час роботи

Зміст роботи

Примітки

1

16.03

09.00 – 16.00

1. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»

2. Розробка та розсилка завдань для учнів  7 - 10,  класів з фізики та інформатики

3. Допомога в створенні електронних поштових скриньок колег та підключення  вчителів до спільної роботи над заповненням сайту.

4. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

 

 

1. Опрацювання параграфів згідно з календарно-тематичним плануванням.

2. Перегляд відео:

https://www.youtube.com/

watch?v=jx9xz2CaLmE

3. Переглянути та розібрати

https://naurok.com.ua/test/fizika-10-klas-paroutvorennya-y-kondensaciya-nasichena-y-nenasichena-para-kipinnya-vologist-povitrya-tochka-rosi-63002.html

2

17.03

09.00 – 15.00

1.Робота над заповненням особистого сайту-блога вчителя.

2. Онлайн консультації з учнями 10,7,9,11та 8 класу.

3. Перевірка домашніх завдань

4. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

5. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

6. Класна година в онлайн режимі

 

1.Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=2WG-FFutlLg

2. Розвязання задач (фотоматеріали  в Viber)

3. Перегляд відеоматеріалу (посилання в Viber)

 

3

18.03

09.00 – 16.00

1. Розробка уроків учням 3 – 4 кл. з інформатики

2. Перевірка виконаних завдань

3. Завантаження матеріалів через Viber 8 – 11 класам

4. Проходження курсу «Фізика» на https://www.ed-era.com/

9 ф - Інерційні системи відліку. Перший закон Ньютона

10 ф - Температура. Температурна шкала Кельвіна

8 ф - Розв’язування задач

11 ф - Формула Планка. Світлові кванти

9 і_ІІ - Табличні величини в Python

4

19.03

12.00 – 16.00

1. Робота над екологічними задачами(самоосвіта)

2. Онлайн консультації з учнями 11 класу

3. Консультування з питань «Графічний інтерфейс в Python-Kivy»

4. Перегляд вебінару Хаос в освіті: теорія та практика

 

11 ф - Розв’язування задач

6 і - Вкладені алгоритмічні структури в Scratch

10 і – Створення та адміністрування сайту

8 і - Цикл While-True в Python

9 і_І - Табличні величини в Python та їх виведення на екран

 

5

20.03

  1. – 14.00

1.Розробка компетентнісних завдань для подальшого використання.

2.Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно.

3. Упорядкування папки самоосвіти

4. Онлайн консультації з учнями 7 класу.

 

 

9 і_ІІ - Табличні величини в Python та їх виведення на екран

11 і - Реляційна база даних. Створення форм, запитів та звітів (виконання завдань за посиланням в Viber)

7 і - Підсумковий урок «Опрацювання табличних даних» (виконання завдань за посиланням в Viber)

9 ф - Другий закон Ньютона. Розв’язування задач

10 і - Створення простої веб-сторінки мовою HTML

Пройтися за посиланням:

http://allnetwork.narod.ru/create.htm

 

6

23.03

08.30 – 14.10

Розробка матеріалів  для інформаційних стендів кабінету

Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.

Обговорення з обдарованими учнями цікавих тем з фізики та інформатики

 

Пройтися учням 11 класу матеріалу з фізики (посилання в Viber)

7

24.03

08.30 – 14.10

1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8 та 10  класів на сайті.

2. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

3. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.

Індивідуальне виконання завдань з фізики обдарованими учнями

8

25.03

08.30 – 14.10

1. Наповнення власного блогу матеріалами з фізики та інформатики

2. Підготовка матеріалів з фізики та інформатики для учнів 3 – 11 кл.

3. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.

4. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

 

Консультації для учнів 7 – 11 класів з фізики по незрозумілим прикладним завданням

9

26.03

08.30 – 14.10

1. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3. Проходження курсу «Фізика» на “ed-era.com

Консультації для учнів 5 – 9 класів з інформатики за темами «Основи програмування. Робота з формулами в MS Excel»

 Для перегляду:

https://www.youtube.com/watch?v=wOllj_s5q3Y

 

10

27.03

08.30 – 14.10

1. Збір виконаних індивідуальних завдань та їх перевірка

2. Власна розробка системи уроків з фізики та інформатики

3. Доповнення сайту школи деякими розділами

 

 

Консультації учням 10 – 11 кл. за темою з фізики «Основна проблематика рішення задач з фізики»

11

30.03

09.00 – 17.00

  1. Розробка  матеріалу з фізики 7, 9-10 кл.
  2. Розробка матеріалу з інформатики 3, 5, 8-9 кл.
  3. Реєстрування Борисіввської ЗОШ І-ІІІ ст.. на сайті https://e-schools.info/

  Доповнення текстів зображеннями

Інтерфейс в Python. Події. Бібліотека Tkinter. Віджети в Python-Tkinter

   Знаходження суми значень в Python. Оператор for в Python

Тиск. Самостійна робота

12

31.03

09.00 – 15.00

1. Перевірка виконаних завдань

2. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 4-5, 7-8, 10-11 кл

 

Атмосферний тиск. Закон Архімеда

Послідовне зєднання провідників

Атом та молекули. Дослід Резерфорда

Алгоритми з повторенням в Scratch

13

01.04

09.00 – 17.00

1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 4, 6 (інд.), 8-11 кл

2. Перевірка повної реєстрації

 школи на https://e-schools.info/ та створення нового сайту школи (платна причина)

3. Конструювання меню сайта школи

https://scratch.mit.edu/download/scratch2

Оператор for в Python

https://sites.google.com/view/laboratorni-8/

https://www.youtube.com/watch?v=jWhhBEpW9Ms

 

14

02.04

09.00 – 14.00

1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 6, 8-11 кл.

2. Заповнення сайту школи

3. Онлайн консультації з учнями 9 класів

4. Підбір матеріалу до папки самоосвіти

Енергетичні рівні атома (відеоінф.)

Вкладені алгоритми розгалуження

Створення веб-стор. в блокноті

15

03.04

09.00 – 15.00

1. Перевірка учнівських лабораторних робіт

2.Опрацювання фахової літератури.

3. Занесення основної інформації до сайту школи

Л.Р.№3-4 для 8 класу

Нові відкриття в області квантової механіки

16

06.04

09.00 – 17.00

1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 3, 5, 8 – 10 кл.

2. Корекція календарно-тематичного планування

3. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок

4. Розробка власного уроку (відбірковий)

 

Мова розмітки HTML

Проходження тестів онлайн

Виконати завдання в зошити з фізики та інформатики, вказані в групі

 

17

07.04

09.00 – 15.00

1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 4-5, 7-8, 10-11 кл

2. Виконання завдань з фізики (розділ механіка) на сайті ed-era.com

3. Доповнення власними розробками папку самоосвіти

4. Розсилання завдань та матеріалів для вивчення

Матеріали з фізики та інформатики

https://www.ed-era.com/

Виконати завдання, вказані в завантаженому матеріалі по вказаним класам

18

08.04

09.00 – 17.00

1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 4, 6, 8-11 кл.

2. Ведення власного журналу з оцінками

3. Завантаження матеріалу учням для ЗНО з фізики

4. Онлайн консультації з учнями

Квантово-оптичні генератори

https://www.youtube.com/watch?v=PWNm3MGtCE4

zhulavskyi.blogspot.com (вкладка Фізика – Онлайн допомога - Фізика) 11_фіз.

19

09.04

09.00 – 14.00

1. Перевірка індивідуальних самостійних робіт учнів з фізики та інформатики (програмув.)

2. Занесення інформації з фізики до сайту школи

3. Корекційна робота з учнями 10 класу по методикам рішення задач з фізики

 

 

zhulavskyi.blogspot.com (вкладка Інформатика – Прогамуваня – Бібліотека Tkinter) 8_інф.

 

20

10.04

09.00 – 15.00

1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 7, 9-11 кл

2. Ведення онлайн-бесіди з учнями 6 класу з питання «Безпека себе під час карантину»

3. Виконання завдань на ed-era.com

zhulavskyi.blogspot.com (вкладка Інформатика – Планета інформатики) 10_інф.

https://www.ed-era.com/ (самоосвіта)

 

21

13.04

09.00-17.00

1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 3, 5, 8 – 10 кл.

2. Розсилання завдань з фізики та інформатики в Viber

3. Онлайн консультація з учнями 11 класу з фізики (для ЗНО-вців)

3. Робота з сайтом школи

   Теми з фізики: Сила Ампера, Атомна та ядерна фізика

https://borisovskaya.e-schools.info/

   zhulavskyi.blogspot.com

 

22

14.04

09.00 – 15.00

1. Онлайн консультації з учнями 8,9,7 з фізики та географії

2. Розсилання завдань з фізики клас.

3. Перевірка задач з фізики  в учнів 7,8 класів

4. Опрацювання фахової літератури_інф.

   zhulavskyi.blogspot.com (вкладка Фізика – Онлайн допомога - Фізика (7-8 класів)

   (Опрацювати матеріал за вказаним посиланням)

23

15.04

09.00 – 17.00

1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 4, 6, 8-11 кл.

2. Виконання інд. завдань на ed-era.com

3. Розробка поурочного плану для завантаження на сайт naurok.com

  Теми: Ядерна фізика, енергія звязку атомних ядер

   https://www.ed-era.com/

https://naurok.com.ua/

24

16.04

09.00 – 14.00

1. Перевірка індивідуальних самостійних робіт учнів з фізики та інформатики

2. Розробка практичних завдань з інформатики

3. Онлайн консультації з учнями.

 

  Самостійні роботи з фізики та інформатики

«Основи роботи в Scratch та програмування»

25

17.04

09.00 – 15.00

1. Онлайн консультації з учнями.

2. Підбір відео матеріалу до уроків.

3. Створення презентацій до тем з фізики.

  Консультації з учнями 9 – 11 кл.

Посилання на  сервіс youtube.com

26

20.04

09.00 – 17.00

1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 3, 5, 8 – 10 кл.

2. Корекція календарно-тематичного планування

3. Консультації з учнями 10 кл. з фізики

4. Виконання завдань в ed-era.com

 Теми: Капілярні явища, поверхневий натяг, рух тіла під дією кількох сил

  https://www.ed-era.com/

27

21.04

09.00 – 15.00

1. Онлайн консультації з учнями та батьками 8 класу з інформатики.

2. Розсилання завдань з фізики та інформатики

3. Перевірка практичних завдань з інформатики

4. Класна година_6 клас «Прості методи підсилення власного імуннітету»

  Тема_інф «Робота з бібліотекою Tkinter Python»

   Перегляд відеоматеріалу за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=YIXdASqrnP8

28

22.04

09.00 – 17.00

1. Розробка лекційно-практичного матеріалу для учнів 4, 8-11 кл.

2. Онлайн консультація в Viber з учнями 9 та 11 класів

3. Робота з сайтом школи

 

Перегляд учнями посилань блогу

zhulavskyi.blogspot.com (вкладка Фізика та Інформатика)

https://borisovskaya.e-schools.info/

29

23.04

09.0 – 14.00

1. Онлайн консультації з учнями

2. Перевірка виконаних завдань.

3.Самоосвіта.

4. Робота з сайтом naurok.com.ua

   Консультації для 11 кл. з питань з фізики «Методики рішення задач з фізики»

   Занесення власної інформації на сайт

https://naurok.com.ua/

30

24.04

09.00 – 15.00

1. Онлайн консультації з учнями.

2.Упорядкування дидактичного матеріалу класного керівника.

3. Опрацювання фахової літератури_фіз.

4. Робота з сервісом youtube.com

Обговорення теми «Розробка веб-сторінки в блокноті. Створення простої анімації в Scratch» для учнів 7 та 10 класу

Огляд роботи з Arduino за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=bO_jN0Lpz3Q

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Планування
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку