Індивідуальний план з фізичної культури І семестр 5 клас для сімейної форми навчання
ЗАТВЕРДЖЕНО
В. о. директора Кочерезького ліцею
_______________ Наталія Ляшенко
Індивідуальний навчальний план
з фізичної культури на І семестр для 5 класу
№ п/п |
Теоретичні знання |
Практичні навички |
Очікувані результати |
Термін виконання |
І модуль «Дитяча легка атлетика» |
||||
Історія розвитку дитячої легкої атлетики та її різновиди. |
Вчити техніку старту і стартового розбігу(бігові вправи) в легкій атлетиці. Біг по дистанції 30м, 60 м. |
Знати історію виникнення та види легкої атлетики. |
Жовтень |
|
2. |
Легка атлетика. Заснування легкої атлетики в Україні. |
Вчити техніку метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече» |
Вміти виконувати техніку старту і стартового розбігу(бігові вправи), метальні та стрибкові вправи в легкій атлетиці. |
|
|
|
Вчити техніку стрибка у висоту з розбігу сп. «переступання». |
|
|
|
|
Набуття навичок в техніці стрибка в довжину з місця. |
|
|
ІІ модуль «Футбол» |
||||
1. |
Футбол – це… |
Навички передавання та зупинок м’яча. Різновиди зупинки м’яча. Різновиди передач м’яча. |
Знати історію виникнення футболу. Знати правила гри футбол. |
Жовтень |
2. |
Правила гри в футбол. |
Навички удару по м’ячу . Виконання ударів по м’ячу. |
Вміти виконувати ведення м’яча, зупинка м’яча та передача м’яча. |
|
3. |
Гігієнічні вимоги в футболі. |
Удари по м’ячу головою з місця на точність. |
|
|
4. |
Відомі українські футболісти. |
Ведення та удар по воротах. |
|
|
5 |
Індивідуальні дії в захисті, уміння протидіяти передачі., ведення та удар по воротах. |
Маневрування на полі. |
|
|
6. |
Техніка гри воротаря |
|
|
|
ІІІ модуль «Футзал» |
||||
1. |
Історія розвитку футзалу, поняття фізичного розвитку та фізичної підготовленості. |
Удари по нерухомому м’ячу зовнішньою частиною підйому |
Знати історію та правила гри футзал. |
Жовтень |
2. |
Правила гри футзал. |
Зупинки м’яча підошвою. Ведення м’яча середньою частиною підйому. |
Вміти виконувати жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою. |
|
|
|
Жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою. |
|
|
ІV модуль «Аеробіка» |
||||
1. |
Історія виникнення та розвитку оздоровчої аеробіки. |
Освоєння основних рухів та базових кроків аеробіки з додаванням роботи рук; зі зміною спрямування під час переміщення. |
Знати історію виникнення та розвитку оздоровчої аеробіки. Знати назви базових кроків. |
Грудень |
2. |
Назви базових аеробних кроків. Методика вивчення кроку. |
|
Вміти самостійно підбирати рухи у відповідності до музичного супроводу. |
|
V модуль «Гімнастика» |
||||
1. |
Історія виникнення та розвитку гімнастики в Україні. |
Акробатичні вправи: перекиди вперед і назад угрупуванні; «міст» з положення лежачи (з допомогою); стійка на лопатках.
|
Знати історію виникнення та розвитку гімнастики. Види гімнастики. |
Грудень |
2. |
Види гімнастики. |
Лазіння по вертикальному канату у два та три прийоми. |
Вміти виконувати акробатичні вправи: перекиди вперед і назад угрупуванні; «міст» з положення лежачи (з допомогою); стійка на лопатках.
|
|
3. |
Видатні гімнасти України. |
Комбінація вправ з рівноваги на гімнастичній колоді (дівчата). |
Вміти виконувати вправи з рівноваги та координації. |
|
4. |
Основи самоконтролю під час занять гімнастичними вправами. |
Стрибки через скакалку 2 (4) х 30 стрибків. |
|
|
|
|
ЗФП: прес – 30с/24р; згинання розгинання рук в упорі лежачи (віджимання від полу) – 10-12р.; гнучкість – 18 см |
|
|
VІ модуль «Бадмінтон» |
||||
1. |
Історія розвитку українського бадмінтону. |
Удари з власного підкидання з відносно фіксованою постановкою ніг. |
Знати історію виникнення та розвитку бадмінтону. |
Грудень |
2. |
Загальна характеристика гри: загальні положення гри; назви ліній; розміри майданчика. |
Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером на відстані 3–4 м. Подача та удар над головою |
Вміти правильно тримати ракетку та набивати волан. |
Вчитель фізичної культури: А. В. Мамлєєва
Практичне завдання з фізичної культури
І модуль Дитяча легка атлетика.
1.«Королева спорту» - це?
А) волейбол;
Б) легка атлетика;
В) баскетбол;
2. Біг на середній дистанції – це?
А) 800 м., 1500м.;
Б) 1500 м., 2000 м.,
В) 400 м., 800 м.,
3. Назвіть вправи, які включає легка атлетика
А) біг, стрибки, метання, кидки, передачі, виси;
Б) біг, стрибки, удари, ведення, упор;
В) біг, стрибки, метання, спортивну ходьбу, багатоборство;
4. Які команди існують при виконанні низького старту?
А) «Увага!», «На старт!», «Руш!»;
Б) «На старт!», «Увага!», «Руш!»;
В) «На старт!», «Увага!»
5. З якого старту починається біг на довгій дистанції?
А) високого;
Б) низького;
В) довільного;
6. Хто з учнів допускається до занять фізичної культури?
А) учні, що мають спортивну форму;
Б) учні, допущені за станом здоров’я;
В) учні, які дуже хочуть займатися фізичною культурою;
7. Як називається початок дистанції?
А) старт;
Б) фініш;
В) початок;
8. Які дистанції в легкій атлетиці належать до коротких (спринтерських)?
А) 400 м, 800 м.;
Б) 60 м., 100 м.;
В) 1500 м., 2000 м.;
9. Із яких фаз складається біг на короткій дистанції?
А) стартовий розбіг, біг по дистанції, фінішування;
Б) старт, стартовий розбіг, біг по дистанції, фінішування;
В) старт, фінішування;
10. з якого старту починається біг на короткій дистанції?
А) високого;
Б) низького;
В) довільного;
11. Види змагань, які не належать до легкої атлетики.
А) стрибки;
Б) плавання;
В) метання;
12. У якому старті немає команди «Увага!»
А) у низькому;
Б) у високому;
В) в жодному.
ІІ. Модуль Футбол.
1. В якій країні склалась гра в футбол у сучасному вигляді?
а) Греція
б) Німеччина
в) Англія
г) США
2. Офсайд-це....
а) положення по за грою
б) м'яч вийшов за межі поля
в) кутовий удар
3. Скільки часу триває футбольний матч ?
а) 1 год 30 хв
б) 90 хв
в) 2 год
г) 5200 сек
4. Який склад команди?
а) 11 граців
б) 6 гравців
в) 15 гравців
г) 7 гравців
5. Як на початку тренування запобігти травмуванню?
а) поспати
б) виконати розминку
в) полежати
6. Що має робити воротар, коли м’яч летить у ворота?
а) відбити м’яч
б) спіймати м’яч
в) дати йому змогу влучити у ворота
ІІІ. Модуль Футзал
1.Скільки гравців грає в основній команді в гру «Футзал»:
а)11;
б) 7;
в)5
2.Тривалість гри:
а) 40 хв- 2 періоди по 20хв;
б) 45 хв – 3 періоди по 15хв;
в) 90 хв – 2 періоди по 45 хв.
3. Де знаходиться м’яч під час введення його в гру:
а) біля воріт;
б) за боковою лінією;
в) в центрі поля.
4. Кутовий удар призначають тоді коли:
а) забили гол;
б) м’яч вийшов за бокову лінію;
в) м’яч вийшов за лінію воріт.
5. Гол забитий у ворота після удару з бокової лінії :
а) зараховується;
б) не зараховується.
6. Чи має право воротар мінятися місцями з будь-яким іншим гравцем:
а) має;
б) не має.
ІV. Модуль аеробіка
V. модуль гімнастика
1. Записати на відео виконання вправ : 3 прави на розтягування, 3 вправи на силу, 3 вправи на прес, 3 вправи на рівновагу, 3 вправи на координацію.
2. Виконати тестове завдання з теми гімнастика
А) оголений
Б) трико
В) гімнасій
2. Який із названих предметів не відноситься до художньої гімнастики?
А) Булави
Б) М‘яч
В) Колода
Г) Обруч
3. Гімнастичний снаряд, який застосовується для виконання вправ у рівновазі?
А) Колода
Б) Перекладина
В) Кінь
Г) Бруси
4. Як називається вправа на гімнастичному канаті?
А) Катання
Б) Лазіння
В) Перелізання
Г) Гра
5. Як називається гімнастичний снаряд через який виконують опорні стрибки?
А) Гімнастична лава
Б) Гімнастичний кінь
В) Колода
Г) Скакалка
6. Обери гімнастичне приладдя
А) М‘яч, булави, ключка, сани
Б) Кільця, бруси, гімнастичний кінь, колода
В) Обуч, канат, колода, лижі
Г) Скакалка, колода, кеглі, ракетка
VІ. Модуль бадмінтон