Індивідуальний план роботи
(біологія 11 клас)
№ |
Зміст роботи |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
1. |
Практична робота №2. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань |
|
|
|
2 |
Навчальний проект 1. Особиста програма зміцнення здоров’я. |
|
|
|
3 |
Узагальнення знань учнів з теми « Біологічні основи здорового способу життя» |
|
|
|
4 |
Завдання та методи екології. Екологічні чинники |
|
|
|
5 |
Популяції. Класифікація популяцій. Механізми регуляції густоти (щільності) та чисельності популяцій |
|
|
|
6 |
Екосистеми. Властивості та характеристики екосистем. Типи зв’язків в екосистемах. |
|
|
|
7 |
Екологічні сукцесії. Агроценози. Біосфера. |
|
|
|
8 |
Вчення В.І.Вернадського про біосферу та ноосферу. |
|
|
|
9 |
Навчальний проект 2. Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних). |
|
|
|
10 |
Екологічні проблеми сучасності. Види забруднень довкілля |
|
|
|
11 |
Якість довкілля. Критерії забруднення довкілля. Антропічний вплив на біорізноманіття |
|
|
|
12 |
Практична робота № 3 Оцінка екологічного стану свого регіону. |
|
|
|
13 |
Екологічне мислення. Охорона довкілля. Екологічна політика в Україні |
|
|
|
14 |
Контрольна робота № 2 |
|
|
|
15 |
Селекція. Селекція рослин і тварин. |
|
|
|
16 |
Явище гетерозису. Гомологічний ряд спадкової мінливості. |
|
|
|
17 |
Генна та клітинна інженерія в сучасній селекції. |
|
|
|
18 |
Сучасна біотехнологія. Біологія та майбутнє людства. |
|
|
|
19 |
Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. |
|
|
|
20 |
Проект (один на вибір; створення бук-трейлеру, презентації, буклету, скрайбу, постеру тощо)
Нанотехнології в біології. Трансгенні організми: за і проти. |
|
|
|