Індивідуальний план роботи на час запровадження карантину
вчителя-логопеда Коріняки Валентини Василівни
КЗ ДНЗ (ясла-садок)КТ №33 логопедичної групи №6
з 23.03.2020р. по 27.03.2020р.
День тижня |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
23.03.2020 |
1. Упорядкування документації (обов’язкова документація вчителя-логопеда). 2. Складання плану роботи на час карантину 3. Співпраця з батьками та з учасниками освітнього процесу з питань організації контролю за виконанням дошкільників завдань дистанційного навчання в групі 4. робота в дистанційному режимі з батьками та дітьми: - Підбір презентацій з лексичної теми «Весняні зміни в житті тварин і птахів» (малювання малюнку «Зайчики і маленькі зайченята») htt^//youtu.be/2{GU0y_y9fw - дидактична гра «Звірині сімейки» (назвати тварин і їх дитинчат, в однині і множині) -Артикуляційні вправи (виконання кожен день) за посиланням beletkova70.jidofree.com -Автоматизація звука «р» в складах і словах з поєднанням -ДР- (за посиланням: slideahare.net) |
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-1200 |
Індивідуальна і дистанційна форма спілкування Viber Група (д.з. група №6)
|
2 |
24.03.2020 |
1. Підбір завдань для дітей в умовах дистанційної форми навчання з розвитку мовлення та автоматизації звуків. 2. Робота в дистанційному режимі з батьками і дітьми: - Автоматизація звука «р» в складах і словах з поєднанням -ТР-(за посиланням: slideahare.net) - Графічний диктант по клітинкам «Котик» - дидактична гра «Продовж розповідь за початком» 3. Підвищення кваліфікації дистанційно: проходження вебінару «Вправи та завдання для читання та розвитку мовлення дошкільників». |
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-12.00 |
Індивідуальна і дистанційна форма спілкування Viber
«Всеосвіта™» |
3 |
25.03.2020 |
1. Робота в дистанційному режимі з батьками: - Автоматизація звуку «р» в складах і словах з поєднанням -КР- за посиланням: slideahare.net - атоматизація за допомогою скоромовок. за посиланням: mini-rivne.com
2. Опрацювання фахової літератури з навчанню дітей читанню за методикою Л.Шелестової (програма раннього розвитку) та електронного журналу «Методична скарбничка вихователя» - новий номер за березень,2020р. 3. Консультації для батьків групи в онлайн – режимі «Що треба знати і вміти дитині, яка йде до школи» за посиланням: http://www.harmony-school.com/sadochok/poradi-fahivciv/psiholog/tsho-povinna-znati-ditina-pered-vstupom-do-shkoli-oriientir-dlya-batkiv.htm |
8.00-10.00
10.00- 11.00
11.00-12.00 |
Соціальна мережа Viber Сайт групи ДНЗ №33 «Посмішка» на Facebook
Соціальна мережа Viber
|
4 |
26.03.2020 |
1. Робота в дистанційному режимі з батьками: - Автоматизація звуку «р» в складах і словах з поєднанням -БР- за посиланням: slideahare.net - дидактична гра «Продовж розповідь за початком» - вивчення пальчикової гімнастики «Пальчики в лісі» http://child-ua.blogspot.com/2015/01/blog-post.html 2. Добір матеріалу з розвитку мовлення. (виготовлення дидактичних ігор з розвитку мовлення за лексичними темами) 3. Консультування педагогів своєї групи «Педагогічні умови і методи виховання культури спілкування і поведінки дітей дошкільного віку» за посилання статті журналу Науковий вісник МНУ імені В,О, Сухомлинського, випуск 1.45 (106) |
8.00-9.00
10.00- 11.00
11.00-12.00 |
Соціальна мережа Viber
|
5 |
27.03.2020 |
1 Підбір завдань для дітей в умовах дистанційної форми навчання з розвитку мовлення та автоматизації звуків. 2. Робота в дистанційному режимі з батьками і дітьми: - Автоматизація звука «р» в словах зі збігом приголосних за посиланням: slideahare.net - Графічний диктант по клітинкам «Жираф» - дидактична гра «Продовж розповідь за початком» - Веселі загадки для уважних малюків частина 2 . матеріал автора Юлія Турчина Abetka_logopedka@ukr.net 3. Підвищення кваліфікації дистанційно: - опублікування на сайті «Всеосвіта™» vseosvita.ua матеріалу «Індивідуальний план роботи на час запровадження карантину вчителя-логопеда» 4 Індивідуальні консультації для батьків.
|
8.00-9.00
10.00- 11.00
11.00-12.00 |
Соціальна мережа Viber
«Всеосвіта™» vseosvita.ua (отримання сертифікату)
Індивідуальна і дистанційна форма спілкування |