Індивідуальний план вчителя образотворчого мистецтва та мистецтва на період карантину

Про матеріал
матеріал для дистанційної роботи з образотворчого мистецтва 5-7 класи та мистецтва 8-9 класи
Перегляд файлу

План роботи вчителя образотворчого мистецтва та мистецтва.

№ п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Завдання для самопідготовки

Примітки

  1.  

16.03.2020

1. Упорядкування шкільних журналів (5 – 9класи).

2. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 

3. Робота з документацією.

4.Консультація для батьків учнів 5-Б, 6-В, 8-А класів. (Навчання в дистанційній формі).

5. Організація створення групи «8 клас» та приєднання всіх вчителів та учнів класу.

6. Розробка  і розміщення завдань для учнів на період карантину

7. Опрацювання фахової літератури.

 

9.00 - 13.45

1. Образотворче мистецтво: 

5 клас

«Орнаментальна композиція» створити композицію з використанням рослинних чи тваринних форм (на вибір учнів)

6-В клас

«Шевченко-художник» індивідуальна робота ілюстрація до твору Т.Г.Шевченка

2.Мистецтво

8-А клас

«Музика та театр епохи класицизму» опрацювати тему у підручнику § 25. Виконати онлай-тести на сайті

Освітня платформа «На урок».

https://naurok.com.ua/test

  1.  

17.03.2020

1. Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів, вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу.

2. Розміщення завдань для учнів.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».

9.00 - 13.45

1. Образотворче мистецтво: 

5-А,В класи

«Орнаментальна композиція» створити композицію з використанням рослинних чи тваринних форм (на вибір учнів)

6-А клас

«Шевченко-художник» індивідуальна робота ілюстрація до твору Т.Г.Шевченка

2.Мистецтво

8-Б клас

«Музика та театр епохи класицизму» опрацювати тему у підручнику § 25. Виконати онлай-тести на сайті

Освітня платформа «На урок».

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

Всеосвіта.

 

https://naurok.com.ua/test

  1.  

18.03.2020

 

 

 

 

 

1. Робота з шкільною документацією.

2. Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів.

 3. Пошук тестів для учнів 8-9 класів, ознайомлення учнів з тестуванням за допомогою мобільного додатку Viber.

4. Індивідуальні консультації для учнів 5, 6, 8 класів  в онлайн – режимі.

5.Перевірка учнівських робіт.

9.00 –13.45

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

  1.  

19.03.2020

1. Розміщення завдань для учнів 6,7,9 класів. (образотворче мистецтво мистецтво,).

2. Розміщення завдань для учнів.

3. Індивідуальні консультації для учнів 9 класу в онлайн – режимі.

9.00 - 13.45

1. Образотворче мистецтво: 

6-Б клас

«Шевченко-художник» індивідуальна робота ілюстрація до твору Т.Г.Шевченка

7-А,Б класи

«Національні традиції в одязі» ескіз сучасного костюма в народному стилі

2. Мистецтво:

9-А,Б класи

«Телебачення погляд у світ»

опрацювати тему у підручнику § 25-26. Виконати онлай-тести на сайті

Освітня платформа «На урок».

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

https://naurok.com.ua/test

  1.  

20.03.2020

1. Виготовлення дидактичного матеріалу.

2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань.

3. Складання плану роботи у період весняних канікул.

4. Пошукова робота в мережі Інтернет.

9.00 –13.45

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

  1.  

23.03.2020

1. Опрацювання фахової літератури

2. Упорядкування дидактичного матеріалу з образотворчого мистецтва.

3. Пошукова робота в мережі Інтернет.

9.00 –13.45

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

  1.  

24.03.2020

1. Упорядкування дидактичного матеріалу з мистецтва

2. Опрацювання додаткової науково- популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня

3. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

4. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину».

9.00 –13.45

 

Всеосвіта

https://vseosvita.ua

 

Viber, месендж,

соціальні мережі..

  1.  

25.03.2020

1. Упорядкування дидактичного матеріалу

2. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей школярів» . 3. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 

4. Робота з документацією.

 

9.00 –13.45

 

Освітня платформа «На урок».

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

  1.  

26.03.2020

1.Упорядкування дидактичного матеріалу

2. Систематизація матеріалів.

3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.

4. Перевірка й оцінювання виконаних завдань.

9.00 –13.45

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

  1.  

27.03.2020

1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків.

2. Підготовка конспектів уроків. 3. Догляд за кімнатними рослинами.

4. Проходження курсів  на Prometheus

Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?

5. Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

 

9.00 –13.45

 

Програма Prometheus

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

  1.  

30.03.2020

1.  Розробка  і розміщення завдань для учнів.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3. Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок"

 

9.00 –13.45

1. Образотворче мистецтво: 

5 клас

«Українські писанки» створити ескіз великодньої писанки

6-В клас

«Біблійна тема в мистецтві» індивідуальна робота ілюстрація до улюбленої історії з Старого Заповіту

2.Мистецтво

8-А клас

«Українські памятки класицизму» опрацювати тему у підручнику § 26. Виконати онлай-тести на сайті

Освітня платформа «На урок».

https://naurok.com.ua/test

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

  1.  

31.03.2020

1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

2. Розробка  і розміщення завдань для учнів.

3. Поповнення папок дидактичними матеріалами та наочністю.

 

9.00 –13.45

1. Образотворче мистецтво: 

5-А,В класи

«Українські писанки» створити ескіз великодньої писанки

6-А клас

«Біблійна тема в мистецтві» індивідуальна робота ілюстрація до улюбленої історії з Старого Заповіту

2.Мистецтво

8-Б клас

«Українські памятки класицизму» опрацювати тему у підручнику § 26. Виконати онлай-тести на сайті

Освітня платформа «На урок».

https://naurok.com.ua/test

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

  1.  

01.04.2020

1. Опрацювання додаткової науково- популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3. Перевірка і оцінювання виконаних завдань.

4. Перегляд та підбір нових матеріалів для уроків.

9.00 –13.45

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

  1.  

02.04.2020

1. Розробка  і розміщення завдань для учнів.

2. Робота зі шкільною документацією.

3. Підготовка конспектів уроків

4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.

5. Робота з ішкільною документацією.

 

9.00 –13.45

1. Образотворче мистецтво: 

6-Б клас

«Біблійна тема в мистецтві» індивідуальна робота ілюстрація до улюбленої історії з Старого Заповіту

7-А,Б класи

«Ландшафтний дизайн» ескіз доріжки до садового будиночка

2. Мистецтво:

9-А,Б класи

«Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї, бібліотеки»

опрацювати тему у підручнику § 28-29. Виконати онлай-тести на сайті

Освітня платформа «На урок».

https://naurok.com.ua/test

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

  1.  

03.04.2020

1. Перевірка і оцінювання виконаних завдань.

2.Корекція календарно – тематичного планування.

3. Догляд за кімнатними рослинами кабінету.

9.00 –13.45

 

Viber, месендж,

соціальні мережі.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гаврилюк Любов Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
7696
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку