Індивідуальний проєкт ( (мовно-літературна освітня галузь)

Про матеріал
Індивідуальний проєкт “ Орієнтовні зразки завдань для формування вмінь учнів початкової школи, що спрямовані на розвиток компетентності “вільне володіння державною мовою” (мовно-літературна освітня галузь)
Перегляд файлу

Індивідуальний проєкт “ Орієнтовні зразки завдань для

формування вмінь учнів початкової школи, що

спрямовані на розвиток компетентності “вільне

володіння державною мовою” (мовно-літературна

освітня галузь)

 

 

У кого з вас є домашній улюбленець?

(Відповіді дітей.)

 

Слухаємо оповідання В. Сухомлинського «Покинуте кошеня»

 

ПОКИНУТЕ КОШЕНЯ

 

Хтось виніс із хати маленьке сіре кошенятко й пустив його на дорогу. Сидить кошеня та й нявчить. Бо хоче додому, до матусі. Проходять люди, дивляться на кошеня. Хто сумно хитає головою, хто сміється. Хто жаліє: бідне кошенятко, та й іде собі.
Настав вечір. Зайшло сонце. Страшно стало кошеняткові. Притулилося воно до куща та й сидить — тремтить. Поверталась із школи маленька Наталочка. Чує — нявчить кошеня. Вона не сказала ні слова, а взяла кошеня й понесла додому. 
Пригорнулося кошенятко до дівчинки. Замуркотіло. Раде-радісіньке.

 

Розуміння тексту

1.  Де сиділо кошеня?  

А) у парку;

Б) на дорозі;

В) на лавочці.

      2. До кого воно хотіло?

           А) до Наталочки;

            Б) до матусі;

            В) до друзів.

        3. До чого притулилося кошеня?

             А) до куща;

             Б) до дерева;

             В) до землі.

        4. Звідки поверталася Наталочка?

             А) з дитсадка;

             Б) зі школи;

             В) з магазину.

        5. Що зробила Наталочка?

           А) нагодувала кошеня;

           Б) понесла додому;

            В) залишила на вулиці.

       6. Чому дівчинка забрала кошення додому?

             А) вона давно мріяла про кошеня;

             Б) їй стало шкода котика;

             В) Наталочка боялася, що з кошеням уночі станеться щось погане.

 

Мовне завдання

Доберіть до поданих слів слова, протилежні за значенням. Які це слова?

Виніс –

вечір –

бідне –

Робота з медіа.

Мама порадила Наталочці віднести кошеня до ветеринара і зробити тваринці потрібні щеплення. Дізнайся з медіа-джерел, які саме вакцини потрібні котикам.

Творче завдання

Напишіть невеличку розповідь (4-5 речень) про свого домашнього улюбленця.

 

Завдання, що реалізує даний проект:

Здобувач освіти:

взаємодіє з іншими особами усно, сприймає і використовує

інформацію для досягнення життєвих цілей у різних

комунікативних ситуаціях;

сприймає, аналізує, інтерпретує, критично оцінює

інформацію в текстах різних видів, медіатекстах та

використовує її для збагачення власного досвіду;

висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє з іншими

особами письмово та в режимі реального часу, дотримується

норм літературної мови;

досліджує індивідуальне мовлення для власної мовної

творчості, спостерігає за мовними явищами, аналізує їх.

 

 

docx
Додав(-ла)
Сухай Світлана
Додано
15 листопада
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку