План роботи вчителя образотворчого мистецтва та мистецтва.
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Завдання для самопідготовки |
Примітки |
|
16.03.2020 |
1. Упорядкування шкільних журналів (5 – 9класи). 2. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 3. Робота з документацією. 4.Консультація для батьків учнів 5-Б, 6-В, 8-А класів. (Навчання в дистанційній формі). 5. Організація створення групи «8 клас» та приєднання всіх вчителів та учнів класу. 6. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину 7. Опрацювання фахової літератури.
|
9.00 - 13.45 |
1. Образотворче мистецтво: 5-Б клас «Орнаментальна композиція» створити композицію з використанням рослинних чи тваринних форм (на вибір учнів) 6-В клас «Шевченко-художник» індивідуальна робота ілюстрація до твору Т.Г.Шевченка 2.Мистецтво 8-А клас «Музика та театр епохи класицизму» опрацювати тему у підручнику § 25. Виконати онлай-тести на сайті |
Освітня платформа «На урок». https://naurok.com.ua/test |
|
17.03.2020 |
1. Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів, вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу. 2. Розміщення завдань для учнів. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу». |
9.00 - 13.45 |
1. Образотворче мистецтво: 5-А,В класи «Орнаментальна композиція» створити композицію з використанням рослинних чи тваринних форм (на вибір учнів) 6-А клас «Шевченко-художник» індивідуальна робота ілюстрація до твору Т.Г.Шевченка 2.Мистецтво 8-Б клас «Музика та театр епохи класицизму» опрацювати тему у підручнику § 25. Виконати онлай-тести на сайті |
Освітня платформа «На урок».
Viber, месендж, соціальні мережі.
Всеосвіта.
https://naurok.com.ua/test |
|
18.03.2020
|
1. Робота з шкільною документацією. 2. Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів. 3. Пошук тестів для учнів 8-9 класів, ознайомлення учнів з тестуванням за допомогою мобільного додатку Viber. 4. Індивідуальні консультації для учнів 5, 6, 8 класів в онлайн – режимі. 5.Перевірка учнівських робіт. |
9.00 –13.45 |
|
Viber, месендж, соціальні мережі.
|
|
19.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 6,7,9 класів. (образотворче мистецтво мистецтво,). 2. Розміщення завдань для учнів. 3. Індивідуальні консультації для учнів 9 класу в онлайн – режимі. |
9.00 - 13.45 |
1. Образотворче мистецтво: 6-Б клас «Шевченко-художник» індивідуальна робота ілюстрація до твору Т.Г.Шевченка 7-А,Б класи «Національні традиції в одязі» ескіз сучасного костюма в народному стилі 2. Мистецтво: 9-А,Б класи «Телебачення погляд у світ» опрацювати тему у підручнику § 25-26. Виконати онлай-тести на сайті |
Освітня платформа «На урок».
Viber, месендж, соціальні мережі.
https://naurok.com.ua/test |
|
20.03.2020 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу. 2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 3. Складання плану роботи у період весняних канікул. 4. Пошукова робота в мережі Інтернет. |
9.00 –13.45 |
|
Viber, месендж, соціальні мережі.
|
|
23.03.2020 |
1. Опрацювання фахової літератури 2. Упорядкування дидактичного матеріалу з образотворчого мистецтва. 3. Пошукова робота в мережі Інтернет. |
9.00 –13.45 |
|
Viber, месендж, соціальні мережі.
|
|
24.03.2020 |
1. Упорядкування дидактичного матеріалу з мистецтва 2. Опрацювання додаткової науково- популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня 3. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. 4. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину». |
9.00 –13.45 |
|
Всеосвіта https://vseosvita.ua
Viber, месендж, соціальні мережі.. |
|
25.03.2020 |
1. Упорядкування дидактичного матеріалу 2. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей школярів» . 3. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 4. Робота з документацією.
|
9.00 –13.45 |
|
Освітня платформа «На урок».
Viber, месендж, соціальні мережі.
|
|
26.03.2020 |
1.Упорядкування дидактичного матеріалу 2. Систематизація матеріалів. 3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет. 4. Перевірка й оцінювання виконаних завдань. |
9.00 –13.45 |
|
Viber, месендж, соціальні мережі.
|
|
27.03.2020 |
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 2. Підготовка конспектів уроків. 3. Догляд за кімнатними рослинами. 4. Проходження курсів на Prometheus “Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?“5. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі.
|
9.00 –13.45 |
|
Програма Prometheus
Viber, месендж, соціальні мережі.
|
|
30.03.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок"
|
9.00 –13.45 |
1. Образотворче мистецтво: 5-Б клас «Українські писанки» створити ескіз великодньої писанки 6-В клас «Біблійна тема в мистецтві» індивідуальна робота ілюстрація до улюбленої історії з Старого Заповіту 2.Мистецтво 8-А клас «Українські памятки класицизму» опрацювати тему у підручнику § 26. Виконати онлай-тести на сайті |
Освітня платформа «На урок». https://naurok.com.ua/test
Viber, месендж, соціальні мережі.
|
|
31.03.2020 |
1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Розробка і розміщення завдань для учнів. 3. Поповнення папок дидактичними матеріалами та наочністю.
|
9.00 –13.45 |
1. Образотворче мистецтво: 5-А,В класи «Українські писанки» створити ескіз великодньої писанки 6-А клас «Біблійна тема в мистецтві» індивідуальна робота ілюстрація до улюбленої історії з Старого Заповіту 2.Мистецтво 8-Б клас «Українські памятки класицизму» опрацювати тему у підручнику § 26. Виконати онлай-тести на сайті |
Освітня платформа «На урок». https://naurok.com.ua/test
Viber, месендж, соціальні мережі.
|
|
01.04.2020 |
1. Опрацювання додаткової науково- популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 4. Перегляд та підбір нових матеріалів для уроків. |
9.00 –13.45 |
|
Viber, месендж, соціальні мережі.
|
|
02.04.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів. 2. Робота зі шкільною документацією. 3. Підготовка конспектів уроків 4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 5. Робота з ішкільною документацією.
|
9.00 –13.45 |
1. Образотворче мистецтво: 6-Б клас «Біблійна тема в мистецтві» індивідуальна робота ілюстрація до улюбленої історії з Старого Заповіту 7-А,Б класи «Ландшафтний дизайн» ескіз доріжки до садового будиночка 2. Мистецтво: 9-А,Б класи «Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї, бібліотеки» опрацювати тему у підручнику § 28-29. Виконати онлай-тести на сайті |
Освітня платформа «На урок». https://naurok.com.ua/test
Viber, месендж, соціальні мережі.
|
|
03.04.2020 |
1. Перевірка і оцінювання виконаних завдань. 2.Корекція календарно – тематичного планування. 3. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. |
9.00 –13.45 |
|
Viber, месендж, соціальні мережі.
|